Menetrend
Szavazás

Ups & Downs - Alapszakasz 11. hét

2008. 11. 14. 12:11
Szerző: vidor
Kategória: Meccsek
Up & DownBár sokáig nyomot fog hagyni ez a fájó vereség, az élet megy tovább. Mielőtt azonban a Miamire irányítanánk figyelmünket, lássuk, hogyan értékeli a mérkőzés után Mike Reiss a csapat teljesítményét:
UP Matt Cassel -- Bár a meccs korai szakaszában nem találja célpontjait, lenyugodott és egy emlékezetes utolsó drive-ot vezényelt, melyet Randy Moss 16 yardos touchdownja zárt le. 51 kisérletből 30 sikeres passzal, 400 yarddal, 3 TD-vel zárt, és ehhez még hozzátett 62 yardot futva. Jerod Mayo -- A rookie linebacker tekintélyt követelően végezte dolgát, töltötte be a réseket, melyet a futójátéknak törnek, 20 tackle-el (ebből 16 solo) zárt, és ehhez még egy elütött passzt is hozzátett. Randy Moss -- A vége előtt 1 mp-cel szerzett TD-je - melynél sikerült lenttartania a lábát és elkapnia a labdát miközben kifelé zuhant - az egyik legnagyobb kulcsfontosságú elkapás a közelmúltban. Wes Welker -- 7 elkapással és 108 yarddal zár, és fontos szerepe van a rendes játékidőbeli utolsó drive felépítésében. DOWN Kickoff coverage -- A Kelley Washington, Pierre Woods, Sam Aiken, Heath Evans, James Sanders, Larry Izzo, Gary Guyton, Brandon Meriweather, Matthew Slater, Ellis Hobbs/Ray Ventrone és Stephen Gostkowski alkotta egység nem tudja végig megtartani Leon Washingtont. Ellis Hobbs -- A cornerback nem tud levédekezni egy 46 yardos elkapást a 2. negyedben, ezután lett 24-6 a Jetsnek. Third-down defense -- A Jetsnek 16-ból 9 third downt sikerül megcsinálni (56%-os teljesítmény), amelyekkel 10, 10, 14 és 14 playes drive-okat raknak össze, valamint 39:18-28:32-re nyerik a labdabirtoklást. Benjamin Watson -- Bár ő zárja a meccset a legtöbb yarddal (88), a 3. negyedbeli fumble fontos szerepet játszik a vereségben. Forrás: Reiss's Pieces

Hozzászólások

2008. 11. 14. 12:34
Mr nemo
2008. 11. 14. 14:06
Maniac84
Teljesen egyetértek az értékeléssel. Még azon gondolkodtam, hogy az O-fal lehetett volna UP is. Casselnek sokszor annyi ideje volt, hogy simán megkávézhatott volna, viszont az a bizonyos snap lerontotta az öszképet, mégha az egy ember hibája is volt nem az egész falé.
2008. 11. 14. 14:54
temp
érdekes egyébként a szakértők azt tartják, hogy a rossz snapért a QB és a Center egyszerre felelős.
2008. 11. 14. 15:24
vidor
2008. 11. 14. 15:32
temp
de, egyetértek vele, csak célozni akartam Maniac megjegyzésére, hogy a hibás snap 1 emberen múlott, pedig ott leginkább a QB-Center kommunikáción szokott múlni, ami két emberes.
2008. 11. 14. 15:34
juhi04
TC-n is mikor Koppen elrontott egy snap-et Brady ugyanúgy elment büntetőkörre. :)
2008. 11. 14. 15:36
vidor
jaaa, már majdnem azt hittem, hogy szerinted Matt nem tehetett róla
pedig még én is tudom, hogy de :))
2008. 11. 14. 15:37
juhi04
Amúgy Hobbs down...? Télleg benyelte azt a passzt de hálátlan szerep ez a cb, ha jól játszik fel se tűnik hogy a pályán van ha hibázik egyet máris down. Hasonló mint a kicker... Én semlegesbe tettem volna.
2008. 11. 14. 16:00
sziszko
Ha szavazni kell, hogy min ment el a meccs én is a 3. down D-re szavaznék. De a legfájdalmasabb azok közül is az OT-ban a 3. és 15 volt. Ha azt megfogjuk, a Jets puntol és várhatóan jó field poziból jöhettünk volna.
2008. 11. 14. 16:01
juhi04
Én az első félidei alvásra szavazok :)
2008. 11. 14. 16:02
Maniac84
Lehet, hogy akkor én nem vettem észre ott valamit, de nem láttam, hogy Cassel jelzett volna a centernek, ezért gondoltam, hogy Koppen hibája.
2008. 11. 14. 16:09
vidor
Cassel éppen trécselt valakivel a szélen

