Menetrend
Szavazás

Ups & Downs 15. mérkőzés

2015. 12. 28. 09:38
Szerző: Rule
Kategória: Cikkek, Meccsek

Küzdelmes mérkőzésen vagyunk. Tudtuk, hogy nehéz lesz - az is volt. Bíztunk benne, hogy mi leszünk jobbak egy picivel – ez sajnos most elmaradt. Az esély még mindig meg van az első kiemelt pozícióra, bár sokkal nehezebb helyzetben vagyunk. A vereségünk – és a Pittsburgh Steelers meglepő veresége együtt - azt is eredményezi, hogy a Jets sorsa a saját kezében van, vagyis ha hétvégén nyernek a Rex Ryan vezette Buffalo Bills ellen, akkor a többi mérkőzés kimenetelétől függően függetlenül rájátszás résztvevők és akkor még vendégül is láthatjuk őket Foxboróban – reméljük nem olyan eredménnyel, mint ahogy az a két csapat legutóbbi rájátszásban való találkozásakor történt.

Az amerikai média nagyon felkapta a hosszabbítás során történt pénzfeldobást, azon belül pedig Matthew Slater csapatkapitány választását, amivel egy másik cikk keretében mi is foglalkozni kívánunk.

 

UP

Tom Brady: Könnyű kiemelni az irányítót… de Brady, egy olyan napon, amikor nélkülöznie kellett két olyan fegyverét – Julian Edelmant és Danny Amendolát -, akikben megbízik, hidegvérrel vezetett egy briliáns, mérkőzést-kiegyenlítő támadást a negyedik negyedben, ami magában foglalt két sikeres negyedik kísérletet is, Rob Gronkowski irányába dobott passzokkal.

Keshawn Martin: A negyedik éves elkapó a csapat legkövetkezetesebb opciója volt a pozíciójában, egy „félkezű-napon”. A 15 yardos elkapásával a 3. negyedben, amikor Brady „résnyire nyitott ablakon keresztül” dobta neki a labdát, ő pedig egy nagyon szép játékot mutatott be, amihez hatalmas koncentráció kellett Buster Skrine cornerback szoros emberfogása miatt.

Jabaal Sheard: A defensive end, egy erős betörést mutatott be a baloldalon, a harmadik negyed vége felé amikor sackelte az irányító Ryan Fitzpatrick-et, amit Jamie Collins touchdown-ra hordott vissza.  Sheard nyolcadik sackje volt ez a szezonban, ami a második legtöbb elért sack a csapatban.

 

DOWN

Duron Harmon: Kezdetben úgy érezte, hogy az elkapó Brandon Marshall ellökte a hosszú touchdown elkapásánál a harmadik negyedben, de valójában az sem segítette Harmon ügyét a játék során, hogy nem nézett hátra a labda irányába a pontszerzést eredményező elkapásnál. Az ismétlésekből sem úgy látszik, mintha Marshall ellökte volna, amit Harmon is elismert később, amikor visszanézte az jelenetet.

Logan Ryan: A cornerback szoros emberfogáson volt a nap jó részében, de adódott néhány problémája a 6 láb 4 inch magas, 230 font súlyú [193 cm magas, 104 kg súlyú] elkapóval, Brandon Marshall-lal, aki karriere legjobb évét produkálja. Néha csak rá kell biccentened a sisakoddal az ellenfélre és az is elég – ez pedig egy ilyen helyzet volt. Marshall félelmetes volt a nyolc elkapásával, 115 yardért és a két touchdownjával.

A támadók, rövid yardos harmadik kísérleteknél: Joey Iosefa, fullback fejesugrását megállították az első negyedben 3&1-nél, csakúgy, mint később egy előre nem tervezett Brandon Bolden futást is (amikor egy közvetlen snapet kapott, amíg Tom Brady elkapóként állt fel), szintén egy harmadik és egyes játékhelyzetnél.

Forrás: ESPN Boston

Hozzászólások

2015. 12. 28. 09:53
MemphisM
Nálam Slater is down. De gondolom az egyértelmű!
2015. 12. 28. 10:10
crucified
Szia Rule, köszi a cikket.

