Menetrend
Szavazás

Ups & downs - Előszezon 1. mérkőzés

2013. 08. 10. 11:48
Szerző: lucas
Kategória: Hírek

Ups and downs
Elérkezett ez is végre, megkezdődött az előszezon,  újra nézhetünk meccseket. A New England Patriots is lejátszotta az első mérkőzését a Philadelphia Eagles ellen, idegenben, amely 31-22 arányú győzelemmel zárult.

Az ups&downs rovat ebben a szezonban is jelentkezni fog. Az első cikkben nem annyira a játékosok átlagos teljesítményét értékelte a cikk (erre egy előszezon meccs nem is lenne alkalmas, hiszen mindenkinek csak kevés lehetőség jut), hanem inkább egy-egy szép, vagy kevésbé sikeres momentumot ragadott meg.

Ups

LeGarrette Blount – Az 51 yardos cikk-cakk stílusban futott TD-je a meccs egyik legszebb jelenete. A 6 láb magas 250 fontos zúzógép  lehet Stevan Ridley 1. számú cserejátékosa.

Tommy Kelly/Chandler Jones - A páros a harmadik negyedben elért strip (labdavesztést okozó) sackje  a védőjáték legszebb megmozdulása volt.

Shane Vereen- A futó szenzációs balkezes elkapása az end zone sarkában az első drive végén 13 yardos TD eredményezett. 

Downs 

Stephen Gostkowski- Három kísérletéből csak 1 volt sikeres, amelyet  34 yardról rúgott, 44-ről és 53-ról kihagyta. ( A szerkesztő kérdése: Miért csak a punter helyére van két jelölt és pozícióharc?)

Ryan Mallett - Belépve a harmadik szezonba most már meg kellene mutatnia, hogy NFL szintű játékos, és alkalmas lenne 1. számú irányítónak. Erre még nem láttunk releváns bizonyítékot – 18 kísérletből 9 volt sikeres, 97 yardot hozva – de pl. elhibázta a Josh Boyce felé irányuló dobást, amivel TD-t érhetett volna el.  

Aqib Talib - DeSean Jackson 47 yardos elkapásánál ő védte (volna) az elkapót – nem sok eredménnyel.

Forrás: ESPN Boston

Hozzászólások

2013. 08. 10. 12:06
Sajnos pocsék volt a közvetítés lassítások terén... DeSean Jackson TD elkapásánál csak a jó ég tudja mit csinált Gregory. Talib feltűnően a külső vállát védte az elkapónak.

Blount UP nagyon korai szerintem. Az első támadás csak megerősítette, hogy ő nem short-yardage back.

Mallett katasztrófa. Tök üres Boyce-t nem talál el a gólterületen. Tebow no komment. Mallett Tom Bradynek tűnik mellette. Minden perc felesleges, amit a csapatban tölt.

Tavon Wilson semmi olyat nem mutat, hogy miért kellene 53-ban tartani. Jelenleg minden jel BUSTra mutat. Sajnos.

DT poszton nem tetszik ez a nagyon könnyített 3rd down/long yardage csomag egy 250-260 font súlyú DE-vel középen. Komoly fejfájás lesz még abból, hogy Wilfork és Kelly mellett senkije sincs a csapatnak.

Spikes még mindig az egyetlen impact linebackere a csapatnak. Óriási hiba lenne őt év végén elengedni. Hightower lehet, hogy némileg hatékonyabb a passz ellen, de azzal sem van ki a csapat a vízből. Futás ellen meg rendre fentakad a blokkokon, mint annál az Eagles TD futásnál a második negyedben.

A passzjáték miatt meg nem kell aggódni. Sokoldalúbb és mélyebb az elkapósor, mint az elmúlt években bármikor volt, ha így folytatja a három újonc.
2013. 08. 10. 12:46
_bb
Csere OL-ről mi a vélemény?
2013. 08. 10. 12:59
A második félidőt ahhoz még újra kell néznem, de elsőre Stankiewitch maradhat keretben (más nem tűnt ki), különösen ha Connolly nem jön hamar rendbe.
2013. 08. 10. 15:11
Mattes vélhetően csak kényszerből játszott OT poszton, mert nagyon idegesen mozgott ott, szinte azonnal elveszítette minden párharcát.

A legérdekesebb talán az volt, hogy Stankiewitch után Patterson volt a következő center a sorban, és nem McDonald. Ez utóbbinak mindenképpen rontja az esélyeit.

A guard poszton forgatott Kline, Patterson, McDonald trió három negyed alapján nem fogja megváltani a világot, és amint felépülnek a sérültek egyből a harmadik vonalban találják magukat, ami talán PS-t érhet.

Stankiewitch esélyeit növeli, hogy egy évig BOB volt az edzője a PSU-nál, tehát kaphatott olyan alapokat, hogy meg tudjon birkózni az NFL-lel is a Patsnél, hiszen a használt terminológia, a rendszer azonos alapokon nyugszik mindkét csapatnál.

