Menetrend
Szavazás

Ups & downs - 9. hét, 8. mérkőzés

2010. 11. 08. 11:18
Szerző: lucas
Kategória: Hírek

A New England Patriots vasárnap délután helyi idő szerint 13.00 órától lejátszotta az alapszakasz 8. mérkőzését idegenben, a Cleveland Browns otthonában. A meccset a Browns nyerte 34-14 arányban.

 

Up


Aaron Hernandez - A rookie tight end 48 yardot hozó öt alkapással zárt, amely a legjobb teljesítmény a csapatban ezen a meccsen, és megszerezte pályafutásának első TD-it is végre, rögtön kettőt. Különlegesen jó rugói főleg az első TD-nél mutatkoztak meg, amikor is sikerült elkapnia Brady kissé magas dobását, így a 2 yardos TD-t ért el az első negyedben.

Jonathan Wilhite - A nickel cornerback ezen a meccsen jobb teljesítmény nyújtott, mint korábbiakban, jól zárta a területét, és egy 3rd yardos szituációban szépen kivitelezett tackle-je puntra kényszerítette az ellenfelet.

Danny Woodhead - Kétségtelenül a szezon eddigi legnagyobb pozitív meglepetése a running back játéka. Ezen a meccsen 9 kísérlet során 54 yardot futott, és 38 yardot hozó 2 alkapása is volt. Ő a támadógépezet "gyújtógyertyája". (Kár, hogy a motor egyéb részeibe nagyon sok kavics került.)

Down


Deion Branch/Brandon Tate/Julian Edelman - És még kiegészíthetnénk a sort Wes Welkerrel is. A Patriots receiverei képtelenek voltak a védőiket lerázva szabaddá tenni magukat, ráadásul a feléjük dobott 9 labdából csak 3 elkapás volt jó.

Rob Gronkowski - A rookie tight end hibáinak sajnos súlyos következményei lettek. Az elrontott kickoffnál - amelynek eredményeként a Browns egy könnyű TD-t szerzett - is sáros volt, kommunikációs hibát vétett. Az első félidő végén a gólvonaltól 1 yardnyira elveszített labdája pedig az egész meccs végeredményére tragikus kihatással volt.

Run defense - A Vince Wilfork and Tsa alakulat, amely az eddigi meccseken egyre nagyobb önbizalommal állította meg a futójátékot, ezen a meccsen ugyancsak nagyot betlizett. Peyton Hillis 29 futással 184 yardot hozott ellenük, ami - mondani sem kell - katasztrofális mérleg. A rossz tackle-k következtében a Browns nagyon könnyen tört át a line of scrimmage-en, és uralta a játékot.

Forrás: espnboston.com

Hozzászólások

2010. 11. 08. 11:27
Mr nemo
A két Hernandez TD miatt sajnálom, hogy nem láttam.
2010. 11. 08. 12:00
polonic
Meg kell nézni a meccset és látni fogod. :)
Vagy az összefoglalót.
2010. 11. 08. 12:08
Gomes..
Nálam nincs UP..Woodhead talán...
Az egész csapat egy nagy DOWN!Az egész csapaton látszott a tanácstalanság,az edzői stábon keresztül a játékosokon át!Mindenki várt a csodára,azt gondolták,h "majd pont minket vernek meg..." Hát jól megvertek!!Minden fronton csődöt mondtunk,a defense talán most volt a leggyengébb idén,az offense pedig ötlettelen,remélem lassan mindenkiben tudatosul,h mit jelentett Randy jelenléte,az,h minden körülmények között elvitt 2 embert,és megnyitotta a területet..Most pedig nincs szabad célpont,mindenkit simán leradíroztak!Gronkowski pedig jobb,ha csak blokkol,mert ha vkin elment ez a meccs,az ő volt!Mert ugyan nagyon rosszul játszottunk,de ha 17-14el mentünk volna szünetre,sztem meg lett volna a meccs!
Az a helyzet,h a múlt héten még 12-4ekről,13-3akról beszéltünk,sőt,elemzések is szóltak ilyen jóslatokról!De ez a csapat n tud nyerni Pittsburghben sajnos,és 2 vereséggel fogadni Manningéket n vmi szerencsés..és nehogy hirtelen 6-4-el álljunk...
2010. 11. 08. 12:09
TÖRÖLT
Gomes Nálad a pont!!!
2010. 11. 08. 12:36
TenkRew
Ez annyira tipikus.
Megverjük a "nagy csapatokat" és kikapunk a barnáktol. Nem akarom lenézni a barnákat, nem ez volt a szándékom, de nem tartom őket olyan jó csapatnak mint a legutóbbi 3at akiket megvertünk. Szerintem korai beszélni arról h nem fogjuk megverni a steelerst. Minden meccs más és más. Mivan ha ők fognak ki rossz napot?? Mivan ha mi javulunk fel?? Nem lehet előre tudni. Ettől függetlenül sajnos nem mi leszünk az esélyesek. Lehet h ebből a NAGY pofonból jól jövünk ki. Akármennyire is kedvenc játékosom brady nálam down... Tőle ezen a szinten több kell. Remélem ez a fiatal csapat kellően felszívja magát a következő meccsekre.


GO PATS!!!
2010. 11. 08. 12:45
boston
Én a 10-6-al már elégedett lennék. (hogyaz mire lenne elég nem tudom)Tudom vannak szurkoló-társaim akik elit csapatnak érzik a jelenlegi patset. Én nem tartozom közéjük, szerintem rendkívül törékeny még a csapat. Az eddigi kiúgró teljesítményünket egy egy csapatrész ( pl:st )(+a védelem labdaszerzései)időnkénti bravúrjai miatt értük el. Jó kis csapat vagyunk, de rengeteg kérdéssel. Ebben a sportban olyan sok mutató és szám van, h tudom ha valaki mást gondol simán talál olyan statisztikát amivel az ellenkezőjét bebizonyíthatja. De sok pats meccset láttam idén és a számok helyett inkább a szememnek hiszek. Nem vagyunk kimagasló, magabiztos csapat. 3 komoly ellenfélből 2 meccset megnyertünk (balt, san d) ahol max 1 negyedet játszottunk jól. Ez viszont nagy értéke lehet a csapatnak, h mégis győzött. Na, nagyon meglepnének a fiúk, a köv 2 meccsből egyet is hoznánk. De a szurkolásomon nem fog múlni.
2010. 11. 08. 12:56
csimbi
Azért ez még mindig ugyanaz a játékosállomány, amelyik megverte (néha nem kis szerencsével) a Ravens-t, a Chargers-t és a Vikings-t. És Gronkowski-nak is voltak már szép elkapásai, amik TD-t értek. Valszeg ezért keresték most is. Az mondjuk tényleg min. bosszantó, hogy még itt a beharangozóban is, az általam nagy tiszteletnek örvendő, tanultabb fanok is leírták, hogy ez a Hillis gyerek a Browns O egyetlen fegyvere, és őt nem tudta megállítani a tényleg nagy fejlődésen végbe ment, egyre javuló telj.-t mutató D. Az egyszerű agyammal Mayo-t ráküldtem volna egész meccsen, hogy halmozza tackle-i számát.
Egyébként lehet, hogy pont jókor jött a pofon, még ha kicsit nagyra is sikeredet.