Nem kötözködés, le a kapalappal Előttetek, de ez nem jó így:

"a többi mérkőzés kimenetelétől függően"

A több mérkőzés kimenetelétől függetlenül.. :)
2015. 12. 28. 10:13
Köszönöm!
Átolvastam kétszer is, akkor sem tűnt fel, h más írtam, mint amire gondoltam...
2015. 12. 28. 10:11
TMR
Nálam nem.
2015. 12. 28. 15:00
Tzimisce
Nálam sem, volt egy cikk valahol a neten arról a 13 csapatról akik OT-ben a pénzfeldobás nyertesei voltak, mégse az elkapást választották. Slater azért volt zavart, mert azt hitte, aki rúg, térfelet is választhat, azonban vagy térfelet választasz, vagy rúgás/fogadást, és ő a rúgást választotta.
2015. 12. 28. 10:11
MadJani
Nálam meg a management down.
Megint látszott, hogy tudnának játszani, de a playhívások miatt megint lehetetlen volt.
Amit meg a Sanyi mondott az első félidő utolsó két percére az sajnos most már kb. 3-4 meccs óta tart, és egyszerűen nem értem miért.
2015. 12. 28. 13:30
Tomk@
Mit mondott Sanyi az első félidő utolsó 2 percére.
2015. 12. 28. 13:43
MadJani
10-3-as Jets vezetésnél megkaptuk a labdát az utolsó 2 percre kettő vagy három időkéréssel, és ahelyett, hogy játszottunk volna, néhány futással lepörgettük az időt.
Ezt emlegette fel többször is a meccsen utána.

Nekem az a bajom, hogy ez most már nem az első ilyen volt, és ez eddig nem volt jellemző erre a csapatra.
2015. 12. 28. 13:46
lesliemus
Azt, hogy nem akarunk támadni, csak le akarjuk futtatni az órát és meg se próbálunk eljutni FG-ig... Ha az megvan, nos a többi történelem
2015. 12. 28. 15:22
Tomk@
Én streamen szoktam nézni a meccseket, bár úgy tudom magyar stream nincs, de ezek nekem is feltűntek többször is, hogy nem akarunk támadni.
2015. 12. 29. 10:17
vajdadani
Teljesen egyetértek veled. Én teljesen felháborodtam. A negyedik negyedben is volt még idő. Nem sok, de egy passzt meg lehetett volna próbálni... Egyértelmű edzői felfogás. De nekem ez nem tetszik :/
2015. 12. 28. 10:17
Chatmansky
Ez egy olyan meccs volt, amit ha reggelig játszunk se nyerünk meg... Nincs tragédia, jó volt a Jets, mi meg nem annyira. Ami viszont idegesítő, hogy sansznunk azért végig volt a mérkőzés alatt. Egy harapós és magabiztos csapat kockáztat is: engem kifejezetten zavart, hogy a félidő végén és a hosszabbítás előtt sem próbáltunk meg egy utolsó drive-ot végigvinni. Talán hülyeség, de szerintem ilyeneken is múlik egy győzelem. A vége mi volt? Gyenge az angílusom. Mit művelt Slater? Ő is mém lesz, mint a szépségkirálynő választás? :-)
Sz@r érzés, hogy kikaptunk, pont tőlük, de mégegyszer leírom, szerintem nincs para.
2015. 12. 28. 12:16
MemphisM
Slater a kirugast választotta, nem a visszahordást!
2015. 12. 28. 15:24
cspeti98
Azért mert BB azt mondta hogy rúgni akarunk, a probléma az volt, hogy Slater azt hitte hogy térfelet is választhatunk.
2015. 12. 28. 10:20
iceman
+1 Nálam a gameplan is down. Folyamatosan az volt az érzésem, hogy a csapat a "csak ússzuk meg" és a "azért próbáljunk meg valamit, ha már itt vagyunk" mentalitás között billegett. A játékhívások is sokszor ezt mutatták. Rossz ezt leírni, de nem is érdemeltünk győzelmet ezen a meccsen.
2015. 12. 28. 16:49
Spol15
Én is hasonlóan éreztem. Második vagy harmadik negyedben már nagyon mérges voltam, mert nem tudtam eldönteni, hogy meg akarjuk nyerni a meccset vagy sem. Az sem lett volna baj, ha hagyjuk a fenébe, de akkor normálisan hagyjuk a fenébe.
2015. 12. 28. 10:22
vhs-box
nem is akartuk ezt mindenáron megnyerni (félidő vége elég beszédes azt hiszem..),sajnos még így is jött sérülés, kulcsembernél.
Ne rozsdásodjanak be és ne sérüljenek le (ez sajnos nem sikerült) a játékosok, ez lehet az egyetlen célja egy ilyen meccsnek, ami pláne az ellenfél részéről élet-halál harc.
Arizonara kell nagyon figyelni, piszok jó az a csapat, kemény dió lesz a döntőben.
2015. 12. 28. 10:22
iceman
Az O-fal természetesen hatalmas down. Bár a gyakorlatilag nem létező egységet nehéz bárhogy is értékelni.
2015. 12. 28. 10:29
Tomk@
Szerintem Collins is jó volt tegnap, érdekes, hogy őt nem emelik ki.