Svitek ideális biztosítéknak tűnik OT posztra. Ez különösen akkor lehet fontos, ha Cannon megcsípi a kezdő RG posztot. Remélhetőleg őt és Zusevicset is látni fogjuk a következő 2-3 meccsen. Velük és Connollyval kb. meg is van az 53 támadófala.
2013. 08. 10. 16:53
_bb
Köszi a részletes visszanézést! ...Igen, Zusevics (neki is BOB-os a múltja nem?) és még esetleg Green lehet befolyással a dolgok alakulására, ha pályán tudnak maradni. Svitek majdnem tutinak tűnik, míg Stankiewitch jól pozícionálja magát.
2013. 08. 10. 17:38
Iowa Hawkeyes játékos volt, tehát Kirk Ferentz tanítvány, ami még mindig jó ajánlólevélnek tűnik, bár a csapat már nem igazán hasít.
2013. 08. 10. 12:19
Bulow
Teljesen egyetértek Dommal azzal együtt, hogy Blount nagyon jó benyomást tett. Mallett nem jó, Tebow tragikus, Tavon Wilson dettó. Néztem a statját, az egyik legtöbb tackleje volt, de mindegyikhez későn ért oda. Talib nagyon benyalta a TD passzt. Ezzel együtt az látszik, hogy sokkal mélyebb a rosterünk, mint a Phillynek.
2013. 08. 10. 12:32
szeder
Nekem Sudfeld, Collins, Kelly játéka tetszett, amennyire a pályán töltött kevés időből meg tudtam ítélni. Gostot meddig tartjuk még itt?
2013. 08. 10. 12:45
_bb
Szerintem bármilyen messzemenő következtetéstől óvakodnék egy pre meccset illetően...viszont:
- az elkapók terén még van hova érni (beszédes,h első drive futásaival alapozták a passzjátékot), de bíztatóak a jelek, akárcsak Sudfeld és Ballard esetében a blokkolás terén!
- Blountnak mázlija volt a cikk-cakkal
- Tebow read-option gyakorlásra van a védelemnek + plusz pet-project McDnek...ennyi, ha most nem lett volna ott, akkor ki megy fel Mallett "fej sérülése" után? ...én örülök, h nem Bradyt ütötték 2 negyeden át.
- Mallett nem hiszem, hogy rosszabb Casselnél, csak nem kell Brady utódjelöltjének tekinteni...nekem elég ha majd egy 2. körösért elpasszoljuk, csak ne sérüljön le ezért TB ;)
- DT depth: nem hiszem hogy akár egy Forston/Grissom ne tudná azt hozni, amit Love/Deaderick
- a sec McC-vel és Dennarddal az igazi
- punter versenyben nagy negítívum lehet Allennek a 62 yardos visszahordás, viszont Meskónak is lenne hova javulni
-nem vagyok egy Spikes hívő, meglepődnék ha hosszabbítanának vele, s nekem nem fájna, ha menne, bár kétségtelenül ő a "legPollardabb" játékos a csapatban
2013. 08. 10. 13:23
nosbiglem
Én is inkább így láttam, ahogy te :/
2013. 08. 10. 15:03
Whitealert
Csak nekem tűnik Ridley testesebbnek és lassabbnak, mint az előző szezonban?
2013. 08. 10. 15:54
cspeti98
amíg hozza a yardokat nekem mindegy mennyire testes és lassú :)
2013. 08. 10. 15:17
dartib83
Valaki írna pár sort az elkapókról? Pl. Dobson-ról? (bár a hozzászólásokban már voltak érinte, de elég ellentétesen lásd Dom vs _bb)
Köszi
2013. 08. 10. 16:49
_bb
Az elkapók terén nagyjából egyetértek DoMmal, szerintem is nagyon jók lesznek, csak jeleztem, hogy láthatóan a futás alapozza erősen a passzt.
2013. 08. 10. 15:20
dartib83
2013. 08. 10. 15:44
topin
Az elkapókkal nem tudom mi a baja bárkinek is..amíg TB irányított addig 8ból hetet elkaptak, Mallettnak olt legalább 5 olyan dobása amikor túldobta az üres elkapót..ez nem az ő saruk..Tebowal meg már értékelhetetlen volt kb minden passzjáték..

Blount nem fog így futni mindig az is tuti,meg az is hogy nem véletlenül volt az első 2 évében 4.6-os átlaga..én örülnék ha villogna nálunk..kedvelem a srácot..abban egyetértek h nem short yardage back..
2013. 08. 10. 16:58
_bb
Ha félreérthető lettem volna: semmi bajom az elkapókkal, de éles helyzetben még tapasztalatlanok, s érezhetően nem akar a stáb túl nagy terhet rakni rájuk az elején, egyfajta beszoktató programnak tűnik...egyszerűen csak úgy éreztem, hogy nem szabad elszállni az elvárásokkal, mert bizony az alapszakasz elején még lehetnek kezdeti buktatók.
2013. 08. 10. 19:30
dartib83
2013. 08. 10. 20:41
Lucius
Nézzétek a jó oldalát, még Tebow is tudott TD-t elérni a támadókkal, akkor TB király lesz. :) Azért reméljük túl sokat nem kell Tebownak pályán lennie.
2013. 08. 10. 22:59
Renningan
Én tényleg nem értem, hogy lehet ennyire elvakultan utálni valakit és mindenben a hibát keresni. Inkább nem is olvasok kommentet.

Miért ekkora divat Tebowt utálni. Tett ő valami rosszat? Csapat játékos, a belét is kidolgozná és kegyetlenül igyekszik. Mint sportoló és mint ember is kifogástalan. Aki ráadásul NFL szinten is bizonyított azzal a 9-7es szezonnal. Elkapna a media hype és bele is mászott, de szerencsére koppant akkorát, hogy reálisan lássa a dolgokat. Magasan jobb mint az idén draftolt irányítók és nem egy veteránnál is, akik kezdők az NFL ben.

