Menetrend
Szavazás

Ups & Downs – 12. mérkőzés

2015. 12. 07. 04:22
Szerző: tuci-tuci
Kategória: Meccsek

Zsinórban második mérkőzéséről is vereséggel távozott a New England Patriots csapata. Ezúttal az Eagles győzedelmeskedett 35-28 arányban. Ezzel 10-2-re módosult a csapat mérlege, ráadásul a Bengals és a Broncos is győzni tudott és így utolértek minket.


Ups

Danny Amendola: Visszatért a pályára egy hét kihagyás után és szerzett egy 11 yardos TD-t elkapásból. Volt még egy nagy játéka, 3&12-nél elkapott egy 14 yardos átadást a 4. negyedben.

Malcolm Butler: Jól kezdte a mérkőzést a csapat első számú CB-je, több passzvédekezése is volt és végig szorosan őrizte az emberét. Egyike volt a jól teljesítő játékosnak.

James White: Szerzett egy 4 yardos TD-t elkapásból a 2. negyedben, és volt egy 24 yardos elkapása amikor csak az 1 yardoson tudta levinni az ellenfél a 3. negyedben. Végül 115 elkapott yarddal fejezte be a mérkőzést, ami karriercsúcs.


Down

Tom Brady: Dobott egy 100 yardos Pick-6-et az ellenfél gólvonalán amikor egy zsebkendőnyi területre próbálta bevarázsolni a labdát, miközben Amendolán ketten védekeztek. Majd dobott még egyet a 36 yardos elkapása után.

Támadófal: A csapat a következő egységgel kezdte a mérkőzést: Vollmer-Kline-Stork-Jackson-Cannon. Mason csereként került a pályára időnként. Egyértelműen elvesztették a csatát az ellenfél védőfala ellen. (a 4. negyedből még 10 perc visszavolt, amikor a közvetítésben kiemelték, hogy az utóbbi 2 meccsen 43-szor ütötték meg Brady-t… erre inkább nem mondok semmit)

Speciális egység: A meccs fordulópontja a 2. negyedben érkezett, amikor a Patriots megpróbált egy Drop Kick-et kezőrúgásnál, vagyis gyakorlatilag egy On-Side Kicket. Az Eagles kihasználta a remek kiinduló pozíciót és TD-t szerzett. Majd blokkolták Allen egyik puntját, amit vissza is vittek TD-re (sokan már csak Kick-6-nek hívják ezeket), és biztos ami biztos Ryan egy másik puntját Sproles hordta vissza TD-re. Katasztrófa volt ez a teljesítmény. (Első tippre láthatunk egy F-et csütörtökön a BostonHerald jóvoltából)

ESPN Boston

Hozzászólások

2015. 12. 07. 05:12
Arsenal
Remélem túl vagyunk az idei "Chiefs" meccsünkön, ennél csak jobb teljesítmények lehetnek!!!
2015. 12. 07. 05:15
Oscar
Az edzőknek nincs rovata......sajnos , mert akkor most ŐK jönnének a legrosszabb osztályzattal!!!

Komolyan csak ennyire lehetett felkészülni és ilyen tervel::(((
A felesleges és kockázatos hívásokról már ne is beszéljünk!

14-0 után , mint ha vége lett volna a meccsnek és mindenki kicsit hátra dőlt.

Akire itt szükség lenne az a
PITTSBURGH STEELERS játékos megfigyelőjére , aki a WR szekciót vezeti.

Akiknek Big Ben dobált és dob még most is:

Mike Wallace
Emmanuel Sanders

Antonio Brown
Martavis Bryant
Markus Wheaton

Jól választ általában és nem is sérülnek meg ezek az elkapók!

Nálunk bizony most nagyon gyenge ez a rész és csak a remény marad , hogy talán visszatérnek páran a támadóoldalon::)))

Szóval BB -nek azt az embert kéne elhoznia , mert ért hozzá.




