Menetrend
Szavazás

Ups & Downs – 9. mérkőzés

2015. 11. 16. 03:52
Szerző: tuci-tuci
Kategória: Meccsek

A New England Patriots idegenben múlta felül a New York Giants csapatát 27-26 arányban az eddigi legszorosabb és legizgalmasabb mérkőzésen Stephen Gostkowski utolsó pillanatokban értékesített mezőnygóljával. Sajnálatos módon most sem úsztuk meg sérülés nélkül, ezúttal Julian Edelman dőlt ki a sorból bokasérülés miatt.

Ups

Danny Amendola: 82 yardos punt visszahordása a 3. negyedben, ami TD lett volna ha Harmonnal nem akadnak össze a lábaik, a mérkőzés egyik legfontosabb játéka volt. Ezen kívül az utolsó támadósorozat során bemutatott több fontos elkapást is, köztük egyet 4&10-nél.

Malcolm Butler: Ugyan ő is hibázott Odell Beckham 87 yardos TD elkapása során az 1. negyedben, azonban ha McCourty nem hibázza el a szöget és ezzel a szerelést, akkor csak egy 30 yardos elkapás lett volna belőle. Ezen kívül igazi első számú CB-ként játszott, szinte leradírozta a pályáról a Giants legveszélyesebb fegyverét. (volt egy megkérdőjelezhető DPI szabálytalansága a 3. negyedben ezen kívül)

Stephen Gostkowski: Az 54 yardos mezőnygólja 1 másodperccel a mérkőzés vége előtt volt 10 éves profi karrierje legnagyszerűbb rúgása. Ezzel már 264 értékesített kísérletnél jár, amivel megdöntötte Vinatieri csapatrekordját.


Downs

Justin Coleman/Rashaan Melvin: Az újonc Colemant lecserélték az edzők mint a csapat 3. számú CB a második félidőben. Volt ugyan néhány jó megmozdulása, de rendre sikerrel vette őt célba Eli Manning, többek közt egy TD-t is szerzett az embere. Melvinnek sem volt jobb napja, többek közt fontos pillanatban szabálytalankodott a Giants azon támadósorozata közben, amikor átvették a vezetést.

Duron Harmon: Valószínűleg sokáig fogjuk még emlegetni azt a játékot és jelenik majd meg az év végi baki parádéban, amikor véletlenül elgáncsolta Danny Amendolát egy punt visszahordás során, amiből TD született volna. Nyilván nem ez volt a szándéka, azonban ilyen hibákat nem szabad elkövetni, könnyen megbosszulhatták volna, azonban szerencsére a támadók javították a hibáját és TD szereztek.

Devin McCourty: Mind a védelem leghátsó vonalának, a Safety-nek kulcsfontosságú, hogy elkerülje a hibákat, amik nagy játékokat eredményezhetnek. McCourty borzalmas szöget választott Odell Beckham 87 yardos TD elkapása során az 1. negyedben. Volt egy szabálytalansága is, ami érvénytelentett egy támadószabálytalanságot.

(szerk. - /pici Down/ Tom Brady: Könnyen elmehetett volna a meccs az INT-en, amikor LaFell mögé érkezett a passz a Giants végzónájának közvetlen előterében. A védelem kisegítette őt ekkor, azonban a végül győztes támadósorozat 1. játékában ismét egy borzalmas átadással jelentkezett, ami könnyedén INT lehetett volna, valami csoda folytán ejtette csak ki a Giants Safety-je a labdát. Ezen ismét elmehetett volna a győzelem. Ezután azonban egy rá jellemző tökéletes támadósorozatot vezényelt le aminek végén megszereztük a győzelmet. Remélhetőleg hamarosan rendeződik a támadófal helyzete előtte. Jó lenne ismét a pár héttel ezelőtti Brady-t látni, aki szinte hibátlanul játszott végig 6 mérkőzést)

Hozzászólások

2015. 11. 16. 07:23
Tzimisce
Brady rettenetesen játszott, a múlt heti down talán nem jogos, de a mostani az lett volna.
Tőle nem várok olyan dobásokat bele a homályba, amiket csinált. Nagyon rémületes volt, nem is beszélve a szokásos csendes üldögélésről, amit rossz volt nézni.
Az tény, hogy kórház válogatott vagyunk, most már hivatalosan is (tiszta 2013), de azért a Giants ellen több érzelmet szerettem volna látni a fejeken. Butler volt az egyedüli, akin ez látszott is.
2015. 11. 16. 07:54
Tzimisce
Meg kell követnem magamat.
Miután elolvastam ezt a cikket: http://www.nfl.com/news/story/0ap3000000581073/article/patriots-a-frustrated-tom-brady-get-away-with-one-vs-giants

Rádöbbentem, hogy lassan irreálisak az elvárásaink. Brady megcsinálta karrierje 49-edik GWDrive-ját.
Ugyanakkor úgy érzem, hogy a Vengence Tour a végéhez érkezett ezzel a meccsel, szeretnék egy tisztes helytállást legalább 4 győzelemmel a továbbiakban, de most már az a lényeg, hogy jussunk el a PO-ig bye week-kel, pihenjük ki magunkat, ha nem akarunk úgy járni, mint 2013-ban, ahol a végletekig kifacsart csapatot a Denver belegyalulta a földbe az AFC döntőn.
Ha így teszünk, talán még a SB is összejöhet.
2015. 11. 16. 08:12
fatman
örülök, hogy korrigáltad magad...
nem lett volna jogos szvsz...

sztem a cél az első kiemelt pozíció, mint tavaly... látszik, hogy a hazai pálya nagyon sokat számít, főleg Tomnak... mondjuk a Denver eddig bírta PM gyalázatos teljesítménye mellett, tőlük már nem félek annyira, a CIN kérdéses, meddig mákolják be a győzelmeket, meg kellene nézni a sorsolásukat...
2015. 11. 16. 16:16
combat
Ha jól tudom PM sérült, ezért lehet Brock Osweiler fog kezdeni helyette egy ideig.
Lehet ezzel jobban is járna a Broncos.

Tudom nem szép ilyet mondani, de csak én érzem úgy hogy ha PM-nek szarul megy egyből jön valami, sérült talp, vagy nátha, vagy a hasfájás, vagy bármi csak kiderüljön nem ő tehet róla, és elmondhassa mindenki, hogy "bezzeg ha egészséges lenne"!?

Nem hiszem, hogy egy talp sérülés ennyire hátráltatná ha meg még is ennyire komoly akkor mi a fenéért kell vállalnia a játékot?

2015. 11. 16. 08:14
fatman
mondjuk annyi még, hogy az INT-nél lehetett volna futást hívni... nyilván TD-re hajtottak, de akkor is!!!
2015. 11. 16. 08:22
Zandal
Brady-nek leginkább csak az INT-et lehet felhánytorgatni, azt sajna csúnyán LaFell mögé dobta. Azzal a TD-vel lezárhattuk volna a meccset.
2015. 11. 16. 14:44
Tzimisce
Azt ugye tudod, hogy egy ehhez hasonló quick slant route volt az, amit megfogott Butler az SB-n :)
2015. 11. 16. 08:15
lupus
Butler az eslo drive-ban hibazott. De McCourty hibaja csunyabb volt. Es amig az elobbit feltuzelte,addig utobbit inkabb frusztraltabba tette.
Butler igazi focit jatszott. Kemenyen odautott es utkozott, amit McCourtytol hianyolok.
Viszony Mayot tobbszor lattam a labda kozeleben,remelem ezek mar apro jelek a visszateresere. Tobben kritizaltak. Egy aprosagot sokan nem ertenek, az agyad tudja mit kell csinalnod,de a tested nem kepes ra. Nem fizikailag, vagy serules miatt. Szimplan nem. Es ez idovel kikopik beloled. Na,remelem Mayo is ilyen uton van.
2015. 11. 16. 10:44
Tegyük hozzá, hogy Mayo sérülése ugyanaz volt, mint Cruzé, ráadsul asszem majdnem egy napon is történt. Mayo már játszik...
2015. 11. 16. 08:26
netbazis
Nem tudtam, hogy amikor Amendolát felbuktatták, akkor sírjak vagy nevessek.
Brady valóban gyengébb volt, mint szokott, de remélem ez még jobban feltüzeli a következő meccsekre. A legfontosabb, hogy végül sikerült győzni.
Hatalmas up Gostkowskinak, ne mondjam, hogy mit éreztem, amikor kifele kanyarodott a labda, de csak összejött. Örülhetünk, hogy ennyire megbízható rúgónk van.
Remélem Edelman hamar felépül. Én úgy érzem nem lesz könnyű a következő két meccs, de fene tudja, ez a Broncos kiszámíthatatlan.
2015. 11. 16. 08:41
zozo692
Nem szoktam bírózni, de a DPI Butleren kiakasztott, valamint az, hogy Beckham TD-jét elsőre befújták a bírók.
Amikor meglátom, hogy Hochuli a bíró, már rosszul vagyok.
Butler óriási volt, de egyemberes secondary-vel nem fogunk sokra menni. A többiek nagyon fogalmatlanok.
2015. 11. 16. 08:46
zozo692
A Harmon buktatás az azért elég kétesélyes dolog volt, Amendola olyan mértékben besavasodott és lelassult, hogy kb. olyan sebességgel haladt, mint megboldogult öreganyám járókerettel.
Harmon meg becélozta az utolsó lehetséges védőt, hogy kiüsse (és azért az is látványos volt, ahogy a visszajátszában mutatták, hogy kb. 10 méteres hátrányban volt és onnan jött rá Amendolára).
2015. 11. 16. 09:14
ötös műhold
Brady nem azért volt rettenetes, ahogy játszott. Ugyan a meccs közepén tényleg pályán kívül volt, de a végére feltámadt - ha vaskos hibákkal is. Azonban az ilyesmi még belefér, bőven kompenzálja egy jó csapat, és szerintem ma összességében ennél nincs jobb NFL csapat.
A riasztó a meccshez való hozzáállása volt. Olyan volt, mint aki beijedt, kedvetlen, motiválatlan. Ezt idén eddig nem nagyon (inkább nem) láttam rajta, de az elmúlt években többször is. És ha ő ilyen, az az egész csapatot lehúzza. Én tudom, hogy ez végső soron emberi- jellembeli dolog, ilyen e természete, valószínűleg ilyen egyszer fent, egyszer lent típus, és nem az a kitartó, "csakazértis" küzdő típus, akit a kudarcok csak még jobban felmérgesítenek, feltüzelnek.
Egy egy ilyen meccs eredménye legalább félig fejben dől el. A mostani forduló is megmutatta, hogy a gyengébbnek elkönyvelt csapatok is sorra verik el az esélyeseket. Ha a felek nagyjából egy tudásszinten állnak, akkor a harcot a motiváció, a kitartás, a hit, az elkötelezettség, és hasonló, csupa-csupa mentális dolog fogja döntően befolyásolni. Brady nem tudásban gyenge, hanem amikor olyanja van, akkor pont ebben.
Máskor persze pont azt látjuk tőle, hogy benne ég a legnagyobb tűz. Vagyis a másik véglelet. Nincs ott ezeknél egy csapatpszichológus, aki ezt észreveszi, és korrigálja? Mert ez a csapat egy mentálisan egyenletes, kemény, elszánt Bradyvel verhetetlen lenne.
2015. 11. 16. 09:28
Kennystyle
Azért ezt remélem nem gondolod komolyan. Valahogy csak végig masíroztunk a pályán a végén és nekem nem tűnt úgy mint aki úgy állt oda hogy na jó ennek már vége de azért ha már itt vagyunk akkor még dobok párat hátha készül néhány jó kép rólam közben...

