Menetrend
Szavazás

Ups & Downs – 6. mérkőzés

2015. 10. 26. 00:39
Szerző: lucas
updownEz nehéz volt, de végül csak összejött a győzelem. A Jets jól játszott, a Patriots viszont rengeteg hibával, főleg a sok-sok drop volt nagyon szembetűnő. Ennyi rossz elkapással nem lehet hatékony a támadójáték, főként ha a futás sem tudja támogatni.  A védelem néhányszor ugyan sikerrel tartóztatta fel a Jets támadásait, de fájdalmas volt látni, hogy hányszor tudott az ellenfél viszonylag hosszú 3. downokat megcsinálni. A végén, amikor nagyon kellett, odatette magát a csapat: a kritikus 3. és 17 megoldása után sikerült Amendola gyönyörű elkapásával fordítani, a Gronkowski TD pedig elég volt ahhoz, hogy ha szűken is, de a végéig kitartson az előny. A New England Patriots teljesítette a kötelező feladatot: és  30-23 arányban legyőzte a csoportrivális New York Jets-et. Megvan a 6-0. 

 UP

Danny Amendola – Azzal, hogy  Darrelle Revis inkább Julian Edelman-t próbálta tartani a 3. kísérleteknél, megnyílt a lehetőség más játékosok számára, de ezzel leginkább csak Amendola tudott élni.  8 yardos TD elkapása a negyedik negyedben a meccs egyik csúcspontja volt, ezáltal sikerült visszavenni a vezetést. A special teamben is remek volt.

Tom Brady – Győzelemre vezette a csapatot, egy összetákolt O-fal mögött játszva 55 passzából 34 volt elkapott , 355 yardot és 2 TD-ért el dobással interception nélkül. A leghatékonyabb futója (!) is ő volt a csapatnak, 4 kísérletből 15 yardot, és 1 TD-t is futott.

Alan Branch – A meccs egyik kulcskérdése volt, hogy sikerül-e feltartóztatni a Jets Chris Ivory vezette futójátékát. A szép nagyra nőtt (6 láb 6, 350 font) Branch, ha elég motiváltan játszik, képes szinte áthatolhatatlan falat építeni, s ezt a képességét ezen a meccsen szerencsére igazolta is.

+1 – Rob Gronkowski – Az megvan, amikor métereken át vitte a hátán Marcus Gilchrist-et? 

+2 – Stephen Gostkowski – Mindegy, hogy mennyiről, de ő pontosan rúg. Megnyugtató, hogy ő a kickere a csapatnak.

+3 – Playhívás az utolsó TD előtt – Szerintem a Jets védői azóta is azon gondolkodnak, hogy a bánatba maradhatott Gronk annyira egyedül.

DOWN

Malcolm Butler – Az ő feladata lett volna Eric Decker feltartóztatása, és ezt nem igazán tudta megoldani, de a legcsúnyább az volt, amikor kétszer kapott büntetést ugyanarra a játékra a harmadik negyedben.

Cameron Fleming – A sérülések miatt a gyakorló csapatból a kezdőben találta magát, és jó néhány hibát elkövetett: átengedte a nyomást, holdingja miatt érvénytelenítették Edelman elkapását, stb.

Brandon LaFell – Ez volt az első meccse a szezonban, hiszen eddig PUP-listán volt. Az rendben van, hogy még rozsdás, de akkor miért volt 32-ből 30 playben a pályán az első félidőben. Alig volt jó elkapása, nekem érthetetlen volt, miért erőltették a játékát.

+ 1 LeGarrette Blount és a futójáték – Azért az a ∑-3 yard még a Jets védelem erejét figyelembe véve is szégyenletes. Komoly, hogy futnia is Bradynek kell? 

 +2 Onside kick formáció - Még szerencse, hogy a Jetsnek már nem maradt elég ideje. Mindent megtettünk, hgy az utolsó másodpercig izgalmas legyen a meccs.

