Menetrend
Szavazás

Ups & downs - Alapszakasz 3. mérkőzés

2011. 09. 26. 00:44
Szerző: lucas
Kategória: Hírek
A New England Patriots  amerikai idő szerint vasárnap délután 1-órától (nálunk vasárnap este fél 7-től) lejátszotta a 2011-es alapszakasz harmadik mérkőzését idegenben az Orchard Parkban, a Ralph Wilson stadionban a  Buffalo Bills ellen, amely végül 34-31 arányú Patriots vereséggel zárult.
Up Kyle Arrington - A cornerback nagy területen védekezett a slotban a nickel felállásoknál, két interceptionje a védelem fényes pontja volt ezen az estén. ( Szer.: Kár, hogy az egyetlen pislákoló fény.) Rob Gronkowski - A tight end kirobbanó formában van, Pro Bowlt érő teljesítményt nyújt, 7 elkapással 109 yardot és két TD ért el. A statisztikája még jobb lehetne, ha egy 2. negyedben elkapott 35 yardját nem törlik Nate Solder hibája - a kéz szabálytalan használata miatt. (Szerk.: én holding büntetésre emlékszem, de Reiss minden bizonnyal közelebb volt a történésekhez.) Wes Welker - A 30 éves receiver nem kevesebbet vitt véghez, mint 217 yardos franchise rekordot ért el 16 elkapással. Amikor a Pats „ezt mindenképp meg kell csinálni” szituációban volt, rá mindig lehetett számítani. (Szerk.: Az elkapók közül sajnos csak rá lehetett számítani.) Down Josh Barrett/Sergio Brown - A safety páros kezdett Pat Chung hiányában, és sajnos mind a ketten követtek el nagyon sokba kerülő hibát: Brown egy end zone interceptiont váltott gólvonalos támadólehetőségre a Billsnek egy pass interference-szel, Barrettnek volt egy csúnya elhibázott tackle-je volt Fred Jacksonon, így a 38 yardos elkapás+futás következtében a Bills győztes mezőnygólt rúghatott. (Szerk.: Nem változtat a lényegen, de a Brownra dobott zászló enyhén szólva véleményes.) Devin McCourty - A másodéves corner egy újabb nehéz estén van túl, mivel többnyire sikerrel dobálta Fitzpatrick felé a labdát, pl. Stevie Johnson 11 yardos TD-elkapásánál. (Szerk.: Mi is nehéz estén vagyunk túl – többek között miatta. Az 1 yardvonalon szerelni 1.43-mal a vége előtt - hát nem is tudom mit mondjak, ez már agyátültetéses eset.) Chad Ochocinco - Egy feléje menő passzból interception lett, a másikat – ami TD-vel kecsegtetett – egyszerűen kiejtette a kezéből Brady tökéletes passza után. A Brady-Ocho kapcsolat bizony nem tart ott, ahol a csapatnak nagyon szükséges lenne. (Szerk.: Lehet, hogy ez a véleményem sokaknak nem fog tetszeni, de úgy gondolom, azt a hosszút Randy elkapta volna.)

Hozzászólások

2011. 09. 26. 02:54
nosbiglem
Moss elkapta volna!

A jets is botlott! A Bills vezeti a csoportot? PFFFFFFFFFFFF
2011. 09. 26. 08:22
ForeszHC
Volt Ochonak szep elkapasa is. Annyira nem erzem jogosnak ot a downba tenni, foleg ugy, hogy azert eleg hianyos az a lista velemenyem szerint. Voltak az ovenel rosszabb teljesitmenyek is.
2011. 09. 26. 08:26
tottingetosz
Egy nehéz este és egy nyugtalan éjszaka után a következő kérdéseim lennének a hozzáértőkhöz.

1. A CB-k miben játszanak mást, és miért, mint amit annak előtte? LB és DMC is árnyéka önmamagának. Vagy akkor nem voltak magas WR-ek?

2. A Depth idézőjeles mélységére rámutatott ez a meccs?

3. Ha valaki visszanézi, a Sergio Brownsos baromság (nálam is véleményes) mellet 31 yardért abban a Drive-ban még volt egy QB hit 15 Yardért, na meg egy benézett passz 48-ért. Elfáradtunk fejben, vagy a bírók hazai pályát fújtak kicsit? (Azért csak adtak egy félpálya haladást...)