Én pont hogy a túl akarásban láttam a hibáit. A fumbleöknél is azt éreztem és több passznál is, (mint ahogy a végén a majdnem interceptionnél is) hogy csak azért is akarásból eldobta a labdát, miközben idén pont azért van ilyen minimális int-je mert eddig az összes ilyen már necces helyzetnél inkább bevállalta a zsákot, most meg nem.
2015. 11. 16. 09:35
ötös műhold
Én arról beszélek, hogy nem volt meg benne a tűz. A végére kezdett már pislákolni, de az egész meccset azzal kellett volna végigjátszania. És az a baj, hogy úgy látszik, Brady természete ilyen, és nem lehet tudni, hogy mikor "gyávul el". Azért szerencsére többnyire nem...
2015. 11. 16. 09:56
Burkus
Nem lehet egész szezonban 1000 fokon pörögni. Nekem is eszembe jutott a briliáns szezonkezdetet elnézve, hogy jó-e a formaidőzítés és mit tesz hozzá BB majd, hogy érvényesüljön a "foci a hálaadás után kezdődik" elv. Brady sem most, sem a Skins meccsen nem volt átütő - azért 334 yardot passzolt most is - de most 9:0-nál, négymeccses vezetésben a többi csoportbeli ellenfél előtt jöjjön inkább a hullámvölgy, mint az AFC döntőn.
2015. 11. 16. 10:04
rémusz_1
Azért csak látszik,hogy magyarok vagyunk :) 9 győzelem, győztes mérkőzés és az a problémánk, hogy nincs "tűz".
2015. 11. 16. 10:23
Kennystyle
Na igen, eleg sok qb-nak ez elete formaja lett volna egy ilyen gw drive-val :-)
2015. 11. 16. 10:29
loop80
Na, én speciel ettől a "látszik, hogy magyarok vagyunk" dumától kapok hányingert. De nagyon.

Az elégedetlenség nem nemzetiség-függő! Az ember eredendően ilyen, mindig törekszik a jobbra. A szurkoló meg pláne! :)
2015. 11. 16. 13:35
rémusz_1
"Az elégedetlenség nem nemzetiség-függő!" de bizony az :) :) 9 meccsből 9 : 0-nál elégedetlenségről beszélni :) :)
2015. 11. 16. 18:10
Lacus
Egyszer azt mondta Kercsó Árpi ( talán mond valakinek ez a név valamit :-)), amikor 10-0ra vezetett a Kohász a Fradi ellen egy tét nélküli meccsen, és ő üvöltött a srácokkal és csapkodta a kispad ajtaját, hogy akkor kell kihozni a srácokból a 111%ot, amikor 110%on teljesítenek :-) Valamiért eszembe jutott :-)
2015. 11. 16. 14:02
1976gabi
2015. 11. 16. 10:47
iceman
Nem, ez a csapat akkor lenne verhetetlen, ha egészségesek lennének a játékosai és lenne mondjuk olyan O-fala végig, amilyen néhány meccsen valóban volt.
2015. 11. 16. 09:57
Burkus
A Bills viszont harapni fog a MNF meccsen, mert a 2. hely és azzal a WC hely múlhat nekik nagy valószínűséggel a meccsen.
2015. 11. 16. 16:44
BrédiTamás12
Remélem hoznak magukkal WC-t a meccsre,kelleni fog nekik :-) hely lesz :-)
2015. 11. 17. 10:01
csgabor
+1 Hülye! Dőlök! :DDDDD
2015. 11. 16. 10:09
Arsenal
Dolával nem lesz baj, viszont Dobson, Lafell és főleg Scott Chandler összekaphatná jobban magát, most, hogy kicsi csávó kiesett. Tomot ne ekézzétek, melyik qb. vitte volna végig ennyi idő alatt a csapatát, mint ő a végén? Gost és Gronk meg egy ÁLLAT.
2015. 11. 16. 10:32
loop80
Chandler főleg! Ahhoz képest, milyen benga állat, sokszor puhapöcs a pályán. A dropjairól nem is beszéljünk!
2015. 11. 16. 10:43
orrrion
Aki ezt a mérkőzést végignézte, igazi rájátszás hangulatban lehetett része. Egy nagyon motivált és idei önmagához képest nagyon jól - és otthon- játszó Giants egy lassan kórház válogatottá alakuló Pats-ot fogadott és minden hiba ellenére nagyszerű győzelmet aratott a csapatunk. Mind a védelemnek, mind a támadóknak voltak rettenetes és tökéletes megmozdulásaik, de akárhogy nézzük, a védelem csak megadta Bradyéknak a végén a sanszot a győzelemre és teljesen mindegy, hogy hogyan, de ők éltek is a lehetőséggel.
Tudomásul kell venni, egy íjat nem lehet a végtelenségig feszíteni. A pályán lévőknek olyan játékokat kell megjátszaniuk folyamatosan, ami sokuknál képességeik felső határát feszegetik, a legjobbaknak pedig azzal a tudattal kell a pályán lenni, hogy nem hibázhatnak. Ez égeti ám a pszichés tartalékokat, ami látszik is a kulcsembereken.
Én erre vezetem le, hogy Brady a tökéletes meccsek után az elmult kettőn már hullámzóan játszott. ( Minden relativ persze, nézzük miket művel mostanában a nagy Manning, Rodgers stb ) Ezzel a győzelemmel egy ujabb nagy mumus szállt le a válláról, szerintem ez meg is fog látszani a következő hetekben a teljesitményén. Az egyébként megdöbbentő, hogy hogyan alkalmazkodik a csapat a kialakult kényszerhelyzethez. Egy példa:Többször nem a labdát figyeltem a támadásainknál, hanem a falemberek mozgását. A két nagytestű TE-ünk majd minden esetben azzal volt elsősorban elfoglalva, hogy besegítsenek Brady védelmében, amit jól meg is oldottak. Aztán az egyik kulcsjelenetnél azt lehetett látni, hogy Gronk egy pillanatig sem törődik a védekezéssel, hanem meglódul és egy pontos passz után megvolt a TD. Egyszerűen nem tudták lereagálni a védők a szituációt, zseniális volt. Az igaz persze, hogy McCourty szerelési(?)kisérletére a Giants nagy játéka előtt egyszerűen nincs mentség, és Brady is művelt egy-két olyan dolgot, amit nehéz megmagyarázni. Szerencsére egy W után lehet azt mondani, hogy arra jók voltak, hogy lehessen tanulni belőlük. Sajnos JE hosszabb időre kidőlt, ami megint nem fogja megkönnyíteni a támadók dolgát, de ő legalább pihent lesz a rájátszásban. Egyébként ami Denverben megy, az lassan konikus lesz : ha nem a nagy Payton kinlódna ott, akkor ilyen teljesítmény után már régen irányítót cseréltek volna. Most , hogy megvan az áhított csúcs, én Manning helyében pihentetném magamat, mert egyrészt ez a teljesítmény már illuzióromboló, másrészt valami nem stimmelhet ott egészségileg, de ez legyen az ő bajuk. Képzeljük el mit kapna Tom, ha a szezonban olyanok lennének a statisztikái, mint Manningnak....
2015. 11. 16. 10:52
iceman
2015. 11. 16. 15:44
fatman
a meccs végén már le is cserélték Peytont, bár részleteket nem tudok...
2015. 11. 17. 06:47
TommyLee73
Manninget 4. int után lehozták, de a 20 kísérletből 5 jó passz 35 yard-ért azt hiszem mindent elmond. A "lényeg", hogy meglett a legtöbb passz rekord, mintha csak ezért ment volna fel a pályára.
2015. 11. 17. 13:20
narbony78
Ez egy igazi nullás 00 irányító mutató volt tőle! Emlékezetes rekorddöntés! Bret papa meg azt üzente neki, hogy ő a legjobb!
2015. 11. 17. 10:05
csgabor
+1 Mindenben egyetértek veled. Tökéletesn leírtad, amit én is gondolok.
2015. 11. 16. 10:43
komzoz65
Kimaradt az eddigiekből, hogy Edelman kiesése nem az, amire könnyű reagálni, valamint, hogy a Málészájú mellett a Giants - eddig igencsak harmatos - védelme is odatette magát. TB int-je az első olyan volt, ami teljesen az övé, de az vicces, hogy rettenetesen játszott, Payton, meg Rodgers ők igen. Szerencse, hogy visszavonta a kolléga.