Hozzászólások

2015. 10. 26. 01:12
codyfiu
2015. 10. 26. 01:21
petichef
Nem volt egyszerű meccs, az biztos. Bár nem számítottam könnyűre, a Jets akármilyen formában játszik, ellenünk sokszor felszívják magukat. Ahogy most is. Ráadásul most nem is rosszak...
A lényeg, hogy megvan a győzelem, és ez a legfontosabb!
Viszont az értékelésben valami szemet szúrt: "Ennyi rossz elkapással nem lehet hatékony a támadójáték, főként ha a futás sem tudja támogatni." Na ezzel nem teljesen értek egyet. Igen, voltak hibáink, sokkal több, mint amihez szokva vagyunk. Viszont én inkább úgy fogalmaznék, hogy ennyi drop ellenére IS hatékony volt a támadójáték! Mert akármennyire is fáj elismerni, a Jets védelem jelenleg ligaelső. És mi ennek a ligaelső védelemnek tettünk fel 30 pontot! Ha TB 30 passzából 28-at elkapnak, de kikapunk 20-17-re, akkor az hatékony lenne? Szerintem egy csapat támadójátékát nem feltétlenül abból kell megítélni, hogy hány passz sikeres. Az csak statisztika... És ezzel nem a cikk íróját akarom piszkálni! ;)
A lényeg hogy nyertünk, 6-0, és hogy csütörtökön delfinsteak legyen a vacsora! ;)
2015. 10. 26. 01:34
A támadójáték akkor lett hatékony, amikor TB Amendolának és Gronknak kezdett el dobálni,és ők meg is fogták a passzait. Addig meg mentek a FG-k és a puntok. No, erre gondoltam... LaFellt nagyon korai volt ennyit játszatni.
2015. 10. 26. 06:53
petichef
Igen, ez igaz, és LaFellt is túl erőltették.
Én inkább összességében próbáltam a meccset értékelni. ;)
De azt hiszem nem áll túl távol a véleményünk egymástól, csak másképp fogalmaztuk meg! ;)
2015. 10. 26. 01:33
sting
Most már sokadszorra bizonyította a Pats, hogy nem kell futójáték a sikeres támadójátékhoz.
Tény, hogy a srácok nem bonyolították túl a dolgot.
És igazuk van, miért fusson a csapat ha hátrányos helyzetbe kerül miatta.
Ezért én nem tenném DOWN-ba a futójátékot. Értelmetlen. Majd futunk akkor ha hasznos lesz, és megkönnyíti a támadásépítést és nem fordítva.
Viszont amit hiányolok (és nemcsak most) az az edzői munka dicsérete. Még ha még oly egyszerű képletet is használtak.
"Vedd el az ellenfeled legjobb fegyverét, a futójátékát, és ne adj alkalmat hogy használja a másik erősségét, a futás elleni védelmét"
A passz elleni védekezés olyan lett amilyenre lehetett számítani. Ha az ellenfelet kényszeríted hogy dobáljon, és még kiválló célpontok is vannak hozzá - akkor dobálni fognak és azok egy része célba is fog érni.
Sokan megköveznek majd, de ez a D egyáltalán nem rosszabb a tavalyinál, sőt érzésre sokkal agresszívebbek és jó eséllyel még jobbak is lesznek év végéig.
Számokkal alátámasztva ...
Tavaly benyeltünk 240 yardot a levegőben, és 105 yardot a földön valamint kaptunk 92 yard büntetést meccsenként, idén ez 248 yard, 110 yard és CSAK 51 yard. Azaz jelenleg meccsenként 28 yard-al már jobb ez a D...
2015. 10. 26. 01:58
Azért eddig átlagosan 71 yardot futottak ellenük, mi meg 19-3, azaz 16 össz yardot, amiből Brady futott 15-öt... Az Eagles volt előttünk az egyetlen, amelyik megverte őket, ők 123 yardot futottak a Jets No1. védelme ellen. Tudom, hogy a futáshoz kell a támadófal, és ez, meg Lewis sérülése nullázta le a szándékot. Csak nem tudom, hogy Brady meddig bírja ezt az 50 körüli passz számokat.
2015. 10. 26. 07:10
narbony78
Mivel egy gép, a végletekig...
2015. 10. 26. 08:06
Dega
2015. 10. 26. 09:00
FunHun
Saját bevallása, tervei szerint még kb. 10 évig.
2015. 10. 26. 14:18
LPT
ez igaz, de a futójátékok számából ítélve, valószínűleg nem is volt tervben több/sokkal több futás (akár csak tavaly a ravens ellen, főleg a meccs második felében)
2015. 10. 26. 01:55
loop80