GO PATS
2010. 11. 08. 12:57
csimbi
Boston nálad a pont.
2010. 11. 08. 13:22
Bár nem volt jó a D, nekem Mayo újabb 10-es tackle száma elég Up....
2010. 11. 08. 13:28
infidelitas
Ezen a meccsen szánalmasak voltunk egytől-egyig... Ilyen kilátástalan játékot a Jets elleni meccs második félidejében produkáltunk, csak ez most az egész meccsen "sikerült" ezt nyújtani.
"Megérdemelt" vereség az biztos... Jövő hétre nagyon fel kell szívnunk magunkat, mert különben nagy bajban leszünk...
2010. 11. 08. 13:43
Sztyopa
10-6 -ot aláírnám most is, csak nem látom hol szerezzük meg azt a maradék 4W-t ami needes...hacsak a hazai pálya mítosza ki nem segít minket:)
2010. 11. 08. 13:53
Foherty
Ha a 4W a Jets/Dolphins/Bills meg a Steelers ellen jonne ossze, akkor eleg lehet.
2010. 11. 08. 14:02
vidragida
nah,talán most elküldi.a D-t nem bántom, végig ők voltak pályán, így nem lehet nyerni. és UP mindenkinek aki végigszenvedte a meccset.
2010. 11. 08. 14:10
kyobalu
Gomes..
2010. 11. 08. @ 12:08

:););(

Most végre egyetértünk...
Sajna ez van..tegnap összeomlott minden, Se a D, se az O, se a ST nem tudta azt produkálni amire elvileg képesek.
Istent csináltunk egy kezdő QB-ből,és a Browns egyetlen futó játékosából!!!Hillis 184 futott yard, és 2 TD!!!Vicc az egész!!
A legjobban nekem mégis az O tanácstalansága, és kilátástalansága okozza, okozta a legnagyobb csalódást. Főleg Tom mester..36 passzból 19 rossz!!!Mondom 19!!Az általunk "legnagyobb irányítónak" titulált, franchise QB-ról beszélünk!!!! Többször volt legalább 5-6 másodperce is a passzhoz, és mégsem talált egyetlen egy épkézláb elkapót sem. Vagy elbénázták a pontos passzokat, vagy nem volt senki, mert Tate-t, Welkert, Branch-et levették a pályáról.Gronk kifejezetten rossz volt, neki a második félidőben már nem dobáltam volna. Igazából talán Hernandez, és Fafej tette oda magát keményen, de sajna az is kevés volt a sikerhez!!Katasztrófa.. s sajnos ez jobb nem is nagyon lesz már idén szerintem.A védelmünk, és a ST játéka valószínűleg javulni fog, azonban, a rövid passzos játékoknál leveszik az embereinket. Nincs kettőzve egyik sem, egy az egyben megverik őket. Nem gondoltam, hogy ezt írom, de igenis nagyon hiányzik Moss!!2 ember azért még mindig elment rá..
Bradyvel pedig történt valami a rehabilitációja után. Nem találja magát, bizonytalan, messze nem olyan mint korábban. Tegnap legszívesebben a lecseréltem volna Hoyerre!!
A Pittsburgh kifejezetten jobb csapat mint mi, és a Colts is. Sajnos objektíven azt kell mondani, hogy 2 hét múlva 6-4 lesz abból a gyönyörű 6-1-ből..Ezért mondtam a múlt héten, hogy nem szabad elszállnunk magunktól. Egy építkező, újonc csapat vagyunk. Egyre javuló védelemmel, de egyre rosszabb támadó szekcióval. Rendet kell rakni a fejekben, koncentráltan, s nem arrogánsan kell játszanunk. Mint a Vikes ellen, és akkor még bármi lehet!!!
De azért továbbra is:

GO Patriots!
GO Welker!!!
2010. 11. 08. 14:16
A támadójáték

10-0 a Brownsnak

#1 Gronkowski drop kétszer is --- 3&out

#2 Lassított felvételhez hasonlatos BJGE futások harmadik és 9-et eredményeznek --- punt

#3 Saját 10 yardosról nem sikerül kijönni ---3&out

#4 a TD-vel végződő menetelés. Gronkkal második és 19-et old meg a csapat, valamint remek játékhívással negyedik és 1-et FB elkapással 22 yardért (hasonlóan mint a Jets ellenünk).

17-7 a Brownsnak

#5 Ismét menetel a csapat, de Gronk nem elégszik meg első downon a hat yarddal, a Browns gólvonal közelségétől bekattan nála valami, a korábbi dropok, ST fiaskó is közrejátszhat, hogy most nagyon meg akarja mutatni --- elvesztett fumble, valószínű TD helyett 3 yardról 3 kísérletből, és csak három pont hátrány, úgy hogy a Pats kezdi a félidőt.

#6 Ez a második félidőt kezdő támadás. Jó Woodhead futások után Hernandez bünti következtében harmadik és 15 helyzetbe kerül a csapat félpályánál --- punt

24-7 a Brownsnak

#7 Két jó passz, két first down kezdésnek, majd Gronk 10 yardos holding büntetés, harmadik és 12-t félpályánál nem sikerül megoldani --- punt

27-7 a Brownsnak

#8 Négy perc alatt 69 yardot menetel a csapat TD-ért, harmadik és 15 után negyedik és 2-t old meg Brady és Welker.

34-14 a Brownsnak

#9 Már Hoyer van a pályán.

Ennyi történt. Nem Randy jelenléte, hanem a Gronk fumble döntött, ami lélektani fordulópont lehetett volna. Helyette maradt a görcsösség, és újabb lendület, az amúgy is fejben sokkal inkább a pályán lévő hazaiaknak (mindez persze a támadók oldaláról). A védelemről az előző meccsekre tekintettel csak annyit, hogy ez koncentrációs problémából fakadó összeomlás volt. Megállítottuk Favre-ot és AP-t, akkor McCoy és Hillis se okozhat problémát... ennyi. Tipikus "trap game", ahogy a beharangozóban is jósoltuk.
2010. 11. 08. 14:39
Welker
nem gondoltam volna hogy ez a meccs után lesz UPS :S de azért GO PATS :D
2010. 11. 08. 14:48
Bulow
DoM és bárki: Különösen vérszegénynek tünt a futójáték, ami korábban egész jól ment. Nem lehet, hogy Mankins visszatérte okozott ebben galibát? Összeszokottság, stb...