Nem tud dobni. De meg lehet tanítani, és nem fél a kontakttól és jól fut. Nem lesz Brady. De Brady szintű játékosból jó ha 3-4 van a ligában a 32 csapatból.

Ellenben Mallett nem fejlődik semmit, nem véletlen, hogy nem akart senki érte picket adni. Nincs upsideja, lassú és rendre túldobja a passzokat. Semmit nem mutat, pláne azt nem, hogy jobb Tebownál.

Nem Brady vagy Manning, de nem is rossz játékos, bármekkora divat is ezt szajkózni...
2013. 08. 10. 23:10
karuly
+1
2013. 08. 10. 23:19
dartib83
detto. legalább mi ne törjünk pálcát Tebow felett. (néha itt is olyat olvasni Tebow-ról mintha "Tebow-hater"-ek lennénk. Végülis szeretjük a csapatunkat, nem?
2013. 08. 10. 23:42
sting
2013. 08. 10. 23:56
sting
És még Tebow-ról ...
Érdekes volt látni a próbálkozást a read option játékkal. Szerintem kifejezetten jó volt.
A srác egy fegyver, csak ott és arra kell használni amiben jó/jobb mint más, és ehhez társakat is kell mellé adni.
Én élvezném ha vele kétarcú lenne a Pats támadójátéka.
Mondjuk egy 3-4 -es védelmet ami passzjátékra készült, nagyon meglehetne lepni egy Tebow féle read-option kezdéssel. Ha átállnak félidőben mehetne fel a Brady féle gépezet ...
Támadó oldalon sokkal könnyebb készülni két típusú támadójátékkal, mint a védelemnek ugyanerre készülni vagy reagálni...

Mekkorát szólna ha megtudnák csinálni ...
2013. 08. 11. 00:06
2012-es Northwestern idényt végigszenvedve, mint elszalasztatott nagy lehetőség - komoly kétségem van, hogy ennyire kétarcú támadójátéknak mekkora hozadéka lehet a gyakorlatban.
2013. 08. 11. 00:01
Van aki szerint nincs értelme 53-as keretben tartani, mert minden egyes snap, amit Tom Brady kárára a pályán töltene tétmeccsen, az egy elszalasztott és eltékozolt lehetőség, mert egyszerűen pontatlan a passzjátéka, hogy minimális snapszám mellett bárki is komolyan vehesse, és ezzel reális futóveszélyt tudna jelenteni.

Mások véleménye, hogy olyan munkamorállal és hittel rendelkezik, hogy az páratlan az NFL-ben, és nincs csapat, ahol nem lehetne hasznos és hatékony tagja a keretnek.

A "Tebow haterek idióták" hozzászólást semmi sem különbözteti meg attól, hogy "Tebow katasztrófa volt az Eagles ellen".

Próbáljuk meg tiszteletben tartani a mások véleményét.
2013. 08. 11. 02:30
topin
2013. 08. 11. 00:05
depo01
nemá, láttad a meccset?
tebow roppant tehetségtelennek tűnt, komlyan még grossman is jobban játszott a redskinsben...

ha eddig nem tanult meg dobni, már ezután sem fog
a kontakttól meg azért nem fél, mert képtelen másodlagos célpontot találni, helyette leblokkol és tuti a sack

a hozzáállása nyilván becsülendő, de a "tehetségével" együtt olyan "hülye, de szorgalmas" szaga van az egésznek...
az a pechje, hogy a college nem tart örökké, szerintem az NFL-hez kevés
2013. 08. 11. 00:56
sting
Azért csak várjuk meg a végét...
Ha "csak" a read option -t alkalmazó ellenfelek elleni félkészüléshez tud segíteni már nemhiába van a keretben.
Szörnyű lenne látni úgy égni a Pats-et mint anno a sajtfejűeket a 49-esek ellen.
Pláne ha ez egy SB-on történne ...
2013. 08. 11. 00:56
sting
Azért csak várjuk meg a végét...
Ha "csak" a read option -t alkalmazó ellenfelek elleni félkészüléshez tud segíteni már nemhiába van a keretben.
Szörnyű lenne látni úgy égni a Pats-et mint anno a sajtfejűeket a 49-esek ellen.
Pláne ha ez egy SB-on történne ...
2013. 08. 11. 00:59
sting
sorry ... valamiért duplán küldte el a PC a bejegyzést ... beizgult a témától :)
2013. 08. 11. 02:26
Én több upside-ot látok Mallett-ben mint Tebow-ban...
Úgy tűnt nekem néha, hogy azt sem tudja hol van,
ha Mallett pontatlan akkor Tebow mi?
őt meg lehet tanítani passzolni, Mallett-et meg nem? neki legalább van egy erős karja, a zsebben is egyre jobban mozgott!