Szerintem a Gronkowski TD-je előtti játékhívás nem ez/nem pont így lett volna! Csak éppen Gronk (nagyon okosan!) nem próbálta blokkolni a blitzelő emberek egyikét sem, mert látta, hogy mögöttük üres az út az endzone felé. Brady pedig "kecskéhez" méltóan ezt villámgyorsan lereagálta, a többi pedig már történelem! :)
2015. 10. 26. 11:13
LaFleur
Egyetértek! Az a játék a Jets D túlzott agresszivitásának köszönhető, nem mi hívtunk zseniálisat.
2015. 10. 26. 13:54
Gronk lenyilatkozta, hogy az a játék nem így volt rajzolva. Abszolute nem látta Brady-t és a dobást, csak azt, hogy a fal fölött jön egy labda rajta meg nincs védő. A nyilatkozatban leírja, hogy nagyon furcsa érzés volt neki, hogy tök üresen állva jön felé a labda és "spanolnia" kellett magát, hogy meccs közeli legyen az érzés.
2015. 10. 26. 02:08
Barb
No hát én nem elemezgetek, csak örülök, hogy a fiaink behúzták ezt a meccset is. Viszont nálam Edelman egyértelműen down:( Ez nem 'kisebb hullámvölgy'.
Brady és Dannyboy respect!
2015. 10. 26. 06:49
Mike Reiss bácsi sztem most nagyot hibázott, hogy nem rakta be Ninkovchot UP-ba. 4 passzba ütött bele a LOS-on és a futójáték ellen is jól dolgozott
2015. 10. 26. 21:08
Első értékelhető meccs volt idén Ninkovichnak. Azt mindenki döntse el, hogy ez UP vagy DOWN. :P
2015. 10. 26. 07:18
tottingetosz
Az utolsó pillanatban mi történt, miért futtot le az 1 másodperc az óráról? Már készültem a Hail Mary-re, de nem baj, hogy így alakult...
2015. 10. 26. 07:53
chateautorres
Marshal false startja miatt. 10 mp büntit kapott a támadó csapat. A szabályt majd valaki elmondja.
2015. 10. 26. 11:06
mammut
Ez engem is érdekelne, hogy miért indult el az óra...
2015. 10. 26. 12:07
tottingetosz
Utánanéztem. 10-second runoff szabály. Elolvasnám a zászló a pályán rovatban szakértőktől, de ha jól értelmeztem: a two-minute warning idején elkövetett 6 hiba esetén (egyik a false start) időkérés hiányában 10 mp-t tekerik az órát. Kevesebb idő esetén vége a félidőnek, illetve a meccsnek. Vagy valami ilyesmi. Sose hallottam róla, pedig egy ideje már nézem a meccseket... :)
2015. 10. 26. 12:33
Petza
Gondolom azért van, mivel ugye a fals start nem jár down vesztéssel, így meg tudnák állítani az órát a támadók időkérés nélkül.
2015. 10. 26. 14:45
max350
Nekünk is volt már ilyen 10mp-es büntetésünk, ha jól emlékszem talán a Carolina ellen 2013-ban az első félidő végén...
2015. 10. 26. 07:26
cellranger
Engem amúgy két dolog lepett meg nagyon:
- a Jets nem volt ellenszenves, nem volt a meccs előtt trash talk, és a meccsen is úgy tűnt, hogy a szexi rexi nélkül kicsit más a mentalitás...
- a végén egész meglepő taktikát választottak. Nem sűrün látni ilyent. Szerintem ez a Jets alapban veszélyes lett és nagy esélyese a wild cardnak. Ez még jobban növeli győzelmünk értékét. Kiváló teljesítmény volt.
2015. 10. 26. 08:47
pat68
A játékkal foglalkoztak nem a dumával,és ez meg is látszott! Sikerült megizzasztani minket.
2015. 10. 26. 07:46
1976gabi
ez egy nagyon komoly csapat volt.fantasztikusan nagy győzelmet arattunk.az új edzőjük igen nagy koponya,nem dumál,hanem dolgozik egy jó csapatban.
nekünk tanulság .a futás megfogása után passzokban az irányítójuk várakozásunk ellenére nem bakizott.ezt benéztük,vagy sokat vártunk a hátsó védővonaltól,bár az ő elkapóik liga szinten nem éppen rosszak,én elfogadnám mind kettőt szívbaj nélkül.egy jó cb azért nem ártana.
2015. 10. 26. 07:59
Croaker
Azzal egyetértek, hogy nem dumál. De az, hogy 01:00 perccel a vége előtt mindkét csapatnak meglegyen a 3-3 időkérése, elég ritka.
És jelen esetben ez vezetett a vesztükhöz, érthetetlen módon engedték 3 időkéréssel lefutni az órát.