Az O fal tényleg katasztrófa, úgy jöttek át rajtuk többször is, mint kés a vajon. Valamit ki kell találni, hogy az év eleji formát hozzák vissza, mert Tom hanyatt fekve még Edelmannak ésAmendolanak sem tud dobálni.

Sok volt az érthetetlen futás hívás kívülről, és most valahogy a futás ellen sem védekeztünk olyan jól.
2015. 12. 28. 10:35
Croaker
Félreértések elkerülése végett:

NEM Slater döntött így, NEM Slater mondta rosszul.
BB utasítását követte, amikor a rúgást választotta.

Marha gyorsan tessék leszállni Slaterről, aki az egyik legjobb és legmegbízhatóbb játékosunk a ST-ben!
2015. 12. 28. 10:50
Chatmansky
Akkor jó. Nyilván egyik sem agysebész, vagy matematika professzor, de egy ilyen egyértelmű kérdést el tud dönteni... Én is kedvelem a játékát, kár lett volna, ha ez a sztori marad rajta... Bill mestert meg nem értem: a Jets összes támadásában benne volt a pontszerzés lehetősége. Talán egy másik mérkőzésen tökös húzás lett volna, de nem ezen.
2015. 12. 28. 11:20
Croaker
Azért nem is hülyegyerek szerencsére. Politika tudományból és történelemből diplomázott.

Nem akarom elvenni a fordítók kenyerét, de az értetlenkedése az volt, hogy ugye azt mondta, hogy:
Rúgni akarunk, ebbe az irányba( és mutatta).
De olyat nem csinálhatsz, hogy döntesz h fogadod vagy rúgod, ÉS még térfelet is, pontosabban azt kellett volna mondania ezekkel a szavakkal, hogy:
"We want to defend that goal" = Azt a célterületet akarjuk megvédeni.
De mivel azzal kezdte, hogy rúgunk, így utólag a szabálykönyv értelmében nem módosíthat.