Szerintem jövő héten hasonló izgalmakra készülhetünk, aztán már egyre inkább a kötelező kűrök jönnek. Denverben soha sem várható sétagalopp, de éppen a két QB közötti jelenlegi szakadék miatt azért az már biztosabban hozható tartalékosan is. Remélem Minitron a PO-ra visszatérhet. Nem gondolnám továbbra sem, hogy aggódnunk kellene, a csapat lelkiereje zseniális, a játék most nem az, de eléggé érthető okokból.
2015. 11. 16. 10:45
iceman
Azért álljon már meg a gyorsvonat! Brady-nak az Int-je mellett volt jópár óriási passza is, ami szintén meccsdöntő jelentőségű volt + "futott" is meg megint nagyon lényeges first down-t . Meg ugyebár összelapátolt 300 + yardot és két TD passzt is. Mindezt egy alig létező O-fal mögött, ahol azért sokszor ütötték-verték. Szóval a down azért nagy túlzás, ahogy nyilván up-ba sem lehetne tenni, pont az INT és a majdnem Int miatt.
2015. 11. 16. 10:51
Tzimisce
Nekem az mókás most, hogy arról beszélnek egy másik magyar nfl-es portálon, hogy mekkora mákunk volt az utolsó drive során.
Ilyenkor látom a hazai Pats utálatot jól megjelenni. Tyree, Manningham, Kearse, hogy csak hármat említsek az elmúlt 8 év SB-jeiből.
2015. 11. 16. 10:51
torokszabolcs
Ritkán szoktam szidni a bírókat, de mintha lejtett volna a pálya NY felé: legalább 3 DPI volt 3. és sok helyzetben, ahol a labdák már eleve nem voltak elkaphatóak. Ehhez hozzájött Andrews 1 yardos vonalon lévő holdingja, ami sima szerelés volt. Egy meccset eldöntő TD-t vettek el. Eli-t meg úgy könnyű megvédeni, hogy folyamatosan holding van az offense oldalon, de egyet sem fújnak be....
No, kidühöngtem magam!
Érdemes lenne egy agyszkennert TB-re rakni. A 2. félidőben úgy ült a padon, mint a 2 elveszett döntőben: kifejezéstelen arc, mintha nem is törné a fejét a megoldáson. Aztán 1:49-cel a vége előtt felmegy a pályára, időkérés nélkül megcsinál 2 first downt, (4-10 is volt!), és helyzetbe hozza a rúgót:-).
Idén még nem kellett ekkorát küzdeni, remélem ez erősíti a csapatot, csak ne lenne az a sok sérülés.
2015. 11. 16. 18:49
daelaci
Andrews 1 yardos holdingja sajnos nagyon látványosan volt szabálytalan, nem volt meglepő hogy repült rá a sárga. És még azt is illik megemlíteni, ha már a bírók szidásánál tartunk, hogy a meccs elején elengedtek egy elég egyértelmű DPI-t a célterületünkön, így ott konkrétan bukott 4 pontot a Giants. Én nem éreztem, hogy látványosan lejtene a pálya bármelyik irányba is.
2015. 11. 16. 10:56
kyobalu
Attól függetlenül, hogy végletekig kiegyenlített meccs volt, s szinte az utolsó pillanatban nyertünk, nem tetszett a tegnapi teljesítmény..
Se O#, se D# oldalon..
Igen tudom, hogy nincs támadófal, kiesett a liga legjobb elkapó futója, s most már a legjobb slot elkapója is a csapatból és a cserék cseréi játszanak, de nehogy már ne tudjon 5-6 ember megtartani bárkit a ligában 2-3 másodpercig, amíg olyan célpontjai vannak Brady-nek mint Gronk, Jojo, Dola, Scott Chandler, vagy Dobson és White...
Frusztrált volt az egész társaság, már látszott az első negyedben..Blount erőfutásaitól rosszul vagyok..Mintha nem is akarna réseket látni, hanem csak durr bele a közepébe..
Bradyn pedig kívülről is látszik, hogy neki ki a Mumus.. Vagy túlvállalja magát, vagy meccs közepére a nyomás miatt leül lelkileg..Persze nagyon örülök a GWD-nak, de előtte volt két nagyon hülye döntése..Ha Collins nem úgy tartja azt a labdát a földre érkezéskor, akkor megérdemelten kaptunk volna egy zakót.
Mindenki tudta, hogy Elisha kifejezetten jó idényt fut. Idén talán kifejezetten erős elkapósora Vereen-el kiegészülve kifejezetten ponterős. Persze láttam én is, hogy a bírók nagyon tolják őket, de lényegesen több blitzet, nyomást helyeztem volna rá..Mert néha 6-8 másodperce is volt..A D# front sevenünk ma megégett..HT Collins nélkül középszerűnek tűnt, elöl meg Ninko és Ch. Jones meg széthajtotta magát a végére..
A secondaryben DMC-nek nem fekszik ez a poszt..A LOS-hoz közel akkora hülyeségeket és elváltásokat csinál, hogy nézni fáj..Butler volt, aki harapott, ment, akart..Meg is látszott a munkáján.Lehet, hogy az első driveban lefordult róla Beckham, de kellett ahhoz a TD-hez DMC óriási baromsága is..S azért tegyük hozzá, hogy szerintem Beckham a liga legjobb elkapójává nőtte ki magát..S egy az egyben levédekezte Butler..Szerintem ő nagyot fog még fejlődni. Nem véletlenül dicsérte meccs után Beckham.
Remélem Seabass, Cannon és Tré helyre jönnek, mert a Bills ellen kell egy lényegesen stabilabb fal..Nem lehet állandóan TE kisegítéssel játszani..Storknak nagy szíve van, de nagyon sokszor megverték..Ugyanígy Fleminget is..
Dola, Gronk, Jojo nagyot játszott..De be kell építeni a támadásokba White-ot, mert nagyon kiszámítható lett a játékunk..
A védelembe jöjjön vissza Collins, mert kell, mint egy falat kenyér..Sheard jöjjön 100 %-ig rendbe, segítsen be Ninkoéknak elöl, s egyből jobb lesz minden..A secondaryben Butler, Chung, Harmon és Ryan is jól tolja.. Idén gyenge DMC és a 2. CB poszt..Melvint nem akarom többet a pályán látni, annyira rossz..
A W az W, nem kell magyarázni, meg nagyon szépen mutat a 9-0, de kezdek kifejezetten aggódni a sérültek száma és személye miatt..
Jöjjön mindenki rendbe, ne erőltessük a gyors visszatéréseket, de kifejezetten aggódok a következő 3 meccs miatt..A Bills, a Broncos és Phily is hajt a PO-ért, nagyon hajtani fognak..S mindegyiknek erősebb a védelme, mint a Giant-é volt..
Mindegy..GóPecc!!! :-)
Julian meg minél hamarabb jöjjön rendbe!!!!
2015. 11. 16. 12:47
MajnemizBond
"de nehogy már ne tudjon 5-6 ember megtartani bárkit a ligában 2-3 másodpercig"
Azért a mi elkapóink sem Superman-ek, ha Brady minden alkalommal 2 másodperc alatt el tudná dobni a labdát, mindenkit +20-al vernénk, ne felejtsük már el, hogy az ellenfél is a pályán van.
2015. 11. 16. 14:06
kyobalu
Idén Brady átlagban 2,1-2,6 másodperc alatt szórta el a labdáit az első 7 meccsen. Vezeti a ligát ebben a statisztikában is.
Nem kellenek szuper képességű elkapók a csapatba..Bőven elég JE11,Dola, Gronk, JoJo,Chandler és White...Mint ahogy eddig is..
Csak mivel az öt fős falnak állandóan besegít Gronk, Williams és Chandler TE trió, így a maradék 2-3 elkapónak elég kevés esélye van, hogy szabadra játssza magát.. Ezért kell vissza Seabass és Cannon..Stabilabb fal= nagyob esély a minőségi, változatos passzjátékra.. Enji..
;-)
2015. 11. 16. 15:31
MajnemizBond
Átlagban! Enji...
2015. 11. 17. 10:22
csgabor
Érzelmes, de tetszik a véleményed. Nagyon jól összefoglaltad azt, amit lelkes szurkolóként, de az agyat is használva el lehet most mondani a meccsről, a csapatról, a kialakult helyzetről (sérüléshullám). Úgyhogy részemről is csak go Pats! :)
2015. 11. 16. 11:14
csasziqf
TB szerintem is down. Eddigi legrosszab merkozese volt. Nem koncentralt. Sok check-down passzt nem hivott be. Nem is nezett arra. White, Bolden sokszor volt ures. Anno Lewis es Vereen ilyenkos siman kapta a labdat. 3-4-5 yard de haladas.

JMD is down. Rossz playhivasok megint.

Chandler jo lenne ha ossze kapna magat.

Amendola UP! Pont. Ennyi.

Birok????! ... Down...
Utolso field goal-nak Hightower meeg kedezett toluk valamit, mikor mar engelyeztek a jatekot. BB azert beszelt olyan vehemenciaval (szetintem ezert) veluk Giants FG utan.

Erdekes, hogy Seahawks meg biroi timeout-t kap, mert nem tudjak, hogy hivhatnak e Timeout-t egymas utan 2x.... azert lejt nagyon egy ket csapatnak a palya.


Go Pats. Onto Bills!
2015. 11. 16. 11:44
azimut
Brady,biztos nem érzi magát komfortosan a sok sérülés miatt ami a támadó falban van! és minitron kidőlése plusz , ameddig nem sérült meg sok gond nem volt a giants védelmével ha jól emlékszem! Amúgy kicsit PM-re kanyarodva ebből látszik hogy miért voltak nagyon jó számai és rekordok tömkelege,mert nagyon jó falak mögött játszhatott,most kb olyan a fal előtte mint Tomnak lassan 15 éve!látszik is a különbség.... :D
2015. 11. 16. 12:14
mgabor74
Ezt a krokodilforgást igazán büntethetnék a ligában. A sérülés okozásán kívül nem jó semmire. És ez már a sokadik ilyen a ligában.
Stork meg annál a fumbl-nél nagyot hibázott, de a labdát összeszedte. Az a csoda, hogy csak ennyi sack volt Bradyn ilyen felállásban.
Manninget meg úgy tudom hogy a 4-ik int után lecserélték és a rekorddöntő meccsén 0 lett az irányító mutatója. Ott nem kis bajok vannak, lehet jobb lett volna tavasszal visszavonulnia. Azért remélem az egészsége nem sínyli ezt meg, mert azt senkinek nem kívánom.
2015. 11. 16. 13:05
FunHun
Halihóóóóó,
Legyünk már realisabbak egy kicsit.
Ez egy nagyon fontos győzelem volt, nem a mérleg, hanem a hit szempontjából! Ebben a sportágban, ahol ahogy mindig hangsúlyozzák a MOMENTUM-ok döntenek, egy ilyen megnyert meccs komoly erőt adhat lelkileg egy csapatnak, egy-egy játékosnak.

Ami a részleteket illeti:
- nálam a legnagyobb UP Butler volt!
ODB statja 4/10 elkapás 104 yard
ebből TD 87 yard (hála ebből kb 47 yardért DMC-nek) és DPI (kamu) 12 yard volt
a két elkapásból 5 yardot hozott
volt 6 levédekezett passz
- UP még Chandler Jones és Ninko. Mindketten őrült munkát tettek bele és nagyon fontos sacket hoztak (Ninko különösen!) úgy hogy a helyenként a fejüket leszedő holdingokat sem fújtak.
- UP még az egész Special Team, főleg Dola és Ghost. Még Harmont se szidnám nagyon annak ellenére, hogy valószínűleg összehozta a TOP1 C'Mon Man díjat, de Dola tényleg teljesen besavasodott és teljesen feleslegesen vágott be elé, ahelyett, hogy az oldalvonalnál végigfutott volna.