Szerintem az ő edzői stábjuk főleg a time management miatt DOWN!
2015. 10. 26. 08:23
takirob69
Személy szerint én úgy emlékszem, hogy kikérték mind a 3 idejüket az utolsó FG-al végződött támadásnál és ép ezért az on-side kick utánra már nem maradt.
2015. 10. 26. 08:54
Croaker
5:32 volt hátra, amikor megkaptuk a labdát, 23-20 ide.
És itt kellett volna időt kérniük, mivel simán pörgött az óra. Simán elmentünk a 2 minute warningig, az 3,5 perc.
Onnan jött még egy TD nekünk, és már csak 1:13 volt amikor megkapták a labdát 10 pont hátrányban. És megvolt mindhárom idejük.

Ez szerintem pocsék edzői munka!
2015. 10. 26. 10:04
nem feltétlen pocsék munka,
ha első kísérletre szerzünk 6-7 yardot akkor nincs értelme kikérni az időt, mivel akkor még mindig van 2 kísérlet 3-4 yardra, ami nem egy nagy dolog és ha sikerül megcsinálni akkor konkrétan a semmiért dobtak ki 2-3 időkérést
szerintem akkor van értelme időt kérni meccs végén, ha az első kísérletet megfogják 2-3 yardon
2015. 10. 26. 10:28
Croaker
Nem tudom,de..
5:32 nél nálunk a labda.
1&10, lett belőle 4 yard. Elment 39 másodperc.
2&6 nál megvan a 1st down, elment 33 másodperc.
Megint 1&10, elment 48 másodperc, és meg is lett a first.
1&10, megvan 8 yard, elment 42 sec.
2&2 , megvan, elment megint 42 sec.

Aztán 2 sikertelen az 1&10 nél, majd harmadikra az is megvan, 2 min warning.

1&10, ebből meglett 7 yard, de megy az óra, és lemegy 42 másodperc (itt se kellene megállítani?).
Végül 2&3 nál TD.

Hát hogy BB nem így taktikázott volna, az tuti, de örüljünk hogy BB csak egy van, és a mi oldalunkon ;)
2015. 10. 26. 10:08
1976gabi
ha hibáztak,akkor örüljünk neki.
2015. 10. 26. 07:55
polo62
sajnos nem tudtam rendesen nézni a meccset mert eléggé rossz volt a stream, viszont LaFell-t nagy hiba volt ennyit játszatni, nagyon rozsdás volt, és Minitrontól sem ezt szoktuk meg. viszont jó azt látni, hogy ha kell, Amendola fel tud nőni a feladathoz. Egyrészről dícséret illeti az edzői stábot, mert az elején a Jets nagyon lefojtotta az offense-t, jöttek a hibák is, de megtalálták a lyukakat és meglett, ez a lényeg. viszont másrészről játszottunk 6 meccset, érdemi futójáték nélkül, és ez a szezon vége felé vissza fog ütni, ha így megy tovább. egyértelmű, hogy passzokkal jobban halad a csapat, de sem az órát nem tudjuk ölni, és Brady is akármennyire gép, nem lehet bírni fejben. 1 teljes meccsen keresztül igen, talán 2-3 meccsen is, de egy szezonon keresztül nem. jön majd egy Dolphins, ott is erős front7, lesz még Broncos is, és ezeken a meccseken valószínűleg megint csak a passz megy majd. szerintem egy teljes szezonon keresztül nincs irányító, aki szinte minden meccsen szét tudna szedni bármilyen védelmet, de ne legyen igazam
2015. 10. 26. 08:04
danmajerle
Tom képességeiben ne kételkedj ;)
2015. 10. 26. 08:18
athlai
Sziasztok!