A másik: tényleg nem értem, hogy Hillist hogy hagyhattuk ennyire, hiszen már a beharangozóban írtátok, hogy rajta kívül szinte nincs épkézláb emberük az O-ban... Én abban reménykedtem, hogy a második felesben ugyanúgy levesszük mint AP-t a Vikingek ellen. De nem...
2010. 11. 08. 14:53
Pupu
Ne temessük még a csapatot:)
Meg hogy ez meg az jobb nálunk honnan lesz-e még győzelmünk? stb stb..
6-2 vel állunk amit szerintem év elején mindenki aláírt volna..
Ez a meccs nem ugy jött össze ahogy gondolták de jövő héten ha mondjuk megverjük a steelerst akkor megint jók leszünk?:)
DoM-nak teljesen igaza van..Eddig lélektanilag jol jöttünk ki most Td helyett labdavesztés..A vikings ellen meg megállitottuk a 4 és 1-et a félidő vége előtt. Apróságok döntenek mint ahogy szerintem aproság fog döntetni a steelers ellen is..Idén nem érzem egyik csapatot se olyan hűűű de jónak(mint pl tavaly a new orleanst).Agyonsztárol Jets pl múlt héten kikapott most meg hatalmas mákkal nyertek..Ott is számolgassunk hogy akkor ezért meg azért van ennyi győzelem, meg hány győzelem mák hány megérdemelt.Be kell jutni a PO ba most ennyi egyenlőre a cél és én úgy érzem hogy jó úton haladunk..Most vesztettünk tanulunk belőle aztán hétvégén megprobáljuk lenyomni a steelerst:)
2010. 11. 08. 15:00
atis87
Hogy látjátok a kövi 8 meccset? . A Pittsburgh szerintem sima L, az O olyan vérszegény hogy miattuk sztem nem leszünk meccsben, de a Colts verhető lesz. A Detriot nagyon jó lehet jövőre, idén is bontogatjak a szarnyaikat, de sztem őket ütjük. A Jets elég nagy kérdőjel nekem, most mintha nem lennének olyan formában, mint 1 hónapja, remélhetőleg jön nekik a tavalyi 2 félidei remek teljesitmény, W. Bears dettó Detriot, sztem W. Green bay nagyon hype-olva volt a szezon elején, most kicsit rosszabbak, de sztem az sajna L. A Buffalonak szurkolok legaláb az 1 W-ért, addigra jöjjön össze, és legzenek boldogok. A dolphinst meg verni kell, főleg ha még henne lesz a QB. Vélemények?
2010. 11. 08. 15:01
Foherty
@DoM:
"a Gronk fumble döntött, ami lélektani fordulópont lehetett volna"
Egyetertek. Pont, mint mult heten a Vikes 4&Goal szituacioja ugyanugy a felido vegen.
2010. 11. 08. 15:01
Robcsy83
Sziasztok Mindenki,
Nagyon vártam a hétvégét a meccs miatt mert úgy éreztem jöhet egy kisebb lélegzetvétel annak ellenére éreztem h. nehéz meccs vár ránk!Én 2 fő okban látom a vereséget:
1) Talán ez a legfontosabb: nem lehetett azt a megszokott tüzet látni a csapatban amit az elmúlt meccseken lehetett látni!Ez mindjárt az 1. 4percben egyértelműen kimondható volt!
2) Bár a Browns 2-5-tel állt...azért ne feledjük, hogy megverte a regnáló bajnokot a 7.héten...márpedig aki NO-t és a Brees féle támadó játékot megfogja azzal nekünk is kicsit jobban kellett volna számolni!
Vagyis én úgy látom, hogy kicsit alábecsültük a Cleveland-t...hogy miért?Szerintem a válasz abban keresendő ami ezt a csapatot a későbbiekben felemelheti: mégpedig FIATALSÁG!Ez is azt bizonyítja, hogy van még mit tanulni!

Továbbá: azért mert most pofont kaptunk (nm kicsit) és tudjuk, hogy még sok a tenni való azért ne felejtsük el: Colts is kikapott; Jets szenvedett a Detroit ellen!Nagyon kiegyenlített a liga...ezért lesz nehéz a PO...de emberek 6-2-vel állunk egyenlőre...ma pedig 1 új hét kezdődött!
GO PATS!
2010. 11. 08. 15:09
Foherty
@Bulow:
"tényleg nem értem, hogy Hillist hogy hagyhattuk ennyire, hiszen már a beharangozóban írtátok, hogy rajta kívül szinte nincs épkézláb emberük az O-ban"
Talan pont ezert jatszott nagyot. Hiszen az elejen azert nem ment neki annyira, funble-je is volt. Mas csapat lehet nem eroltette volna tovabb, elmegy a kedve, stb. es akkor most azt mondanank, hogy levettuk a palyarol. A Browns viszont kenytelen volt ot hasznalni; sokat szamit am, ha ennyire biznak az emberben.
2010. 11. 08. 15:20
nosbiglem
Nekem az offense volt különösen rossz, az eddig megszokottal szemben, kicsit vulgaris leszek, de sztem erteni fogjatok:

"Lankadt f..al nem lehet b...ni!"

Egész meccsen ez járt az agyamban az elejétől a végéig, amit ez a mondat jelent, es ez nagyon ráillet a csapat támadójátékára.
A védelemmel igazabol azonkivul, hogy nem irtak megallitani a futojatékot, különösebb hiba nem volt, ez sztem javitható! Viszont a tamadójáték, na ott fel kell kötni a gatyát, az nem lesz piskota most a fejekben rendet tenni!

GO PATS! Veled vagyok/vagyunk JOBAN ROSSZBAN!!!
2010. 11. 08. 15:56
A futójáték

(Faulk és Woodhead által betöltött shotgun, 3rd down back nem szerepel a listán)

v CIN

Fred Taylor nagyon jól futott az első negyedben (6-44), csak egy nulla yardos futás volt benne, és négy futás is legalább 5 yard volt. Ezek után a negyedik negyedben csak epizódista, és a védelmet BJGE tudja tovább fárasztani (4-18), három futás is min. 4 yardos, sikerül lepörgetni az órát, és pontokat szerezni, ezzel biztosítani a győzelmet.

v NYJ

Fred Taylor az első támadásban 6, 2, 3, 1 yardért fut, de ebből három futás új első downt jelentett. Ezek után csak harmadik negyedben lesz még egy futása. A második támadásra BJGE váltja és két mínusz yardos futás mellett 5, 3, 7 yardot fut első downra, majd négy yardot, amit új első downt ér. Ezek után már csak négyszer fut, és nincs 3 yardnál nagyobb futása.