Őszintén szólva ha a 2011-es (nem túl acélos) Patriots védelem úgy leradírozta őt a pályáról, akkor egy jónak mondható védelem mit csinálhat vele?
9-7es mérleg annak a bitang Denver védelemnek volt köszönhető, ők tartották folyton az ellenfelet kis túlzással 10 ponton, így neki elég volt meccsenként 1szer villannia kb
2013. 08. 11. 02:30
És még valami én is szívesen kidolgoznám a belemet is a Patriots TC-jében és nálam jobb csapatjátékos sem lenne...
de mégis itt vagyok a Balaton déli partján és nem Boston mellett

az NFL-ben ez nem elég, teljesíteni kell, hogy valaki ott lehessen (kivétel Sachitának a Jets-ben, de az más tészta)
2013. 08. 11. 08:46
sting
Azért "itt lenni" a Balaton déli partján - nem olyan rossz ... :)
2013. 08. 11. 20:41
2013. 08. 11. 08:50
kolok
Én absz. nem tartom magam haternek,sőt sokx leírtam mar(ígérem utoljára),hogy egészen kivételes sportember(bár van meg nehány ilyen azért az NFL-ben), nagyszerű atléta,de egész egyszerűen nem NFL kompatibilis irányító. Nem,nem tud dobni. Nem,nem lehet megtanítani . 3.idenye profik között,amiből egyet majdnem végig Ő tolt végig kezdokent és az ég adta világon semmit nem fejlődött . A 4(!) sikeres passzabol kettő kb. 4 méterre pöttyintett passz volt és mindezt egy egész félidő alatt! Absz. egyetértek azzal,hogy kb. akkora különbség volt közte és Mallett között,mint Mallett és TB közt. Ebből következik,hogy mennyire egyetértek Paullal,ha elvenne akár egy snapet is TB elől.

Volt egy nagyon érdekes mondat az NFL Network közvetítés alatt. Azt mondta a speaker,hogy a Tebow fanek pont azért TT fanek,amiért Tebow olyan sportoló amilyen és nem azért amit a pályán látnak!
2013. 08. 11. 02:10
Wolverine89
Tebow egy lenyugozo szemelyiseg, és egy kiváló atléta és bármikor szivesen nézném ahogy rohangászik a pályán és néha eltalál valakit a passzával, tényleg szurkolok neki, de amint felmerülnek olyan elképzelések h Bradytől venne el játékidőt elkezd rángatózni a szemöldököm és a rosszullét kerülget, felőlem legyen rajta az 53 as rosteren fizessenek neki annyit amennyit akarnak, de hogy irányitoként akár egy playre felmennyen Tom helyett a világ legnagyobb hülyesége!
Kivánom neki h Jacksonvilleben egy szép karriert fusson be, mint kezdo irányito, de jelenleg máshol nincs rá esélye
2013. 08. 11. 07:53
Üdv!

NA én pár pontban erősen nem értek egyet DoM-mal :)
Blount és Mallett.
Mivel az Ups & Downs az aktuális meccsről szól, így Blount up-ja egyértelmű. Olyan pozitív meglepetés volt az ember, hogy csak na. Azok után, hogy elég sok rosszat lehetett róla hallani, az a TD futás és úgy egyébként, 11 kísérlet kb 100 yeardos teljesítmény nagyon szép. Hogy a hosszú TD-je mák volt vagy sem, azon lehet vitatkozni, mert sokak nem tudtak volna úgy visszavágni, mint ő. Csak így tovább. Az, hogy ő lenne Ridley első számú back up-ja, na az egy pici túlzás, még Vereen is ott van.

MAllett szerintem nem volt rossz. Tavaly nagyon gyetrán passzolt, most meg 50%-osan. Nekem tetszett a játéka. Voltak nagyon szép passzai, viszonylag gyorsan szabadult a labdától. Ne TB-t keressünk benne. De azt vegyük figyelembe, hogy ő nem sok éles meccs tapasztalattal rendelkezik. És nem elsősorban a játéktudása miatt, hanem mert TB mögött van a padon. Szerintem sok mostani kezdőnél jobb és remélem a következő pre-season meccseken csak megerősíti a véleményem :)

Tebow: ki vele, amilyen gyorsan csak lehet. Annyira unalmas, élvezhetetlen lett a támadójáték miután ő beállt, hogy szörnyű. NA ő nem tud passzolni, futni még csak-csak, de mit irányító bukta. És csak azért mert majd meccseken fut 2-3 read-option playt luxus megtartani. Akkor inkább Mallett gyakoroljon. TC, meg a preseason felkészülés alatt jó Tibor, kitanulja a D a védekezést ellene és mehet isten hírével.

Az újoncok jók voltak, öröm volt látni őket. És végre megint vannak meccsek :)
2013. 08. 11. 09:09
sting
Több előszezon meccset is megnéztem.
Annyira "éles" egyik irányító sem volt, mint Brady. És vele együtt a Pats első sora...
Se Mallett se Tebow játékát nem kell mellé tenni. Hellyel-közel kaptak csak játszótársakat az első sorból, és ez így helyes.
Tény hogy Mallett túldobott az első drive-okban és az is tény hogy Tebow-nál sem sok a változás.
Mindemellett Mallett játéka folyamatosan javult a hanyatt eséséig. Tebow-nál csak a read-option volt szimpatikus.
Mallettnek folyamatos játéklehetőség kellene a fejlődéshez, és már élesben javítani a megmaradt hibáit.
Tebow-nak fejben kellene fejlődnie, felnőnie a szerepére.
Szerintem a legnagyobb hibája az irányítói játékintelligencia hiánya.
Olyan nincs hogy valaki távolit elfogadhatóan dob, rövidet pedig nem. Még ha abban az elkapók is többet tudnak segíteni.
A rövid passzoknál elhamarkodottan és ütem nélkül dob, nem lát a pályán és nem bízik a társakban.
Ezen azért bőven lehet segíteni...
Várjunk még kicsit.
Furcsálnám ha kitennék Tebow-t, hiszen még Ocso is kapott egy évet arra hogy fejlődjön.
2013. 08. 11. 09:40
Renningan
2013. 08. 11. 10:20
kolok
Sztem meg pont hogy van. A távoli bombanal nem kell lezer pontosságú passz,sem tökéletes időzítés,a Wr tud vmennyit korrigálni az iranyon és a hosszon is. Kozeptavoli vagy rövid passzoknal ilyen nincs,ott tökéletesnek kell lennie az időzítésnek és a pontossagnak is. Tebow ezeket 3 éve nem tudja megtanulni,ezután mitől tudna? Lobalja a kezet,nem áll bele a dobasba,dobasnal mindig felrantja a hátsó labat.Ahogy Te is írod,nem lat a pályán,ha az első opció nem jó,akkor ha nem tud futni,akkor gyakorlatilag annyi a támadásnak . Vele az a baj,hogy mar nem rookie és bmennyire is szimpatikus srác (nekem is az) ,ez nem a grund,hogy állítsuk be a legkisebb srácot is ,hadd játszon egy kicsit. Én egyébként Mallettban sem látok többet,mint max egy backup Qb.
2013. 08. 11. 09:56
Blount valójában igazolta azt, amit a Bucsnál is láthatott tőle a közönség. Méretéhez képest gyors, agilis és ha túljut a LOS-on és az első szerelési kísérleten, akkor van második sebességi fokozata.