2015. 12. 07. 07:39
daelaci
Az a durva, hogy az általad felsorolt játékosok közül három 3. körös, egy 4. körös, Brown pedig 6. körös volt a drafton. Nem is emlékszem, mikor draftoltunk utoljára olyan WR-t, akiből lett is valaki az NFL-ben. Edelman lehet az üdítő kivétel talán, bár őt az egyetemén túl sokszor nem láthatták elkapni. :)
2015. 12. 07. 12:28
zozo692
Az elmúlt 10 évben senkit nem draftoltunk, akit használni tudtunk volna.
Edelmant az egyetemén sem sokszor láthatták elkapni, csak akkor, ha magának feldobta és utána szaladt.
Ahogy mondta BB: "... leigazolunk, aztán majd meglátjuk, mire tudunk használni...".
2015. 12. 07. 08:17
olaj001
2015. 12. 07. 16:03
Lalika
Az utolsó három srác jól mutatna Pats szerelésben is
2015. 12. 07. 05:36
Wyatt
A spec team mindent alulmúlt, az az egy mákjuk, hogy egyszer valami jót is csináltak. Amúgy mindenhol sikerült elszarkodni. Bradyt lehúzzuk, mert dobott két szart, Amendolát meg kiemeljük, mert visszatért és dobott egy amúgy tényleg jó passzt? Milyen elejtett labdái voltak kulcsszituban. Brady meg csak visszahozta a meccsbe a csapatot... Na mindegy, én nálam a dropok legalább annyira downosok, mint Brady
2015. 12. 07. 08:18
olaj001
Ide is +1, teljesen egyetértek!
2015. 12. 07. 12:51
cellranger
Nem értek egyet, mert nem egyszer dob túl nagyot, túl feleslegesen, és mindkét INT fájdalamsan az ő hibvája. Elnéztem egy Lucknak, egy Mariotának, de nem nézem el egy Bradynek. És nem két szart dobott, csak, hanem kettőből lett INT. Amik a spec team szarakodása mellett, eléggé fájdalmasak volt, sorsdöntő volt a Dola féle...
2015. 12. 07. 17:29
boarder20
És akkor LaFell-ről még szó sem esett... Ő miket droppolt MEGINT... Ő is hatalmas DOWN..
2015. 12. 07. 17:39
BaP
Bezony,
Emellett 2 útvonalat is totálisan elrontott, az egyik egy potenciális Td volt, de lelassított, a másik miatt lett Brady 2. int-je.
2015. 12. 07. 18:53
Ferran
LeFell teljesen világtalan. Nem jelent igazi mélységi célpontot. Nem segíti Tom-ot. Egyrészt úgy tűnik nincs meg a játékintellienciája, hogy meghosszabbítson egy-egy játékot. Másrészt még fakezű is...
2015. 12. 07. 05:36
Zarathorn
Tavaly szarul kezdtünk és az idény végére lettünk igazán jók... Most meg faszák voltunk 10 héten át és elkezdjük a leolvadást?
2015. 12. 07. 10:37
MemphisM
Hullámvölgy. A következő csúcs a világ tetején!
2015. 12. 07. 05:38
Zarathorn
Allen még egy Puhány mert Sprolest le tudta volna ütközni de csak kézzel noszogatta... Meskó seggrefejelte volna :-)
2015. 12. 07. 07:10
MemphisM
Hát nem vált be az új mezem meg sapkám.
2015. 12. 08. 12:59
thefedi
Passzold át ide :D
2015. 12. 07. 07:16
Lalika
És csak komolyabb csapatokkal találkozunk majd. 21 pont ajándékba. Kicsit sok ez az NFL-ben.
2015. 12. 07. 07:32
Beni
Hát igen... nem a Philly támadó egysége táltosodott meg, és akkor enyhén fogalmaztam!
2015. 12. 07. 07:32
Axel
Én bízok a csapatban, és szerintem nem lesz itt olyan nagy probléma a 2 vereség ellenére se, mint ahogy most sokan gondolják. BB mindent és mindenkit helyre tesz. Go Pats :)
2015. 12. 07. 07:34
Beni
Mostantól Steelerst szurkoló is vagyok amíg az alapszakasz tart! Játszanak a Bengals és a Denver ellen.
2015. 12. 07. 09:08
netbazis
remélem összeszedik magukat, Big bennek nagy napja volt tegnap. De nem valami jó érzés, hogy másik csapatra kell hagyatkoznunk.
2015. 12. 07. 09:15
polo62
én pedig inkább látnám a csapatot Denverben vagy Cincinatti-ben, minthogy a Steelerst még egyszer fogadni kelljen. az AFC-ben szerintem tőlük félhetünk leginkább
2015. 12. 07. 11:52
Beni
én a Jets től jobban félek... És az említett két csapat miatt jelen állás szerint a Jets el játszanánk
2015. 12. 07. 12:34
Foherty
+1
Én is így vagyok vele. Hacsak Ben le nem serül megint, bárki inkább, mint a Steelers.
2015. 12. 07. 07:35
Zsombi800
Sikerült saját magunkat megvernünk..
2015. 12. 07. 07:42
daelaci
Nagyon jól sikerült egy mondatban összefoglalnod a tegnapi meccset.
2015. 12. 07. 17:31
boarder20
2015. 12. 07. 07:52
vhs-box
No Easley, No Party :-(
2015. 12. 07. 08:09
patriota
10-2 nem a világ vége. Ami sokkal jobban aggaszt az az egysiku játék. Futás zéró szinte, jo tegnap próbáltunk vmit de idén elég komolytalanok ezek a Blount középre futásai kb 1yardert. ..jöhet a passz, ami elvileg ugye megy. Csakhogy annyi sérült van mint egy háborúban. ..amúgy meg Bradyrol tudják ha kényes a szitu,inkább dobal három ember közé Dolanak vagy aki egészséges a kedvencei közül mint barkinek .mivel most csak Dola volt, hát rá figyeltek ezerrel. Amig nem épülnek fel az elkapok vagy amig nem lesz futojatek, addig szenvedve megyünk. ...nem gond ,csak ebben van némi sérülésveszely ha mindig ugyanoda dobunk.Félő h mire jön Gronk es Edelman ,Dola v Lafell kiesik es ugyanott vagyunk ahol most.Kellene vki akivel lenne legalább egy alap futójatek.