v BUF

Itt sérül meg Fred Taylor. Első támadásban háromszor fut első downra 3, 4, 4 yardot, ami mozgásban tudja tartani a támadógépezetet, és a futás/passz lehetőségét nyitva hagyja 2. downra, ami mindig nagyon fontos. Ezek után már nem kap komoly szerepet egy támadásban sem. BJGE a második félidőben pusztított (7 ill. 20 yardos futás leszámítva), és 14 futásából csak ötször szerez 3 v. annál kevesebb yardot, de ez egyszer sem akaszt meg támadást, és két 1st downt eredményez.

v MIA

BJGE legnagyobb érdeme, hogy csak 4 alkalommal fut 3 v. annál kevesebb yardot 16 próbálkozásból.

v BAL

Nem tényező BJGE futása a rövidyardos TD-t leszámítva (10-20)

v SD

Itt sem kap nagy szerepet, megint a rövidyardos TD megfutása a fénypont, illetve, hogy nincs mínusz yardos futás (11-24).

v MIN

Az első félidőben 1, 0, 0, 3 yardot fut négy próbálkozásból, minden alkalommal első downon. Később 6 futása van 9 v. annál több yardért (közte egy 26 yardos), és megint egy rövidyardos TD. Csak egy mínusz yardos. Végeredmény a 17-122-es rekord.

v CLE

3, 2, 2, -1 futásokkal kezd az első két támadásban első és 10-re valamint egyszer második és 8-re, majd 3, 0, 0, rövidyardos helyzetben. A 3 yardos sem ért új első downt.

Az eddigi meccseken látott futójáték alkalmatlan arra (Fred Taylor sérülése nagyot ront ezen), hogy a meccsek elején erre építve, stabilan tudjon előre haladni, kivéve ha jön a no huddle, felgyorsított játék, a shotgun és Woodhead. Vagyis a passzjátékkal tudjuk jó esetben a meccs végére megalapozni a futást, a már valamennyire fáradtabb ellenféllel szemben, és az előny birtokában lefuttatni az órát, ahogy a Vikings ellen történt. Ez nem feltétlenül probléma, de hátrányban nem lehet használni, vagy éppen a ritmus nélküli passzjáték kiváltására.

Mit lehet tenni?

1. Kell egy olyan center, aki középen meg tudja bontani a védőfalat erőfutásokhoz (Koppen nem ilyen, Connollyt érdemes lenne ott megnézni, Mankins visszatérte után, de támadófalban hacsak nincs sérülés biztosan nem lesz variálás, és veteránok padoztatása).

2. Dillon-szerű robosztus erőfutó, aki ha túljut a LOS-on, akkor az első kontaktra nem kerül földre, illetve jó esetben nem csak középen/belül tud futni (ehhez minimális kezdősebesség szükséges).

3. El lehet gondolkozni egy főállású FB szerepeltetésén, bár ez sémafüggő, de ha a támadóknál a futójátékot segítségül akarjuk hívni a meccsek korai szakaszában, ha komolyabb pass rush, vagy időzítés gondok miatt nem megy a passzjáték, akkor szükség lenne rá, mert 2-3 yarddal nincs előrébb a csapat.
2010. 11. 08. 16:02
Burkus
Szegény Gronkowskinak nem volt nagy napja tegnap,a meccs két fordulópontjában negatív főszerepe volt. Akkor rogytunk meg, amikor a kickoff fumble-ből TD-t csináltak, mire körülnézett a csapat 10:0 volt. Többet nem is értük utol őket. Valszeg a döntő pont a második fumble volt, mert 17:14 esetén bármi lehetett volna. Bár a második félideji lélektelen játékot nézve nem igaz.

Hillis olyan mint egy tank és 4 yard mindig benne van, azt mindig meg is futotta, néha hármat, néha ötöt. Amikor meg már mindenki a befelé futásra koncentrált, jött egy nagy passz vagy egy kifelé futás... Szörnyű volt nézni. Sam Bradford után a második rookie QB-t is naggyá tettük.

Tavaly az első Jets meccsnél mondta BB, hogy " We were outplayed and outcoached." Ez tegnap így volt. A múlt heti power ranking no 1-et meg az MVP címet enyhén szólva szkepszissel néztem, ez be is igazolódott. A realitás továbbra is az, hogy ez egy alakuló csapat, aminek már a PO is nagy siker. És tegnap jött ki először igazán Moss hiánya: mivel a Browns tudta, hogy nem lesz mélységi passz, végig zónáztak és ezzel ölték meg a passzjátékot.

A Steelers, Colts, Packers, Jets meccsektől nagyon tartok ezek után. Bár PM hozta tegnap a szokásos formáját: nagyon szép IT-t dobott kritikus szituációban... :)
2010. 11. 08. 16:05
istidt
Üdv

Szerintem teljesen várható volt a vereség. A liga ma olyan kemény hogy gyakorlatilag bárki bármikor képes bárkit megverni, és ezt most nem úgy kell érteni mint ahogy már közhelyesítve van, hanem úgy hogy egyik csapat se mehet biztosra senki ellen sem.
A korábban lesajnált csapatok Browns, Bills,Rams,Lions simán elkapják a Saintset a Patset,a Green Bayt, megszorongatják a Jets-et, stb. Lásd rengeteg a hosszabbítás. Tényleg csak nüanszok döntenek. Tegnap a barnák oldalán állt a fortuna.
Én úgy érzem ennyire kiegyensúlyozott még nem volt a liga. Ez a szezon nem egy-egy csapatról fog szólni,hanem az egységes NFL-től.
Nem a "kiscsapatok" jó játéka , hanem néhány potenciális PO-s vagy SB döntös csapat gyengesége, és ezek között is talán a "Romo"-kban heverő Dallas a legnagyobb meglepetés csapat idén, a borzasztó mérlege és kilátástalansága miatt.
Mindenhol szisztematikus jól felépített munka folyik és ez érezhető volt tegnap is,
Holmgreen és Mangini jó munkát végez, kemény brusztolós csapatot építenek, mely ellen már 2 komoly PO esélyes is elvérzett.
Szóval szerintem nem kell itt temetni senkit, mert ez a szezon még hosszú és a vége bármi lehet, szinte bármelyik csapat számára.Az idei bajnokság tényleg mindenhéten háború.

Go Pats, Go NFL, Go Mindenki!

