Menetrend
Szavazás

Ups & downs - Alapszakasz 9. mérkőzés

2012. 11. 11. 23:48
Szerző: lucas
Kategória: Meccsek

Ups and downsA New England Patriots lejátszotta a szezon 9. mérkőzését hazai pályán Foxboroban, a Gillette stadionban a csoportriváis Buffalo Bills ellen, amelyen szoros küzdelem után 37-31 arányú győzelmet aratott.


Up 

Jemaine Cunningham – A defensive linemant csak szabálytalanul tudták akadályozni, négy holding büntetést kapott miatta az ellenfél, amely a legtöbb ebben a szezonban. A negyedik negyedes hibája viszont ront ezen a jó teljesítményen, amikor offside miatt dobtak rá zászlót.

Sebastian Vollmer – A jobb oldali tackle ismét nagyon jól tartotta Mario Williamset egy az egyben, így Williamsnek megint elég csendes meccse volt a Patriots ellen. 

Danny Woodhead – A running back először ért el pályafutása során futott és elkapott TD-t egy meccsen,és sikeres volt néhányszor  kulcsszituációban is.


Down 

Alfonzo Dennard – A cornerbacket megbüntették sportszerűtlen viselkedésért Ryan Fitzpatrickkal szemben (late hit). A harmadik negyedben a Bills negyedik downos sikeres kísérleténél, és egy negyedik negyedben egy kritikus harmadik downnál - amelyet egy big playjel oldottak meg - Dennardnak kellett volna szorosabb fedezet biztosítania.
  
A védelem edzői stábja – Az teljes defense nehéz napot fogott ki, sem a futást, sem a passzokat nem tudták siekresen feltartóztatni. Bármivel is próbálkoztak, semmi nem hozta meg a kívánt eredményt – mint pl. a blitzelés a gólvonal közelében.

Dont’a Hightower – A linebacker elengedte Fred Jacksont a második negyedben futott TD előtt, de a Bills más futásainál is gyakran visszanyomták.

Forrás: ESPN Boston

Hozzászólások

2012. 11. 12. 01:16
MatCauthon
Szerintem is kissé izzadságszagú volt a meccs, de nyertünk, a többire (az edzői stábon kívül) senki nem fog emlékezni.
Véleményem szerint DMC helyet érdemelne magának az UP-ban, viszont a DOWN-ba tenném a linebacker sort a mai napon, eddig csak jobb produkciót láttam tőlük a szezon során.
2012. 11. 12. 07:52
magooc
Nem lehet minden meccsen jól játszva nyerni. Most ennyit tudtunk kihozni ebből a találkozóból. Azért azt nem várhatjuk el a Billstől, hogy minden mérkőzésen betlizzen ellenünk. Ennyi épp elég volt a győzelemhez.
2012. 11. 12. 08:00
McCourty 'up' szándékosan maradt le az eredeti cikkhez képest? ;) Végül is egy FF és egy INT, mindkettő TD-től mentette meg a csapatot.
Nálam Spikes és Mayo is kapna egy-egy mínuszt, a két 15 yardot érő szabálytalanságért :(
2012. 11. 12. 08:17
Burkus
Ez azért nagyon jóindulatú "down"-ba sorolás volt! Az egész védelem gyak. down volt tegnap, én ennyi misstackle-t régen láttam! Eddig abban bíztunk, hogy a futás elleni védelem stabil és passzra kényszerítjük az ellenfelet (bár a passzok meg rendre ülnek...) Tegnap azonban a futás védelem is teljes csőd volt.

Ne legyen igazam, de tegnap a csapategységet sem láttam teljesnek. Nem emlékszem ilyenre, hogy a csapattársak ennyit üvöltöztek volna egymással, illetve hogy ennyi frusztrált arcot láttam volna. Ahogy Wilfork kiosztotta Mayo-t, nem volt semmi.

Van vmi hír Mankins-ről és a többi sérültről? Chung miért nem játszott végül?
2012. 11. 12. 08:43
lesliemus
én megint az edzői döntéseket emelném ki a meccs végén! a 4. negyedben miért nem lehetett futtatni az időt? 3/2-nél miért passzt kell választani, miért nem lefuttatni az időt, hogy 3/3-at mi kezdjük 2 percnél! így a bills kezdte a támadást 2:16-nál, ha jól emlékszem. bár nem vesztettünk, de ezt köszönjük meg Ryan Fitzpatricknak, hogy hozta a kötelező intijét meccsenként!
2012. 11. 12. 12:27
Neo
ott a pont! Ezt a Bills vesztette el, bármelyik másik irányító megnyerte volna a meccset..Fitzpatriknak meg egyszerűen túl messze volt a célpont hogy pontos legyen.

Siralmas volt a védelmet látni tegnap..és törvényszerű volt hogy Tom se fogja tudni mindig TD-re váltani a driveokat.