Szófordulat, és semmi más, amit maximum rá lehet fogni.
(amúgy pont a másik irányba akartunk rúgni, mint amit kaptunk)
2015. 12. 28. 11:05
zozo692
Nem bántotta senki.
2015. 12. 28. 11:07
Lucius
Leszámítva a legelső hozzászólást.:)
2015. 12. 28. 15:49
zozo692
Azért, mert down-ba tette, még nem sértette meg, nem bántotta.
Az a szituáció nem volt egyértelmű, ha jól értettem, még az amerikai szakértőket is megzavarta.
2015. 12. 29. 00:27
MemphisM
Amit tartok annak ellenére hogy BB megvédte az egyik legértékesebb ST játékosát. Attól hogy BB taktikázta túl magát vagy csak szimplán Dekoncentrált volt. Ezt nem tudjuk meg soha. Ez nem azt jelenti hogy szerintem le kéne cserélni vagy ilyesmi csak ezen a meccsen down volt. ;)
2015. 12. 28. 11:01
Andydaro
Tessék elolvasni az ide vonatkozó részt az nfl vagy patriots honlapjáról.
Slater 7-8 alkalommal visszakérdezett(gondolom rádión) Belichektől, hogy biztos rugás?
BB visszakérdezett hogy agyrázkodásod van hogy nem érted?
BB ki is állt a sajtótjékoztatón a játékosa melett, és megerősítette, hogy ez az ő döntése volt, mert jobb field poziciót akartak elérni( ő sem gondolta, hogy az ellenfél 3 labdaérintésből gólt csinál)
Slater értetlenségét azzal magyarázta(saját maga), hogy ha ők nyertek akkor miért nem ők válasszák hogy merre rúgnak.Az edzői döntést egyébként nem lehet megkérdőjelezni.
2015. 12. 28. 11:11
Lucius
Hát ez most nem jött be, az biztos. Kár érte. De én is azt mondom, hogy nem igazán akarta a csapat megnyerni ezt a meccset. A félidő lepörgetése komoly fájdalom volt, de ennek tudom be azt is. Ha nagyon rosszindulatú lennék, azt mondanám, hogy atért kellett a kirúgást választani a végén, hogy vége lehessen a meccsnek.
2015. 12. 28. 11:22
polo62
nálam a legnagyobb down Jordan Richards volt. nagyon fogalmatlan volt szerintem, és az is meglátszott, hogy Harmon is akkor játszik jól, ha van mellette egy DMC vagy Chung. Lassan tényleg ott tartunk, hogy nem lesz kit TB vakoldalára állítani, és így ő is kapkodósabb lesz, ha minden héten kell új embert hozni LT pozícióba. Ryan-ben nagyon bíztam, nem egyszer szedett le idén elit elkapót, sajnos most nem jött össze. kicsit furcsa volt látni, hogy a Collins TD-n kívül nem nagyon értünk oda Fitzpatrickhoz. viszont a védelmet dícséri, hogy végig meccsben voltunk egy szinte teljes Jets ellen úgy, hogy az offense gyakorlatilag csak az utolsó drive-ban ébredt fel
2015. 12. 28. 11:59
Burkus
Ezek az amerikaifocista diplomák mindig mulatságszámba mennek nekem. (Tisztelet az egy-két kivételnek, ahol tényleges stúdium áll a papír mögött.) De ettől még BB tényleg bevállalta a döntést, sztem azzal a koncepcióval, hogy ha kivédekezik a támadást, akkor elég FG-ig menni megnyerni a meccset. De az az utolsó támadása és a sec. teljesítménye a "legszebb" 2010-12 közötti időket idézte, ahol szinte biztosan lehetett a Pats secondary ellen az utolsó 40 mp-ben game-winning drive-ot kezdeni.

Szerintem sem akartunk nyerni. Meg lehetett próbálni 25 mp alatt elmenni FG távolságra a meccs végén, meg sem próbálták.

Nagyon le van amortizálva a csapat, nekem ez volt a meghatározó benyomásom az egészről. Minden csapatban mindenki sérülésekkel küzd ilyenkorra, de a mienk most átlag alatti. A bicegve játszó HT és Ninko jól fémjelezte az állapotokat.
2015. 12. 28. 12:32
B.Toma
Ezt a meccset az első félidő végén, érthetetlen módon leadott másfél percben veszítettük el. Annyira tudtam hogy visszaüt még hogy ott nem szereztünk pontot.
2015. 12. 28. 12:32
csasziqf
En inkabb azt a kerdest tennem fel, hogy ha BB annyira bizott a DEF-ben hogy inkabb vedekezzuk az OT elso drive-jat, akkor miert nem mentunk ra a 2 pontosra utolso TD utan.

21-20-ra mentunk volna ha bejon es meeg igy is 1,5 perc volt hatra Jetsnek amit meg szepen hozott a DEF igy mentunk OT-re.

Erdekes meccs volt.

Masik oldalrol, ha nem annyira nem akartunk nyerni, akkor Gronk miert kapott 3-4 hatalmasat utolso drivunk 4-x tamadasainal?.... Akkor annak miert volt ertelme....

Lenyeg a lenyeg L. 12-3. Ez egy ujabb Pats merkozes amit soha nem akarok ujra nezni....
2015. 12. 28. 12:33
csasziqf
Na ezek kacifantos mondatok lettek... de talan ertheto ...