Ami DOWN nálam az
- Legnagyobb DOWN az JE sérülése (reméljük a playoffra 100, vagy őt ismerve 110-120 %-an tér vissza)
- Sajnos a playcalling. Lehet, hogy csak én, de frászt kapok ezektől a reményvesztett középső Blount futásoktól... Amikor megpróbált véletlenül nem a center mellett futni, hanem kicsit kintebb (T és G között, vagy T mellett), akkor sokkal több potenciális yard volt benne.
- Az LB sor munkája. Néha annyira homály módban közlekedtek a pályán, hogy Eli oda dobhatta ahova akarta, mert fogalmuk nem volt sem a labda irányáról, sem a lehetséges célpontok helyéről. Emellett nem kevés mistacklet sikerült bemutatniuk., még HT is, aki ebben pedig nagyon fejlődött a szezon eddigi része alapján.
- A hátsó alakzatról pedig nem is tudom mit lehetne, kellene mondani DMC, Coleman, Melvin... Volt gond bőven!

Mindent összevetve egytotál playoff üzemmódú, mindkét oldalon elképesztően sok fordulattal, hibával tarkított mérkőzés volt, amiből most mi kerültünk ki szerencsésebben. Ez az amiből erőt lehet meríteni, hogy ilyen meccset nemcsak elveszteni tudunk hihetetlen momentumok miatt a Giants ellen, hanem nyerni is! Szerintem a tavalyi SB óta minden csapat ellen ezt képesek is voltunk elhinni, tán a Giants ellen kevésbé. Eddig!

Mostantól tényleg azt gondolom, hogy csak a sérülések állíthatnak meg bennünket abban, hogy idén is SB-t játszunk!
2015. 11. 16. 13:55
Unicum
Tökéletesen egyetértek, végre valaki reálisan értékeli, ,
és nem csak a 99-0-ás végeredmény ill.
a tökéletes irányítómutató éppen elégséges.
Kiegészítem, hogy a Brady pici down-nal se értek egyet, INT ide vagy oda, az SB-n kettőt is dobott még is MVP volt, ha ez SB lett volna ismét MVP lett volna.
Veszítsd el a legjobb elkapódat (szinte testvéri szintű a kapcsolatuk) és hozz le egy ilyen 4. negyedet, mintha mi sem történt volna... (lásd. Rodgers J.Nelson nélkül ?!?!) ill. nem tűnt 100%-osan fittnek...
(a falról vagy Dion hiányáról nem is beszélve engem így is meglepett milyen szinten sikerült a támadást stabilizálni)…
ill. kiegészíteném még azzal, hogy mindig előre az ellenfeleinket részben kár értékelni, hogy gyengék, mert a Patriots ellen mindenki a legjobbját adja, én kő kemény Bills ill. Broncos-t várok, mert Manning Brady ellen, még ha a fene a fenét eszik, akkor is a legjobbját fogja adni (lásd. Colt-s meccs)…
2015. 11. 16. 13:26
Burkus
Azér' aki Bradyt fényezi a GWD-ért, az úgy látom, nagyon hamar elfelejtette, hogy kezdésként dobott egy olyan homályt LaFell irányába, ami kezdő QB-től is ritka és csak azért nem ért véget a 2. csúnya INT-nel a meccs, mert kiesett a védő kezéből a labda. És akkor nem GWD-ról szól a fáma, hanem arról, hogy TB kétszer vesztette el INT-el a meccset.

Pont azt mondom, hogy el kell fogadni a kevésbé jó teljesítményt is, márpedig tegnap magához képest nem volt Brady jó. Két ilyen ronda INT-t - mert a kiejtett nem rajta múlt - régen láttam tőle. De inkább most, mint januárban.
Én is azt gondolom, hogy az AFC jelenlegi állapotát elnézve - a Cincytől én valahogy nem tartok -csak a sérüléseken múlik, hogy bejussunk a SB-ba. Mondjuk a Panthers - ha odajut - már keményebb dió, de ezt mondták a tavalyi Seahawksról is.
2015. 11. 16. 13:37
FunHun
Szerintem a Cards lehet a legkomolyabb ellenfél a Palmer&Fitz&Floyd hármassal offenseben.
2015. 11. 16. 13:40
FunHun
Az GWD-ban az 1. passz nekem úgy tűnt, hogy Dobson felé ment. Nem is értettem, hogy a meglepetés erején túl mi lehetett az oka, hogy a meccsen akkor próbál először felé dobni, ráadásul ilyen hosszút....
2015. 11. 16. 16:12
komzoz65
Nem kell fényezni, elég fényes az, egyszerűen nem értem a sok fanyalgót, TB a legjobb irányító mutatókkal rendelkezik idén az NFL-ben. 9 meccs nyerve legtöbb yard, legtöbb TD, nagyon kevés int.

Hagyjuk már ezt a majdnem int. butaságot, ha nagyanyámnak kereke van bicikli, mert ha 40 centivel előrébb dobja az int-t, akkor 1 int sincs és akkor simán lezárjuk a meccset, úgy, hogy a három legfontosabb célpontjából 2-őt elveszített.

Az egész csapatot vezeti, viszi a hátán és nyeri nekünk sorban a meccseket, most az elmúlt 24-ből 22-őt konkrétan. Aki nem látja, hogy ezt, ezzel a kerettel TB (és persze BB) nélkül, soha senkivel nem jött volna össze, az nagyon homályban van ezen sport lényegét tekintve. Úgyhogy fényezzük csak amíg lehet, ha volt két rossz dobása akkor is!
2015. 11. 16. 17:10
BaP
Egyetértek, ez nem Brady meccse volt, de a majdnem int az Dobson felé ment, a tényleg int ment LaFell felé.

Amúgy szerintem Brady azért nem volt jó tegnap, mert:
1. Nem volt Lewis és Minitron
2. A falat a széleken szarrá verték

Az első pont miatt sokkal tovább tartania kellett a labdát, a 2-es miatt meg pontatlan volt/elkedvtelenedett.
A Dobson felé dobott majdnem int-nél pl már az arcában volt a passrush, ha a fal tartott volna, az simán egy gw td lehetett volna, így meg megköszönhetjük a Giants safety-nek, hogy kiejtette. Nem TB12-n múlt.

Ettől még 9 meccsen 8 alkalommal hihetetlen nagy vezér, Mvp szint volt, most volt 1 rossz meccse, remélem innen megint villog majd. ( Minitron nem lesz 6 hétig, Lewis meg csak jövőre lesz, neki kell sajnos megint extrát játszani)