Az óra menedzselésen már ki se borultam, lásd első félidő vége, amikor még a riporter is felharsant, hogy ez nem Patriótákra vall, a végéről nem is beszélve. Nagyon nem álltak össze a srácok tegnap.
2012. 11. 12. 09:48
lipi
DMC-t nem raknám UP-ba. Az intnél Fritz pont a kezébe rakta a bőrt, egy lépést nem kellett tennie. S poszton meg nem igazán találta a helyét. Puhán szerelt, helyezkedési és kommunikációs problémái voltak. Mint S neki lett volna a szerepe, hogy összefogja a hátsó alakzatot. Finoman fogalmazva, kihívásokkal küszködött ezen a téren. Igaz, ez az egész csapatra igaz...
A bye week nem tett jót nekünk, ez tisztán látszik. Vagy orbitális lebaszásban részesültek a fiatalok és nem mertek csinálni semmit, vagy ahogy a chat alatt valaki megjegyezte, k.rvázni voltak két hétig...
A védelemben az is elromlott, ami eddig működött, a támadóknál pedig a k.rvázásból visszamaradt vazelinnel volt bekenve az elkapók kesztyűje. Ennyi droppot még nem mutatott be a csapat egy meccsen.
A védelemben pedig megpróbáltuk a rotációt. Jones helyett Francis még valamennyire működött, de Wilfork helyett Deadrick nem igazán jött össze. Valahol itt tört meg a csapat. Innentől jöttek a mistackle hegyek, a kommunikációs hibák, és a front7 szétesése. Hiába jött vissza Vince és Jones utána, már nem sikerült visszarázódni...
Amit mi szurkolók tehetünk, örülünk ennek a győzelemnek, és az összes csoport ellenfél boltlásának, amivel gyakorlatilag behúztuk a csoportot, és rohadt gyorsan elfejeltjük ezt a meccset.
Amit a stábnak tennie kell: Leülnek és ki sem jönnek a videószobából 148 órán keresztül...
JMD és Patricia meg azonnal kezdjen el munkát keresni, hogy év végén ne kelljen kapkodniuk...
2012. 11. 12. 10:12
daelaci3
JMD irányítása alatt a legtöbb yardot teszi meg az offense az egész ligában és ebből a legtöbb pontot is szerzi.Majdnem öt TD-nyi pontmennyiséget tesznek fel a táblára meccsenként, és hogy ez nem mindig elég az a legkevésbé az ő hibája. Nyilván azért ő is hibázgat, de kétlem hogy szezon végén állást kéne keresnie. Patricia munkájával én sem vagyok elégedett, de ő BB fióka, így őt max más pozícióba helyezik, elbocsájtani biztos nem fogják.
2012. 11. 12. 10:28
lipi
JMD-nek gondjai vannak a time managmenttel és a red zone offense-el. Nem kicsik. Ami miatt hengerel az O, az gyakorlatilag még BoB érdeme. TB, a TE-k és Ridley. Ami az offseason munkáját illeti, nem igazán sikerült neki olyan embert találni aki érdemileg hozzá tud szólni az O-hoz. Volt itt egy köbméter WR, FB, TE, RB. Senki nem ragadt meg. Egyedül Lloyd az, aki tényleges upgrade lett. A támadó sémája kiismerhető és egysíkú. Általában kimerül a run-run-pass hívásban. A játékosok zsenije ami miatt működik valamennyire. Hajlamos arra, hogy ha egyszer bejött valami, akkor túlerőltesse. Akár trükkös játék, akár más.
Lassan reagál a pályán látott dolgokra, ha reagál egyáltalán. Ez is általában kimerül abban, hogy játékost vált...
Szóval engem nem győzött meg.
Patriciát más poziba nem lehet már áthelyezni. Visszabuktatni BB nem szokott...
2012. 11. 12. 10:45
daelaci3
A red zone offense-el nem igazán értem mi a problémád. A red zone offense-ünk ligaelit és az utóbbi 10 szezonban csak egyszer működött jobban(2007-ben) a számok alapján.
2012. 11. 12. 12:08
2010 óta van Gronkowski a csapatnál, akinek a jelenléte Brady mellett a leginkább arculatformálója lett a támadójátéknak passzoknál és futásoknál is.

A football outsiders drive statja alapján:

Hány pontot szerez támadásonként a Pats O:

2010: 2.9
2011: 2.79
2012: 2.74

A Pats támadások hány százaléka végződik touchdown szerzésével:

2010: 35.4
2011: 32.9
2012: 31.1

A red zone hatékonyság 62, 65-65 százalékon stagnál az elmúlt három évben.

A tegnapi meccs ki nem kényszerített hibája a 2:54-gyel a meccs vége előtti játékok voltak (az első down megszerzését követően a Ridley futásig csak 20 másodperc telt).

1-2-BUF 2 (2:54) S.Ridley right tackle to BUF 4 for -2 yards (K.Williams).

2-4-BUF 4 (2:21) PENALTY on NE-S.Ridley, False Start, 5 yards, enforced at BUF 4 - No Play.

2-9-BUF 9 (2:21) T.Brady pass incomplete short middle to D.Branch.

3-9-BUF 9 (2:15) (Shotgun) T.Brady pass incomplete short right to D.Woodhead.

4-9-BUF 9 (2:10) S.Gostkowski 27 yard field goal is GOOD, Center-D.Aiken, Holder-Z.Mesko.

Mi lett volna a feladat:

1) TD megszerzésével pontot tenni a meccs végére (emiatt volt a sietett snap, aminek az eredménye -2 yard lett)

2) Minél kevesebb időt hagyni a Billsnek, ha nem sikerül a TD, csak a FG és egy labdabirtoklás elég az ellenfélnek a győzelemhez

3) Legalább a Bills időkéréseit elszedni.

Ezek közül egyiket sem sikerült megvalósítani. A Pats futójátéka és passzjátéka legyen már olyan erős, hogy egy átlag alatti védelem ellen két yardról három, ne adj isten négy játékból legyen képes touchdownt szerezni.

A sietett snapre azonban nem a védelem, hanem a támadófal nem volt felkészülve. Ha -2 yardot fut egy csapat, ott valaki nagyot hibázott. Sapka emelést érdemel, mert győzelemre játszottak "most azonnal pontot tesszünk a meccs végére", de ott erre semmi szükség nem volt. A yardvesztést csak tetézte a false start bünti és már jött is a passzkényszer.