Sziszkóval értek egyet, 3. és 15-nél védekezést váltottunk, és nem jött be, pedig ha az megvan...
2008. 11. 14. 16:11
vidor
Reiss éppen most ismerte be, hogy túl szigorú volt Hobbs-szal : )
2008. 11. 14. 16:59
zsesszi
olvassa a hozzászólásokat :D
2008. 11. 14. 17:06
hulit
Szerintem védekezéssel volt baj Mayo egyedül kevés
a többieknek is fel kellene nőni mellé.A secondary
várható volt hogy lesznek bajok mégis csak kicserélődött
gondolom tanulnak a hibákból és a Miami ellen jobbak lesznek.
Az utolsó nagyszerű TD utám szerintetek nem lett volna bennük a 2 pontos is ?
2008. 11. 14. 17:07
Gabesz
én azt nem értem hogy ha jól emlékszem 3-szor rúgtuk a labdát Washingtonnak ebből 2x nagyon jó field pozig hordta vissza 1x pedig TD-ig (ezzel elvettek 1 pontot tőlem és rajtam kívül még jó pár játékostól a tippjátékban :D ), miért nem lehetett rögtön máshoz rúgni mint később is tettük vagy touchbackre? amúgy pedig minden elismerés a csapaté majdnem sikerült -18-ról nyerni.
2008. 11. 14. 17:10
Gabesz
ja és szerintem a legnagyobb UP MAYO fantasztikus teljesítményt nyújtott ismét. szerintetek megkaphatja a defensive rookie of the year címet?
2008. 11. 14. 17:17
vidor
szerintem (és szakik szerint is) ő az egyik legnagyobb esélyes
2008. 11. 14. 17:37
juhi04
Ha csak nem sérül le (mert miért is ne sérülne ő most az egyik legfontosabb játékosunk :D) akkor sztem ővé már az a díj...
2008. 11. 14. 18:39
luv2xlr8
Mr nemo : szerintem az a San Diego stadionja.
Azt sem siratnám meg ;)
2008. 11. 14. 18:43
luv2xlr8
Tudom hogy nincs elfogadható vereség, de ez és a Colts meccs is elég bíztató volt, nem sokon múltak. Casselt kezdem nagyon komolyan venni, Mayo pedig zseniális. A hátralévő 6 meccsből 4 simán hozható. Minimum.
2008. 11. 14. 18:47
temp
luv: szerintem is sokat számít egy vereségnél a mutatott játék képe. Néha biztatóbb a jövőre nézve egy olyan vereség, mint a tegnapi vagy a colts elleni, mint egy 10 pontos győzelem, ahol csak a szenvedést látja az ember (pl volt szerencsém megnézni a múlt heti Oakland-Panthers meccset. Hiába nyert több mint 1 TD-vel a Carolina, a mutatott támadójátékuk valami félelmetesen gyenge volt).
2008. 11. 14. 18:53
zinedine5
Mr. nemo: Neked van igazad az a GIants (Jets) stadion East Rutherfordban.
2008. 11. 14. 18:54
Mr nemo
Legalább ennyi örömünk lehet :D
2008. 11. 14. 19:03
luv2xlr8
Csak azért fogom megnézni ezt a filmet, hogy lássam a Giants stadiont összedőlni!
2008. 11. 14. 19:45
bradyfan
Igen viito. Szerintem is sokkal biztatobb egy ilyen vereség mint egy szenvedős győzelem. Mert itt legalább lejhet látni azt hogy kissebb szerncsével nyertünk volna. Mig egy szenvedős győzelemnél a vak is látja hogy nem megy a csapatnak és egy erősseb csapat simán leveri öket.
2008. 11. 14. 19:47
bradyfan
Amugy azt az Oakland mecset én is láttam és vmi borzasztó volt.
2008. 11. 14. 19:59
Boston
Már hetek óta valamennyi ups and downs cikknél beírom Mike Vrabelt, de aztán mindig kitörlöm, mert arra gondolok, hogy lehet hogy túl szigorúan látom a dolgokat. Tudom jól, hogy nem lehet a tavalyi évet alapul venni,d e idén nagyon formán kívül játszik ahogy én látom. Szinte minden meccsen van egy pár lecsúszott szerelés, vagy egy lekésett ember... Lehet, hogy egyszerűen nincs formában, de nekem teljesen olyan érzésem van, mint Rosey kapcsán tavaly. Úgy érzem, hogy nem tud azon a sebességen játszani, ahogy idénaz LB sor, ahogy AD, ahogy tegnap Woods....
2008. 11. 14. 20:07
viito, bradyfan: igen, szurkolói szempontból van alapja annak amit mondtok, csak az a baj h ez akkoris L, ahogy a Colts elleni is az, a kiszenvedett győzelem pedig W és sajnos ezek alapján dől el, hogy bejutunk-e a rájátszába, vagy sem. És félek h ez, vagy a Colts elleni vereség még akár döntő is lehet. :( én még mindig nem emésztettem meg h kikaptunk, kell még hozzá pár nap, azt hiszem.
2008. 11. 14. 20:16
Kollega
Én az urolsó driveunkból indulok ki. Asszem az offense készen van, meg tud oldani bármilyen feladatot. Oké, a deep passz még nem megy, de mindkét félidő végén bemutattunk egy szép támadást, no huddle, jó volt nézni. Az az utolsó lézer futtából Mossnak parádés volt.