Szerintem 11-5 lesz a vége mi leszünk a 2. kiemeltek és a WC győztes Jets-sel fogunk meccselni a Colts Ravens "győztesé-ért"
2010. 11. 08. 16:26
zsesszi
szerintem az UP-ba simán be lehet tenni a szurkolókat aki elejétől a végéig végig nézte ezt a rettenetet...
2010. 11. 08. 16:36
non4m3
ezt a browns megverte a NO így nem gáz kikapni dumát hanyagoljuk, ott is a saints verte meg magát, ahogy most mi is tettük, nincs mit szépíteni

ez a cle egy GYENGE csapat, simán verni kellett volna őket

1 embert nem tudtunk megfogni futásoknál és ő nem egy AP volt, komolyan rossz volt nézni ezt a "védelemnek" nevezett vmit (nem mintha az O jobb lett volna)

szar volt a D és az O + ST is, ez van
2010. 11. 08. 16:38
gj2k
Sziasztok!

Ritkán szólok hozzá egy-egy meccs kimeneteléhez, szerencsére nincs is rá szükség az esetek többségében, mert a csapat teszi a dolgát. Még amikor ki is kapunk, mert rossz játékokkal tűzdelve ugyan, de hozzuk a jó playeket, akkor is úgy tekintek a csapatra, mint a győztes gárdára. Nagyon régen volt már ilyen, amit tegnap éreztem a meccs nézése közben. Tegnap nem volt jó Pats drukkernek lenni. Nemhogy nem volt jó, egyenesen borzalmas volt. Persze a statisztikák így, a statisztikák úgy, de nem ott buktuk el a meccset. Ott buktuk el, ahogy Brady jött lefelé a pályáról lehajtott fejjel. Ezt a meccset a srácok a szívükben bukták el. Engem, mint szurkolót, csak mint érdekességként kötnek le a statisztikák. Engem, mint szurkolót az érdekel, hogy a játékosok, akikre felnézek, akik összetörik magukat minden meccsen, emelt fővel jöjjenek le a pályáról. És ezt vesztesként is meg lehet tenni, szív kérdése az egész. Nem érdekel a végső mutatónk, persze nagyon jó lenne playoffba jutni, de ami mindenek előtt érdekel; nemhogy a Browns, de még egy Colts vagy egy Saints se lásson minket szív nélkül játszani, majd lógó orral levánszorogni a pályáról.
És ha ez sikerül, akkor már sikeres volt ez a szezon.
2010. 11. 08. 16:57
non4m3
egyébként

PIT-IND meccsből 1et hozni kell
GB-NYJ meccsből 1 is hozható

többi 4 meccs meg sima

(ha PO-ra játszunk)

több vereség azért netszes mert AFC sout/north is kemény csapatok vannak
2010. 11. 08. 17:05
Bulow
non4m3: itt semmi sem sima... És nem csak nekünk. Teljesen megjósolhatatlan, hogy mit játszunk mi és mit a többiek. Ha most kérdeznének, csak a hasamra ütve tudnám megmondani, hogy 6-10-ünk lesz vagy 14-2-őnk.
2010. 11. 08. 17:19
Üdv, és fel a fejjel! :)

Szegény Gronk, remélem azért a meccs nem hagy benne maradandó (lelki) sérülést. Bár az azért erőt adhatna neki, hogy a katasztrofális "megoldásai" ellenére is kitartott mellette Brady, és nyomta felé a passzokat ;)

Ennyire jó a Browns védelem, vagy ennyire nem voltak formában a top (-közeli) elkapóink, Welker, Branch és Tate? Aki jobban ért hozzá, megírhatná, hogy a sok elejtett passzban inkább TB volt-e a hibás, vagy a célpontok bénáztak?

A másik: a Browns direkt játszott arra, hogy a kickoffok véletlenül se jussanak el Tate-ig? Ha jól láttam kétszer is a "nem túl gyors" Conolly kapta el, és kezdte visszahordani a labdát...

Egyetértek azzal, hogy erős a liga, és manapság bárkitől ki lehet kapni, és hogy a mázlista Jets csak úgy tudta verni a Lionst, hogy a rúgójuk és az irányítójuk is megsérült (jaj de utálom a Jetset :)), de azért ebből a Hillis gyerekből igazán fel lehetett volna jobban is készülni.

Mindegy, remélem újabb jó lecke volt, és meglesz a PO, ott meg már akármi is lehet ;) Nincs még veszve semmi.

GO PATS!
2010. 11. 08. 17:37
LaFleur
Üdv!
Most értem haza melóból, egész nap arra gondoltam, hogy mit fogok kapni ha leírom majd, hogy szerintem ez a meccs Gronkon ment el, de látom, hogy szerencsére nem csak én látom így. A f@szsága miatt fordulhatott elő, hogy mire Tom pályára lépett már két támadásnyi volt a különbség. Ez olyan mint labdarúgásban mondjuk középkezdésből gólt kapni, aztán rögtön a második percben még egyet. Na, akkor aztán lehet csodálkozni és el lehet felejteni a taktikát amit gyakoroltak egész héten. De mégis lehetett volna szoros a félidő, de valamiért Gronk a PS-ben hitte magát (ott volt egy ilyen TD-je, 5 yardos vonalról beugrált) és máris visszaestünk "közte 10"-re. Nálam teljesen egyértelműen rajta ment el a meccs, független attól, hogy én is láttam a D, és az elkapók bénázását. De a pszichikai részét a meccsnek ezzel a két momentummal elveszítettük, és szerintem mentálisan gyengék voltunk innen felállni.
Viszont remélem nem marad benne Gronkban ez a meccs, mert nagyon jó játékos és nagy szükség volna rá.
2010. 11. 08. 17:55
patriotman
Elolvastam a kommenteket, és párral nem értek egyet.
Szerintem nem varható Brady nyakába hogy 19 rossz passz kísérlete volt, nem 1 elejtett passzt láttam a meccsen, amikről Brady nem tehet. Nem játszott jól de nem lehet az ő nyakába varrni.
A másik, nem hiszem hogy ennyire a nevekkel kellene foglalkozni, hogy "Hillis nem éppen egy AP szintű futó".
Ha egyszer jó napot fog ki és jól játszik akkor tud "AP szinten" futni..

Go Pats!
2010. 11. 08. 17:56
Gomes..
"Ennyire jó a Browns védelem, vagy ennyire nem voltak formában a top (-közeli) elkapóink, Welker, Branch és Tate?"

Tate és Branch távolról sem top-közeli-elkapó..
Branch valaha az volt,de kezdek kételkedni benne,h erősítés a visszahozatala.Welker ugye slot-receiver,ami más kategória.
Teljesen kiszámíthatóak voltak a play-hívások az egész meccsen,ezért tűnt ennyire jónak ez a Cleveland defense.Vannak klasszis játékosaik,de illett volna azért felőrölnünk őket!
2010. 11. 08. 17:57
A kickoffnál valami miatt teljes kommunikációs hiba történt Sammy Morris és Gronk között. Ugye Tate mellett Morris a másik hátsó ember, aki returnernek van kijelölve, ha a minél nagyobb rúgás helyett az ellen stratégiai megfontolásból rövidebbet rúg, látványosan "el" a returnertől. Azt a hibát videó alapján nem varrnám a nyakába. Ráadásul ez olyan természetesen, alap helyzet, amit rongyosra kellett volna gyakorolni edzéseken. Ha meg volt gyakorlás, és ez lett belőle, akkor megint elő lehet venni, hogy fejben nem voltak ott a pályán.