Edelman Down-nal nem feltétlenül értenék egyet. Megint volt egy kulcsfontosságú elkapása 3&17-nél a 4. negyedben, később TD lett a drive-ból. Ezen kívül pedig mégiscsak Revis-sel kellett megküzdenie a meccs nagy részében, akit nem kell bemutatni. Szerintem bármelyik elkapónkat levette volna a pályáról, a többiek viszont nem használták ki ezt a lehetőséget (tisztelet a kivételnek), hogy az ellenfél legjobbja nem az Ő nyakukban van.
Amúgy egy nyögvenyelős meccs volt, de a lényeg a W
2015. 10. 26. 09:22
SlimLP
Amendola kapta el a negyedik negyedben 3&17-nél nem Edelman!
2015. 10. 26. 10:01
athlai
Az bizony JE11 volt. Összefoglalóbn 1:25-től is látszik.
Amendolának az a kétkezes, hátrafelé vetődéses volt, amiből később Gronk TD-je lett. :)
2015. 10. 26. 10:08
nekem nem rémlik, hogy Edelmant folyamatosan Revis fogta volna, sőőőt volt amikor konkrétan LB
ettől függetlenül az az elkapás nagyon fontos volt, de ettől még számomra is Down az egész elkapó részleggel együtt, persze Amendolát kivéve!
2015. 10. 26. 10:17
Croaker
Revis 0 kivédekezett passz. Ez engem meglepett!
2015. 10. 26. 18:07
BaP
Brady 47 yard 3/5 Revisen, de az a 2 incompletion Minitron elejtett TD-je, és LaFell egyik dropja, nem pedig védekezés
Előtte Revis Island összesen 11 yardot engedett

A Patriots nem nyert még meccset 18 egészséges, benevezett O# játékossal, most a liga legjobb D-je ellen tette. No other comments :)

Revis úgy nyilatkozott ( szó szerint!) hogy Brady beszopatta a Jets D#-t a végén ...
http://www.foxsports.com/nfl/story/new-york-jets-new-england-patriots-tom-brady-darrelle-revis-suckered-in-defense-102615

Számomra hihetetlen, hogy 11 drop-al tudtunk nyerni, de Brady zsenije, Dola és Gronk extrája elég volt.
A Jets futást DT Alan Branch nagyon érezte, és HT visszatérése is nagyon kellett.
2015. 10. 26. 08:37
winston86
Up még: Ninkovich!
2015. 10. 26. 09:31
netbazis
Lafell játéka kiakasztó volt. Miért nem hozták le? Folyamatosan elejtette a labdát...
2015. 10. 27. 00:49
iceman
Nekem elszállt az agyam tőle az biztos, de reméljük tényleg csak rozsda és BB azért hagyta pályán, hogy mielőbb belerázódjon. Azért ez mondjuk talán nem a nyakunkban lihegő csoportellenfél elleni meccsen kellett volna megtenni, de ő tudja.
2015. 10. 26. 10:02
kyobalu
A párom szerint kifejezetten zaklatottan és idegesen néztem végig a meccset..Állítása szerint az elmúlt fél évben nem káromkodtam ennyit..De szerintem ez nagyban köszönhető a borzalmas stream minőségének is..:-)
A meccsről:
Nálam Up: Brady, Dola, Gronk, Scott Chandler, White + a védelemben Ninko, Cillins, HT, Branch és Brown..
Down: LaFell, Julian, Butler, DMC