Ha 2 pontost csinalunk 21-20 es johetett volna DEF.....
2015. 12. 28. 12:36
mgabor74
Kíváncsi vagyok ezt a tegnapi NE teljesítményt hogyan értékelik a Steelers drukkerek. Meglepődnék ha nem lenne róla markáns véleményük. Valljuk be nem hiányzik hogy a rájátszásba esetleg összejöjjön a NE-Pittsburgh párosítás amikor Roethlisbergernek ilyen elkapósora van. Akkor már inkább a Jets akikkel még a B csapat is ilyen szoros meccset tud játszani. Bár az NFL kiszámíthatatlan.
2015. 12. 28. 13:03
max350
Én inkább arra lennék kíváncsi, hogy hogyan értékelik a saját csapatuk tegnapi teljesítményét!
Először jussanak rájátszásba! Az a baj a Vasassal és a szurkolóival, hogy mással foglalkoznak! Ha a saját csapatukkal törődnének, akkor nem itt tartanának! Úgy kaptak ki a Postásoktól, hogy Ryan Mallett vitte a csapatot és ahhoz képest nem produkált rossz számokat (28/41, 274 yard, 1Td)!!!!
2015. 12. 28. 16:43
mgabor74
Arra gondoltam, hogy micsoda felháborodás és csalózás lehet most ott, tudván hogy már a meccs előtt azon agyaltak hogy a Pats leadja a meccset a Steelers bukására apellálva. Valaki írta egy korábbi topicban ezt.
2015. 12. 28. 12:45
csasziqf
JO lenne ha iden tenyleg osszejonne a 5. SB mert jovore sokkal huzosabb lesz a sorsolasunk.

Es ha csak az ide formakat vesszuk alapul,
akkor meg fog gyulni a bajunk a SEA,ARI,STL,PIT,BAL,DEN,CIN,NYJ,BUF csapatokkal. Figyelembe veve azt a tenyt, hogy iden majd mindegyik csapattot sujtotta valamilyen balszerencse..

PIT:BigBen,Bell serulses, Bryant eltiltas
BAL:Flacco,Smith Sr,Suggs serules
BUF:RexRyan erkdezese
STL:iranyito mizeria
DEN: -"-
CIN: Eifert, Dalton serules
NYJ: Secondary serulesek, Fitzpatrick serulese
SEA: Chancellor hold-out, Lynch serules, Rawls serules, Graham serules, Secondary probelmak