Aggódni nem kell, olvastam a chaten h egyesek 11-5-öt vizionalnak. ...nyugi ,és ha nem pihenunk, akkor mivan !?
Go PATS!
2015. 12. 07. 11:59
Beni
Hát, inkább maradjon egészséges a csapat, és játszunk egyel több meccset igazi Pats stílusban, mint tavaLy, vagy a szezon elején! Legalább többször látjuk a kedvenceinket! ;)
GO PATS!!!!
2015. 12. 07. 08:19
Gabesz70
Ilyen eu-i focimeccsen mondják hogy ha reggelig játszunk akkor sem rúgunk gólt, csak öngólokat. Minden csapatrészben gyermeteg hibák tömkelege volt, ennél tényleg csak jobb lehet. Számomra érthetetlen TB miért akar 40-50-et dobni, amikor szinte nincs normális célpont. Az endzone-ba bedobott homályról már ne is beszéljünk. Lafell mehet tolmácsnak, szép a kiejtése, de Dola is "megtette" a magáét. Úgy kikapni, hogy a 3-4. negyededben végig az OFF volt a pályán kicsit vicces. DEF. sem sokat tett hozzá, főleg mikor kivédekezzük a Eagles támadását 3&8-ból nem tudnak down-t csinálni, erre egy pass interference miatt adunk a 8 mellé még vagy 20 yardot. A legcsodálatosabb, hogy a PHI 1 yardosáról nem mi szerzünk TD-t, hanem a védekező csapat.
On to Houston!!!!
2015. 12. 07. 08:22
Gabesz70
Ja még annyi, hogy a végén kiírták JE, Gronk és Lewis összesen 2011 yardot kapott el 18 TD mellett, míg a csapat összes többi támadója együtt 1015-öt és 10 TD-t. Sokat elmondott a végén JMD és BB összenézése, a tanácstalanság és az értetlenség olvasható volt az arcukról.
2015. 12. 07. 08:20
nszgergo
a tegnapi specteam produkciónál csak a chat volt rosszabb... de a védelem alig kapott pontot, nincs ott olyan nagy baj, a támadók a sérülések miatt hetek óta így játszanak, most az eredményalakulása miatt rátettek még egy lapáttal, a specteam többnyire az erősségünk, tegnap majdnem mindent elrontottak, de évi 1 ilyen meccs azért belefér (Slater nélkül teszem hozzá...), az edzőink meg nem sok meccset szoktak ennyire túlgondolni/elflegmáskodni. Szval ez a temetjük a csapatot, és csak 11-5-ös szezon lesz skandálása nagyon gáz volt. Volt aki csak annyit írt, h ilyen játékkal idén már senkit nem verünk meg, ebben még van is némi igazság, de ki gondolhatja h minden meccsen hibát hibára halmozunk? És akkor tisztelet azoknak, akik kitartottak a végéig, ahogy az illik, és kiálltak a csapatért! Hány és hány meccsünk volt, ahol rosszul játszottunk, de a végén jött a nagy fordítás, tegnap is majdnem összejött (ilyen játékkal!) Anno a 24-0-ás denveri félidő, a Kansas meccs után is vesztettünk jópár törzstagot chatről, gondolom ez most sem lesz másképp... Talán kicsivel több hitet emberek! Ne legyen már elvárás a 19-0, meg a mindenkit elverünk 30 ponttal, még ennyi sérülttel is...
Ui: respect Danna, gondolom te is szívesebben koncentráltál volna a meccsre, ahelyett, h győzködnöd kell az embereket chaten, h csak nyerünk még idén meccset...
2015. 12. 07. 08:36
Firstdown
Na idén is megvolt a Chiefs meccsünk.Bár tényleg nem néztünk ki jól tegnap,no para.Tegnap nyakunkba szakadt minden amihez nem vagyunk hozzászokva-hozzáteszem más csapatok heti szinten művelik ezeket-most legalább tudjuk hogy velünk is előfordulhatnak ezek.Nem aggódok,remélem a sérültjeink felépülnek és mindenki egy kicsit megnézi mi van a gatyájában,aztán ha az amire gondolt akkor úgy is játszik,keményen ,tökösen!! Let's Goooo !!!!
2015. 12. 07. 08:44
patriota
Az a durva g igazibol még tegnap is nyerhettunk volna,de a hosszabbitas siman meg lehetett volna,ilyen játékkal is. ...
Azért dobalja Tom ezeket a hosszú homályokat mert vhogy rá kell venni az ellent hogy ne csak az általunk imádott rövid passzos játékra figyeljen és mivel futojatek nincs ,ez marad ...
Múlt héten viccelodtunk h lassan Tom kell elkapjon, ezt is megeltuk ...
Csak azt sajnálom h ezt eljatszottuk egy ilyen meccsen. ..
Szerintem az eleje rendben volt, a vége is ,de ami közte volt az Chiefs2,ami lehetett elromlott,jöttek a 6os szalámik...És még így is hozhattuk volna. Kár g most,a gurulós foci nyelvén,minden kifelé pattan. Reméljük amikor kell,majd befelé megy. Nincs tragédia,10-2,nagyon sok csapat aláirná ezt ...mi meg évek óta ebben élünk és egyeseknek ez sem elég. .
Go PATS !
2015. 12. 07. 08:53
patriota
Igen, amikor BB és JMD osszenezett a 4&8 után abban minden benne volt .
Kb az h most mit varsz, ebből ennyit lehet kihozni.
Pedig ha az sikerül. ..akkor dönci és ki tudja. ..
Tavaly a Chiefs után a Bengalst meggyalaztuk. ..Most is remélem jön egy Pats gyalu. ...
2015. 12. 07. 08:57
csasziqf
olyan erzesem van Redskins merkozes ota (sikeres onside kick) hogy a csapat nagyon siet. szinte minden meccsen. hogy ertem ezt?