4. TB melyik INT-ekért okolható egyértelműen?

Köszi a válaszokat. Ja és nálam Meskó is up!
2011. 09. 26. 08:34
non4m3
nekem meg az lenne a kérdésem hogy miért csak WW és Gronk-nak dobálta TB a lasztit? A többieket ennyire levédték? Egyáltalán ezt így távolról meg lehet állapítani?
2011. 09. 26. 08:45
TÖRÖLT
Tisztelt Szerkesztő :)

Engem egyáltalán nem sértettél meg és igen valós tényt közöltél amely nyíltan rávilágított a lényegre

PRICE ---- > gyakorlóba
RANDY MOSS ----- > Signed :D :D

BB lépd már meg.Feltettek egy kérdést az ESPN-en szívesen látná egy Patriots szurkoló Randy Moss-t ismét a csapatban nos 81 % igen a többit ki lehet találni :D :D
2011. 09. 26. 08:59
Foresz: Ocho kulcsfontosságű pillanatban csinálta azt a drop-ot, úgy, h kis túlzással csak rajta múlott.
A lassításban egyértelműen lehetett látni, h nem zavarták az elkapásban, jó ütemben volt ott, mégis kiesett a kezei közül.

Nem súlyos hiba, meg belefér, de olyan sorsdöntő pillanat volt, mint annó A. Samuel dropja Eli passzánál...
az egy SB-ba került.
2011. 09. 26. 09:02
lupus
DMC-vel kapcsolatban,nagyon latszik rajta a kihagyas,amire a lock out csak ratett. Raadasul a tavaly oly sokszor emlegetett pass rush hianya meg egy kozep szintu iranyotot is jova tesz a cornerekkel szemben. En bizom benne! Naprol napra jobb lesz,ahogy Big Al is.
Ocho egyenlore nem csinalt semmit,illetve amit megis az csak rossz volt. Ez alapjan nehez megmondani mire is lesz/lehet kepes. De a remeny hal meg utoljara.
A Raiders jo lesz a jovo heten egy kis onbizalom gyujtesre.
2011. 09. 26. 09:10
Jó reggelt!

Hát ez is eljött. Az első félidő álomszerűen kezdődött, kezdtem is erősen megnyugodni, sajnos a csapat is.
Ami a második félidőt jellemzi, az a soha többet kategória.

Amit továbbra is tartok a meccs után főleg: Tudom sokan nem értenek egyet, de a Philly-től hozzuk el valamelyik corner-t, vagy Samuel-t vagy Rodgers-Cromartie-t, ránk férne. DMC nem tudom mit csinál. Az első forduló után még védtem, de köze nincs a tavalyi DMC-hez és tavaly ha jól tudom akkor Megatron ellen is volt egy INT-je. Pedig ő is magas és elég fizikális. Bodden sajnos nem mutatja azt amit itt sokan mondtak nekem mikor lehúztam őt, mondván elit közeli. Hát nekem nem. Messze van ez a teljesítmény. Samuel legalább coverage-ben jó, ha futás ellen nem is, de azt oldja meg az előtte levő két sor.
Safety-t hozzunk. Akik most vannak hát juj és jaj. Vödör elment, ennek örülök, Sanders-nek nem, de így Chung nélkül fakereszt ez is. Sharper-t miért nem? Legalább Sanders feladatkörre jó lenne, a tapasztalat miatt, tuti felnéznének rá.

Ami új: Hogy valóban ennyire tehetetlenek legyenek a DL frissen igazolt veteránjai az most kiakaszt már 3. forduló után. Én is hittem, hogy Ellis és Carter király lesz, erre nem. LB sor sem villog, bár azért őket nem temetném, mert most nem voltak jók. Mayo-t miért is nem lehet visszatenni középre? Tudom, Spikes nem jó passz ellen, de MAyo az igazi lb vezér és sokszor csak bóklászik.
TB beszarás amit leművelt, nem érdekel, hogy most drop vagy sem. Véletlen nincs 4 INT. Ő fejben összeesett, ez van. Mankins-en hány fújás is volt?
ÉS igen, Moss-t hozzuk vissza, bár én Ólcsóban nem csalódtam még, a drop-ja ellenére sem. Van még ideje.

Ez a meccs így ahogy lement elég trágya, de ahogy ők is mondják, tovább kell lépni. A Jets is kikapott, a Bills meg úgyis elvérzik a szezon második felére.
A Sec szörnyű teljesítménye botrányos. Pass rush továbbra sincs. Így ahogy többen is mondtátok, a tavalyi problémák ugyanúgy itt vannak, a sok igazolás és visszatérő ellenére.
2011. 09. 26. 09:44
depo01
Hát az a PI több mint véleményes volt, az elkapónak esélye sem volt elkapni a labdát, de az a két roughing the passer is elég vicces volt (hogy a Brady elleni térd alatti "akciót" ne is említsem)...