... Csak remelni tudom, hogy offseason-ben nem nagyon kapjak ossze magukat.
2015. 12. 28. 13:00
Plota
NE: Blount, Easley, Lewis, Solder IR + Amendola, Edelman, Gronk, HT, Collins, Slater, Vollmer több kevesebb kiesése, és ennek ellenére 12-3, 1-2. seed... tegye fel a kezét, aki ilyen sérüléshullám tudatában a szezon előtt nem írta volna alá látatlanban a mostani bizonyítványt! :) nem lesz mindig ennyi sérültünk...
ja, és sokszor elfelejtjük, hogy a mi játékosaink is emberek, nem pedig robotok, akik néha hibáznak... pl a Bills meg a Giants ellen a végén az ellenfél hibázott, a Denver, az Eagles meg most a Jets ellen meg mi...
2015. 12. 28. 13:17
mstrgz
Még szerencse, hogy az NFL egy olyan liga, ahol egyértelmű következtetéseket lehet levonni a jövőre vonatkozóan az aktuális szezont tekintve.
2015. 12. 28. 14:51
Dega
2015. 12. 28. 13:42
polo62
tényleg jó lenne nyerni idén is, de a jövő évi sorsolással még korai foglalkozni, sok minden történhet a FA piacon és a drafton is , és előtte ugye ott lesz az edzőtábor is.
2015. 12. 28. 12:55
picsu
vereségnek így még nem örültem, ha minden jól megy kigolyózzuk a formába lendülő steelerst, és ez a jets otthon ha még elkapót is nevezünk a meccsre meg kell hogy legyen!
2015. 12. 28. 12:57
max350
Biztonsági meccs volt, ha nyerünk jó, ha nem akkor sincs tragédia! Azért a Miamit nem lehet egy lapon említeni a Jetscel!
12-4-et mondtam az idény előtt! Szerintem ezt sokan aláírták volna szeptemberben!
De, szerintem az sem lenne hatalmas tragédia, ha bejönne a fenti eredmény és "csak" a 2. kiemelés lenne a csapaté!
Csak a Cinci tudna beelőzni minket, akik játszanak Denverben és fogadják a Postásokat! Azzal a Denverrel akik, ha nem úgy alakulnak az eredmények még a Chifs is beelőzheti őket és azzal a Postásokkal akik levették a Vasas támadóit a pályáról! Vagyis, nagy valószínűséggel (ebben reménykedem!!!) nem tudják behúzni mindkét meccset és így akár még a Maiamitól is kikaphat a csapat és megvan az 1. kiemelés!
2015. 12. 28. 13:40
Traff7
Ha a 'Fins meccs bukta és a Denver behúzza mindkettőt ami vissza van neki - Cincy és Bolts - akkor Broncos no.1 seed....
2015. 12. 28. 13:51
max350
Igaz! A pacikkal nem is foglalkoztam! Akkor verjük meg a Miamit!
2015. 12. 28. 13:05
azimut
Sztem sokkal jobb volt a csapat a támadó oldalon mint azt vártuk Minitron és Amendola hiányában,azt látni kell hogy ha 2-2,5 másodperc alatt kell eldobnom a labdát Bradynak arra csak Minitron és Amendola alkamas hogy elszakadjon! Amint van ideje bradynak játékba tudja hozni falafelt és gronkot! Amennyiben ezen tudnak javítani hogy legalább 3,5-4 másodperce legyen Bradynak meg az elkapóknak akkor sok gondunk nem lesz senkivel sem! Agyon dicsért Rodgers aki sokkal mobilisabb mint Tom , sok mindenre nem jut elkapók nélkül és ott csak 1 sztár elkapó out,nálunk 2 vagy inkább 3 out (Lewis-ra gondolok)! Szóval a PO más lesz ha minden sérült végig tudja játszani és én 3 győztes meccset kérnék és a MIA elleni nincs benne :D :D
2015. 12. 28. 13:12
Wolverine89
sziasztok! valaki tudna egy gyors véleményt mondani az O fal teljesitmenyerol? (nem lattam a meccset)
2015. 12. 28. 13:34
Annyira rövid, oldalpasszos játékot próbált előadni a Patriots, hogy passzblokkban nem voltak igazán tesztelve.

A futójátékban nehéz megítélni az ő szerepüket, mert a futások továbbra is értékelhetetlenek. Volt olyan, hogy az LT Waddle szerelte Jacksont a 0 yardon.

A támadófalból a meccs alatt főleg Cannont figyeltem, akinél én a fejlődés minimális jelét sem látom. Én inkább Cameron Fleminget nézném, adnék esélyt, hogy milyen játékos válhat belőle.
2015. 12. 28. 13:53
Wolverine89
köszi a választ, de ahogy nézem jelen állás szerint Cannont esélytelen jegelni, mert Vollmer is kidőlt. sajnos fal nélkül nagyon rövid lesz a rájátszás számunkra, hiába, ha elfogadható a védelem, Tomnak nincs ideje alkotni.
2015. 12. 28. 14:00
Juventus88
Cannon esetén nem értem hogy 2016-ban is kb 5 millio a cap number,egy csere játekosnak kicsit sok főleg ahogy játszik,szerintem a leggyengébb játekos a falban még Stork is jobb nála tackleként
2015. 12. 28. 13:24
puding
Akárki választotta a védekezést... nem tetszik. Előtte ment végig a csapat, még ha szenvedősen is. Támadni kellett volna. Lehet akkor sincs meg, de ez így nagyon furcsa vereség nekem...
2015. 12. 28. 15:50
Tzimisce
Bár ahogy hallom cikk lesz belőle, de itt leírom a véleményemet.
A következő lehetett Bill bácsi fejében:
Oké, jó a védelem, csinálunk egy megállítást, remélhetőleg még az Ő térfelükön, és elpuntolják a lasztit.
Mi felmegyünk a 35 yardig legalább, majd Gost kisétál dúdolgatva a kis dalát majd bevágja 52-ről.
Ha nem csinálunk egyből TD-t (szerintem erre számított BB) akkor az ellen is megkapja a lasztit, és ők megcsinálják.
2015. 12. 30. 11:02
byrd
Emlékeim szerint, a legutóbbi rájátszásban is volt egy mérkőzés, ahol hasonló volt a helyzet: akkor is a térfelet választotta BB (átadva a támadás lehetőségét az ellenfélnek)De akkor jó oka volt! Azon a mérkőzésen erős szél fújt, ezért gondolta azt, hogy adott esetben, egy fieldgoal esetén segítségünkre lehet a megfelelő irányú szél. De ezen a mérkőzésen nem ez volt a helyzet!
2015. 12. 28. 13:31
Juventus88
azonos mérleg esetén ki az első kiemelt,mi vagy a bengals?
pl. 12-4,12-4 vagy 13-3,13-3 esetén
2015. 12. 28. 13:47
A közös ellenfelekkel szemben jobb a Patriots mérlege még akkor is, ha a Bengals legyőzi a Denvert, mert a Houstontól és a Pittsburgtől is kikaptak.