Amúgy a Pats is direkt rúgott rövidet, hogy Cribbsék nehogy megszívassanak minket, de ez is nagyon kedvező kezdő pozíciót eredményezett a Brownsnak. Nyilván az volt az elgondolás, hogy a védelem úgyis meg fogja őket, nem baj a short field. Erre első játék, egyből "play action" passz, amit lenyelt a védelem, majd a nagy Hillis futás középen (ha vmikor, akkor most óriási hiba volt Wilforkot kitenni a szélre, és nem is Warrent, hanem a hozzájuk képest pehelysúlyú Pryort NT-be rakni Mackkel szemben). Ezen két játék azonnal ki is billentette a nyugalmi egyensúlyából a védelmet, és soha nem is tértek magukhoz.

Ami még feltűnő az elmúlt meccseken, hogy mennyire szigorúan támaszkodik a csapat a 34-es alapsémára. Tudom, hogy többek között én szajkóztam tavaly állandóan, hogy minek az állandó 4-emberes fal, de ez most remek alkalom lett volna, egy Brace, Wilfork, Warren, Deaderick/Wright négyesre Spikes, Guyton, Mayo trióval mögöttük, plusz safety segytség, hogy ne legyen futójáték, mert huzamosabb időn keresztül harmadik és 7+ yardokat nem oldott volna meg McCoy. Csak hát a működő futójáték miatt a passz is értelemszerűen ült, és nagy területek maradtak szabadon. Ez a "jelenség" nekem azt mutatja, hogy a védelem még mindig mennyire a tanuló heteit tölti, és nem akarja Belichick túlterhelni őket. Inkább az alapok legyenek nagyon rendben, amire az utolsó hetekben, a PO-ban már nyugodtan lehet építeni.
2010. 11. 08. 18:05
Gomes..

"Teljesen kiszámíthatóak voltak a play-hívások az egész meccsen,ezért tűnt ennyire jónak ez a Cleveland defense.Vannak klasszis játékosaik,de illett volna azért felőrölnünk őket!"

Azt a tényt azért itt nem szabad figyelmen kívül hagyni, hogy Mangini nagyon jól ismeri a Pats támadókat, és a tendenciákat, hogy melyek azok a biztos játékok, amelyhez szorult helyzetben menekülnek, Brady gyengéit, erősségeit stb.
2010. 11. 08. 18:22
Gomes..
Igazad van DoM,de mégsem volt semmi váratlan a játékunkban,nagyon sablonosnak tűnt..Úgy ahogy ők megleptek minket jó párszor,vmit mi is kitalálhattunk volna,legalább a félidőben,amikor érezhető volt,h ez a produkció kevés..
2010. 11. 08. 18:31
TÖRÖLT
Egy újabb buggyant talány?:D

Szóval van még esetleg olyasvalaki aki BB mellett edzősködött a szakmai stábban,vagy segédkezett,mert eddig a padawanok vezetnek 2-0-ra BB ellen:D.
2010. 11. 08. 18:38
Gomes..

A no huddle, felgyorsított támadójáték működött, ennek csak az az egy a rákfenéje, hogy 1-2 first down szükséges, hogy mozgásba lendüljön a gépezet, valamint a ki nem kényszerített hibák (támadó szabálytalanságok) ezt sajnálatosan megakasztják, elveszik a lendület és ritmus. Ez történt a második félidőben kétszer is (Hernandez false start és Gronkowski holding miatt).

Az első 2-3 támadás után váltott erre a csapat, mert az eredeti koncepció nem működött. Gronkowski elejtett labdák, BJGE nem tudott futni, mert a támadófalat dominálták, és ha jól emlékszem a Tate drop is ebben a szakaszban volt, de ez nem biztos.
2010. 11. 08. 19:08
Pat Patriot
http://patriots.hu/beharangozo-9-het-pats-browns/#comment-39521 Az első mondatom sajnos telitalálat. De álmomban sem gondoltam, hogy a Browns fog 20-szal nyerni. Soha az életben nem jósolok! Ha mégis megtenném, kérek valamennyi, az oldalon vagy az oldalnak dolgozót, hogy távolítsa el a hozzászólásom. A meccsről: szerintem Fortunára nem panaszkodhatunk. Rengeteg olyan helyzet volt, amikor az ellenfeleink hibáiból éltünk. Most a szerencse a Cleveland mellé pártolt. Szerintem összeroppant a társaság egy kicsit a sok pech miatt. Ezt még kezelni kell, és igazán nem lehet szemrehányást tenni a rengeteg újonccal felálló csapatnak. Ez most egy ilyen meccs volt. És szerintem az is "jó", hogy nagyon megvertek bennünket, mert ha később rosszul megy a játék, és mégis nyerünk (és netán hurráhangulat lenne az öltözőben), BB-nek elég lesz annyit mondania, hogy "2010-es idény, Browns elleni meccs". A 6:2 sem rossz, de kár, hogy visszaelőzött bennünket a Jets. Nem gondoltam volna, amikor 20:10-re ment a Lions pár perccel a vége előtt. Hernandez hatalmas UP! A Jetset meg kell verni, nincs mese!
2010. 11. 08. 19:09
11
Sziasztok.

Nem nagyon szoktam véleményt formálni, mert nem tartom magam szakértőnek, az "éljen-éljen-hajrá"-t meg feleslegesnek érzem leírni, még ha minden héten így is gondolom... Mindenesetre köszönöm a hozzászólásaitokat, mert rendkívül sokat lehet belőlük tanulni.
Szóval nem vagyok szakértő, de két dolog jutott eszembe egyrészt a meccsről, egyrészt a fent általatok leírtakról.
Aki valaha is versenyszerűen játszott csapatsportot, az tudja, hogy van olyan este amikor a csapat egyszerűen "lyuka fog". Csinálhatsz bármit, akarhatsz nagyon de nem megy. Amit egész héten gyakoroltál az sem sikerül. Tegnap pont ezt éreztem, ott aznap nem nyerhetett a Pats. Lehet, ha ma játszanák a meccset mi nyernénk 5-10-20 pontal, de hát a "ha..." nem játszik, mint tudjuk.
A másik dolog: függetlenül attól, hogy a csapat tegnap kikapott, vagy nyert volna attól még ez a csapat ugyanaz a csapat mint eddig volt. Ugyan úgy benne van a lehetőség, ugyan úgy szerethető mint ezelőtt 2 nappal. Sosem értettem azokat akik egy győzelem után már PO-ról beszélnek, egy vereség után meg a világvégéről.
Ez a csapat tegnap is nyerni akart, ebben biztos vagyok, de most ez ennyire volt elég, ettől még senki nem lett ügyetlenebb, vagy kevésbé értékes, mint a 6 W alkalmával.