Amíg a LOS-t el nem érni azonban Maroney-ra emlékeztető tánclépésekre képes, nem találja el a rést a falon és méretéhez képest túl hamar földet fog ebben a fázisban az első kontaktól.

Amikor azt nézzük, hogy Ridley és Vereen mögött kik és milyen futók legyenek Blount olyan formában lehet váltótársa Ridley-nek, hogy első és második down futó (passzjátékba őt sem lehet igazán bevonni). Viszont rövidyardos helyzetekhez messze nem az ideális megoldás (Ridley viszont az, tehát akár probléma sincsen).
2013. 08. 11. 11:07
_bb
Szerintem ha cserefutó, akkor:
http://www.youtube.com/watch?v=fe584ajr-e4
2013. 08. 12. 12:25
csgabor
Ez hatalmas! :) Hihetetlen élvezettel és fülig érő vigyorral tudom ezt a videót minden alkalommal végignézni! Run Vince, run! :)))
2013. 08. 11. 08:38
despota
mi a véleményetek jamie collins játékáról??
2013. 08. 11. 09:12
sting
Olyan volt mint a gepárd, ólálkodott lesve a kiszemelt áldozat ténykedését ... :)
2013. 08. 11. 15:04
despota
Buchanan is elég jól mozgott aktívnak tűnt
collinsszal együtt öröm volt látni őket
2013. 08. 11. 09:15
sting
Erről jut eszembe...
Furcsa volt hogy mennyire a Pats játékosait részesítették előnybe a közvetítésen a rendezők.
Phili játékost szinte nem is mutattak ...
2013. 08. 11. 10:50
_bb
2013. 08. 11. 14:51
cescf4
élőben én azon a linken néztem amelyik phily-s tv csatorna közvetítette
eagles GM volt a vendégük stb, mondanom sem kell halálra untam magam ahogy boncolgatták Chip Kelly jelenlétét az NFL-ben :D :D
2013. 08. 11. 09:40
Renningan
Másképp ítéljük meg a játékosokat. Rendben. Nem azt mondtam hogy szeresse mindenki! Csak annyit hogy nincs jobb dolgom, mint utálni alapon nem kell. Mert primitív dolog és mást lehet idegesít. Főleg ha a saját játékosát ócsárolja az ember. Objektív véleménnyel semmi gond - szerintem.

Az hogy remek atléta és jó a mentalitása kevesek esetében mondható el. A legtöbben tehetségből élnek vagy abból sem. A Jaguars, a Browns, a Titans, a Bills, a Jets, a Raiders, a Tampa, a VIKINGS, de akár a Miami kezdő irányítója is lehetne. Sőt a Vikings Ptersonnal egyenesen SB esélyes lenne egy normális futó irányítóval és optionnel, mert Ponder ló**t nem tud. Mallettet meg idén sem vitte el senki...

Denver? Kellett a védelem, meg hogy ne ismerjék még ki. De egy számára testidegen offensben volt meghatározó futójáték nélkül. Tavaly a Cardinalstól is kikapott a Pats, pedig nem dream team még védelem terén sem.

De fölösleges vitázni, nem is akartam Generálni. Ha lehetne fogadni, nagyobb címletben megmerném tenni, hogy 3 év múlva, ha a TB és BB vissza vonul (mert szerintem együtt teszik), akkor McDaniels főedző Tebowwal fog neki állni a szezonnak. Nem véletlen, hogy ő itt van.
2013. 08. 11. 10:42
kolok
Denver meghatározó futojatek nélkül ??? 164 yardot futottak meccsenkent,amivel messze ligaelsok voltak....Itt vmit nagyon beneztel. A fent felsorolt csapatok tulajdonosai,meg nyilván kivétel nélkül mind hajlandók dollármilliókat bukni pusztán azért,h szabadon kielhessek Tebow utalatukat....Ezt Te sem gondolatod komolyan. Csak egy utolsó kérdés lezaraskent: ha nézted a meccset és egy számodra tök ismeretlen fickó játszott volna a 2. félidőben és ennyit teljesít abszolút noname játékosként,akkor is ez lenne a véleményed ...?
2013. 08. 11. 11:04
Az Arizona passz elleni védekezése 2012-ben a legjobb volt az NFL-ben. Plusz a támadóknál még Kolb irányított. Gost mezőnygóljáról nem is beszélve.