eddig evek alatt nagy szazalekban lassan kezdett a csapat rosszabb elso felido, sokkal hajtosabb, jobb masodik

iden egesz jol rajtoljuk a merkozeseket, DE en ugy erzem, hogy mindegyiket meg is akarjuk nyerni 35 perc alatt....

0-14ig ha nem is acelosan de ment a futas. Blount tobbszor first down-okat csinalt (jo! nem elsore), passz jatekes is ult rendesen.

Erre megint sietni akarunk mert elso felidoben kell megnyerni..... ugyan mar.....Drop-kick?! Onisde kick-k?!

Eddig az evig nem is emlexem, hogy mikor lattam Pats-tol ilyet utoljara...

EZT az Edzoi stab szamlajara irom!

Szoval szerintem BB,JMD,JJ is Down, de mar egy ideje. (Szamomra mindenesetre az.) Remelem heten alakitanak valamit....

Go PATs!
2015. 12. 07. 09:00
patriota
Amikor meccset nézek és vége és bemegyek a haloszobaba és bebujok az asszony mellé mindig megkérdezi :Na nyertetek!?
Erre mindig azt felelem(ill.feleltem eddig ):Életem ne kérdezz butaságot, hát persze h nyertunk. ..!
Már két hete nem mondtam ezt...Jovo héten már jó lenne. ..
A durva h már megszokta, mert szinte mindig nyerünk. .jó most kétszer nem, de nem kell aggódni!
2015. 12. 07. 09:09
Zarathorn
De azért értél nála TD-t :P XD XD XD
2015. 12. 07. 09:15
netbazis
2015. 12. 07. 09:16
patriota
Olyannyira h karácsony-szilveszter között megszületik a legújabb Pats D szurkolo...
2015. 12. 07. 09:54
TMR
2015. 12. 07. 09:59
Zarathorn
2015. 12. 07. 15:41
FunHun
Azért ezt a tegnapi meccs után már összehozni...
Na az teljesítmény :)
2015. 12. 07. 09:20
patriota
Mire jön a rajatszas már itt lesz a kisfiam és együtt orditunk, ki ezért, ki azért. ..nem lehet elég koran kezdeni a Patsnek szurkolni ...
2015. 12. 07. 10:53
Croaker
2015. 12. 07. 14:15
Barb
Gratulálok!:) Jó ordítást Nektek:D.
Én az első gyerkőc születése után szoktam rá az NFL-re:). Folyamat ordított, éjszakánként ráztam a seggét egyhuzamban miközben zuram nézte a meccseket, így aztán megtörtént amire soha korábban nem voltam hajlandó - én is belepillantottam pár meccsbe. Végül szép alattomosan megfertőződtem:):):).
2015. 12. 07. 09:22
netbazis
Tragédia a futás és a támadófal és jövőhéten JJ Wattott kell levédekeznünk...
A special team eddig erősségünk volt, most az utóbbi két meccsen sajnos nem.
Azért a világ még nem dőlt össze, van még 4 meccs nem túl acélos csapatok ellen, bár ezek után jócskán össze kell szedni magunkat.
Ezek a Blount féle futások nullát érnek. Lafel l folyamatosan hetek óta eldobja a labdát. Chandler még mindig nem elég jó. Nem bánnám, ha még valaki felépülne jövőhétre.
2015. 12. 07. 10:00
Monthy
Nem túl acélosak valóban, de a Miami kivételével az összes a playoffra hajt, és még ott van az úgynevezett Pats faktor, mert mindenki minket akar megverni, ellenünk a legkeményebben a szerelések, ellenünk dobálják (vagy épp nem dobálják) a zebrák a flageket, szóval nem lesz egyszerűbb, mint a tegnapi meccs, pedig aztán papíron ez volt a hátralévők közül a legkönnyebb. A PLAYOFF VASÁRNAP ELKEZDŐDIK, HÖLGYEIM ÉS URAIM!
2015. 12. 07. 10:20
netbazis
Igen ezt a pats faktort én is szoktam érezni, biztos, hogy a többi csapat élete legjobbját fogja nyújtani ellenünk.
2015. 12. 07. 09:23
patriota
Tényleg, nincs arra adatunk h ki mikor csatlakozott ehhez az oldalhoz mint New England Fan!?
Én arra emlékszem,h alig vartam h induljon az oldal és csatlakozzam. Vmelyik szerkeszto tud erre vmi adatot?
2015. 12. 07. 09:26
zozo692
1) Tudja valaki, hogy milyenek voltak az időjárási körülmények? Esetleg nagy szél volt?
Mindkét punter 1-2 kivételtől eltekintve nagyon gyenge volt, ez lehetett az oka annak, hogy dropkicket választottunk? Esetleg Allennek valamilyen sérülése lehet (ennyire gyenge soha nem volt)?
2015. 12. 07. 09:50
TMR
A dropkicki kick-offnál volt. Gost rúgta volna.
2015. 12. 07. 12:04
zozo692
Oppá, hülyeséget írtam, nem néztem a meccset, csak következtetni próbáltam.
Akkor meg mi a bánatos fa...mért csináltuk ezt?
2015. 12. 07. 09:29
athees
Slaterről lehet tudni valamit? A special team leolvadása köthető a sérüléséhez?
2015. 12. 07. 09:32
polo62
olvastam egy nagyon jó hsz-t még este, hogy Phillips múlt héten azt mondta, hogy nemcsak a saját csapatával képes megverni a tiedet, hanem a tieddel a sajátját is. kis túlzással ez történt. bár nagyon büszke vagyok a csapatra a meccs vége miatt, én senkit nem tennék up-ba. Dola is rozsdás volt szerintem, a special team az utóbbi két meccset remélem gyorsan elfelejti, ha ilyen lesz a támadófal a Texans ellen a kezdő 5ös se lesz elég Watt ellen, Blount pedig remélem jövőre nem lesz itt. bár Brady évek óta bizonyítja az ellenkezőjét, hosszú távon nem lehet nélkülözni a futást. és Blount véleményem szerint egyáltalán nem jó futó. ami nekem a legjobban fájt az a futás elleni védekezés, megint.épp amikor kezdtük elitnek kikiáltani az egységet, jön 2 meccs ahol döntő pillanatokban csinálják meg a nagy játékokat ellenük. edzői részről én McDaniels emelném ki a mélységi passzokkal. megértem, hogy a legjobb rövid célpontok hiányoznak, azt is, hogy hátrébb kell húzni a secondary-t, de szerintem túl sokat és feleslegesen dobál hosszan Brady, mert nagy részben pontatlanok ezek a labdák. ennek ellenére büszke vagyok a csapatra, amit küzdöttek az utolsó 6-7 percben, arra lehet alapozni így sérültekkel is. az látszik, hogy HT és Collins egyszerre kell a pályán. ha visszatért Gronk és Minitron nyugodtabb lesz a csapat is.
2015. 12. 07. 09:52
TMR
Az utolsô 6-7 percre èn nem alapoznék. Garbage-time.
2015. 12. 07. 12:11
Pietrosz2
Nem hiszem,hogy amikor megették az onside kicket meg fumblizott a Philly futója,az garbage time lett volna.A futásunk nem volt rosszabb,mint a Philly-é.Nem a punt returnre gondolok,az megint a ST sara.A védelem 2 TD-n tartotta a Phillyt,a többi 3-ból kettőt a special team,egyet Brady interceptionja hozott.
Egyértelmű,hogy a ST miatt ment el a meccs.27 first downunk volt 15 ellenében,427 yardot mentünk 248 ellenében.Most néztem meg a Steelers meccsét.Már az első negyedben kétszer elvesztették a saját alapvonaluk közelében fumblival a labdát.Megúszták 3 ponttal.Szerencsénk sincs.
2015. 12. 07. 15:11
szenti78
+1
Chip Kelly nagyon nem volt nyugodt a fumble-nál...
2015. 12. 07. 12:17
cuncimp
Kéne egy jó fal, ami mögött tudna futni akár Blount is.
2015. 12. 07. 21:06
B.Toma
Vagy kéne egy jobb futó aki a közepes fal mögött is tud futni.
2015. 12. 07. 10:01
sgabcsi
Miért csak 3.-ok vagyunk a divizióban, Nem 3-as holtverseny van ahol a 2. pont alapján nekünk jobb a mutatónk, vagy rosszul értelmezek valamit:

"Three or More Clubs

(Note: If two clubs remain tied after third or other clubs are eliminated during any step, tie breaker reverts to step 1 of the two-club format).