Az O# majdnem megbosszulta magát..Ennyi elejtett passzt tavaly egész évben nem láttam. Nem értettem, hogy miért erőltetjük LaFellt mikor látszott, hogy nagyon nem megy neki..Dobson sokkal jobb volt a helyén. Julian is hülye hibákat csinált megint.. Nagyon nem tetszett.. Ráadásul ennyire limitálni a futást szerintem őrültség..Még akkor is, amikor a ligaelit futás elleni védelmük van..Néha játszani kell az órával is, és labdabirtoklással is kellene foglalkoznunk..
A D# futás elleni védelemben nagyot lépett előre. Az első drive-juk kivételével kifejezetten éles, nagy nyomás volt Fitzen az első félidőben, csak azokat a rohadt 3. és akárhányakat szoptuk be rendre..Végig dupláztuk Marshallt, erre Decker szétszívatott mindenkit. Ennyi misstaclke-t nem láttam már nagyon régóta..Valahogy mindig megcsinálták azt a rohadt 3. kísérletet.. Itt látszott nagyon egy minőségi corner hiánya..Félreértés ne legyen, szeretem Butlert, nagyon hajt, brusztolós játékos, de inkább lelkes, mint őstehetség ezen a poszton..Tegnap pedig sok hibával is játszott..Kellene neki egy minőségi társ.. Mert Ryan csak slotba jó..S mostanában DMC-t is megverik egy az egyben ha szélen marad..
Summa summárum..Lényeg a W, de ez egy kifejezetten jó, erős Jets ellen sikerült..Szimpatikusan játszottak tegnap, pedig ezt kín még leírni is.. Simán lehet wildcard csapt idén..
Az O#-ben helyre kell tenni a fejeket elkapó fronton, mert ennyi hibával, droppal nem lehet meccseket hozni..DE azért még így is, rengeteg hibával feltettünk a No1 D#-nek 30 pontot, akiknek eddig úgy 15-öt engedtek meccsenként..Az azért nem rossz.. :-)
2015. 10. 26. 10:14
ugyan ligaelit a Jets futás elleni védelme, de szerintem legalább ekkora szerepet játszott a futás hanyagolásában az, hogy ilyen szedett-vetett fallal kellett játszani, hiányzott Solder + Cannon a szélekről, belülről pedig az eddig jobb teljesítményt nyújtó Mason + Wendell sem játszott sokat (ha egyáltalán játszott), legalábbis nem vettem észre
Ettől a faltól sztem igen nagy teljesítmény volt a tegnapi Vollmer-Kline-Andrews-Jackson-Fleming.... szezon előtt nem sok biztató dolgot vártam volna egy meccsen ha ilyen fallal kell játszanunk, hát ha még a liga egyik legjobb védelme ellen!
szóval nálam akár még a támadófal is mehetne Up-ba
2015. 10. 26. 10:15
és még Storkot el is felejtettem :S
2015. 10. 26. 12:30
Lucius
+1
Amúgy a sok Lafell drop azért jót is jelent. Ezek szerint ugyanis rendszeresen tisztára játszotta magát. Mivel a kezével eddig nem volt gond, feltehetően visszajavul az elkapások terén a régi szintjére és akkor komolyan számolni kell vele.
Dobson 2 labdát kapott el 3 felé szállóból (ha jól emlékszem) és az egyiket majdnem elejtette. Nem mondanám, hogy sokkal jobb volt (amúgy én bírom Dobsont).
2015. 10. 26. 15:26
kolok
A Panthersben is rengeteget droppolt
2015. 10. 26. 11:25
grof
tippjáték egyéni csúcs! 7 pötty
Két rossz válasz a mi D-t dicséri. Vagy őket becsültem alá vagy Ivoryt és Marshallt! A futás ellen azért egész jó volt a D!
2015. 10. 26. 23:11
fatman
nekem csak 6, idei csúcs eddig... :)
2015. 10. 26. 12:25
orrrion
Azért az ijesztő volt amikor az egyik felállásnál a vége felé kirakták az aktuális O falunkat inzertbe, alatta meg ott volt, hogy ki hányadszor kezdett. Vollmernek volt 55, ha jól emlékszem , aztán 5 2 2 2 . Ehhez képest Bradynak elég sok ideje volt általában. Mellesleg egyre sűrűbben mozog ki jól a zsebből, amivel sokszor meg is lepi a rá támadókat.
A sok hiba mellett azért félelmetes, hogy olyan védelmek ellen, mint a februári döntőn a Seattle, meg a mostani Jets , végéig tudják szinte csak passzokkal vinni a meccseket -és győztesen - ugy, hogy semmi meglepetés nincs a játékban, mivel az ellenfél is tudja, hogy csak passz, passz, passz lesz. Ehhez azért kell Bradytól koncentráció, ezért dühítő, amikor a fejben sokkal kevésbé leterhelt elkapók dobálják el a labdákat.
2015. 10. 26. 13:01
nszgergo
a sok drop legfőbb okai h Lafell rozsdás, JE-nek sérült a keze, látszik, és a lényeg: 3 negyeden keresztül más ritmust játszottunk, mint amit szeretünk, Brady sem vállalt be semmi kockázatosat, ha nem volt tuti vmi, meg sem dobta, sok labda nem is ugy szállt ahogy megszoktuk. És ez az elkapókat is megzavarhatja sztem. Más kérdés, h engem megzavarhat, őket ezen a szinten nem kellene :) Oké ez nem csak Brady hibája, valószínűleg ez volt megbeszélve, h ne fáradjon el fejben a végére? És ne csússzon be int, mint pl az SB-n? Amint mentek a lézerek, nem volt baj (szerencsére) Mondjuk jobban örülnék, hogy ha megprobálnánk vmi futást összerakni, h pihenhessen Brady, mint h azt játszuk ami nem megy. Vagy azt is csináljuk rendesen, nem 12 droppal. Aztán én meg ne okoskodjak a fotelból, mert így is nyertünk :)
2015. 10. 27. 00:46
iceman
Azért a drop-ok jelentős része sima elkapás lett volna, legalább a fele. És ezek közül nem egy volt döntő szitukban. Ez most belefért éppen-hogy.
2015. 10. 26. 13:03
1976gabi
8 pont a tippen ez karrier csúcs
2015. 10. 26. 14:26
LPT
csaló
2015. 10. 26. 14:33
nszgergo
tippmixgate? :)
2015. 10. 26. 17:00
narbony78
Kóccszurkoló...
2015. 10. 26. 21:24
1976gabi
ezek vérlázító feltételezések
2015. 10. 26. 15:57
komzoz65
Szakállmaztyira tudtuk nyomni a meccset ezzel nyertünk. Pedig most amit tud 100%-ig kijátszotta.Mondjuk nagyon lógott a levegőben 1 Int neki, de megúszta. A futás megfogása, nagyon nagy teljesítmény volt.