Már kétszer pechünk volt a végével, majd meglátjátok: ezt még visszakapjuk!

Akinek nem lenne világos, most Casselt dicsérem!
2008. 11. 14. 20:26
Kollega: nem hiszek a szememnek! :D

Sztem ezt az elkapást még sokáig emlegetni fogjuk, még akár 10-20 év múlva is téma lesz. Tegye be mindenki Youtube-on a kedvencei közé: http://www.youtube.com/watch?v=H5O8Hzp1r4M&fmt=18
2008. 11. 14. 20:30
luv2xlr8
És az külön kis fricska, hogy Moss-t Ty Law fogta.
2008. 11. 14. 20:36
bradyfan
Danna, persze van abba igazszás amit mondasz tényleg nem fogja senki azt nézni hogy ez most szoros vagy sima vereség csak gondolom nem csak nekem hanem másoknak is vigasztaló egy kicsit a játék képe. Mert nekem személyszerint van különbség vereség és vereség között. Ha ugy kap ki a csapat hogy mindent megtettek de mégse volt elég akkor emelt fővel tudom mondani azt hogy ez az én csapatom. Én remélem nem ezeken fog elmenni a PO mert akkor sztem nagyon igazszágtalanság lenne.
2008. 11. 14. 20:37
juhi04
Ha mondjuk a preseason-ben vannak ilyen bíztató szoros vereségek vagy max úgy a 5. játékhét előtt akkor lehet rá mondani hogy "bíztató a jövőre nézve" de így mostanság szorul a hurok és számomra ezek fájó szerencsétlen vereségek lesznek amiken sokminden múlhat :(
Egyébként csak nekem tűnik úgy hogy repül az idő nemis kicsit? Mintha tegnap lett volna hogy draftoltuk Mayo-t mostmeg mindjár megkapja a defensive rookie címet :D
2008. 11. 14. 20:37
juhi04
Ha mondjuk a preseason-ben vannak ilyen bíztató szoros vereségek vagy max úgy a 5. játékhét előtt akkor lehet rá mondani hogy "bíztató a jövőre nézve" de így mostanság szorul a hurok és számomra ezek fájó szerencsétlen vereségek lesznek amiken sokminden múlhat :(
Egyébként csak nekem tűnik úgy hogy repül az idő nemis kicsit? Mintha tegnap lett volna hogy draftoltuk Mayo-t mostmeg mindjár megkapja a defensive rookie címet :D
2008. 11. 14. 20:41
flyboy
Én a Downs-hoz még beraktam volna Vrabelt amiatt a third down holding miatt..
2008. 11. 14. 20:55
Rodoc
Nekem még mindig az az érzésem hogy amikor 24-24-re Ghost kiegyenlített akkor volt egy 4 és 1 szituáció! Akkor az O-nak nagyon ment! Szerintem ott neki kellett volna menni!
Igaz hogy most már mindegy de számtalan 1 yardos szitut megoldott a csapat! Ez is bejött volna!