Szóval röviden, de annál hangosabban: GO PATS!
2010. 11. 08. 19:14
Bulow
Csak kicsit OFF: Ghostról lehet tudni valamit? Már az előző meccs után írtam, hogy mintha rövidek lettek volna a kickkek, mintha sérült lenne... Erre tessék... Remélem nincs nagyobb baj, mert az még beb...na..
2010. 11. 08. 19:20
MoSsFaN
Gomes.. 2010. 11. 08. @ 12:08

+1
2010. 11. 08. 19:22
LaFleur
Egyébként az a vicces, hogy a tegnapi mészárlás (mert ez az volt) ellenére, vagy éppen azért, de képesnek tartom a csapatot arra, hogy vasárnap nyerjen a Heinz Fielden. Biztos megmosolyogtató ez jelen pillanatban, de az egy másik meccs lesz, ott nem mi leszünk az esélyesek, és talán ez a vereség jókor jött. Egyébként az egész szezonban ettől a meccstől félek a legjobban. Félek, nincs rá jobb szó, mert ezek mészárosok. Többször láttam őket idén játszani, több meccsüket is letöltöttem, nagyon kemény csapat, és ráadásul szokásosan aljasak is, ahogy rájuk jellemző. Plusz a zebrák is szeretik őket nagyon.
2010. 11. 08. 19:26
MoSsFaN
Gomes.. 2010. 11. 08. @ 17:56

Ez is +1
2010. 11. 08. 20:01
Pats12
nyilván a szurkoláson nem fog múlni (Gomes) de ahogy Tomy is mondta: ilyen játék alapján mindenki megverne...
2 RZ drop az sztem katasztrofális...és ha a mezeden lévő számok között csattan a laszti, akkor mielőtt a "mellvértedről" továbbpattan, illik elkapni...nem kevésszer látod Bradyt "anyázni"meccs közben, most bezzeg igen.
igen fiatal a csapat. most vagyunk a "helyünkön" ez a pofon kellet (vki már írta is) a fiatalok -és abból ugye van bőven- látják nincs "lejátszott meccs a XXI.századi NFLben. a Steelers-t megverjük, hidd el. a Colts-ot talán igen. de akkor is a lényeg az, h a PO igenis elérhető, bááár igaz nem magától értendően hazai pályán. igenis bőven van bennünk ennyi.
2010. 11. 08. 20:05
Pats12
a Zabhegyező megitélése is változott idővel...talán én is meg fogom tudni bocsájtani Gostkowskinak AZT (ezt) a napot... GO Pats. azt írtam FB-n (ééés sztem is jó ötlet FBre felmenni és OTT eredményt-követni) h "G" menjen zabot hegyezni...
200as pulzus mellett talán megengedhető :-D
:-(
2010. 11. 08. 20:10
Nemtoma
Sziasztok!

Főleg a szerkesztőket kérdezném!

Valaki meg tudja mondani, hogy mi kellene ahhoz, hogy ne omoljon össze az oldal minden eredménykövetés alatt?

Köszönöm
2010. 11. 08. 21:52
nDRo
nemtoma

kevesebb látogató.
2010. 11. 08. 22:05
Nemtoma: egy olyan tárhely, ami elbírja h kb. egyszerre több ezren szabadulnak rá az oldalra. Próbálunk mi is megoldást találni. Hidd el, nekünk sem jó ez így, hisz azért hoztuk létre az oldalt, h EGYÜTT, MI, PATRIOTS SZURKOLÓK nézhessük (még ha csak virtuálisan is) a meccseket.
A következő két meccsen valszeg nem lesz gond (a késői meccseken nincs annyira sok ember), reméljük mire legközelebb kora esti meccset játszunk már kitalálunk vmi használhatót. Így is próbálkozunk hétről hétre, csak úgy tűnik h nem sok sikerrel. :(
2010. 11. 08. 22:29
Burkus
Nézem a Dallas - Green Bay meccset a tévében, azt a "dúlást", amit Clay Matthews véghezvisz a Dallas támadóegységében és újra csak azt tudom mondani, hogy DoM nem tudsz meggyőzni arról, hogy nem volt nagy hiba nem draftolni őt, Chung ide, Tate oda. Szinte egyszemélyes passrush az ellenfél támadóin.

A másik, ami eszembe jutott Kuhn játékát nézve, hogy szerintem hiányzik a csapatból egy fullback. 2007-ben Evans mögött Maroney többször zárt 100 yard felett és általában azt látom, hogy a fullbackek mind futóként, mind blokkolóként nagyon sokat tesznek hozzá a játékhoz. Evans tavaly sérüléséig szárnyalt a Saintsben, igaz idén gyakorlatilag nem játszik.
2010. 11. 08. 22:54
Seventh Son
A Navys FB-kel, Eric Kettanival mi a helyzet? Jövőre jön?
2010. 11. 08. 23:05
LaFleur:

"De a pszichikai részét a meccsnek ezzel a két momentummal elveszítettük, és szerintem mentálisan gyengék voltunk innen felállni."

Jaj, jaj... most néztem meg az Oakland - Kansas meccset. Az Oakland fel tudott állni 0:10-ről és OT-ban nyert 23:20-ra... és mekkorát játszott Seymour :( És sajnos a Jets is felállt 10:20-ról... nagy szív és némi szerencse. Ez hiányzott most nálunk.

Gomes:

Welker, Branch és Tate említésénél úgy értettem, hogy a csapaton belüli top (-közeli) elkapóink...
2010. 11. 08. 23:18
inbillwetrust
2010. 11. 08. 23:22
LaFleur
pirko, a Saints meg a Super Bowlon állt fel 0-10-ről...
Pont ezt mondom én is egyébként, hogy mentálisan nem volt meg bennünk az erő. Ez egy ilyen meccs volt. Mert amúgy mi is tudunk fordítani, sőt, mi tudunk csak igazán! De tegnap ha éjfélig játszunk se ment volna.
2010. 11. 09. 03:16
Bruschi85
Olvasva a hsz-eket többé kevésbé egyetértek de igaz még nem láttam a meccset. Mielőbb pótolni fogom.
De nem lehet itt egy emberre ráfogni ez egy CSAPAT amely egyénekből. Az egész Csapat nyer vagy veszít.
Megtörtént kikaptunk és akkor mi van. Lesznek még vereségek nem is (egy bár ne lenne mert hát a szurkoló mindig a győzelmet akarja de ez így is van jól).
Fiatal és rutintalan a csapat. Az idei év abszolút az építkezésről szól minden fronton legyen az D#, O#, ST. 6-2-vel állunk ez abszolút megsüvegelendő! Minden héten háború, és minden meccs más, ahogy nincs ilyen, hogy kötelező győzelem.
Lehet itt előre jósolgatni meg tippelgetni bár én nagyon nem szeretek, de az igazi szezon úgyis a Hálaadás után kezdődik és a versenyfutás a PO-ért!!!
Az pedig, hogy akarat és szív nélkül játszunk az megengedhetetlen. Aki a Pats mezében a pályára lép az igen is "dögöljön meg"!!
Fel kell javulni mindenben és továbbra is bízni és szurkolni a Csapatnak!