Az utolsó bekezdésed nálam a rémálom forgatókönyv és egy újabb indok, hogy miért nem tetszik nekem Tebow leigazolása.
2013. 08. 11. 14:13
piszkosfred
Na azt a Cards meccset ne emlegessük inkább, mert amellett, hogy valóban gyengék voltunk, elvettek tőlünk a végén egy szabályos TD-t, és még így is nyertünk volna, ha van egy normális rúgónk.
Ha már itt tartunk, nem értem, hogy Gost-nak miért nem hoztak riválist, mire ez a nagy türelem? Puntereket versenyeztetjük, miközben ott eddig sem volt gond, biztos lábú rúgónk meg nincs.
2013. 08. 11. 11:26
Egy dolgot nem értek. Választ szerintem azok fognak tudni adni, akik szerint Mallett nem jó és inkább Tebow-nak kellene adni még x év fejlődési lehetőséget, aztán Brady után jó kis irányító lehet.

Tebow és Mallett is 4. éve vannak a placcon. Tebow aDenverben kezdő volt, bevitte őket a rájátszásban, majd utána Manning érkezésével, azonnal kitették. Következő évben A Jetsben egy Sanchezt nem tudott kiszorítani a kezdőből. 3 év alatt nem tudott megtanulni dobni, látni a pályán, stb. Plusz első körös volt.
Mallett 3. éve a ligában, Tom Brady mögött alig látott éles (szezonbeli) meccs szituációt. Pre-season meccseken évről évre azért fejlődést lehet nála látni. Már nem csak bikázza a labdát, hanem normál erővel is tud dobni és már nem csak távolra. Egyre jobban szabadul a labdától. És csak 3. körös volt.

Ezek után mitől lenne jobb egy Tebow a pályán, mint egy MAllett. És miért lenne olyan eszetlen a Pats, hogy Tebow még 3 évig a Patsnél tartja, ahelyett, hogy ezidő alatt a több potenciált nyújtó Mallett-et edzené és fejlesztené és adná meg az esélyt, hogy Aaron Rodgershez hasonlóan bizonyítani tudjon?

Véleméynem szerint őrületes hülyeség lenne Tebowra pazarolni egy helyet az 53-ból. Akkor inkább plusz egy futó, vagy fal ember vagy akármi, tőlem még plusz egy vizesfiú is lehet.
2013. 08. 11. 11:27
hopp az elején Mallettnek is már 4 évet adtam, szal ő nem :)
2013. 08. 11. 18:34
Whitealert
2013. 08. 11. 19:12
topin
Mallettből sosem lesz starter QB..mindegy hogy hány évig padozik, pontatlan..Rodgers is padozott és csak előszezon meccsen játszott, aztán mégis odabírta dobni ahova kellett..szóval ez nem indok..ilyen alapon az is igaz h Tebowt, megtanithatják dobni..holott az sem fog menni..