Felesleges kockázatvállalás. Ez jellemzi legjobban McDaniels playhívásait a game managementjét, már pedig ha az NFL egyik legjobb támadósorával rendelkezik a csapat, akkor nincs szüksége ilyen játékokra, hogy hatékonyan haladjon előre (ha beválnak nagyon jól mutatnak az összefoglalóban, de több hasznuk nincsen). Az elmúlt hetekben már alig lehetett ilyet látni, de most megint előjött.
2012. 11. 12. 15:53
daelaci3
A tegnapi meccsel kapcsolatban teljesen igazad van, nyilvánvaló hogy JMD-nek is át kell gondolnia a dolgokat, mert a meccsek végén többször előfordult hogy nem volt túl átgondolt a játékunk és ezeken a döntésein meccsek mentek el. A támadósosunk egyébként a driveonként megtett yardokban, a driveonként szerzett pontokban és a driveonként szerzett TD-kben is a liga legjobbja. A támadóink majd minden statisztikában a legjobbak között vannak, már csak a meccsek utolsó pár perceit kéne hatékonyabbá tenni. A nagyobb probléma az a védelmünk, ott nagyon sok dolog nincsen rendben,és ha ezeket nem sikerül a rájátszásig orvosolni akkor csak egy meccsünk lesz a rájátszásban. Én nem hiszem hogy Talib érkezése nagy változást fog hozni, némi javulás várható, de mivel a sec-ben nem csak 1 problémás posztunk van, így az alapvető probléma továbbra is megmarad.
2012. 11. 13. 09:23
timep76
Az hogy a támadóknak ilyen jó a statisztikája, az a "no huddle hurry up offense"-nek möszönhető, és ennek átvétele a NCAA-ből és adaptálása a Patriotsra az még egyértelműen BoB érdeme. Ennek pont az a lényege, hogy a támadók viszonylag kevés időt töltenek a pályán, viszont nagyon magas snap-számmal támadnak és rengeteg pontot szereznek (ami elsőre statisztikailag úgy néz ki, mintha szar lenne a time management, mert a védők sok időt vannak a pályán és fáradnak, a támadók meg lapátolják a pontokat a táblára - mint tavaly). De én úgy látom, hogy JMD ezen akart kicsit változtatni (lehet, hogy kellett is), viszont nagyon nem találja az egyensúlyt, és össze-vissza hívogatja a játékokat (3 és soknál pl. rengetegszer hív futójátékot /legtöbbször ráadásul belső futást/, ami igen kockázatos, hiába az idei jó futóteljesítmény, és érthetetlen, mert olyan potenciális elkapóink vannak, akik simán meg tudják oldani az ilyen szituációkat).
2012. 11. 13. 10:49
lipi
a 3. és soknál a belső futásra a magyarázat szerintem a jobb field pozíció kiharcolása punthoz. Ott már valamiért feladjuk a játékot.
Illetve a védelmek ilyenkor rendszeresen passzra állnak fel, ezért néha össze is jöhet egy-egy FD, lásd Woody futása valamelyik meccsen. Mondjuk ettől ez még nem jó hívás, pláne, hogy meg se próbáljuk megcsinálni... (szinte már várom, hogy egy ilyen helyzetben TB puntoljon egyet, mint anno Cassel.)
2012. 11. 12. 10:08
_bb
Mc Courty egyértelmű UP...INT,FF és 0 25 yardnál hosszabb játék
Wilfork is UP...nem véletlenül kezdtek a szélekre játszani folyamatosan a futásokkal, screenekkel is, középen nem mentek sokra.

Hihetetlen gyengén ment a szerelés a védelemnek, és főleg az LB sorban, de CB-k nél is (Dennardról kiderült, hogy tényleg újonc)...egyértelműen rozsdás volt a csapat.