Mindenki áradozik hogy milyen nagyszerű az NFL, mert a bírói hibák ki vannak szűrve a challenge által, közben meg az ilyen nem visszanézethető ítéletekkel szépen el lehet fújni a meccset. (Giants, Colts és a mai Bills a három legfájóbb)

Az igaz hogy nem kell 4 INT-et dobni, de legyenek már egyenlőek a feltételek. Tipikus "kézilabdás" csalás: a sporik a fontos pillanatban a megfelelő oldalra fújnak, amikor meg már mindegy kiegyenlítik a statisztikát.

Az idióta új szabályokkal amúgy is tönkreteszik a focit, lassan már a kosárlabda is keményebb lesz.
"Vért akarok látni", aki nem bírja ne menjen focizni...
2011. 09. 26. 09:45
hzolka
Sziasztok
21-0-ig néztem, ugyh reggel megdöbbenve láttam a végeredményt:(
De ha másban nem, legalább abban bizhatunk h a sport2 eddig szerencsét hozott és ugy hallom jövö vasárnap képernyőn leszünk:)
Go Pats
2011. 09. 26. 09:46
Vulcanius
Sziasztok!

Sajnos nem láttam tegnap a meccset, de nfl.com-os statok alapján nem találtam Branchtől elkapást. Mi volt vele tegnap. Ennyire megfogták, hogy nem tudott felé dobni Brady? Vagy lesérült a meccsen? Pedig az előző meccseken elég sok kulcsfontosságú passzt megoldott a Brady-Branch páros.

Remélhetőleg kijózanító lesz ez a vereség és jobban felpörögnek a srácok.
2011. 09. 26. 09:46
simita
Én a 8 bírót is simán nagyon down-ba teszem.
(brown, solder büntije, meg a két unnessesery raughting
nevetséges.....) Gondolom Bill papa sem véletlenül anyázta a bírókat...
Tudom, nem tudom objektíven nézni a meccseinket, de szerintem a három meccs alatt nagyon nem voltak pártatlanok a bírók.
Ez csak az én fóbiám, vagy másoknak is feltűnt ez már ?
2011. 09. 26. 09:47
lipi
Azért egy rossz meccs után ne temessük a csapatot!

Igen, szarok voltunk, igen megnyert meccset engedtünk ki nagyon csúnyán a kezünkből, de azért még mindig esélyesei vagyunk a csoportnak.

Viszont ami engem elgondolkoztat a támadó oldalról az két dolog.
1. Wes 16 elkapása, Gronk 7 elkapása. Rajtuk kívül gyakorlatilag nem is ment másnak a labda. Ennyire nem tudtak elszakadni a védőtől, ennyire nem mentek a routok vagy ennyire nem bízik senkiben Tom? Mi van Deionnal? Hol vannak a mélységi passzok, amik legalább egy kicsit széthúznák a tömörülő védelmet? (illetve volt kettő, Ochonak, elég gyér eredménnyel). Mi történt, hogy a védők többször bele tudtak nyúlni a passzsávba? Több felpattanó int volt, ami egyértelműen ezen múlott.
2. Futás. Tavalyhoz képest alsó hangon 1 yarddal esett vissza a futásátlag, pedig van Mankins és van Water, aki köztudottan futásblokkban nagyon jó. Ráadásul a passzainknak nyitni kellene a futás előtt. Miért nem futókat használunk? Tegnap futott Edelman, Welker. Ráadásul nem egyszer, meglepiből, hanem többször. Ennyire szarok a futóink? BJGE nekem idén nem tetszik, az újoncok még tanulnak illetve sérültek, de ezzel azért kezdeni kellene valamit...