Head-to-head (best won-lost-tied percentage in games among the clubs).
Best won-lost-tied percentage in games played within the division.
Best won-lost-tied percentage in common games.
Best won-lost-tied percentage in games played within the conference.
Strength of victory.
Strength of schedule.
Best combined ranking among conference teams in points scored and points allowed.
Best combined ranking among all teams in points scored and points allowed.
Best net points in common games.
Best net points in all games.
Best net touchdowns in all games.
Coin toss"
2015. 12. 07. 10:43
nem akarok hülyeséget mondani most hirtelen, de a konferenciában (főcsoportban) vagyunk 3.-ak, amit bemásoltál az pedig a divíziókra (4 csapatos csoport a konferencián belü) vonatkozik csak, a konferenciáknál is van egy hasonló leírás
2015. 12. 07. 11:47
sgabcsi
ja simán lehet bocsi, jobban megnézem majd. Illetve ennek a végén van jelentősége, csak azt furcsáltam, hogy bár kikaptunk a Denvertől de 7-1-el állunk míg a Denver 6-2-vel, miközben van egy 3. csapat is...
2015. 12. 07. 10:12
Lalika
Sziasztok. Én írtam hajnalban a 11-5-ös eredményt. És végig is néztem a mérkőzést és végig is fogom mindet annak ellenére, hogy itt ülök és melózok hajnali 5-től. Azért írtam ezt az eredményt mert az elmúlt két mérkőzés képe alapján benne van nagyon is. Persze, hogy bízok a csapatban de mindezek ellenére ott vannak az ellenfeleink akik mindent megtesznek annak érdekében, hogy ez fordítva alakuljon. Benne van a győzelem a csapatban erre elmegy a mérkőzés. Ne haragudjatok de ez ellen a Phil ellen szerzünk 14 pontot majd egyszer csak leáll minden. Ha a végjátékot garbage time-nak nevezzük akkor nyugodtan ezt mondhatjuk az első negyedre is. Csak épp nem 20 perc egy mérkőzés. A fejben vannak problémák úgy érzem.
2015. 12. 07. 11:09
azimut
2 dolog tavaly ugyanezzel a blount futkározással nyertünk sb,igaz akkor volt egy vereen aki elkapta a labdákat mint futó(lewis is ez volt) a 2. dolog pedig azt gondolom mindenki azért dühös egy picit mert mind a 2 meccsen magunkat vertük,nem volt jobb nálunk az ellenfél,nem voltunk szarok (a sok sérülthöz képest,múlt héten elite D ellen) az utóbbi években pedig ezt nem szokhattuk meg hogy magunkat verjük meg ,ennyi! Összehasonlíthatatlan a helyzet a DEN,CIN,CAR,ARI csapatoknál sérülés terén! Pedig velük kell versenyeznünk! Jets meccsen fog múlni a kiemelés! De ha van gronk,minitron,dola,ht,collins,slater,butler,sstb...akkor az is meg lesz!
2015. 12. 07. 21:23
B.Toma
Ezzel az a baj, hogy tegnap kifejezetten szarok voltunk, és aki mást mond az szemellenzőt hord. A sérültek nem mentség, mert az általad említett csapatokat is ugyanúgy sújtja, csak nekik vannak megfelelő embereik a pótlásra, nem úgy mint nekünk, akik nem képesek egy normális elkopó gárdát draftolni évek óta a meglévők mögé. Most ennek isszuk a levét. Le kéne számolni azzal a mítosszal, hogy nálunk mindig van előrelépő noname ember aki majd pótoljaja kiesőt. Hát nem! A klasszis játokosok kiesésével megmutatkozott, minősigileg milyen rövid ez az elkapó és futó kispad BB játékospolitikájának köszönhetően, hogy csupa középszerű játékossal tölti fel a gárdát. Lafell gyakorlatilag használhatatlan, haszontalan, csak helyet foglalja, Blount, Bolden, White jobb elkapónak mint futónak, Gronk mellett Hernandez óta nincs másik használható tight-end. De egy ilyen gyenge csapatot mint az Eagles, hazai pályán, ezekkel az emberekkel is simán verni kellett volna, de olyan volt ez a meccs mintha ellazázták volna, lenézték volna az ellenfelet, egyéltalán nem készültek volna fel kellőképen a találkozóra...
2015. 12. 07. 11:17
Lucius
Hát ez rossz volt, erről kár lenne vitát nyitni. Egy simán nyerhető meccs volt (mint a Denver ellen) és csúnyán sikerült elbukni. Nem mondok nagy dolgot vele, de a meccs a speciális egységen ment el, meg azon JE és Gronk hiányán. 21 pont zsinórban, amit nem az ellenfél támadóegysége szerzett… szerintem mindenkinek elment a kedve a játéktól. Brady 2. INT-je csúnya volt, annak ellenére, hogy a kommentátorok szerint Lafell futott rossz útvonalat. Nem értem, miért kellett az a hosszú passz akkor. A momentum a Patsnél volt, szépen végigmennek a pályán és 1 TD különbségre zárkózhatott volna fel a csapat. Teljesen más lett volna a meccs további képe. Na de most már mindegy. A maradék 3 meccset hozni kellene. Én kizárt dolognak tartom, hogy mindet elveszíti a csapat. Ez nem kincstári optimizmus, hanem egyszerűen ez következik a Pats idei és az elmúlt 10+ évnyi szerepléséből.
2015. 12. 07. 11:36
Chatmansky
Groteszk egy game volt. Olyan sírjak, vagy nevessek fajta... De tény, hogy tegnap önmagunkat lőttük tökön. Indokolatlan volt 14 pont előnynél az a balf@sz rúgás. A Pats egy kőkemény hadigépezet, hideg és egyszerű játékhívásokkal. Viszont ha kell, csodákat rántunk elő a playbook-ból. (Ezért is sajnálom, hogy ilyen meccsen lőttük el a Brady-nek szánt paszjátékot...) De tegnap "művészkedni" kellett biztos vezetésnél. Ez hiba. És el is indított egy szerencsétlen láncreakciót és percek alatt lettünk pechvogelek. Iszonyú érzés volt ezt látni. Sőt inkább ijesztő, hogy pillanatok alatt szét tud esni valami működő és jól funkcionáló dolog. Viszont kár itt most túlzott módon bűnbakokat keresni, meg elemezni. Nyomni kell tovább. És sok húslevest meg milkacsokit tolni a sérültjeinknek...
2015. 12. 07. 12:08
polo62
én is pont azon filóztam, hogy a PO-ban mennyire nagyot szólt volna egy ilyen TB elkapás, azzal át is került hozzánk a momentum, erre következő playben jött az int
2015. 12. 07. 12:11
Andydaro
A meccset ugyan nem láttam, de az hozzászólások alapján nekem már elég régen felmerült az a kérdés, hogy Martin és Harper miért nincs többet a pályán és Brady miért nem próbál nekik dobálni?
Mióta zajlik ez a sérülés hullám azóta egyre több a pontatlan passz(főleg elkapó hiba, Chandler, LaFell)szóval szerintem ennél nem lehetne rosszabb ha a többieknek is dobálna.
2015. 12. 07. 15:46
Whitealert
Harpert kiraktuk a csapatból, az után visszaigazoltuk a gyakorlóba.
2015. 12. 07. 12:12
Whitealert
Brady-nek ez már a 3. int-je a red zone-on belül ha jól számolom. Erre figyelnie kéne :/
2015. 12. 07. 13:18
Lucius
A red zone passzok a legnehezebbek, mert a védők nagyon betömörülnek. Inkább futni kellen ilyenkor, de hát a Pats nem erről híres.
2015. 12. 07. 13:54
Whitealert
Ez logikus, de nem nagyon szokta eladni a labdát a pálya azon területén, mindig hosszú passzoknál dobja az int-eket.
2015. 12. 07. 12:12
zozo692
Ha ezt a meccset behúztuk volna, akkor szinte biztos lett volna a Wild Card.
Így a következő 4 meccsből legalább 3-at be kell húzni és abból lehetőleg a Jets és Dolphins elleni meccset hozni.
A Broncos és a Bengals játszik egymás ellen és mindketten a Steelerssel ( a többi meccsük sima). Az egyiknek valószínűleg 4 veresége lesz, de 3-3 szinte biztosan.
2015. 12. 07. 13:23
Traff7
Biztos a Wild Cardra gondoltál? Nem arra,hogy a csoport meg lett volna? Jelenleg azért még 1. vagy 2. kiemelésre hajtunk. S mivel lesz még Den-Cin azért nem vagyunk elveszettek. De azért azt vizionálni hogy még wild card hely sem lesz meg... 4 meccs van vissza és 3 az előnyünk a Jets ellen. A csoport elvesztéséhez olyan ordas b@lfaszság kellene amit én 1x év alatt a New Englandtől nem láttam...
2015. 12. 07. 12:37
Brady Tamás visszaüt
Nem kell a pánik - úgy játszott a csapat mint egy jobb formában lévő Giants :D