persze nincs vita köztünk abban hogy Mallett maradjon..és Tebow kuka..nem véletlenül nem kellett senkinek az egész NFL-ben..de azért Mallettben se lássál többet mint ami van..egy nyamvadt picket nem fogunk kapni érte, mert nem ér ennyit sem..ez van...jó lett volna ha kijön belőle a potenciál, de nem sikerült..
2013. 08. 11. 19:24
Nem értünk egyet :)
Nem lesz Brady ez valószínű. De addig én senkit nem írnék le, amíg legalább egy szezont le nem nyomott értékelhető számú éles meccsen. Tibor bizonyított, hogy nem jó, Mallettnek még nem volt rá esélye.
A ki legyen a post-Brady éra irányítója dolog itt korábban jött fel, arra írtam, hogy ha választani kéne, akkor inkább Mallett.
ÉS az, hogy Mallettből sosem lesz starter QB az sem biztos. Lehet nem itt, de máshol, ahol Gabbert, Ponder meg hasonlók dobálnak még simán :)
2013. 08. 12. 01:14
topin
post-Brady éra QB-ja jelenleg nincs a rosterünkön..ez ezer százalék:-)
2013. 08. 12. 08:01
magooc
Szerintem még csak most kezdi az egyetemet
2013. 08. 11. 14:20
piszkosfred
Tebow nekem is szimpatikus a hozzáállásával, de ez az NFL, itt ez még édeskevés. Én nem utálom a srácot, de tény, hogy évek alatt semmi fejlődést nem mutat. Nem akarom én Bradyhez mérni, írták itt mások, hogy olyan mint Tom 3-4 csapatnál van mindössze (szerintem meg még ennyinél sem), de nagyon gyenge a srác, isten mentsen minket attól, hogy ő legyen a franchise irányító. Mallett-től sem vagyok hasra esve, de akkor még mindig inkább ő.
Mindentől függetlenül nagyon jó volt látni, hogy Tomnak lesz célpontja bőven idén, a legtöbben ettől féltünk.
2013. 08. 11. 14:45
cescf4
én személy szerint azért nem szeretném hogy a read-option része legyen az O#-nek, mert azt is be kell gyakorolni, tökéletesíteni kell, ami csak elvenné az időt a mostani kicserélődött O# tagjainak hogy a rendszert és egymást megszokják
nem tudom milyen lesz a védelmük, pre-season-ból nem akarok messzemenő következtetéseket levonni, de inkább legyen egy 100%os Brady által fémjelzett passzolos-futos O#, mint ugyan ez csak 75%-ban mellé egy 15%os read-option
2013. 08. 11. 15:10
_bb
Egyébként meg lehet találni az egész meccset itt is (amég le nem szedik ;)
http://www.youtube.com/watch?v=RakyS9zWo9k&feature=youtube_gdata
2013. 08. 11. 16:39
sanach
2013. 08. 11. 19:51
lipi
Na, sikerült bele-belenéznem a meccsbe, bár végig nem néztem.
Ami azonnal szemet szúrt: TB baromira rápörgött már most a szezonra. Olyan lézer passzokat dobott, hogy öröm volt nézni. Dobson felé a hosszú labdája... Annyi volt az újonc dolga, hogy egy helyben álljon, amíg bele nem zuhan a kezébe a labda :).
Ridley és Vereen is korrekt játékot mutatott. Utóbbi TD elkapása szinte tanítani való volt. Blount nem volt rossz, de Ridley első számú helyettese még mindig Vereen szerintem. Blount egy-két futásánál lehetett látni, hogy ha elsőre nem talál rést, akkor tanácstalanná válik. Erőből meg se próbálja átbrusztolni a labdát, még rövid szituációban sem. Ő nálam még vegyes megítélésben van.
Amendola és Dobson játéka tetszett. Tompkins biztató, ő kapaszkodik a rosterért.
Mallett nem lesz TB utódja. Nem látok benne többet, mint Hoyerben anno.
Tebow meg nem kérdés. Ha bárkinek mennie kell miatta az 53-ból, az katasztrófa lesz. Nyomás alatt vége, passzolni nem tud, pályát nem látja. Volt olyan szituáció, amikor 3-4 méterről jött felé a blitz, üresen állt egy elkapó tőle kb 5 méterre, ő meg bevárta, míg leviszik. Meg se próbált kimozogni a blitzből, passzolni, célpontot keresni. Személyesen nem ismerem, de biztos jó ember, és remek atléta, de ez olyan csapatsport, ahol a választott posztjának a fenti kritériumok az alapjai. Ő erre a posztra alkalmatlan.
Védelem: A sec nagyon össze-vissza volt. Nagyon hiányzott hátulról DMC. És megint nyaltuk a hosszú passzokat. Remélem, élesben ezek nem lesznek jellemzőek.
Az LB sor pofás, pláne ha sikerülni fog Collinst beilleszteni és az egységre lehet majd cover feladatot is bízni. Spikes viszont idén nagyon hajtani akar a nagy lóvéra, futás ellen majdnem mindenhol ott volt...
DL. Kelly számomra nem váltott világot. Egy fokkal jobb, mint azok akik eddig Wilfork mellett fickándoztak, de még nagyon nem az igazi.
2013. 08. 11. 21:19
lolvin
Vereen szerintem semmi esetre sem lesz Ridley első számú helyettese...nem egy poszton játszanak, már úgy értem, h mindkettő RB de Ridley inkább első két down player, Vereen meg tipikus harmadik downos RB, pláne most, h nincs Fafej...Washington inkább visszahordó szerintem...
2013. 08. 11. 22:20
bence.szel
Ezzel én is egyetértek. Vereen egy elkapó RB gyakorlatilag, akinek a testi adottságai miatt is nehézkes lenne Ridley helyettesének lenni. Egyszerűen nem bírná azt a mennyiségű terhelést és az olyan fajta szerepet. De ez nem baj, mert nem is ezért draftoltuk, erre ott van a Bolden-Blount páros. Szeptembertől lehet csak az egyikük, de nem ez a lényeg.
2013. 08. 11. 20:29
Whitealert
Én is most néztem meg a meccset, a többiek már minden dicsérő szót leírtak az elkapókról Bradyről stb...
Tebowról szeretnék írni, szerintem read-option play csak akkor jönne jól, ha lenne egy olyan védelem a ligában aki a futó és a Brady-féle passzjátékot is képes levenni a pályáról. A read-option playeken kívül Tebownak nem látok jövőt a csapatnál, de szerintem Josh McDaniels hatására benne marad az 53 fős roster-en.
2013. 08. 11. 21:18
bence.szel
Nagyvonalakban én is egyetértek a többséggel. Thompkins és Dobson mozgása tetszett kifejezetten. Amendola (ha nem sérül meg) lehet TB biztonsági hálója. Sudfeld engem még mindig lenyűgöz, nagyon jó adottságai vannak a játékhoz és Fells is megvillant párszor, Mallett passzainál. Ridley tényleg felszedett pár kiló izmot még magára, remélem nem lassul tőle jelentősen. Vereen jollyjoker szerepe rengeteg lehetőséget rejt a későbbiekben. Blount megítélésével várnék még azért kicsit, de ezen a meccsen tény, hogy jól ment neki. Edelmanről nem sokat beszéltünk, de volt két gyönyörű elkapása, amikor igencsak tornáznia kellett, ez is pozitív. Boyce elszalasztott TD-jét nagyon bántam, és ezzel Mallett felé is kanyarodnék. Nekem úgy tűnt, hogy abszolút fejlődött tavalyhoz képest, annak ellenére, hogy valóban voltak túldobásai. Nem kérdés, hogy ha Tebow és ő közte kéne kiosztani a jövő Pats-es irányítója címet, akkor ezt a versenyt neki kell nyernie. Nagyon szimpatikus Tebow, a játékostársak is elismerően beszélnek róla, de egyszerűen nem jó NFL irányító. Valaki felvetette, hogy lehetne néha-néha option játékokat futtatni vele.. Eszembe nem jutna és remélhetőleg BB-éknek sem, hogy TB akárcsak egy playre is levegyék a pályáról Tebow miatt. Egyszerűen a lehetőségek tárháza olyan szinten leszűkülne ezzel a lépéssel, mivel az ember nem tud idejében szabadulni a labdától, nem tudja olvasni a defenset és nem tud gyorsan végigmenni a lehetséges célpontokon. Ez színtisztán látszott ezen a meccsen. A D-ben még nekem meglepetés volt Cole egész jó játéka, illetve Harmon teljesítménye messze felülmúlta Tavon Wilsonét... Collins ha beleszokik és tapasztalatot szerez, akkor egy kincset találtunk benne, valamint Benard és Beauharnais is jól szerepelt. Összességében tetszett, amit láttam és várom az első rookie TDt!!:)
2013. 08. 11. 21:45
cspeti98
Most néztem meg a meccset és szerintem az elkapósor erősödött tavalyhoz képest és a secondary is jobban fog teljesíteni DMC-vel.Mallett szerintem annyira nem volt rossz.A szezon felétől pedig két Gronkunk lesz mert egyelőre nekem Sudfeld is nagyon meggyőző volt.
2013. 08. 11. 23:16
Bandi
Tebowt szerintem PS-be hoztuk hogy eljátsza a read option, vagy mozgékony irányítót.
Nekem tetszett Malett. Nem törnék fölötte pálcát miután még szerintem összesen nem játszott 100 playt(térdelés nem számit :)) a 3 éve alatt amiből 3 v 4 játék ha volt éles meccsen. Rutint kell szereznie. Tebow alig játszott volna ha Malett nem kapja azt a mellporost és biztonságból nem pihentetik.
2013. 08. 12. 01:27
topin
Azt nem értem hogy akkor Rodgers hogy a fenébe tudott úgy játszani, ahogy...pedig ő sem játszott 100 playt, még térdeléssel sem..ez az éles meccs meg nem éles dolog..na mindegy is..