Ha azonos mérleggel zár a Pats és a Bengals, akkor a Patriots szerzi meg az AFC rájátszásra a hazai pálya előnyét.
2015. 12. 28. 13:55
Traff7
A Bengals-t ütjük azonos mérlegnél. Viszont ha 12 - 4 a DEN, CIN és mi, akkor nr.1 Broncos, no.2 Pats.
2015. 12. 28. 13:50
A rúgás választása a hosszabbításban azért is érthetetlen, mert az egész meccsen nem volt mezőnypozíciója a Patriotsnak. Egy three&out kivételével az OT-ben sem lett volna és abban az esetben is kb. 30-35 yardról beszélünk a 20 helyett.

Nincs jobb szó rá, de egész egyszerűen "beszari" volt a támadójáték, és ha a védelem nem szerez TD-t, akkor még izgalom se lett volna a végére.
2015. 12. 28. 14:36
BaP
A már említett első félidő végi hihetetlen betolyás, valamint az, hogy nem mentünk rá a 2 pontra,mikor láthatóan összezavarodott a Jets D# a két mély 4th down miatt, számomra érthetetlen

Ha meg már az OT-t választottuk a berúgott FG-vel, nem tudom minek rúgtuk el.

A támadásoknák csak a sec volt töketlenebb egész meccsen, nem tudom miért hittük, hogy kivédekezzük ...


Elég nehéz helyzet ez így, OL, és normális S teljesítmény nélkül nem sok jó vár ránk a playoffban
2015. 12. 28. 15:36
TMR
Az OT-ban a fentebb is említett töketlen támadójáték miatt nagyon kevés esély volt arra, hogy a Pats TD-t érjen el (max FG). Ergo még ígyis-úgyis jött volna a Jets egy támadással, s ha az TD akkor annyit értünk el, hogy az amúgy is lyukas támadó szekciót kitesszük a további sérülésveszélynek.
2015. 12. 28. 16:00
BaP
Tehát rá kellett volna menni a 2 pontra, és így, vagy úgy, vége a meccsnek ....

A D# a félig sérülten játszó HT-vel, Ninkóval, Easley, Mayo, DMC,Chung nélkül sokkal egészségesebb tán?
2015. 12. 28. 17:19
ArsnL
szerintem meg pont ez volt a helyes döntés
TD-t biztos nem tudtunk volna szerezni (80 yardot haladva), így sokkal nagyobb esélyünk volt, hogy megállítjuk a támadásukat majd a punt után FG-ig eljutunk