Egyébként vicces volt ez a sok trickyplay mintha Chipnek meg akarták volna mutatni milyen a kreatív fútból - előre egy szavazat a 36yardosBrédiszáguldásosGIFre
2015. 12. 07. 21:30
B.Toma
Na, azt trükkös játékot kár volt elcseszni erre a mérkőzésre, ebből is látszott, mennyire fogalmatlan, vagy készületlen volt az edzői gárda valami miért, én a kétségbeesést láttam ebben, hogy most ezt ellőtték, ahelyett, hogy egy PO meccsen vetették volna be.
2015. 12. 07. 12:52
szenti78
Hát nem is tudom. Belőlem a punt return TD után szakadt ki egy "Ezt nem hiszem el!!!", egészen addig még éreztem a lehetőségét akár a fordításnak is.
Az jutott akkor eszembe, hogy milyen szerencsések vagyunk, hogy mi csak nagyon, de nagyon ritkán követünk el ennyi lúzerséget egy meccsen és milyen szar lehet a többi csapatnak, akik gyakrabban járnak ezen a terepen.
A védelem szerintem is rendben volt, ha HT visszatér, a futás ellen is jobbak leszünk. Támadóoldalon a fallal kell valamit kezdeni, mert zömében azért (is) voltak néha homály dobások és kevésbé produktív futások, mert ott nem stimmelt valami (pedig év elején milyen remekül muzsikáltak...).
Houston, Titans, Phins hozható (remélem Gronk már játszik a hétvégén), talán a Jets lehet melegebb. Meglátjuk. Let's GOOOO!!!!
2015. 12. 07. 13:24
Lucius
Amúgy TB szerintem nagyon akarta ezt a meccset (is). Mit össze futkorászott már, meg QB sneak meg ilyenek. Kár azért a 2 INT-ért. És továbbra is állítom, a második egy nagyon rossz playhívás volt.
2015. 12. 07. 13:44
lesliemus
A legrosszabb az egészben, hogy a Jets és a Houston is szárnyakat kapott az utóbbi időben... :-/
2015. 12. 07. 14:21
anulu82
ha a végén ez kell ahhoz, hogy a Giants ne jusson PO-ba, akkor ám legyen, ennyit megért! :)
2015. 12. 07. 14:41
Lucius
2015. 12. 07. 14:49
respectlaciujraitt
Kezd tele lenni a TÖKÖM!!! IDEGILEg megviselnek a Zakók! UP volt Dexter félelmetes humora a chaten , visítva hörögtünk akkora poénokat tolt! DOWN pedig lolvin hiánya
2015. 12. 07. 15:10
Croaker
Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de ezzel nem tudok betelni :) A jó öreg Tom bátyó nyargal :)

http://www.nfl.com/videos/nfl-game-highlights/0ap3000000595682/Brady-and-Amendola-flip-the-script-on-trick-play
2015. 12. 07. 15:13
respectlaciujraitt
Még mindig rámtör a szomoruság és VISÍTOK mint egy kissrác , nem hiszem el h eluszik a BYE WEEK !Idegileg kemény ez a 2hét mindannyiunknak, de felfelé vezet az ut!
2015. 12. 07. 15:24
wolandrules
Én mostantól küldeném fel a B csapatot. A rájátszás megvan, ha mindenki felépül bárhol nyerünk. Nyilván ez nem lesz így, nem ez a csapat mentalitása, csak én attól tartok, hogy a kiemelés miatt a teljes felépülés előtt visszahozzuk a sérülteket, így nagy lesz a rásérülés veszélye, meg a sikeres PO szereplés esélye.
A ST-n elment 2 meccs, ez nem volt jellemző eddig, a futással pedig kell valamit kezdeni, mert így könnyebb lesz ellenünk védekezni. Ami még feltűnt, hogy az O-fal meccsről meccsre gyengébb, valamint gyérülnek a sackek, alig tudunk nyomást gyakorolni a QB-re.
2015. 12. 07. 15:49
_Demetrius_
A legnagyobb baj az, hogy visszatértünk oda ahol elkezdtük! Andrews olyan komolyan játszott és mégis Stork visszatérésével hanyagolva lett! Szerintem az újonc fal jobban védte Bradyt mint ők! Nem értem miért változtattak! Brady meg csőlátásban szenved! Ne már! Én imádom, de igazán megbízhatna másban is! Tényleg úgy van ahogy az elöttem hozzászóló! Skippelni kellett volna ezt a két meccset vagy még többet és kicsit rendezni a sorokat! Csoda, hogy ennyi sérülés mellett még valamit tud kezdeni az alakulat! De nem kell mindíg a csoda! Ebből csak az erőltetett dolgok származnak és a sérülések! Le van ejtve ha wild cardos lesz a csapat csak kicsit vegyünk vissza és redezzük a dolgokat!!!
2015. 12. 07. 16:44
Koxus81
Ha nincs meg a bye week, akkor wild card körben vagy a Steelers vagy a Kansas jön...hát még hazai pályán sem biztos hogy mi számítunk majd esélyesnek, ha marad ez a forma.. Kansas szerintem simán 11-5 lesz (1-5 után szinte hihetetlen), és ha Manning visszatér, akkor akár csoportelsők :)
2015. 12. 07. 18:04
Chino