Azért lett szoros (Fitzpatrick ügyeskedése mellett), mert a wr csapat sokat bántóan sokat rontott. Igen nem mindegyik elejtett ment kézbe, de nálunk fogni kell az ilyeneket is. Amendola előlépett ismét. Nagy szerencse, hogy az első gyengébb éve után nem engedtük el. White nem Lewis, de Vereen szintű simán lehet. Blount helyére kellene valami dinamikusabb fiatal. Ez jelenleg nagyon kevés. Komolyabb védelem ellen már nem jóó sajnos semmire.

Nem értem, hogy az endzone körül az elején annyira bevált dupla TE játékokat miért hanyagoljuk. Főleg itt, ahol volt olyan védő aki 1-1 ellen képes volt Gronkot semlegesíteni.

A passz elleni védelemben a bootleg ellen semmit nem tudtunk tenni. Ezen is dolgozni kell még egy GB elleni meccs reményében.

Ezen a meccsen nem domináltunk, de hoztuk. A következő sem lesz könnyebb várhatóan, ráadásul rövid a felkészülési idő.
2015. 10. 26. 17:21
petyus33
Hightower UP, futás elleni védelem Up
2015. 10. 26. 20:02
dravait
Lewishez képest Blount bántóan lassú, még erőfutónak is. Mintha lassított felvételt néznénk, irányváltása meg olyan gyors, mint egy tankhajó. Balek védelmek ellen, ahol a Brandeburgi kaput nyitja meg neki az Ofal, persze hatásos, de úgy nekem is menne. :-)
Az ő megtartását nem értem.
2015. 10. 27. 08:51
petyus33
Egy Brady-re és a passzaira épített támadószisztémába pont belefér
2015. 10. 26. 21:34
takirob69
Amit még talán fontos megemlíteni, hogy nincs új sérültünk :)
2015. 10. 27. 00:36
iceman
Meg kell jegyezni, hogy Brady mobilitása sokat fejlődött, illetve többet is vállal ezen a téren. Nem lett azért villámléptű, de szépen mozog ki a zsebből és csinál meg fontos playeket.
2015. 10. 27. 13:21
Barb
Tom 'Gazella' Brady :) Viszont Gronk brutál lassúnak tűnt most - lehet csak a kritikán aluli minőség miatt, de annyira savasnak láttam végig, mintha meccs előtt lefutotta volna a maratont.
2015. 10. 27. 13:47
szenti78
akkor egy kicsit valóban, amikor 5-10 yardon át cipelte Gilchrist-et a hátán :)
Hozzászólás a(z) Ups & Downs – 6. mérkőzés bejegyzéshez