Nekem a legnagyobb csalódás a playhívás, a második legnagyobb meg DMC sorozatos (3 meccse tartó) telített betlije
2015. 11. 17. 09:23
mgabor74
Terített lesz az, de sajna igaz...
2015. 11. 16. 13:53
Pocok
Szerintem ez a meccs többek között túl volt idegeskedve, iszonyat hype volt körülötte, bár végülis azzal a Giantsel akadtak össze, akitől két SB vereséget nyeltek be, nem csodálkozom. Tartottam is tőle én is, de valószínűleg ez óriási löketet adhat, sérülések ide vagy oda, mert a Giants hazai pályán hasalt el ellenünk sok ideje először. Örülök, hogy Butler ennyire ki tudta venni ODB-t a játékból és annak meg pláne lehet örülni, hogy van egy biztos lábú rúgónk, aki nem remeg meg egy 50+os rúgásnál sem. Ez manapság aranyat ér a ligában.
A Bills elleni meccstől szintén tartok, mert ők aztán nagyon ki vannak hegyezve a csapatra és ha annyi szabálytalanság lesz, mint az első meccsen, az kifejezetten sérülésveszélyes, nem hiányzik.
A Denver pedig... A tavalyi év szebb befejezés lehetett volna PM karrierjének.
2015. 11. 16. 14:07
vodka03
A győztes FG utáni Giants play-ről talált valaki videót?
2015. 11. 16. 15:26
Tzimisce
Az hatalmas játék volt, még jó hogy rendkívül fel van készítve a ST erre, pláne, hogy mostanában nagyon mentek az ilyen típusú játékok az egyetemeken, ami azt jelenti, hogy BB felfigyelt rájuk.
2015. 11. 16. 15:22
Whitealert
Ennyi sérülttel nagyon jó eredmény, hogy egy jól játszó NY Giants-et sikerült legyőzni. Írták előttem, hogy Brady szemében nem volt meg az a tűz, meg mittomén, ilyesmit én is láttam rajta. A 2. elvesztett SB-ban volt ilyen a tekintete, nem hitte el, hogy képes megnyerni, de aztán jött 4&10-nél 'Dola elkapása és utána már gyerekjáték volt. :D
Egyébként az, hogy Brady nem elég motivált meg kedvetlen, meg nem versenyző típus szerintem butaság, első drive-ban átmentünk rajtuk mint kés a vajon, okosan, megfontoltan szép lassan. Edelman sérülése után kezdtünk rosszabbul játszani, szerintem azért Brady is aggódott a pajtijáért és én is fogtam a fejem, hogy mi van. Sajnos a törés az törés, 6 hét kihagyás és aztán 1-2 hét míg régi önmaga lesz, reméljük playoffra sikerül 100%-nak lennie Minitronnak.
Amúgy a meccs fantasztikus volt, hajnal 4-ig nem tudtam elaludni úgy pörögtem, persze háromnegyed 6-kor meg kelni kell, de hát ilyen egy szurkoló élete. :D
2015. 11. 16. 19:28
Lucius
Bevágnak pár képet amin Brady éppen csak úgy üldögél és a szurkolók máris azt gondolják (hozzáteszem, nekem is megfordult a fejemben, de gyorsan el is hessegettem) hogy nincs kedve az egészhez. Minden játékostársa a hihetetlen versenyszellemét, maximalizmusát és nyerni akarását emeli ki, ha róla beszél, de a szurkolók "látják" rajta, hogy mit érez és mire gondol. Mindezt úgy, hogy a teljesítménye ezen a meccsen is elit kategóriás volt.
Elfogyott előle az O fal, Lewis, Edelman out. Nyilván nehezebben megy a passzjáték, többet kell kockáztatni ami természetes, hogy ez hibákhoz vezet. Szerintem nem szép dolog felróni neki.
2015. 11. 17. 16:32
MajnemizBond
Maximálisan egyetértek, már rosszul vagyok ezektől a nincs benne tűz, nincs kedve dumáktól. Attól mert vki úgy látja nem biztos, hogy úgy is van. Vki már pszichológusról beszélt a hsz-ában. Lehet, hogy éppen koncentrál vagy ki tudja, ne mi mondjuk már meg a fotelből, hogy nincs benne tűz.
2015. 11. 17. 17:06
Whitealert
Figyelj, tisztelem a véleményed, de szerintem nem ekéztem Bradyt. Miatta kezdtem el a Patriotsnak szurkolni. Amúgy is Pats - Jets meccs volt az első, amit láttam, nyilván nem a Jets-ért kezdtem szorítani. :D
Azt írtam, hogy nem versenyző típus, meg kedvetlen az butaság. Az, hogy milyen a tekintete meg látható, megnézed az első 6 hét meccseit mindig felrobbant egy TD után, nagyon fel volt tüzelve. A sérülések, a médiafelhajtás, meg a múlt okozhatta azt szerintem, hogy nem volt olyan bátor, remélhetőleg ha következőleg a Giants ellen kell játszania, ez a brutális győzelem marad meg neki.
2015. 11. 16. 15:38
Pietrosz2
Ez a sorozatban 15.-ik nyerő szezon,ahol a győzelmek száma több mint a vereségeké.
Brady vezeti a dobott yardok listáját 3043-al.NFL rekord a sorozatban 36 negyedben elért pontok.Chandler Jones vezeti a sacklistát 10,5-el.A hasonló további rekordok olvashatok a Patriots honlapján.Itt pedig elégedetlenkedtek:))))
2015. 11. 16. 15:45
Pupu
Ajánlom sok szurkoló társamnak hogy nézzek meg pár másik meccset(ahol nem new england az egyik csapat)és akkor talán reálisabb képet kap arról hogy miről is beszél..
Nem lehet minden támadás TD nem lehet minden támadás mezőnygól nem lehet int nélkül végigjátszani egy szezont nem lehet az ellenfelet 0 ponton tartani nem lehet minden szerelés jo ahogy minden elkapás se. És azt meg főleg ne gondoljuk hogy minden meccset meg lehet nyerni..
Most itt az a baj hogy 9-0 áll a csapat és nincs 'tűz'..a védők bénák..a támadok rosszak..Brady nem olyan éles..sőt még lehet az edzői kar se az igazi...
Csak akkor kérdezem én hogyan lehet 9-0? Várom a válaszokat :)
2015. 11. 16. 19:31
Lucius
Ne is mond... sírtam a Titans "támadójátékán" a Panthers ellen. Borzalmas volt látni, mennyire fogalmatlanok. És hány ilyen csapat van…
2015. 11. 18. 12:01
csgabor
Pupu! Nagyon egyszerű a válasz (és teljesen igazad van): el vagyunk kényeztetve, már több mint 13-14 éve!!! Hozzászoktunk a 100%-hoz és aki valóban nem nézi meg más csapatok egymás elleni meccsét/meccseit, az egy 80%-os teljesítménynél már elégedetlen lesz. A félidőben én is elégedetlen voltam, nem tudtam volna elfogadni a vereséget. Azért nem, mert nem éreztem, hogy mindenki úgy odatenné magát, mint Butler (ODB TD-je után). Majd jött a végjáték és máris más szemmel láttam a meccset. Brady INT-je (majdnem 2...) után is már el tudtam volna viselni a vereséget. Igen, el tudtam volna! Méghozzá azért, mert a 4. negyedben azt láttam, amit látni akartam, még akkor is, ha nem feltétlen mindig nekünk állt a zászló. El kell ismerni, ha az ellenfél jól játszik és meg kell hajolni, ha egy adott napon jobban jön ki neki a lépés mint nekünk. Ez egy ilyen fifty-fifty nap volt, amiből a legvégén végül szerencsére mi jöttünk ki jobban. A veretlenség iszonyatos nagy teher meccsről-meccsre, ettől még nem kívánok vereséget egyet sem magunknak. Fontos volt viszont egy fodulatos, a vereséget az utolsó pillanatig magában foglaló mérkőzés, hogy érezzék a játékosok ezt is ebben a szezonban, nem elég ha az edzők mindig ébren tartják bennük a vereség lehetőségét, érezniük is kellett. Nagyon jókor jött ez a meccs nekünk szerintem. Bízom az edzői stábban, megoldják a jelenlegi sérülések okozta űröket is szerintem. Go Pats! Go to SB!
2015. 11. 16. 15:49
azimut
9:0 állásnál kórház csapattal támadó fal és neves secondary nélkül! MIÉRT VAGYUNK ELÉGEDETLENEK ? :D :D Brady úgy nyújt kiemelkedő számokat hogy van 2. másodperce hogy átgondolja kinek és hova dobhatja mert ha többet őrizgeti akkor összeömlik a zseb! Ráadásul úgy hogy nem 3 futás 1 pass a play hívás! Szerintem nagyon nagy csoda hogy csak 3 int van eddig és ez csak az ő képességeit és game plant tükrözi!
2015. 11. 16. 16:52
Pocok
Hát ez az! Sok irányító egy meccsen termel ennyi INT-et, nem kilenc alatt. :D Gyakorlatilag a Patriots drukkerekkel az a baj, hogy el vannak kényeztetve és nem vagyunk hozzászokva az olyan zakókhoz, amit tegnap a Denver meg a New Orleans kapott. Mondjuk mostanság a zakókhoz sem nagyon, az pedig kifejezetten jót tesz, ha néha felmegy a pumpa egy-egy meccsen. Ilyen a szurkolás.
2015. 11. 16. 16:19
sixt
Mit szóltok ha azt mondom idén a Vasasok lesz a legnagyobb csata ?????
Nem nem őrültem meg, tudom hogy az első fordulóban már meg voltak. Viszont úgy gondolom hogy idén egyszer még talizunk velük. Még a döntőt sem tartom (ha meg lesz) annyira nehéznek mint azt majd. Előre szaladtam ? Lehet :)
2015. 11. 16. 22:40
wolandrules
Náluk attól függ, hogy mi lesz a sérülésekkel. Ha a PO-ig egyenesbe jönnek, akkor nem szeretnék velük találkozni én sem, az O brutál, a D jobb, mint várni lehetett, kemény dió lenne. Mondjuk tuti otthon játszanánk velük. Amilyen hektikusak az alapszakaszban, még a rájátszás sem biztos náluk. Nekem nem hiányoznának...
2015. 11. 16. 16:27
Kennystyle
Azért a főcsoport 1. kiemelt helyéért kemény menet lesz ez. A Denvert remélem hogy le tudjuk majd gyűrni és akkor ők kiszálltak a versenyből.
A Cincinek viszont eddig is elég könnyű volt a sorsolása és ezután is ha kicsit is de könnyebbnek tűnik mint a mienk. Viszont őket eddig elkerülték a komolyabb sérülések ha jól tudom, irtó mák lenne ha ez a végéig így maradna.
Mindenesetre ha hozzájuk kéne mennünk a kisdöntőre azt még nem érzem olyan durvának mintha a Mile High -ban vendégeskednénk.
NYG pipa - Houston kötelező
Buffalo életéért küzd Rexyvel - Arizona szintén nehéz ügy -> döntetlen
Denver idegenben - STL otthon -> könnyebb nekik
Phili otthon - Cleveland idegen -> könnyebb nekik
Houston idegen - Steelers otthon -> könnyebb nekünk
Tenessee otthon - SF idegen -> könnyebb nekünk
Jets idegen - Denver idegen -> döntetlen
Miami idegen - Baltimore otthon -> könnyebb nekik
2015. 11. 16. 16:47
Kennystyle
na gyorsan vitatkozok is magammal egy kicsit :-D
Houston talán nem is annyira kötelező MNF-en úgyhogy talán előnybe is kerülhetünk.
Az összesített mérleg ezt követően a mi ellenfeleinknél 30-32 náluk pedig 31-34 szóval inkább döntetlen ez talán.
2015. 11. 16. 18:36
daelaci
A Houston botrányosan gyenge, QB nélküli csapat. Nem lesz túl nagy kihívás a Bengáliaknak.
2015. 11. 17. 07:15
takirob69
Hát úgy tűnik, hogy a Bengáliaknak túl nagy falat lett a Houston
2015. 11. 17. 07:56
Kennystyle
Őket nehéz komolyan venni a tobábbiakra nézve ezután, 6pont...
2015. 11. 17. 08:09
Pocok
Mi a francot csinált a Bengals? Megnéztem a meccs statjait és hááát, ezek alapján "érdekes" meccs lehetett.
2015. 11. 17. 09:28
mgabor74
Ő a francba elfelejtettem, hogy ma nézem az ismétlést az MNF-ről és ilyenkor nem szabad itt olvasgatni. Már megint meg..tam.
2015. 11. 17. 18:37
daelaci
Hát úgy néz ki , hogy jósnak azért nem megyek, bár azt továbbra is tartom, hogy gyenge csapat a Houston. A Bengáliak lesüllyedtek a szintjükre, ezért tudtak nyerni.
2015. 11. 16. 18:12
Everlast77
Miután kihevertem az éjszakai szívinfarktus/agyvérzés kombót :) Őszintén elkezdtem sajnálni DMC-t és Harmont. Hátralévő Patriotsos napjaikra bőven adtak muníciót a Mesternek :D Ha valaki nagyon új és még nem olvasta volna:
http://pats.hu/a-belistrator
Szegények, bőségesen meg lesznek még büntetve :D
2015. 11. 16. 18:22
ArsnL
az eredmény megint rosszul van kiírva, a bal sávban

csak szólni akartam, ne vegyétek bántásnak
2015. 11. 16. 19:48
bzsolt
Valaki "véletlenül" nem vette fel a meccset? Februártól szeptemberig eltelő hosszú hónapok alatt szívesen újranézném ;-)
2015. 11. 17. 01:08
Plota
A legismertebb magyar torrent oldalon fent szokott lenni... :)
2015. 11. 18. 08:44
bzsolt
Sajnos speciális okok miatt torrent nem játszik :-(
De azért kösz Plota!
2015. 11. 16. 21:04
Burkus
Basszus, ha én megérteném, hogy miért fáj egyeseknek állandóan, ha valaki vagy valakik kritikával merik illetni a csapatot vagy pláne a Nagy Vezért? Rögtön felhördül a kórus a "Nézzél meg másik csapatot" meg a "9:0 van mit akarsz" kezdetű lózungokkal! Nyertünk és a Bölcs/Nagy Vezér cool Brady módjára vezényelte a csapatot FG távolságba - minden elismerésem, azt a Bradyt láttam, aki két SB-t is így nyert meg. De előtte a mázli nem-INT szörnyű volt, hívásban is és kivitelezésben is.