Sokakkal ellentétben én valahol örülök, hogy nem 14-17-es kiszenvedett győzelem lett Brady kb. 210 yardjával, meg vagy 20 futottal. Még akkor is ha távolabb került a kiemelés. Teljesen sima meccs lett volna, ha ennyi buta hibát nem követünk el. Így azért még mindig teljesen világos, hogy mire képes a csapat. Nem lesz minden meccsen 2 IC-e Bradynek, meg 1 yardról D# TD. Ilyen játékkal is bőven benne van egy 14-2, aztán még a sérültek is visszatérnek.
2015. 12. 07. 18:55
DeMartino
A sokat dicsért ST most sajnos elbukott,semmi gond előfordul az ilyen hiszen ez foci.Itt bármi megesik,jön egy INT,vagy egy blokkolt punt,sebaj készüljünk a Texans ellen.
GO PATS!!!!
2015. 12. 07. 18:55
orrrion
Jó hangulatú videózás lehetett a mai edzésen....Kíváncsi leszek a nyilatkozatokra, hogy lehet megmagyarázni a megmagyarázhatatlant. Megdöbbentő volt végignézni, ahogy 14-0 után egyszerre játékosok edzők agyilag egyszerre leolvadtak és egymás után jöttek a rossz játékhívások,elemi hibák. Az utolsó 10 perc azért bíztató volt , mindenesetre az látszik, hogy a gond most a fejekben van, mert mind a két meccsen magunkat vertük meg, nem pedig az ellenfél dominanciája.
Még így, a sok sérült ellenére is. Ennél csak jobb jöhet. Big Benék ha úgy fognak játszani, ahogy hajnalban, végigtarolják a mezőnyt , ami még jól jöhet.
2015. 12. 07. 19:24
Zandal
Egy szó van bennem: CSALÓDÁS. Még pedig azért mert ilyen inkompetens játékkal rég találkoztam, de ami a legnagyobb baj, hogy az edzői stáb ebbe vastagon benne volt. Ki lehet kapni, mint ahogy múlt héten, de a liga utolsó Eagles, ami az előző 2 meccsen 90 pontot kapott 214 támadó yard-dal megverjen minket, ráadásul így! Áhhhh .....

Most mindenki azt mondja, felejtsük el, we're on to Houston, de ha nem változik a hozzáállás (játékhívás, TB bizalma a többi elkapó felé, drop-ok, illetve már az ST is), akkor még keményebb meccseknek nézünk elébe, mint gondoltuk azt néhány hete.

Nem vagyok boldog, a vereség mikéntje miatt, de bízom a csapatban hogy tényleg ez volt az idei év Chiefs meccse és végre mindenki összekapja magát. Bármi is lesz akkor is hajrá New England Patriots az utolsó másodpercig, legyen az győztes, avagy vesztes meccs!
2015. 12. 07. 21:40
B.Toma
2015. 12. 07. 20:05
Burkus
Én már Solder sérülése óta azt a véleményt vallom, hogy ha a sérülések elkerülnek/harcképessé válik az offense hiányzó állománya, bármi lehet, SB győzelem is. Ha meg nem, akkor bejutunk a PO-ba és ott megver valaki nagyon. Az NFL egyre inkább arról szól, hogy kinek van szerencséje a sérüléseket illetően (tavaly mi, idén a Panthers megy előre szignifikáns sérülés nélkül, még a Finnegan igazolás is jól sült el nekik). 2011-ben a SB ment el Gronk sérülésén.

Most összejött minden negatív, a bántó a ST betli, merthogy az BB vesszőparipája és általában tényleg jól is játszanak. Remélem, ezzel le is tudták a rossz szériát, de ha takarék üzemmódra kapcsolnak és 13:3-al bejutnak a PO-ba, nekem az is elég. Ott meg ha lesz Gronk/Edelman és White belerázódik a szerepébe, akkor lehet a szezon eleji játékot játszani.

Nekem egyébként White jó játéka mellett Chandler javuló játéka is tetszett.
2015. 12. 07. 20:22
petichef
Vége a melónak, és végre én is túl tudtam magam tenni a tegnapi meccsen...
Nem örültem.... Nagyon nem... Rossz volt nézni, ahogy megverjük magunkat... De a legfájóbb számomra az, hogy az Eagles ellen nyújtottunk ilyen teljesítményt. Lehet mondani, hogy TB, meg az elkapók, meg a nem létező futás, stb. Nem mindig játszottak ezek a csapatrészek jól, mégis nyertük az ennél komolyabb meccseket. De sajnos egyetlen oka volt a tegnapi eredménynek: a ST. Ők vertek meg minket... Vegyük csak le az odaajándékozott 3 TD-t! Mi marad Ryan Reynoldsnak és a csapatának? 14 pont... Ennyi...
Ezzel el is mondtam mindent. Persze, a többi csapatrész is messze tudása alatt játszott, ezt aláírom. De akkor is...

De én sokakkal ellentétben nem látom olyan borúsan a dolgokat. Szerencsére a szezon elején megalapoztuk a kedvező helyzetünket a csoporton belül, konkrétan egy meccset kell nyerni, és miénk a PO. Persze, jó lenne a pihenőhét, a hazai pálya meg pláne, de én akkor is azon a véleményen vagyok, hogy ha a sérültek visszatérnek a PO-ra, akárki ellen van esélyünk! Addig meg csak elevickélünk valahogy. HT és Gronk szerintem legrosszabb esetben is max ezt a hetet hagyja még ki, aztán jönnek vissza. Az már minőségi javulást fog hozni mindkét oldalon! White szépen fog fejlődni, és én Martinban is bízok, ahhoz képest hogy csak pár hete van nálunk, nem reménytelen a srác, bár én igazából a következő szezonra várok tőle nagy ugrást! ;)

Szóval nyugi srácok, ott leszünk a rájátszásban! Tuttttttiiii!

Go Pats!!!!
2015. 12. 07. 21:44
cspeti98
Tegnap írtam a chatre, hogy mi segíthetne a csapaton, azóta kicsit kiegészítettem :D
Ez a szezon kuka, itt már csak az segít ha Bradyt leültetjük a padra és év végén elcseréljük Futball Jánosra, mert TB kiégett, és ha Gerappa nem tud kiszorítani egy ilyen gyenge QB-t akkor felesleges benne reménykedni. Készüljünk inkább a draftra. A szezon végén el kell küldeni BB-t és idehozni Philbint, aki klasszisokkal jobb edző. Szerintem Kraft szégyenében eladja a csapatot, az új tulajdonos meg Londonba viszi a csapatot. A Gillettet meg le kell rombolni, fel kell szántani majd a helyét besózni. :D Ahogy Trent Dilfer mondta, they are not good anymore.