2013. 08. 12. 11:11
Lucius
Megnéztem a meccset. Szerintem az O rendben lesz Bradyvel, Malettel eldöcögne. D nem tudom, majd meglátjuk, de remélem hogy az is javul. Tebownak külön playbook kellene, amibe max 2 célpontra kell figyelnie (azok is egy oldalon) és ha nem üresek akkor futnia azonnal. Szerintem jelentősen rontja a teljesítményét, hogy "gondolkodik". A mélypont a sackje volt, mikor két elkapó is tök üresen volt (az egyik, talán Boyce még jelezte is a kezével a másikat pedig végig nézte)ő meg addig tépelődött, hogy odaértek hozzá a védők. Akkor inkább ne gondolkodjon (a gond ezzel az, hogy ez az NFL, és neki kellene fejlődnie, nem a playeknek visszafejlődni hozzá). Kíváncsi vagyok Malett mennyivel lett volna jobb (sajnos vannak kétségeim felőle is), majd meglátjuk ezen a héten hogy teljesít.
2013. 08. 12. 11:48
bence.szel
Emlékszem arra a playre:) az biztos, hogy Dobson volt tök üres hosszú célpont és ha felé dobja tuti TD, míg középen volt talán Boyce. Nem tudom mi lehetett a gond, ha az hogy nem tudott dönteni akkor ez igencsak para... Mallett egyértelműen jobb volt D olvasásban, jobban átlátta az elkapóit és gyorsabban is hoz döntést és jobban is dob.
2013. 08. 12. 12:07
Lucius
Igen, igazad lehet, Dobson jelezett tök üresen és a másik volt Boyce. Olyan fájdalmas volt nézni, hogy inkább elfelejteném.:)
2013. 08. 12. 12:10
bence.szel
Ne is mondd... úgy drukkoltam egy rookie TDért!:) Leginkább Dobsonnak, mert rajta van a legnagyobb teher és jó lenne látni, hogy ez gyorsan lehull róla.
2013. 08. 12. 12:35
Lucius
Ezzel együtt azt gondolom, hogy Tebow 3. számú irányítónak megfelel. Ha TB és Mallett kihullik előle, ő biztos végigviszi a meccset (szerintem max. lelőni lehet, amúgy nem megy le a pályáról) és mint game-manager megállja a helyét (mivel ilyenkor úgyis csak futás van, ő legalább tud read-optiont). Szerintem egy 3. számú QB-től nem is várnak semmi mást. Arra meg szintén jó, hogy a csapat rajta gyakorolja a védekezést az ilyen típusú irányítókkal szemben. Szóval nem vagyok Tebow-hater! :)
2013. 08. 12. 16:28
lipi
3. számú qb évek óta nincs a csapatnál. Ráadásul a csapat pass heavy offense-hez, ami egy pocket qb köré épül, teljesen felesleges rosteren tartani egy futkározó qb-t, aki nem tud dobni...
2013. 08. 12. 12:47
volt egy másik sack is amikor meg Sudfeld volt üresen egy OUT routnál...
Hozzászólás a(z) Ups & downs - Előszezon 1. mérkőzés bejegyzéshez