De ugye a ha val kezdődő mondatoknak nincs sok értelme konkrétan semmi!
Jövő héten nyerünk!
Off
Csak azt tudnám melyik meccset nézzem vasárnap!
Valakinek javaslat??
on

Go pats!
2008. 11. 14. 20:59
bradyfan
Rodoc ha elfogadsz egy tanácsot sztem a Baltimore vs Giants nagy mecsnek igérkezik én azt fogom nézni.
2008. 11. 14. 21:03
Rodoc: volt egy 4&3 is, ha annak nem megyünk neki, hanem inkább FG-t rugunk, akkoris nyerünk. De ugye nincs HA sajnos a sportban.
2008. 11. 14. 21:17
juhi04
Rodoc!
Bears Packers meccset ajánlom ;) Hasonló a szitu mint a mi csoportunkba, nagy a tét ha a packs nem nyer kezdhet lemondani a PO-ról... Nade nem offolok tovább :P
2008. 11. 14. 21:30
Rodoc
Köszi!
Lehet hogy pénz feldobás lesz :)
Na de az offolást én is befejeztem!

Danna: Igazad van ezt én is tudom és le is irtam, csak azt irtam amit ott akkor hajnalban éreztem!
Go Pats!
2008. 11. 14. 21:41
Rodoc: a 19 órás meccsek közül tényleg az említettek a jók, viszont a későbbiekben lesz egy Chargers - Steelers, Titans - JAX, SNF: Cowboys - Redskins. Ezek lesznek az igaz csemegék sztem. :)

Persze, tudom, csak én is sokan filózok reggel óta ezen, pedig tudom h felesleges, hisz elmúlt, vége van, mégis folyton agyalok :D
2008. 11. 14. 21:48
Igaza van Bostonnak, Vrabel tavaly sokkal jobb volt. Viszont az a holdingos zászló nagyon szigorú volt, ettől sokkal durvábbak melett simán elnéznek a sporik.
2008. 11. 14. 21:50
temp
idén nem panaszkodhatunk a bírókra, az esetek többségében elmondhatjuk, hogy nagyon is korrekt bíráskodást kaptunk, szóval 1-1 ilyen belefér, a zebra is csak ember
2008. 11. 14. 22:31
Kollega
Az öreg Lawnak nem sok szabályos megmozdulása volt Mosson. A bírók jól tolerálták, de például ennél az utolsó elkapásnál is tök egyértelmű interefernce volt.
2008. 11. 14. 23:30
Hm eddig érdekes sorminta a meccseink:
WW L W L WW L W L.....Akkor most 2 győzelem jön ?
2008. 11. 15. 01:42
vidor
én nem W-t és L-t hasonlítanék össze, hanem L-t és L-t
sokkal elfogadhatóbb számomra ez és a Colts elleni, mint a Chargers és a Miami elleni
így ki lehet kapni. Úgy nem. Engem nem érdekel a győzelem-vereség mutató, playoff, divízió, stb hanem a mutatott játék. Ha a hátralévő meccseken ez a 2. félidőben látott harcoló Pats lesz a pályán, akkor tőlem ki is kaphatnak. (bár nem fognak, ez sokak ellen elég)