Viccet félretéve szerintem nincs tragédia, a ST kiszerencsétlenkedte magát egész évre, az O meg működni fog ha visszatérnek a sérültek és inkább játszunk idegenben a PO-ban csak legyen egészséges mindenki, már bizonyította pár csapat hogy nem kell a hazai pálya a SB-hoz.
2015. 12. 07. 22:35
már Goodellt is utálom
a filbin dolog kicsit erős volt:):):) backup kúbí tim tíííííííííííbow
2015. 12. 07. 21:58
Kennystyle
Engem az O fal ami aggaszt inkább nem a vereség. Az ST hibázott nagyokat de nem sokszor lesz ilyen. Pontunk azért akadt annyi amivel meccset lehet nyerni még így is. Az az érzésem hogy BB-ék kisérleteznek egyszerűen hogy mit lehet mi nem, minden el legyen próbálva éles helyzetben.
Viszont az O fal nagyon gáz pedig már azért felépülőben vagyunk, ott nem látom hogyan leszünk sokkal jobbak hirtelen.
2015. 12. 07. 22:32
már Goodellt is utálom
szerintem a rájátszás már megvan, bár matematikailag még lehet rázós, de az ne b... már kategória. a kövi 4 meccs nem ígérkezik szépnek a sérültek miatt, de csak mi vagyunk a PATRIOTS!!! együtt sírunk együtt nevetünk és igen kicsit messzebbre szakadt szurkolók (nevezzük minket magyaroknak) kicsit pesszimisták vagyunk, ha beüt a sz.kaka. Bye week tavaly megvolt, SB megvolt. Idén bye week neccesnek tűnik, de én azért bízok abban, hogy a pacik meg cicusok elbaszcsizzák a dolgot - mert azért osi előbb utóbb kidurran kicsit és daltonbandi sem qb-k csúcsa, bár idén megy a szekér - és nevető harmadikként bekocogunk. véleményünk lehet száz meg ezer, a stílusunk is eltérő, de egy közös, mi vagyunk (és voltunk-leszünk)a PATRIOTS!!
2015. 12. 07. 22:37
cashnet
Én úgy gondolom, hogy egy nagyon fiatal átlagéletkorú remek csapatunk van, akik a "playmakerek" nélkül még nem képesek folyamatosan olyan teljesítményre, ami elősegíti nekünk szurkolóknak a nyugodt meccsnézést:) Ez okozza a hullámzó teljesítményt mérkőzésről-mérkőzésre, de akár mérkőzésen belül is.
Én személy szerint örömmel nézem egy-egy fiatal játékát, ami egy kicsit a jövőt vetíti/vetítheti előre.
Azért remélem a videózások sokat segítenek majd és behúzzuk a szükséges meccseket.
2015. 12. 07. 22:38
már Goodellt is utálom
és igen gondolom a ST már befejezte a büntiköröket Boston körül, amire BB elküldte őket tegnap este. 12 év alatt ennyit bakit ilyen következménnyel nálunk még nem láttam a speckóknál.
2015. 12. 08. 00:37
hopi46
Az előttem szólók mindent elmondtak a mérkőzésről, vérmérséklettől és szurkolói attitűdtől függően. A 14-0 után következő eseményeken én is kezdetben bosszankodtam, aztán dühöngtem és a végén elgondolkodtam. Szvsz ezt a meccset LEADTUK! (Persze nem pénzért!) Kérdés: Miért adtuk le és miből látszik úgy?
Elképzelt beszéd következik:
"Kedves Eagles (mondhatta Valaki) - Nektek élet-halál kérdése ez a győzelem, játszatok ahogy tudtok, mi nem fogunk erőlködni, nem "bántunk" senkit, kísérletezgetünk is egy kicsit (drop-kick, TB mint WR stb.) cserébe csak annyit kérünk ne sérüljön meg Nálunk senki (Slaternek nem szóltak, hogy ne erölködjön, pedig nem tudja visszafogni magát!), a visszatérő lábadozóinkat is kíméljétek, a White gyereket hagyjátok elkapásban gyakorolni, futni nem fog, no és persze fölényesen nem nyerhettek. Nekünk ez most egy második bye week lesz, mert az első nagyon korán volt. A két nagy gyufátok után így helyre jöhet az önbizalmatok. Aztán a Giants-et majd ejtsétek ki. Mi be fogunk jutni a PO-ba, lehet,hogy a 2. magot elcsípjük, majd meglátjuk milyen csapatunk lesz akkor, aszerint döntünk a továbbiakról."
Jövő héten Houston. O'Brian nálunk volt korábban edző... Harcolnak a Colts ellen és jó a sorsolásuk... majd meglátjuk!

PS. A Pats csak úgy ilyen rosszul nem tud játszani, mint legutóbb.
2015. 12. 09. 00:01
Barb
"kísérletezgetünk is egy kicsit"... teljesen utópisztikusnak tűnik, ugyanakkor mégsem elképzelhetetlen fentebb megejtett elmélkedésed. Ámen:).
2015. 12. 08. 01:11
respectlaciujraitt
ALÉALÉ NEM ÉRDEKEL MÁS CSAK APATRIOTS CSAK A PATRIOTS ÉRTEEED MEGHALOOOOKKK!!! ALÉ ALÉ NEM ÉRDEKEL MÁSSS! HUHH DE BECSICCSENTETTEM MÁR MEGINT TE ATYAISTEN!
2015. 12. 08. 01:12
respectlaciujraitt
HOPEE MÁR MEGINT NAGYON IGAZAKAT BESZÉLSZ TESÓ!
2015. 12. 08. 09:13
athees
Adam Schefter információi szerint nem valószínű, hogy Gronk játszani fog a Texans ellen. :(
2015. 12. 08. 09:47
mgabor74
Nagyon helyes! Egy szemernyi kockázatot sem lehet megengedni a sérülésével kapcsolatban. Most jön még egy hét amikor lehet próbálgatni mire megy az Offense Edelman és Gronk nélkül.
2015. 12. 08. 10:12
Levis
+1

Teljesen igazad van. Minden sérült jöjjön rendbe és addig kell próbálgatni az embereket mert a PO-ban már nem fog menni.
2015. 12. 08. 11:27
FunHun
Tök jó, hogy próbálgatunk és hopi46-ra is reagálva remek, hogy vannak meccsek ahol akár ezt is megtehetjük, DE azért remélem, hogy marad még mondjuk trükkös játék a playoffra is, mert szerintem ezeken a meccseken kár volt ezeket megmutatni a leendő ellenfeleknek...
2015. 12. 08. 12:38
torokszabolcs
TB trükkös játéka azért is tetszett, mert a PO-ban majd erre a felállásra vagy valami hasonlóra reagálni fog a védelem, a támadók meg pont más fognak csinálni.
A hosszú passzokat is szvsz most gyakorolják. Már a Denver meccsen is volt néhány LaFell felé, ott sem kapott el egyet sem. De ezt csak élesben lehet gyakorolni, avlódi CB-k és FS-k ellen. Ha a PO-ban lejátszandó 3-4 meccsen 2x bejön máris megérte:-)
2015. 12. 08. 16:12
cspeti98
Lehet ez is olyan mint a double pass volt tavaly. Azt behívták a Chiefs ellen és nem úgy reagált rá a védelem ahogy várták ezért egy slant lett belőle LaFellnek.
Hozzászólás a(z) Ups & Downs – 12. mérkőzés bejegyzéshez