Ezen kívül a tegnapi meccset a Giants vesztette el egy pocsék time managementtel. Ha nem próbálnak passzolni, hanem futnak kétszer, aztán rúgnak, végünk. Nekünk akkor volt a meccs a kezünkben, amikor Brady a redzone-ban TD helyett picket dobott.
2015. 11. 16. 21:49
daelaci
Hát az biztos, hogy a Giants az utolsó támadásunkra tudott volna sokkal kevesebb időt is hagyni, ha egy kicsit okosabban játszanak az idővel.
2015. 11. 17. 00:26
hopi46
@Burkus
Igazad van, de biztosan azt is tudod, hogy egy NFL mérkőzés eredménye többnyire ilyen apró momentumok sokaságából alakul ki.
2015. 11. 17. 08:39
komzoz65
Igen fáj, például nekem, hogy egy szurkolói oldalon a tökéletes szezont produkáló csapatot, és zseniális irányítóját, basztatod teljesen értelmetlenül. Nem igazán inspiráló, mindamellett, hogy jelen esetben egy nagy nulla a valóság tartalma. Azért fáj, mert tévedés, és emellett, igen ez egy elfogult oldal, ez nem "a szemét Brady eldugta a telefonját, rohadt csaló oldal, ez nem a 24 TD 3 int, de szar" oldal. Természetesen kifejtheted, hogy elvesztettük a meccset és Brady azt sem tudja mi az a labda, csak nagyon nem fogunk neki örülni, soha. Még akkor sem amikor igazad lesz. De most totál eltévedtél.
2015. 11. 17. 10:54
kyobalu
Bocsi komzoz65, de most hülyeségeket írtál..
Ez a hivatalos magyar Pats szurkolói oldal!!
Nagyon sokan vagyunk, akik évek óta itt vagyunk, s minden nap figyeljük a történéseket kedvenc csapatunk kapcsán..Burkus is évek óta az egyik legaktívabb tag..
A meccsek után pedig BÁRKI elmondhatja, leírhatja a véleményét. A cikknek is az a címe, hogy: Ups c Downs..
Ne kelljen már cenzúrázni azért, mert nem mindenki örül ugyanúgy, s nem csak fényt és ragyogást látja..
Burkusnak ráadásul teljesen igaza van..
Bradynek nem ez volt élete meccse, a GWD ellenére sem..Az utolsó előtti drive-ban dobott egy óriási homályt Jojo-nak..Teljesen ez ő hibája volt az INT..Ezt követően a Giant's úgy végigment a pályán, mint a sicc.. Egyedül csak az impotens time management-nek köszönhetően szarták el, és csak FG lett belőle nekik..
Ezt követően maradt majdnem 2 perc támadásra nekünk..Brady első passza Dobson felé pedig ismételten több volt mint borzalmas..Csak a safety földre érkezésének köszönhetően nem lett belőle INT..Ha az lett volna, akkor egy szót sem szólhatnánk, mert kvázi elbénáztuk volna az utolsó két támadásunkat Tom vezetésével..S megérdemelten nyert volna a New York..
Igazából ezt a meccset a Giants vesztette el..
Persze mindenki örül a győzelemnek, de látni is kell, nemcsak nézni!!
S bárkiről lehet kritikát mondani, nem léteznek szent tehenek!!!
Brady a kedvencem, mindenki tudja! De ha éppen hülye döntéseket hoz, vagy szarul játszik, akkor nem fogok mosolyogni, és dicsérgetni..
S más is bármikor megteheti, s nem kell ezért hőzöngeni, oktatgatni senkinek!!!
Ha nem tetszik, akkor továbbgördítesz, de nem kell ezért kritizálni, vitát generálni, okoskodni!
S egyáltalán nem akarok, vitát, feszültséget!! Csak egyre bosszantóbb, hogy egyre több olyan hozzászólás érkezik, amivel a másikat akarják kioktatni, hogy éppen mit írhat, meg milyen véleménye legyen!
Uff én beszéltem..
2015. 11. 17. 11:03
Pietrosz2
Nehéz életed lehet ilyen gyomorbajjal,nem kioktatásként mondom,hanem sajnálatból.
2015. 11. 17. 11:12
kyobalu
Nincs gyomorbaj!!
Ugyanúgy örültem és ugráltam én is hétfőn hajnalban, mint bárki más, mert Püroszi győzelem volt..
Sokat jelentett mentálisan a fiúknak!!
De azért szerintem józanul, nem hőzöngve leíratja bárki a véleményét. kritikát is megfogalmazhat BÁRKI. S ezért nem kell senkinek leharapni senki fejét, kioktatni meg főleg!!
2015. 11. 17. 11:46
BaP
Hagyjad már.
Van aki nem tud sem meccset, sem teljesítményt reálisan nézni, totális képzavarban élve attól tartja magát szurkolónak, hogy csak a hype-ot nyomja.
Mondjuk pont az ilyen viselkedés emeli négyzetre azt, hogy sok Pats drukkert glory hunternek gondolnak, dehát mindenkinek lelke rajra.

A sok Pats körüli író, meg ezen honlap szerkesztői is biztosan álcázott Jets drukkerek, azért mernek Ups and downs értékelést írni. Ha igazi Pats drukkerek lennének, csak Ups and Ups és Tom Brady GOAT kategória lenne :)

Félelmetes, hogy sokakban fel sem merül, ez az értékelés pontosan azt mutataja, hogy egy rosszul sikeredett meccsen, rengeteg sérültel nyerve mely Patriots játékosok segítették hozzá a csapatot a sikerhez, és kiknek ment kevésbé.
Ugye azt felismerni, hogy valaki kevesebbet tett hozzá egy meccshez, az nem egyenlő a fikázással, az itt egyeseknek már lehetetlen.

Amúgy Burkusnak tökéletesen igaza van, hatlamas mák, hogy az idióta Giants OC nem zárta le a meccset, mikor tehette volna, amikor meg futásra álltak fel Eli áthívta ... ( Beckham kezéből kiütött laszti eredetileg futójáték lett volna)

Nyertünk! Mindenki örül!
2015. 11. 17. 11:55
kyobalu
2015. 11. 17. 12:04
Pietrosz2
Szerintem az a félelmetes,hogy szerintetek csak azért nyertünk mert mákunk volt,a Giants time management-je rossz volt stb.Arra nem gondoltok,hogy szerencse is kell a győzelemhez?Arra sem,hogy ez egy rossz edzői döntés volt és sokszor ezen múlik egy meccs ? Persze a Super Bowl is egy nagy mák volt az utolsó rossz edzői döntés miatti interceptionnal.Lehet gúnyolni a "vezért" a fotelból,lehet homálynak nevezni,hogy a futó nem jó útvonalat választ és a labda nem a közelébe megy.Lehet Messit cikizni,ha kihagy egy 11-est.Csak ez nem szurkolás,hanem a kákán is csomókeresés.
2015. 11. 17. 16:38
BaP
Ki az a Messi? ;)

Nem, nem az. És ha Te nem vagy képes megérteni, hogy egy ilyen értékelés ( amihez itt hozzászóltál, ahogy mások is), miről szól, akkor nem az adóval, a vevővel van a hiba;) ugyanis ezekben a dolgokban semmi rossz, vagy becsmérlő nincs.

Semmiféle kákán csomó nincs itt, ha nem hiszed, lejjebb valaki belinkelte az öltözői ünneplés videóját: hallgasd meg mit mond Belichick ... Vagy hallgasd meg Brady nyilatkozatát hétfőröl. ;)

Részemről ennyi.
2015. 11. 17. 17:50
Spol15
Szerintem a játékosok sem véletlen mondogatják meccs után, hogy megyünk megnézzük a hibákat, jövő hétre kijavítjuk, van még hova fejlődni. Jó, néha sablonosan hangzik, de a lényeg ez. Fejlődni, fejlődni, fejlődni. A hozzászólók is azt nézik, hogy min lehetne javítani, kinek kellene összekapnia magát stb. Nem úgy ülünk le, hogy: Na lássuk, ki vette rosszul a levegőt...
Egy nagy koponya mondta, hogy "A fejlődés nem kötelező, ahogy az életben maradás sem".
2015. 11. 18. 12:29
csgabor
Ne haragudj Pietrosz2, de nem tudok én sem egyetérteni veled és most komzoz65-tel sem. Mi, akik majd a kezdetek óta követjük az eseményeket ezen az oldalon (én közben kevésbé vagyok aktív elfoglaltságaim miatt), nem gúnyolunk és nem ekézünk senkit. A kritikát lehet negatívan és építő jelleggel is venni, ez már azon múlik, aki kapja vagy olvassa. Itt a tagok többsége építő jelleggel írja meg kritikáját/véleményét. Látni kell a gyengébb teljesítményt is. Lásd P.Manning hétvégi teljesítménye. Sz@r meccse volt, nagyon sz@r! Ez tény, a számok is igazolják, melyek ugyebár nem hazudnak. Ettől még PM (bár nem a szívem csücske és természetesen TB után) a liga valaha volt egyik legjobb irányítója. Tiszta fejjel, magunknak nem hazudva formáljunk véleményt szerintem és tiszteljük a többiek véleményét. Mind egy csapat vagyunk és mind egy irányba huznánk azt a bizonyos szekeret, ha hozzáférhetnénk! ;) Go Pats!
2015. 11. 17. 10:34
Pupu
Én meg azt nem értem hogy miért kell állandóan sírni és minden meccsben azt nézni mi volt szar..
Persze így is lehet csak akkor ne csodálkozz ha valaki szóvá teszi. Mondjuk szerintem neked lions drukkernek kellene lenned és akkor minden hetet végig pityereghetnél és szerintem még élveznéd is :)
És persze hogy a giants vesztette el..nem is értem ki gondolhatja ezt másként :)
2015. 11. 17. 16:47
MajnemizBond
2015. 11. 17. 00:21
hopi46
Hát örülök, hogy a többség védi a mi "tartalékcsapatunkat".
Emberfeletti, amit az Ofal csinál! Mind a 73 (!) snap-nél ott voltak mind az öten, 4-szer Barker volt a 6. Hiányzott a 2 legmagasabb T (Vollmer, Solder), Stork meg olyan poszton, ahol soha nem játszott.
El vagyok keseredve, hogy sokan nem vették észre, TB nem közömbös volt, hanem szomorú, talán kicsit kétsébeesett is. Kellett neki idő, hogy feldolgozza JE elvesztését. Ő már tudta az out-t. (Danna a chat-en ezt meg is jegyezte!)
Az elégedetlenkedőknek szólok: szeressétek is ezt a csapatot, ne csak drukkoljatok. Értékeljétek az emberfelettit és vegyétek tudomásul, hogy csak az nem hibázhat aki nem játszik.
Kemény meccsek jönnek, több megértést!
2015. 11. 17. 09:54
fatman
ó, végre egy értelmes hozzászólás! :)))
2015. 11. 17. 10:29
balazsgarazs74
2015. 11. 17. 16:49
MajnemizBond
2015. 11. 17. 17:07
puding
TB ült így az SB-n is, nem kell ebbe semmit belelátni, szerintem inkább csak koncentrál, összpontosít... nem lehet mindig pörögni.. az se tesz jót. :)
http://kepfeltoltes.hu/151117/11111111_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
2015. 11. 17. 22:51
fatman
mondjuk ezen a képen sztem a karján lévő súgót olvassa... :)
de amúgy igazad van...
2015. 11. 17. 17:09
Levis
2015. 11. 17. 07:48
Croaker
Éééééés kikapott a Bengals :)
2015. 11. 17. 07:58
Croaker
Ééééés kirúgták Rob Ryant, Sexy Rexy testvérét a Saintstől....Van hely a Billsnél ? :)