A lényeg továbbra is Hajrá Pats!!
2010. 11. 09. 19:13
non4m3
Bulow
2010. 11. 08. @ 17:05

én ezt a sima meccset úgy értettem ha komolyan PO-ba akarunk jutni, mert csoport elsőség Jets elleni hazai meccsen fog eldőlni sztem


lehet nagy az elvárásom a csapat felé, de ha köv meccsből egyet se nyernénk meg, az számomra akkora csapás lenne mint a CLE elleni fiaskó
2010. 11. 09. 19:52
Tibi86
Megnézve a monday night-ot, szerintetek mivel lehet a steelers D-t megverni? az O nem acélos, hozzák amit tudnak, sok futás, rövid passzok, és néha hosszú trükkös game-ek, de az látszik, h ha nyerni akarunk Brady-éknek 110% kell adni!
2010. 11. 09. 20:10
Gabo
Bruschi85 : "Aki a Pats mezében a pályára lép az igen is “dögöljön meg”!!"

Ezt ugye úgy értetted, hogy a pályán!? :D:D:D:D
2010. 11. 09. 20:43
Tibi86: Azért a Steelers D sem verhetetlen. Pl az esti meccsen láttad, hogy Polamalut hogy elpacsizták a golvonalnál. Domato Peko kicsit eltakarította az útból. Itt az lesz a kérdés, hogy elhiszek-e magukról, hogy nyerhetnek (mármint Brady-ék) és a bírók hogyan fújnak. MErt bizony szerintem most is akadt egy-kér furcsa ítélet.
2010. 11. 10. 02:14
Bruschi85
Gabo: Természetesen a pályán! :D Késői hsz-k átka :D

Kemény lesz a Steelers meccs, mivel futni ellenük nem lehet, ezért sok rövid passzos játékkal kell operálni meg TE passzokkal. Viszont ha az O# nem fog felnőni és pontokat szerezni akkor nincs miről beszélni! Azért a Steelers D# passz ellen igenis sebezhető.

A lényeg továbbra is Hajrá Pats!!!
2010. 11. 10. 11:40
Tibi86
Paul43: Megtaláltam a győzelmet érő play-ünket : http://www.youtube.com/watch?v=0UIdI8khMkw&feature=player_embedded Harrisonék néznének, mint a csacsi :D
2010. 11. 10. 18:46
csori71
ez nagyon állat:-)))))
2010. 11. 10. 21:56
lolvin
Sajnos nem voltam olyan szerencsés/szerencsétlen, h lássam a meccset, de nem tudom ki mit vár ettől a szezontól, én alapvetően év eleje óta max WC tudok elképzelni, még talán az sem lenne reális a mutatott játék alapján.

Nagyon lyukas még ez a csapat, a secondary és a pass rush még mindig messze nem megoldott kérdés, a futásblokkolásról és megfelelő futórol nem is beszélve és nem mellékesen nagyon fiatal a csapat.

Úgy gondolom kell egy jó draft és plusz 2-3 év,h ebből a csapatból komoly PO gárda legyen, lesz három erős pickünk, a két elsőkörös, és valószinű a Panthers féle második körös is top 35-40 pick lesz, és még ezenfelül lesz három pickünk a második és harmadik körben. Ezeket jól kell kihasználni, nem tradelni lefelé a minőségre menni és nem a mennyiségre és akkor két-három év mulva messzire elérhet ez a csapat, szerintem ennél hamarabb komoly eredményt várni meggondolatlanság lenne...addig is én személy szerint nem keseredek el egy-két vereség után, már igy is minden várakozásomat túlszárnyalja a mérleg (nem a játékunk) örülök a szárnyukat bontogató fiataloknak Hernandeznek,Gronkowskinak, Mayonak, Edelmannak, Chungnak, Zolinak és még sorolhatnám...tök mindegy a mérlegünk, ha nem lesz mondjuk 12-4 az sem baj legalább jobb pickjeink lesznek. Nincsenek kétségeim afelől, h pl egy olyan komplett csapat mint a Steelers vagy Ravens "lemészárolna" minket PO-ban (ne legyen igazam)... tudom, h el voltunk kényeztetve az előző évtizedben, de ez már egy teljesen más csapat, az elvárásainknak is másoknak kell lenni...
2010. 11. 10. 22:56
sirCharles
Semmi bajom nem lenne a hétvégi eredménnyel, ha nem így álltak volna hozzá a játékosaink a Browns-hoz, és nem mutattak volna ennyire lélektelen lézengést játék helyett. A látottak alapján viszont a legkevesebb, hogy szégyellik magukat... Nem lebecsülvén a Clevelandet, de akármilyen trükkös játékokat is mutatnak be, akármennyire jó az egy szem épkézláb futójuk, akármennyire is Mangini az edzőjük, és akármennyire is rosszkor jöttek a hibák a mi oldalunkon - a két klub játékosgárdája közti szakadék miatt egyszerűen verni kellett volna őket. Gondolkodás nélkül, erőből.

Ehelyett mint az amatőrök, elkezdünk pánikolni és görcsölni egy szerencsétlen fumble és az óriási mázlink elpártolása miatt. Továbbra is összeszedetlenek vagyunk fejben, de nagyon... És ugyan én is bizakodom, hogy minden meccs más, és majd a Steelers ellen megmutatjuk, de az az igazság, hogy a fejben lévő problémákat nem lehet egyik hétről a másikra semmissé tenni. Egész héten készülünk mint a barom, és egy véletlen INT miatt elfelejtjük majd megint az egész gameplant?

Nagyon sok a munka még ezzel a csapattal. Akik mondták, azok azért gondolkozzanak el azon, hogy a Vikngs meccs után milyen "legjobb" meg "top" védelemről beszéltek. Egy Browns-tól kaptunk 34 pontot. Úristen, kimondani is szinte képtelenség :-D
2010. 11. 11. 13:22
Tibi86: Azért egy hasonlóan aljas trükkös play-t megnéznék.... :)))
Hozzászólás a(z) Ups & downs - 9. hét, 8. mérkőzés bejegyzéshez