Vrabel szerintem is alulteljesít idén, inkább írtam volna őt Downba mint Hobbst. Kiváncsi lennék az okára, de gyanítom, sosem fogjuk megtudni.
2008. 11. 15. 12:01
Tanko: ezt már én is kiszúrtam, csak nem akartam elkiabálni. Ha így folytatjuk, akkor most W W kell, hogy jöjjön.
2008. 11. 15. 18:17
Thorn19
Grafi: próféta szóljon belöled, hogy most két W jöjjön a Dolphins és a Steelers ellen, de szép is lenne :)
2008. 11. 15. 18:56
Jimanszky
Szerintem Cassel nem tehetett a rossz snap-ről.Direkt figyeltem az arcát, fejét és száját a visszajátszásnál.Nem is szólt Koppenhez.Szerintem ezt a center nézte be és most nem védeni akartam MC-t.
2008. 11. 15. 22:10
Maniac84
Jimanszky így láttam én is, ezért gondoltam, hogy Koppen a hibás. Még nem olvastam utána az angolnyelvű médiában, de hiszek viito-nak meg vidor-nak, hogy a szakértők azt mondják, hogy mindkettejük hibája. (Még ha nekem mezei szurkernek nem is úgy tűnt :) )
2008. 11. 15. 22:11
Jimanszky
Továbbra is Koppen hibájának érzem.
2008. 11. 15. 23:28
bradyfan
Ez amugy egy nehéz kérdés. Nehéz megmondani ki a hibás a snap-nél. Én mint QB tudom azt hogy a rossz snap mindkét fél hibája. De ettől függetlenül ez lehet hogy nem igy volt.
2008. 11. 15. 23:41
temp
a hibás snapeknél minidg a QB-Center kommunikációt vagy együttműködést szokták kiemelni. A pályán lévők között ez az egyik legfontosabb kapcsolat egyébként is, nem véletlen volt, hogy nyáron egy dadogós snap után bizony Brady is ment büntető kört futni...
2008. 11. 17. 13:24
Pat Patriot
Én a "félig tele van a pohár" elvet képviselem. Szerintem jobb ez a vereség másfél hónappal az alapszakasz vége előtt, ugyanis ebből aztán el lehet indulni felfelé. Casselnek biztosan jól jön, hogy igazi comebacket tudott csinálni, csak a végén nem volt szerencsénk. Én azt mondom, meglesz a rájátszás, sőt, a csoportelsőség sem lehetetlen. A delfienek ellen nyerni kell, utána meg meglátjuk. Ha ellenük kikapunk, akkor viszont valszeg elment a hajó. A ST bűnrossz volt, de megint voltak remek teljesítmények, amikhez még hozzá kellene adni minden további meccsen legalább egyet-egyet. Egyszer adná az ég, hogy a védekezés ilyen fontos meccseken végig stabil legyen! Én mindig a tavalyi Giantshez hasonlítom a csapat teljesítményét, mert utóbb kiderült, ők akkor voltak jók, amikor kellett. Mi pedig meccsről meccsre - remélem, jól látom -, mindig egy kicsit jobbak vagyunk. Persze, vannak vereségek is közben, de egyrészt látszik a fejlődés, másrészt meg egy ilyen II. félidei játékkal nem lehet kérdéses a rájátszás mint minimális cél. Na, el kell kenni a Delfinek száját, oszt kész. Go Pats!
Hozzászólás a(z) Ups & Downs - Alapszakasz 11. hét bejegyzéshez