Na ennyit a mai napi gonoszkodásról, de utálom mindkettőt, bocsesz!
2015. 11. 17. 08:03
Pocok
Valamikor a mákos tésztának is el kellett fogynia :D Akkor már csak két 100%-os csapat van, még ez is sok. :D
2015. 11. 17. 09:56
babakocsi5
Ha a Bengalssal ugyanolyan mérlegünk lesz az alapszakasz végén, akkor mi alapján van a rangsorolás?
2015. 11. 17. 12:08
vanília_villám
Ha jól tudom az ellenfelek győzelmi százaléka határozza meg. (Ki játszott erősebb csapatokkal a szezon soran).
2015. 11. 17. 15:51
Foherty
Elsokent nem az, hanem az AFC-n belüli mérleg számít. Ebben most 6-0-lal állunk, mert a DAL, WSH es NYG nincs benne. A CIN pedig 7-1 most.
2015. 11. 18. 09:15
babakocsi5
Köszönöm a válaszokat!
2015. 11. 17. 09:56
atee_83
Nem vagyok egy nagy kommentátor, de ez okosság ami itt írva vagyon sajnos mutatja, hogy mennyi divatdrukker van közöttünk. Egy gyengébb teljesítmény után egyből jönnek a lehúzó kommentek. Mi lesz ha ne adj Isten kikapunk. Után már az itt elégedetlenkedő emberek a Panthers-nek szurkolnak, hogy meglegyen a tökéletes szezon?!
2015. 11. 17. 11:25
DeXTeR
Én épp éjszakáztam, mikor a meccs ment, így csak a chat-et és az nfl.com-ot követtem, de ami a chaten ment...szánalmas, az irogatók fele divatdrukker, aki egy drop után is szinte cutolná a játékost, de miután a csapat fordított, egyből ment a "ez az igazi pats, én megmondtam, tudtam hogy ez lesz" kommentek....szánalmasak mind...én érzem magam kellemetlenül ezek miatt
2015. 11. 17. 12:18
Croaker
Ezt tapasztaltam én is!
Mindenki írta a hülyeséget, hogy buktuk a meccset, meg minden.
Én mondtam (nem azt állítom, hogy egyedül, de..), hogy nyugizzatok, fordítani fogunk!

És én mondtam azt is, hogy na ugye megmondtam?
De ezt teszem hozzá, jogosan, ugyanis végig azt mondtam, hogy szurkoljatok, mert nyerni fogunk.

Sajnos nagyon nagyon sok negatív ember volt fent a chaten :(
2015. 11. 17. 15:26
DeXTeR
Mintha nem lett volna nem is olyan rég a Saints vagy a Denver vagy a Bills - Miami elleni meccsek....
2015. 11. 17. 16:57
MajnemizBond
Régebben úgy néztem a meccset, hogy közben a chatet is olvasgattam, de kb. 1 éve már max. csak a végére megyek fel a chatre, mert ami ott ment anno (most nem tudom mi van) még az életkedvem is el ment.
2015. 11. 18. 12:39
csgabor
Sajnos én is pont emiatt még csak nem is olvasom a chat-et már 1-2 éve. Sokan kényszeresek és minden érzelmet ki kell írniuk magukból, még akkor is, ha az csak egy bosszantó drop miatt jött és kb. a következő bravúros play után már a feledés homályába vész.
2015. 11. 17. 10:18
orrrion
A nyekergőknek ajánlom, hogy nézegessék az éjszakai Cincinnati meccs statisztikáit, meg az egészet végig vagy háromszor, hogy észrevegyék, milyen különbség van csapat és csapat között játékszínvonalban, tudásban, stb. Esetleg rájönnek, hogy mit jelent az NFL-nek egy Brady ( a kedvetlen, szarul játszó ) ha látják egy Dalton játékát. Ajánlom mindenkinek a figyelmébe a tavalyi Kansas elleni vereség után megnyilvánuló "okosok" azóta folyamatosan tartó össznemzeti kiröhögését az USA-ban.
2015. 11. 17. 10:30
Dzsék
Valamelyik hétvégi Sport Tv-s meccsen mondta Faragó Ricsi, hogy milyen elképesztően nehéz hibátlan alapszakaszt csinálni, mert mindenkinek lehet rossz napja, és ez nagyon igaz. A Seattle 13-3-al, mi 12-4-el lettünk bajnokok...az elmúlt 3 meccsen a legendás Green Bay offense haldoklott, tegnap meg a Höri szerint a miénknél jobb emberanyagból álló Bengals offense töketlenkedte végig a meccset.

Ez van. Az emberek hibáznak, van rossz napjuk, mert nem tanul a gyerek, összevesznek az asszonnyal, meg egy paraszt bulvárfotós már megint belefotózott a képembe, idén 90.000. alkalommal, nekem meg némám tűrnöm kell. Nyilván Brady hozzászokott ezekhez, de akkor is ember, mert ezeknél valszeg sokkal komolyabb gondokkal néz szembe, csak nem tudunk róla.

Néhány INT, néhány drop egész egyszerűen nem számít, és amennyit a Pats és Brady idén csinált, az a néhánynál kevesebb.

Magasan vannak az elvárásaink, ez tény, normális ebben a helyzetben, és lássuk azért, hogy milyen jó dolgunk van, és fogadjuk el, hogy valszeg kikapunk idén is párszor, de attól még állati jó a csapat, és inkább reménykedjünk, hogy elkerülnek a további sérülések, mert lassan Matt Patricia lesz a left tackle.
2015. 11. 18. 12:41
csgabor
2015. 11. 17. 10:32
balazsgarazs74
http://www.patriots.com/video/2015/11/16/exclusive-locker-room-celebration-following-win-over-giants
2015. 11. 17. 21:30
Zandal
A többi Locker Room-os videóhoz képest sokkal felszabadultabbak és boldogabbak voltak a játékosok & edzők is.
2015. 11. 17. 12:37
zozo692
Hát emberek, sikerült egy jó nagy (személyeskedésektől sem mentes) vitát generálni és a chat színvonalát némileg átmenteni ide és mindezt a Tom Brady-saga témakörben.
Kár, hogy most élt a szerkesztő a szólás és vélemény formálás szabadságával, rögtön két táborra szakadtunk (és csak ezért írom, hogy most kár volt, tudhattuk, hogy mi fog következni).
Tom Brady rossz volt? Közepes. De csak önmagához képest, mert ha ezt Cam Newton csinálta volna, akkor a CAM FOR MVP harsogna a médiából. Valaki azt írta, hogy nem élete meccse volt. Miért , annak kellet volna lennie? Minden meccsen nyújtsa a maximumot? Mi ő, egy fémvázra felvitt élő szövet (lsd: terminátor)? És akkor még a hátráltató körülményekről nem is beszéltünk.
Én már várom a post-Brady időszakot: nyugalom lesz, 10-15 kommentelő és 9-7-es szezonok (remélem :-)). De addig élvezzünk ki minden pillanatot, mert már nem fog hosszú évekig tartani.
Ja, és még egy... nincs HA. Nincs
... ha a safety elkapta volna
... ha pontosabban dobta volna La Fell-nek
... ha Giants OC jobban menedzselte volna az időt stb.
A lényeg az, hogy győztünk egy a végletekig kiélezett meccsen (de akkor már ne jusson tovább a NYG, mert nem szeretnék velük a döntőben összefutni).
2015. 11. 17. 17:26
Levis
Jobban én sem tudtam volna leírni ;-)
csak én nem várom a "Post Brady" időszakot, mert még egy ilyen irányítónk tuti nem lesz. Éppen ezért az elégedetlenkedő fiatalok addig örüljenek amíg láthatják minden idők legjobb QB-jét állítólag "közepes" teljesítményt nyújtva.
2015. 11. 17. 12:39
SlimLP
Sziasztok
Olvastátok hogy mi tortént Solder kisfiaval?
Remelem es minden pats rajongo neveben hogy felepul miaharabb.
2015. 11. 17. 13:17
Kókusz8
Én úgy gondolom, hogy ez a győzelem 100x annyit ért, mint egy Miami pld. Ez egy playoff meccs volt, ahol sérülésektől sújtva megfordítottuk a meccset egy a saját 110%-át hozó mumus ellen...
Brady nagyon jó volt, hibázott néhányat, kb annyit hibázott, mint amennyi jót Dalton vagy Rodgers csinált a fordulóban! A legnagyobb hibája sztem pont a túlzott akarásban volt, a fumble-oknál nem vállalta be a sacket, máskor nem kockáztatott volna. A támadófal tagjai hősök, a második félidőben a védelem is elképesztő volt. DMC össze fogja kapni magát. Nem lehet minden meccset 20-30 ponttal nyerni.
Kritizálni lehet persze, de irreálisat várni NFL-ben nem érdemes.
2015. 11. 17. 13:40
Kókusz8
2015. 11. 17. 14:23
respectlaciujraitt
Hopi mindig odabasz milyen nagy igazságot mondtál tesó. A Solder sztori meg elképesztően szomorú , igazságtalan .
2015. 11. 17. 15:01
Burkus
Elég szánalmas kezd lenni itt a csevely színvonala sajna. Ez gyöngyszem különösen megragadott:
"Mindenki írta a hülyeséget, hogy buktuk a meccset, meg minden.
Én mondtam (nem azt állítom, hogy egyedül, de..), hogy nyugizzatok, fordítani fogunk!
És én mondtam azt is, hogy na ugye megmondtam?
De ezt teszem hozzá, jogosan, ugyanis végig azt mondtam, hogy szurkoljatok, mert nyerni fogunk."
Bocs, de ez egy érv? Vagy érvrendszer?
Az NFL egyik szépsége a kiszámíthatatlansága. Senki sem gondolta, hogy a rookie a Billstől térdelés helyett visszafut és fumble lesz, Watson pedig 70 mp alatt két TD-t kap el (2009). De könyörgöm, a realitás az volt, hogy a Giants jól menedzseli az időt és megnyeri a meccset. Aki azt mondta, hogy bukni fogunk - én nem voltam ott, a chattől már jó ideje inkább távol tartom magam - az csak azt mondta, ami a helyzet józan, tapasztalatok alapján történő megítéléséből következett. Az X faktor Coughlin ostobasága volt, ezzel nem lehet számolni. Miért szánalmas az, aki reálisan gondolkodik és értékel? (Még ha nem is lett igaza.)