+Az első meccs, amit láttam és úgy véltem kifejezetten a Pats javára volt gyalázatos a bírói tevékenység (főleg az első félidőben).
2012. 11. 12. 10:14
TMR
Fura egy meccs volt. Főleg annak tudatában, hogy a BB éra alatt még erősek is vagyunk bye-week után (9-3).
2012. 11. 12. 10:37
Gomes..
Vajon BB mit mondott a szakállasnak Fitzpatrick homálya után? "Nice job.."?
2012. 11. 12. 10:42
orrrion
Uraim,Hölgyeim, lehet itt elemezgetni, rakosgatni az embereket, csapatrészeket , hogy ki mit játszott, de a helyzet az, hogy egyszerűen nem látszik semmilyen előrelépés szeptember óta.Ez a védelem igy nem PO szintű,Szerencse,hogy ilyen nokedli a csoport, igy a rájátszás meglesz, de ha valami nem történik, akkor az egy meccs lesz, nem több.Ahhoz képest amit BB nyilatkozott, hogy mivel fogják eltölteni a szünetet, a helyzet csak romlott.És ne jöjjön senki azzal, hogy most ennyi elég volt, majd a nagy meccseken más lesz. Ez csak duma, aki nem készül rendesen évközben, az nem fog a vizsgán megtáltosodni. MI a garancia, hogy a harmatgyenge Buffalo ellen bemutatott szerencsétlenkedés majd nagy játékba csap át egy sokkal jobb csapat ellen? Semmi. Egyben lehet bizni, hogy a Brady -féle részleg potenciálisan talán a legerősebb a ligában. De nekik is sokkal többet kell nyujtani, mint tegnap, az nem elég, hogy majd olvassuk a nyilatkozatokat, miszerint jobban kell a játékokat megjátszani, bla-bla. A védelem pedig egyszerűen gyalázatos tud lenni és ami számomra elkeseritő, hogy egyszerűen semmi előrelépés nincsen, ami érthetetlen is. Az nem létezik, hogy hetek alatt nem lehet alapvető hibákat kijavitani, mert azért akármennyire szidjuk Mc Courtyékat, azért ők sem az utcáról sétáltak be a csapathoz. Nem vagyok vészmadár és szurkolok a csapatnak, de az a helyzet, hogy a csapatban lévő potenciálhoz képest a játék akadozik, a formák ingadoznak, az edzői kar hibázgat és az idő egyre fogy. Ez azért bosszantó, mert az egész ligában nem látok olyan csapatot, melyet egy jól játszó / még tündökölni sem kell /
Pats ne tudna megverni. De EZ a játék kevés!
2012. 11. 12. 15:45
matcha
2012. 11. 13. 09:30
timep76
Részben igaz, de amit most írsz, azt írhatta volna tavaly, a bajnokság ezen szakaszában egy Giants szurkoló is. Oszt mi lett a vége.
2012. 11. 12. 10:48
greenheart
Nem tudom, létezik e olyan, hogy "elkeserítő győzelem", de számomra ez az volt. Mit csinált ez a csapat a bye week alatt? Nemhogy a várt fejlődést nem látni, de még azt is elfelejtették, ami eddig jól ment. Most már nem csak a passzokat nyeltük, de szét is futottak minket. Egy Bills majd' 500 yardot megy ellenünk? A mentális padlófogást pedig jól jelzik a második félidőben sorra jövő indokolatlan durvaságok, amikre kaptuk szépen a -15 yardokat.
Nem tudunk olyan gyengék lenni, hogy ezt a csoportot ne nyerjük meg, de mi lesz a PO-ban?
2012. 11. 12. 11:04
Arsenal
Srácok! Vita indítónak szánom ezt a témát. Már a chat közben is feldobtam a megérzésemet, de igazán senki nem reagált rá, így újra feldobom a témát.
Először is abból indulok ki, hogy BB-t ismerve nem bírom elképzelni, hogy jelenleg ilyen gyenge védelmi edzőink legyenek. Az első pár meccs után azt hittem, hogy még az összeszokottság hiánya teszi az értelmetlen helyezkedési hibákat, de rá kellett jönnöm, hogy új fiú csak Dennart, a többi már tavaly is itt volt. Ez után arra gondoltam, hogy hátha új sémát játszunk, azonban a hozzászólásotokat és a meccsek utáni értékeléseket olvasva nem találtam arra utalást, hogy új védelmi szisztémát játszanánk. Így most a 9. mérkőzés után is azt kell látni, hogy a sec. bűn rossz, nem tudnak helyezkedni, nem tudnak embert fogni. Nyeljük a yardokat meccsről, meccsre, istent csinálunk jött-ment irányítókból, infarktus határán vannak a szurkolók. A tegnapi napon a meccs közben azonban beugrott egy elképzelés. Mi van akkor ha ezt tudatosan így játssza a védelem. A PO így is úgy is meg van, onnan olyan csapatok jönnek, akiknek a passzjátékuk az erősségük és így akarjuk őket elaltatni. Ezeken az oldalakon évről évre azt olvasom, hogy a PO. más tészta, itt a csapatok új sémákat játszanak, olyan mintha egy új bajnokság kezdődne. Mi van akkor ha BB. tudatosan játszatja a secek rosszul, így akarja megtéveszteni azokat a csapatokat akikkel a rájátszásban találkozhatunk. Kérdésem hozzátok, van-e esélye ennek, még egyszer abból kiindulva, hogy ilyen gyenge edzők szerintem nem dolgozhatnak a csapatnál, BB. és Kraft ezt 9. meccsen át nem tűrni el. Tényleg ilyen rosszak az edzők, vagy ez BB. zsenialitása???
2012. 11. 12. 11:17
Patriots NEB
Elnézve tegnap BB arcát kizárt dolognak tartom a tudatosságot!
2012. 11. 12. 11:18
lipi
Röviden és tömören. Nem. ennyire rosszak voltunk(vagyunk)
2012. 11. 12. 11:22
pat68
Lehet, hogy van ráció abban amit írtál. De akkor most a futás elleni védelmet is direkt rontották el?
A sec.-nél inkább úgy nézz ki, hogy nem stimmel az ember állomány és a séma egymással. Vagy tényleg cak altatnak és ez akkor derül ki, mikor a legfotossabb helyzetben labdát szereznek (lásd tegnap az utolsó percben.)
2012. 11. 12. 11:39
Patriots NEB
Az utolsó passz nagy homály volt!
Csak DMC állt ott.Az elkapó befelé mozgott,rég túl volt a passz vonalán.
2012. 11. 12. 11:25
Gomes..
Ez egy igazán nagy ökörség. A secondary pont annyira szar és kilátástalan, amennyire látszik.
2012. 11. 12. 11:34
greenheart
Kizárt. Két csoport-rivális ellen is csak épphogy nyertünk (jets, bills), ha azokat bukjuk, akkor most negatív mérleggel állnánk. Ilyet szándékosan tuti nem csinálunk. Persze én is szeretném ezt elhinni, mert ez olyan jól hangzana, és egyből meg is nyugodnék... :-)
2012. 11. 12. 13:16
Tzimisce
Korábban volt erről itt szó, külön cikkben is.
Ez a bizonyos bend but not break opportunista védelem. Az az alapelv, hogy hagyjuk az ellenfelet hibázni, és használjuk ki. Nagyon jó a TO mutatónk éppen ezért is.
Azonban az a baj, hogy nem elég jók a srácok ehhez. 2010-ben, amikor DMC rookie volt, ez bejött, tavaly Arrington is szépen szedte a lasztikat, de kiderült, hogy egyikük sem egy elit CB.
Megjegyzem, ha lenne egy Revis kaliberű elit CB-nk, remekül működne ez a fajta védelem, ehhez a mostani futás elleni védelem kellene (kivéve ez a meccs, de nem lehet mindig top performot nyújtani), és remekül működne a dolog.