de tulajdonképpen azt sajnáltam, hogy nem mentünk rá a 2 pontosra
2015. 12. 28. 13:56
lesliemus
Bármilyen fura, de a zebrákat én ma UPS-ba tenném, az idei teljesítményüket figyelembe véve... :-)
2015. 12. 28. 17:00
patriota
Miert van mindenki úgy elájulva a Steelerstől? Mindenki annak.örül h kiesik a Steelers.
Emberek!Ha olyan bazi jó csapat lenne,vajon miért kaptak simán ki az acélosnak nem igazán nevezhető Ravenstöl...?
2015. 12. 28. 17:30
TMR
Még nem esett ki, Sexy Rexy a volt csapata ellen szerintem feltüzeli játékosait. Nehogumá' rögtön első nêlküle töltött évben a jets bejusson a po-ba
2015. 12. 29. 08:58
csgabor
+1 Szerintem arról szól a fáma, hogy a liga egyik legjobb/legmegbízhatóbb elkapógárdája segíti Bigben dolgát. Ettől függetlenül én nem ezt a tábort erősítem. Inkább játszanék velük, mint újra a Jets-cel, még akkor is, ha tegnap szinte a cserecsapattal majdnem nyertünk. Mekövezhettek emiatt, de én a Jets-től jobban tartok, nekik sokkal nehezebben tudunk meglepetést okozni. Go Pats! Go to 50! :D
2015. 12. 28. 17:15
hulith
A forduló tanulsága, hogy nincs lehengerlő formában az AFC ben egyik csapat sem.
Jelenleg az Arizona van nagyon jo formaban.
2015. 12. 28. 17:41
dravait
Ez bizony így van - a tegnapi meccsen a vergődő Green Baynek szemernyi esélye se volt, a CAR agyonverte őket nagyon meggyőző játékkal.
2015. 12. 28. 17:23
Andydaro
Nem könnyű jónak lenni ha nincs jelentős mennyiségű, illetve minőségű sérült a csapatban.
2015. 12. 28. 18:24
vhs-box
Vollmer sérüléséről, felépüléséről valami hír?
2015. 12. 28. 19:30
Lalika
Sziasztok. Sajnos vagy nem de mivel nincs támadó fal így nincs futás, passz sem. Nincs idő passzolni és nincs akinek passzolhatna Brady. Most ne tegyük már a futókat azért down-ba mert nem teljesítenek. Oldalra sem tudsz futni ha a labda megfogása pillanatában már a bokád markolja egy védő...
2015. 12. 28. 21:44
hopi46
Nem kell elemezgetni ezt a mérkőzést, apró bizonyítékok sorozata mutatta, hogy ezt is leadtuk, mint az Eagles meccset (mint akkor már jeleztem!).
Megfejtettem! Ha wildcat-et játszunk, jelzés az ellenfélnek, tietek a meccs! (Persze nagyon nem győzhettek!)
A denveri vereség óta a sérülések kényszere miatt, valamint a playoff helyzet alakulása szerint, egyfolytában taktikázik a csapatvezetés. Majd meglátjuk mi sül ki belőle...
2015. 12. 29. 00:46
Wolverine89
azért a támadó fal nagy kérdés...:S
2015. 12. 29. 09:06
csgabor
Nem mondom, hogy nincs benne taktika, hiszen iszonyatos pénzek vannak a háttérben, de szerintem olyan nincs, hogy leadjuk a meccset. Én úgy gondolom, hogy bőven elég az eddzők részéről egy kevésbé motivált csapatot felküldeni, illetve visszafogott playhívásokat (1-2 különleges hívástól eltekintve, amin aztán lehet csámcsogni...) eszközölve lejátszani a meccset ahhoz, hogy szoros meccs legyen belőle. A végén meg lesz ami lesz. Így elméletben azért könnyebb vigyázni a játékosokra és mivel kiegyenlített a liga, még a leggyengébb csapat is (ha megérzi a vér szagát) képes lehet meccset nyerni bárki ellen. Bár ehhez a gondolathoz hozzátenném, hogy nekünk egyik "visszafogottabb" meccsünkön sem jött össze a játékosállomány további sérüléseinek az elkerülése... A Dolphins ellen W és végig otthon játszunk az SB-ig! Akkor irány SF! :D
2015. 12. 29. 10:05
loop80
Amennyiben kérdés merül fel bennem a jövőben, az ameriksifocoval kapcsolatban, kizárólag tőled ÉS respectvvlaci-tól fogadom el a választ!

Mert a kisujjatokban van a szakma.
2015. 12. 29. 10:07
loop80
*amerikaifocival (k..va mobiltelefon-billentyűzet) :)
2015. 12. 30. 01:28
B.Toma
:DDD hopi minden vereségben direkt leadott meccset lát, már csak a cheimtrail gépek hiányoznak az elméleteiből. :D
Hozzászólás a(z) Ups & Downs 15. mérkőzés bejegyzéshez