Nagyon kezd emlékeztetni itt hozzászólások egy része az általános magyar kommentelés szintjére, ahol aki az éppen imádat tárgyát képező eseményre, személyre esetleg kritikus megjegyzést tesz, azzal nem vitázunk, hanem durva, személyeskedő megjegyzéseket teszünk vagy a lózungok szintjére "emeljük" a beszélgetést, bekapcsolva a bullshitgenerátort.

A W az W, tökmindegy, hogyan, egy izzadtságos győzelem adott esetben többet is ér motivációként, mint egy könnyed. Osztom, hogy lelki szempontból fontos volt a Giants ellen egy ilyen kiélezett csatát megnyerni. (A második negyed végén ahogy 1 perc alatt végiggázoltak rajtunk, pont olyan volt mint a két meccsnyerő drive-juk 2007-ben és 2011-ben.) Brady clutch volt, ahogy végigvitte a drive-ot többek között egy 4&10-el a FG-ig, de ettől még tény, hogy idén ez volt a legrosszabb produkciója és előtte kétszer hozta kizárólag a saját hibájából az ellenfelet olyan helyzetbe, hogy megnyerjen egy lelki szempontból ilyen fontos meccset. Ezt pedig egészséges értékítélettel nem szokás jó vagy pláne kiváló sportteljesítménynek nevezni. Attól, hogy vasárnap kétszer hibázott, nem lesz kisebb sportember, nem lesz kevesebb gyűrűje, nem lett kisebb az esélye a következőre, én pedig pont ugyanúgy szorítok neki és a csapatnak, mint sokan mások itt. Csak személyes sértésnek felfogni az igazságot - hát ez elég szomorú vagy szánalmas.



2015. 11. 17. 15:22
Croaker
Burkus...Ha egyszer nem voltál ott, akkor tudod egyáltalán, hogy miről beszélsz?

Ki a fene állította, ha már engem idéztél ugye, hogy a vége előtt 2 perccel kezdődött el a károgás? Nem voltál ott, de akkor ne haragudj, de ne okoskodj!

Sokan már egy-egy nem kivédekezett passznál cut-ot emlegettek és elbukott meccset!

Eddig nem szóltam hozzád, pedig nem értettem egyet veled, de most mivel engem idéztél, megtettem.

Ha vissza lehetne olvasni a chatet, akkor láthatnád, hogy a károgások már nagyon nagyon hamar elkezdődtek, nem az utolsó két percben, mint amire célzol.
Én azt írtam, és olyan stílusban írtam (szerintem aki ottvolt, az alátámasztja), hogy inkább szurkoljunk, bízzunk a csapatban, vissza fogjuk szerezni a labdát, meg fogjuk fordítani stb.

Milyen érvrendszert keversz Te ide?
Összekevered azt, hogy van, aki szerint ez a meccs rossz volt, és Brady rosszul játszott, és azt, hogy van aki szerint ez a mentalitás, hogy 9-0 nál valaki elégedetlen, az hülyeség.

Én a chatről beszéltem, ahhoz szóltam hozzá, Te meg kitekered és felhasználod a saját vitatkozásodra (másokkal), akik abban nem értettek veled egyet, hogy Brady ilyen volt vagy olyan.

Legközelebb olyanhoz szólj hozzá, amiben részt vettél/olvastad/tudod miről beszélsz!

Eddig maximálisan tiszteltem a véleményedet, kár volt szerintem ez a hozzászólásod!

A fene megeszi hogy egy Pats fan oldalon vitatkozni kell, főleg úgy, hogy egyik fél ott se volt, amiről és ilyen dolgokról beszél...

Ehhhh....

És csakazértis: GO PATS!
2015. 11. 17. 22:35
MajnemizBond
Az hogy szerinted mi a reális szubjektív, az, hogy szerinted mi az igazság megint szubjektív, tehát ha vki máshogy gondolja azon nem kell megsértődni esetleg a hangnemet lehet kritizálni.
2015. 11. 17. 15:05
deathly
Ez a meccs simán elment volna a rájátszásban, vagy akár sb-nak is! Hihetetlen helyzetek voltak, én egyszer azzal nyugtattam magam hogy ennek meg kell lennie, máskor azzal hogy na jó, egy vereség belefér. Hozzáteszem, amikor Tom kitette a meccs elött azt a képet a facebook oldalán, és azt írta hozzá, hogy ehhez a meccshez az egész csapat kell, akkor már féltem, hogy mi lesz itt. Szerencsére megvan, kiváncsi vagyok a következő mennyire lesz kemény menet. Edelman remélem felépül és még visszatérhet. Miénk a legjobb csapat! Erre jutottam hajnali kettőkor.
2015. 11. 17. 16:58
grof
Gyerekek!
Gondoljatok már bele, hogy minden héten másnak kell megvédenie benneteket! Bizalmi "játékról" beszélünk-mondjátok!
Csak játszatok el a gondolattal, hogy kb. egy másodperc alatt kell jó döntést hoznod és azt jól is kell kivitelezni! Ne károgjunk-szerintem a sorsolás után talán elfogadtuk volna!
Én azt mondom,hogy gyógyuljunk!!!
2015. 11. 17. 19:58
ptblanco
Nem szakértőként, csak sima Pats- fanként szólnék hozzá.
1. TB12: aki ilyen meccsen, pár fontos pillanatban elkövetett hiba után egy ilyen uccsó drive-ot vezet, az nem motiválatlan, nem gyáva, pláne nem kiégett.
2. Az a CSAPAT, amelyik így nyer, az mindent képes.
2015. 11. 17. 22:37
Lalika
Aki kételkedik nézze meg az SB utolsó 18 másodpercét. Amikor már Győzött a csapat! Mindenki őrjöngött a pálya mellett vagy épp ott ahol megnézte a mérkőzést. És mit látsz? Tom Brady leordítja Vereen és Slater párost mert összeölelkezve ünnepelnek! Nem álltak be a körbe ahol TB épp a "játékot" hívta. Mi ez ha nem maximális elhivatottság? Pedig egy térdelésről beszélünk csak...
2015. 11. 17. 20:47
respectlaciujraitt
Burkus ne szítsd a feszkót! Legalább mi ne marjuk egymást!Van elég baj a csapat körül
2015. 11. 17. 23:06
Gege8
Megvan a 9:0? Megvan! Ez számít elsősorban. Innen már nagyon nehéz elvenni tőlünk a PO-t, csak a pihenőhét lehet kérdés. Néhány hete mondtam, hogy Butler beérik, vasárnap úgy fogta az ellenfél legjobbját ahogy az elit DB-hez illik. Hiba is volt, persze, mindenki hibázik. De ha az endzone-ban nem csap oda a labdára, akkor TD. Kicsit későn érkezett, de nem adta fel, szerintem ez kiváló. (Az, hogy lassan senki nem tudja mikor, mi az elkapás, azt hagyjuk.) Én azt mondom, hozott egy Talib szintet (és Revis sincs messze); megint egy UDFA gyémánt. Építse csak a hírnevét, Sherman is nagy arányban élt belőle tavaly, inkább sokszor felé sem dobtak. Bradynek nem kell mindig üvöltenie, ha "csendben" teszi a dolgát az nem down. Edelman rendben lesz, komoly dolgokra képes az "orvostudomány" arrafelé, emlékezzünk csak rá, hogy Terell Owens 2 hónappal egy kettős lábszártörés után már játszott! Peytont meg haza kell engedni a verandára ücsörögni, méltatlan amit művelt.
2015. 11. 18. 06:25
takirob69
Chris Harper-t felhoztuk a PS-ből, Baker cut.
2015. 11. 18. 08:44
darth king
Remélem a OL Baker cut azt jelenti, hogy az OL sérültek állopata javul! :-)
2015. 11. 18. 09:30
KariDani
Elég valószínű szerencsére! 6 falemberrel is para kiállni, nemhogy 5-tel :) remélem a két T közül minimum az egyik játszhat majd végre!

WR poszton pedig vagy kell a versenyhelyzet és a mennyiség, vagy Martin még nincs rendben!
2015. 11. 18. 09:02
bzsolt
Na most jól értem, hogy az AFC egyetlen veretlen, 9-0-val álló, a PO-tól kb 1 meccsre álló, minden meccsen kulcsjátékosokat elvesztő csapatat teljesítményéről megy a vita? Hmmm...
2015. 11. 18. 20:50
Burkus
"Tom Brady didn't look Canton-bound Sunday. All the more reason to crown him MVP -- even on an off day, he hunted and pecked his way to Pats 9, NFL 0." Szerintem a itteni megmondóemberek mészárolják le az NFL.com szakértőit is. :))))
2015. 11. 19. 20:38
Pietrosz2
Figyelj Burkus,ha valaki visszamenőleg elolvassa a te hozzászólásaidat- nem csak erről a meccsről,hanem korábbiakról is - akkor enyhén szólva látja benned a Moldova által megírt örök elégedetlen 116%-os hadirokkant újságárus fradistát. Te ne szánalmasozzál itt senkit.Mióta van edzői bizonyitványod amerikai fociból?
Egy gyenge támadófal miatt sokszor védtelen QB a fő elkapója nélkül csak megnyerte a meccset.Bakker hibázott is.
A Super Bowlon is volt két labdaeladása,mégis a végén hibátlant játszott,ugyanúgy,mint itt.
Hozzászólás a(z) Ups & Downs – 9. mérkőzés bejegyzéshez