Egyébként tegnap azon gondolkodtam el, hogy ha már látni lehet, hogy mikor lesz vége TB pályafutásának, akkor igenis első körben kell hozni egy irányítót, az se baj, ha hátul (mint Rodgers), majd 1-2 év alatt tanuljon bele a játékba Tom mögött, aztán vegye át a franchise-t, mert ezek a 3-ik körös próbálkozások szerintem nem az igaziak. Fogadjuk el, hogy bemákoltuk TB-t, ahogy volt pár steal-ünk az utóbbi években is. De franchise playerben ne spóroljunk már.
2012. 11. 12. 14:38
Gomes..
Csakhogy ez az opportunista akármicsoda szart sem ér. Tegnap csak azért nyertünk, mert Fitzpatrick elkapkodta a végét, nem azért mert ez a csodálatos védelmi felfogás vérhugyozásos idegességbe kergette. Elegem van már abból, hogy azon izguljak, hogy csak adják el a végén, akkor még nyerhetünk. A Ramset ellehetetlenítettük egy agresszív védekezéssel, miért nem játsszuk azt? Mert jól működött, és túl egyszerű lenne?
2012. 11. 12. 17:46
Tzimisce
Én is írtam, hogy szerintem ez nem működik, mert nem jók hozzá a srácok. Egy top CB mellett DMC, mint második CB, és Arrington, mint nickel egész jó csapat lehetne. Nem ligaelit, de stabil. Ehhez a mostani futás elleni védelem, és kész is vagyunk. Az offense is kezd összeállni, csak ez a sok csúny drop nem kéne.
2012. 11. 12. 11:13
Patriots NEB
Szép napot mindenkinek!
A tegnapi meccsnek egyetlen pozitívuma van:a W!Aztán gyorsan felejtsük el az egészet!
Sokakkal megegyezően az egész védelem+az edzői stáb(BB-t is beleértve)DOWN!Én Wes Walkert is down-ba teszem a 2 elejtett labdáért,ráadásul a második kulcs szituációban senkitől sem zavartatva történt!
Talán szabályismertetés sem ártana,hogyha kilép az ellenfél az oldalvonalon,akkor már nem visszük a földre,mert ez szabálytalan!!!!
2012. 11. 12. 11:18
tavaly is szar volt a D# és ott voltunk a SuperBowl-on! idén egy kicsit talán jobb a D#...
Nem nagyon hiszem, hogy Bill O'Brian-nek az érdeme lenne a 2 TE! Draft-on egyedül BB dönthet, hogy kit húzunk... utána pedig már zsenialitás kellett volna ahhoz, hogy ne legyenek ennyire jók!
Mellesleg én emlékszem, hogy a mi BILL-ünket hogyan küldték el az édes anyukájába itt a legtöbben a playhívásai miatt! Valóban igaz lehet a mondás: "Az idő megszépíti az emlékeket!"

És én továbbra is tartom, hogy a liga No°1 O#-ja eleget tesz általában... melyik másik csapat tud konzisztensen 30pontot felrakni a táblára? Még amikor szarok, akkor is jön legalább 20 pont!

JA és még valami... tavaly is azt hitték sokan, hogy a PO-ban esélyünk sem lesz egy ilyen D#-vel!

Szóval vigyázz Louisiana, mert jövünk!!!
2012. 11. 12. 11:23
pat68
2012. 11. 12. 17:50
Tzimisce
Azért ez erősen túlzás, hogy BB dönt csak. A GM választ szerintem, de tény, hogy a scoutok és BB is rendelkezik beleszólással.
2012. 11. 12. 21:14
_bb
Milyen GM? BB a GM.
2012. 11. 12. 11:34
crucified
Tavaly majdnem mindenki BoB menesztését követelte és Messiásként várta JMD-t. Érdekes.....
2012. 11. 12. 12:05
lipi
Azt hiszem én voltam az üdítő kivétel. Mármint JMD messiás szerepkörére :). Bob-ot én is elküldtem időnként...
2012. 11. 12. 17:53
Tzimisce
Igen, erre én is emlékszem. Még én védtem, hogy neki igenis van joga üvölteni Bradyvel is.
Sőt, arra is emlékszem, mikor a köv. héten, amikor nagyon nyertünk, mindenki az egekbe magasztalta.
Szerintem nem volt nagyon rossz OC, csak sablonos és unalmas volt.
JMD-re pont a trükkös játékok miatt vártam, de semmi nem jött.
2012. 11. 12. 11:52
Gordon
nem kell ezt a meccset túlreagálni.
két dolog:
több pontot kell összeraknunk a védelem által szerzett labdákból.
rengeteg volt a drop és a miss tackle.

Dom említette, hogy Talib jól zónázik talán ezért is hoztuk őt, hát az Indy ellen lesz lehetősége bizonyítani.

Arsenal felvetésére pedig azt mondanám, hogy számunkra az alapszakasz egy főpróba a rájátszás pedig az előadás. példa erre a tavalyi rájátszásbeli D. ha idén is annyit javulunk a PO-ra , mint tavaly akkor no para:-)
az atlanta, packers, frisco sztem már az alapszakaszban is túlpörög, de a giants, steelers a PO-ra érik be.
nem tudom mennyire működhet a formába hozás de nem lehet fél évig csúcson lenni.


2012. 11. 12. 12:08
Beliboy
Szerintem sem kell kongatni a vészharangot, nyertünk és ez a lényeg!
Akik meg JMD-t elküldenék a ligaelső! támadósorunk ellenére, azoknak no comment. Meccs közben volt egy statisztika, hogy a mi támadóegységünk csinálja kimagaslóan a legkevesebb 3&out-ot, ez sem egy utolsó szempont. A védelem meg gyenge az tény, de tavaly is az volt, és csak ott voltunk az SB-n. Viszont írta valaki, hogy először érzett egy kis bírói hátszelet, én is így voltam vele, azok a DPI-k elég véleményesek voltak az egyik pontszerző drive-unkban, de ez legyen a legnagyobb baj:)
2012. 11. 12. 13:20
atis87
Hightower a séerülése óta mintha pályán se lenne, tegnap is csak elvétve találkozott labdás emberrel.. Alternatívája persze senki :) szerény véleményem szerint vannak érdekes vélemények :) mondják itt páran hogy ilyen meg olyan szarok vagyunk, meg a defense milyen szar, az O meg mennyit droppol, milyen szar a playhívás, bezzeg a többiek milyen marha erősek... A bitang erős Houston habár 1x kapott ki, akkor szépen elpáholta őket a Packers .. A Baltimore elvert minket, de olyan verést kaptak a Texanstól hogy csak na. Vagy Chiefs ellen 9-6 (wow, micsoda eredmény).. vagy lásd mi 2 hete bucira vertük a Rams-t, (73% pass completion Bradfordnál, mégis csak 7 szerzett pont), ők meg hipp hopp x-elnek az egyik legerősebbnek tartott Frisco-val. Gameplan, ki mire van felépítve stb..
Szarjátok már le, hogy ki hány yardot passzol ellenünk.. Most mindenki retteg Andráskától, hogy majd szétdobálja a secondary-t. A 300+ yardos meccs szinte garantált, de azt is nézzük meg hozzá hogy ehhez neki még csak 80-as ratingje sincs. 10:9 a Td-Int ratio. Több passzkísérlete van mint Bradynek??!! LOL. Én is bedőltem korábban ennek a yardos témának, de tomi-tomi és DoM statisztikái éppen arra jók, hogy lássuk szart se ér a yard, ha nincs belőle td (még csak nem is fg), de van meccsenként pár TO. A RZ offense meg kifejezetten impresszív volt mind tegnap mind a rams ellen, sose legyen rosszabb. a passzt a végén mondjuk én se értettem mire volt jó.
2012. 11. 12. 13:37
Patriots NEB
Szerintem senki sem retteg "Andráskától",de azért ne legyen illúziód,az irányítók 75%-a behúzta volna az utolsó drive-ot!
2012. 11. 12. 14:42
Burkus
Legalábbis ellenünk mindenképpen.... Fitzpatrick is majdnem behúzta, a Chandler felé dobott utolsó előtti passz nem a védőinken múlt.
2012. 11. 12. 23:20
nosbiglem
Végre egy ember, aki pozitívan nyilatkozik! Ennyi búval bélelt jómadarat ritkán láttam egy rakáson!
Atis maximálisan egyetértek!
2012. 11. 12. 14:06
atis87
Pedig mindenki azt mondja hogy minden jött-ment irányító 300+ yardot hajigál ellenünk, Luck pedig talán jobb ennél a kategóriánál... Btw A 75%-ot apró túlzásnak érzem. Ha azt mondod hogy 5-8 qb van elég clucth hogy megcsinálja gw drive-ot akkor ok , akkor egyetértek.
2012. 11. 12. 14:18
Patriots NEB
Nem néztem Fitzpatrick hány yardot passzolt,de ott volt a 300-nál(ha nem több) és csak rajtuk múlott a győzelem!
Itt csak megjegyezném,hogy számomra az is érthetetlen volt,hogy 4. és6-ra miért fieldgolt rúgtunk és miért nem mentünk neki?!
2012. 11. 12. 14:40
lipi
Bíztunk a védelemben és a támadókban is. Így TD kényszerben volt a Bills. Ha nekimegyünk és nincs meg, elég lett volna egy FG.
Ettől még én nekimentem volna. Nem volt olyan rossz a field pozíció. Ha egy futással legalább 3-4 yardot hozunk, akkor 10-en belülről kellett volna kijönniük és buknak egy időt.
2012. 11. 12. 14:47
Patriots NEB
Fieldgol csak döntetlenre lett volna elég.
2012. 11. 12. 14:41
Burkus
Abban volt ráció. Így TD-re kellett menniük, ezért is buktak a végén. A FG-t simán megcsinálták volna és jött volna a hosszabbítás. Az, hogy TD-re KELL menni mindenképpen, sokkal nagyobb lelki nyomás szvsz. Ez hozta sztem az INT-t is, mert DMC-nek nem sokat kellett helyezkedni hozzá, viszont elkapó nem volt ott nagyon. Fitz elidegeskedte.
2012. 11. 12. 14:51
Patriots NEB
A döntetlen sem lett volna életbiztosítás és volt hátra több mint 2 perc.
A Bills nekiment 4.és soknak!
TD-t is kaptunk belőle!
2012. 11. 12. 18:00
Tzimisce
NEm tudom, mennyit paszolt, de az utolsó drive közepén kiírták, hogy 296-nál jár, tehát kb. 320-at passzolt.
2012. 11. 12. 18:13
atis87
És a 337 yard manapság olyan marha sok? sztem nem, főleg nem 40 kisérletből.. az mitől van inkább, hogy Spiller+Jackson 3x megkerüli a front 7-t.. 6 yard/attempt átlaggal futottak...
2012. 11. 12. 17:12
Arsenal
Újra megnéztem a meccset az ESPN-n és szerintem az O. aránylag jó volt, de nincs mélységi elkapónk és szerintem ez nagyon, de nagyon hiányzik. A sec. viszont borzalmas volt. Mezey Gyuri bácsi az utolsó nagy válogatottal csinálta edzésen, hogy az akkor még újdonságnak számító tolódásos védekezést úgy tanította meg, hogy hulla-hopp karikákat tett a fűben és ebbe állította bele a játékosokat. Szerintem itt is ezt kellene csinálni, a második negyed végén a TE. Chandler TD-nél konkrétan a sec-nek fogalma nem volt, hogy hol kellene állnia. Szóval vissza kellene menni az óvodás módszerekhez
2012. 11. 12. 18:04
atis87
Az igaz hogy fingjuk nem volt mi történik de sec. játékos nem volt ott , csak a coverben nem túl acélos lb-ink közül Spikes (sztem övé volt az a zóna), illetve Hightower is említhető.
2012. 11. 12. 17:43
non4m3
"no para tavaly is ott voltunk a SB-on" felvetésre írnám:

érdemes visszaemlékezni mekkora nagy mákkal sikerült SB-ba jutni (FG miss), plusz arra is jó volt a tavalyi PO hogy szembesítsük magunkat hogy lehet bármekkora ligaelit\nr1 O#ünk is, még ez is be tud fuccsolni egy meccsen...
2012. 11. 12. 17:53
szeder
Nekem az a teóriám, hogy az a szisztéma, amit BB játszatni akar a sec-el, egyszerűen túl bonyolult nekik. Írták már máshol, hogy ezek a srácok egyetemi szinten jók voltak (persze az NCAA nem NFL) de nálunk egyszerűen nem megy nekik. Nem tudom elképzelni, hogy ennyi drafton ennyiszer mellényúljanak és ilyen fogalmatlan emberkéket szedjenek össze.
2012. 11. 12. 18:59
Firstdown
"A New England győzött, de egy nagyon szép sorozata megszakadt. A Patriots a legutóbbi 17 meccsén egyaránt 350 támadóyard fölé jutott, ezúttal azonban csak 348-ig, illetve az utolsó letérdelés miatt 347-ig..."

Na még ez is ...Nem mintha számítana valamit,de így hogy pár yardon múlt...Mindegy a lényeg hogy győztünk..
Nálam Dennard a late hit miatt nem down,személy szerint örülnék ha lenne egy ilyen kicsit"piszkos" játékosunk.:)

2012. 11. 12. 20:59
DefenseFan
Az én kerékkötőm az óra feletti uralom! Semmi jelét nem látom, amikor az 1 yardosról jöttünk 2 futással pont annyi időt nyertünk volna ami abszolút lehetetlen helyzetbe hozta volna a Billst, ehelyett 3 passz 10 másodperc és az óra áll.... Ezen már nem egy meccset buktunk sőt szerintem a SB is ezen ment el részben! Hihetetlen mennyire nem használjuk ki a lehetőségeinket amit Ridley-Bolden-Fafej trió nyújthatna az "időuralásban"!
2012. 11. 12. 22:33
én teljesen megértem, hogy nem futottunk az 1 yardosunkról... nem 1 vagy 2 futásunk lett nagyon csúnyán mínuszos tegnap este, és ugyebár tudjuk, hogy mi történik, ha ott is összejön egy olyan! Egy TB-vel sokkal kisebb a kockázat a safety-re ha passzolunk ott, és nem kockáztatunk meg egy esetleges mínusz yardos futást!
Tavaly nem egyszer jöttünk ki szorított helyzetből(sajt 1, 2 yardosunkról) passzal! Ebből lett az a bizonyos 99yardos passz, majd ha jól emlékszem, akkor a következő meccsen is volt egy 99yardos drive-unk amit passzal kezdtünk!
2012. 11. 12. 23:23
vpi
Azért azon gondolkozzunk már el, hogy a szurkolóknál miért csak ez a két lehetőség van:
1. szar a támadásunk (nem az ellenfél védelme jó (pl Seahawks))
2. szar a támadásuk (nem a védelmünk jó (pl.:bármelyik győzelmünk az elmúlt 3 évben))

tegnap az utolsó driveban az volt a védelem feladata, hogy ne kapjunk TD-t. Megoldotta? Megoldotta! Akkor meg mit kell szídni, hogy "DMC-nek köze nem volt az INT-hez, hanem Fritz dobta oda".

Tudom, hogy mindenki olyan D-t akar mint a Bears, és a 2007-es O-t, de azt el lehet felejteni. Vagy-vagy. Én az Off játékot szeretem, ezért drukkolok a Pats-nek. Aki Def mániás nézze a Ravenst, a Bearst vagy a 49ers-t. Pats meccsen nem fog olyat látni (legalábbis tőlünk).
És akkor tegye fel a kezét az is, aki szeretne egy olyan Pats-et mint az idei Bears. Lehet irigyelni a mutatóikat...
2012. 11. 12. 23:36
nosbiglem
2012. 11. 13. 07:54
Patriots NEB
Szép reggelt!
Én is a támadó foci híve vagyok,mint te,így remélem egyetértesz velem abban,hogy 4.és6-nak neki kellett volna menni és nem fieldgolt rúgni!
Nem kell Ravens színtű védelem,de nem ártana ennél acélosabb és főleg szevezettebb!
A meccs 3/4-ben végig vezettünk 2 TD különbséggel,de a 4. negyedben megállt a támadó tudomány és nem rajtunk múlott,hogy kikapunk 1 ponttal vagy nyerünk 6-al!
2012. 11. 13. 11:44
timep76
Az ilyen hívás (4&6-ra sima snap) esélytelen, tekintve, hogy a saját rendszeren belül igen konzervatív az ilyen helyzetekben a Pats játékhívása.
Én szerettem volna látni egy pofás kis fake field goal kísérletet, egy 6,5 yardos passzal. Erre ilyenkor több esély is lenne, mert field goal-ra áll fel az ellenfél védelme is. Na de úgy látom, ilyenhez nincs bátorsága az edzőgárdának (remélem már nem az ominózus 4&2-miatt van zabszem a hátsójukban ilyenkor)
2012. 11. 13. 11:52
Patriots NEB
A 3. negyedben a Bills megcsinálta a 4.és sokat.TD-t is kaptunk belőle!
2012. 11. 13. 12:39
cuncimp
Szerintem meg tökéletes döntés volt, hiszen megnyertük a meccset.
2012. 11. 13. 09:24
fejszee
oké, szoros meccs volt, de ha nincs annyi drop (pl. Welker tiszta TD-je, amiből aztán csak FG lett), akkor most nem állna mindenkinek sírásra a szája. a szoros meccs után jön a példastatuálás mint a Rams ellen, úgyhogy retteghet Luck!
2012. 11. 13. 10:32
a 2. dropja sem volt szép... az 1yardosunkról jöttünk, ha nem ejti el, akkor sima 1st down! de már mind1
2012. 11. 13. 13:32
kyobalu
Szerintem nem kell vészharangot kongatni..Az O teljesítménye nem volt rossz..Az utolsó negyedbeli megtorpanásokat és játékhívásokat nem értem igazából..Nincs fantázia, nincs meglepő játékhívás..Túl konzervatívak.Olyan mintha belekényelmesednének a meccsbe..s az idővel elképesztően rosszul gazdálkodnak! Persze kellettek a dropok és a néha értelmetlen belső futások -1 yardokért, de azért nehogy már 37 ponttal meccset veszítsünk..Amikor simán lehetett volna 41 pont is..Ez az O még mindig ligaelit..sőt..Ha mindenki megtalálja a helyét és működik a kémia az elkapók és TB között kevesebb a drop, akkor nics ennél jobb O a ligában..
A meccs problémája vasárnap az impotens LB sor volt..A védő fal négyese hozta ami hozható, de Mayo nagyon fogalmatlan volt a meccsen..Ezért is kiabált vele Vince annyira..Ez a LB sor kifejezetten jó futás ellen, s nagyon jól be tud segíteni a blitzekbe, hogy nagyobb nyomást helyezzenek az ellen QB-jára..Szerintem ezt kellene erőltetni..Mert azt láthatjuk, hogy passz elleni védekezésben mint Spikes, mint Magastorony elég homály..Így is elkeserítő a DB-ek állapota és a passz elleni védekezésünk, akkor még ne segítsünk rá a LB sorral is..
A Rams ellen láttunk egy kifejezetten agresszív, 7 emberrel támadó, nagy nyomásra képes D-t, aki néha felad 1-2 játékot a passz oltárán, arra való tekintettel, hogy nagy valósínűséggel labdát tud szerezni.. Én ezt a D-t szeretném látni minden meccsen..Nem várok egy Bears,Ravens típusú védelmet, de a front 7 ha nagy nyomást tud helyezni az irányítóra és meg tudja fogni a futást, akkor felőlem nyeljük a yardokat és néha kapjunk 1-2 hosszú paszt..Hátha Talib érkezésével az a front is jobb lesz..Szerintem a vasárnap egy rossz védekezési terv, rossz kivitelezése volt, ahol a LB sor nagyon homályosan játszott..Reméljük, hogy ilyen, vagy hasonló nem lesz többet idén..Most is úgy gondolom, hogy ez a védelem sokkal nagyobb reményekkel teli, mint a tavalyi..és szerintem ez a csapat játékos állományban és főleg tudásban jobb mint a tavalyi! Ez a D front 7 lényegesen erősebb, s vannak erősségeik..Én ezeket használnám ki és nem a gyengeségeinket erősíteném..DE szerintem a Colts-nak nagyon durván odanyomunk..Csak remélem, hogy Luck fiút megbüntetik jó párszor a fiúk és elveszik a kedvét a 400 yardoktól..
Uff...
2012. 11. 13. 14:22
lipi
a probléma a nagy nyomással megmutatkozott a Bills elleni meccsen is. Ment a blitz majd Fritz meglátott egy lyukat és olyat passzolt az LB helyére, hogy élmény volt nézni. Sajnos nagyon komoly helyezkedési problémák vannak a védelemben, és a blitzelő emberke helyére nem lép fel senki...
A támadókat nem szidom, csak JMD döntései előtt állok értetlenül. Rendszeresen a meccs végére engedünk le, ha vezetünk, ha nem. hogy ez most a rotáció hiányával, playhívási gondokkal vagy reagálási hiányossággal magyarázható, azt nem tudom.
Ettől függetlenül toronymagas esélyesei vagyunk a Colts elleni meccsnek.
2012. 11. 13. 14:40
Burkus
Úgy legyen, Luck ne passzolja meg ellenünk a 400 yardot! :)

DMC-t én sem értem, miért nincs up-ban, minden hibája ellenére, mert volt két meccset eldöntő megmozdulása és az INT-nél valóban szerencséje is volt, hogy pont ott állt (de azért csak ő helyezkedett oda!), a fumble viszont az ő nagy egyéni teljesítménye volt! Ha ez a kettő nincs, akkor 13 ponttal nyer a Bills. Ha minden sec. védő csak ennyit tesz hozzá a meccshez, pont nélkül zárna az ellenfél! :)

Talib igazolása azt mutatja, hogy a csapat vezetése is látja a súlyos problémákat és hogy ezzel a játékkal az offense teljesítményétől függ minden. Ha megállítják - és megállították jó párszor az elmúlt években - nagyon meg lehet verni a csapatot. Csak azt nem tudom elképzelni, hogy a 4-5 éve gyengélkedő sec. most hirtelen megtáltosodik, ezekkel a szereplőkkel, ezzel a sémával.
2012. 11. 13. 16:55
bundy58
Sziasztok rácok én már 10 éve követem a pats-et és mondom szerintem most a legjobb a támadójáték és azért ne várjuk már el hogy majd minden meccsen 40-50 pontokat tegyenek föl a táblára.Átlagba 33 pontot szereznek a legtöbb a ligába szerintem az hogy egy két támadásból nemsikerül pontot szerezni az benne van tegnap a steelers 16-13-ra verte az atomgyenge kansast szóval azért más amikor brady tudja hogy csakis rajta múlik a meccs végkimetele persze hogy egy két passzt elront benne van ember ő is .
2012. 11. 22. 21:31
RicHARD
Én Mayo-t is down-ba tettem volna !
Nem játszott jól, hatalmas misstackle-ök, Personal Foul ellene az oldalvonalon kívüli ütésért stb.
Hozzászólás a(z) Ups & downs - Alapszakasz 9. mérkőzés bejegyzéshez