Védelem részen több dolog nem tetszik, de ezzel nyilván nem csak én vagyok így. Hol van a passrush? Hol van a futás elleni védelem? Hol vannak a TO-k, ha már az előző kettő nincs? Minden évben top pickek mennek el a secondaryra, mégis az egyik legszarabb egységünk. Hogy is? Lb sor papíron van, DL még valahogy muzsikál, de még messze nincsenek összeállva. Ezzel semmi gond nincs, ha több pontot szerzünk, mint kapunk. De! Ha O csődöl, akkor nem látom, hogy nyer meccset a Def. Mi változott ekkorát tavaly óta? Mert tavaly ez a részleg meccseket döntött el, és hatalmas potenciált láttam benne. Vajon mindenki elhitte magáról, hogy elég kimennie a fűre és meg van nyerve a meccs?
Szóval bennem ezek a kérdések motoszkáltak tegnap.
Nyilván szerencsétlen Oakland hatalmas verésbe fog beleszaladni jövő héten, de remélem azért az alap kérdések nem lesznek megválaszolatlanok...
2011. 09. 26. 09:52
LaFleur
simita : Nem a Te fóbiád, számomra is nagyon idegesítő a bíráskodás ellenünk! Solder illegal block-ját én pl. a lassítás alapján sem láttam! De az endzone int-et is ahogy elvették... Vicc.
Egyébként Bill mit reklamált olyan nagyon a végén? Szakadozott a netem, nem nagyon hallottam, hogy miről beszéltek a szpíkerek, de nem touch back-et reklamált? Az utcsó TD visszanézése utánra gondolok.
2011. 09. 26. 09:52
simita
Ledvai sporival teljesen egyetértek ! Ha marad ez a tendencia akkor mimóza kóristalányok sportja lesz ez éveken belül.
2011. 09. 26. 10:07
Vulcanius
Simita: Azért erről megkérdezhetnénk Vick-et is. Tegnap a Giant ellen a sporik kb leszarták mit csinálnak vele a védők. Sorra későn értek oda a védők és véletlen sem dobtak zászlót. Bele is sérült a harmadik negyedben... Egyébként tegnap olyan volt, mintha még nagyon benne lett volna a múlt heti agyrázkódás, több olyan helyzete is volt, mikor simán megfuthatta volna a first downt, de inkább megállt és dobott.... rossz paszt :P
2011. 09. 26. 10:16
TMR
Üdv mindenkinek!
LaFleur, azt én sem értettem, de valami olyasmi lehetett, hogy 2 percen belül voltunk és official rewiev volt, de mégis elvettek a Pats-től egy időkérést. Totális elmezavar volt a bírók részéről. A kommentátorok is csak néztek, meg értetlenkedtek a fújáson.
2011. 09. 26. 10:22
TMR
Egyébként én ezt sem értettem.

2-1-NE 1 (1:37) R.Fitzpatrick up the middle to NE 3 for -2 yards (V.Wilfork).
PENALTY on NE-V.Wilfork, Unsportsmanlike Conduct, 2 yards, enforced at NE 3

3 és 1 helyett újra first down-nal jöhettek. Biztos én pislogtam rosszkor, de mi volt az unsportsmanlike conduct?
2011. 09. 26. 10:30
gj2k
Én is csatlakoznék azokhoz, akik azt mondják, nem kell még temetni a csapatot. Elég szomorú, hogy 21-0 után gyakorlatilag mindkét csapatrész leállt, de azért vegyük észre, hogy még a 4 INT ellenére is épphogy nyert a Bills. Kinek van még olyan csapata a ligában, akik 4 INT után még mindig megnyerhetik a meccset? A másik dolog, hogy volt a mérkőzés folyamán kb. 4-5 olyan kulcsmomentum, amiből a Bills jött ki jobban. Akár a bírói fújások, akár az általunk elkövetett hibák. Szörnyű szerencsétlen meccs volt, de még csak most kezdődött az alapszakasz. És ne felejtsük el, hogy az utóbbi időben nem is az alapszakasszal voltak a bajok. . .
2011. 09. 26. 10:33
depo01
Vulcanius: szerintem ez belefér egy 100M$-os szerződésbe...

A szükségtelen (kétszer aláhúzva) durvaság tényleg "csúnya dolog", de ha repülni kell hogy odaérj az irányítóra, akkor hadd repülj már. Ne várják el hogy meg tudj állni a levegőben, vagy hogy mikroszekundumos reakcióidőt legyen.
2011. 09. 26. 10:46
Elwolf
Szerintem az UP-ba beférne még a támadófal is. A CBS-en a két kommentátor külön meg is jegyezte a munkájuk hatékonyságát.
A DOWN-ba pedig TB. Az a karriercsúcs 4 INT azért nem csak egy kis minuszocska. A zebrákat nem lehet ide tenni, pedig ide valók lennének ők is.
Tényleg, Meskó puntjai is tetszettek az ami szakkommenteknek, tudtok vmit a jelenlegi állapotáról?
2011. 09. 26. 10:56
Maniac84
A down-ba én még TB-t is idevenném tőle ez gyenge még akkor is ha 2 INT nem az ő sara volt.
A meccsről meg annyit, hogy gyönyörűen megvertük magunkat. A D rossz de nem olyan katasztrofális mint ahogy sokan próbálják beállítani. Amikor az O 4 TO-t produkál akkor az esetek túlnyomó többségében az egy elit védelemnek is megfekszi a gyomrát. A Billsnek egyébként ez volt az alapszakasz legfontosabb meccse, ami látszott is a hozzáállásukon meg a nagy ünneplésen amit a meccs végén csaptak. Ők kint hagytak mindent a pályán. Nekünk ez egy meccs volt a sok közül, az meg tuti, hogy nem lesz többször 4 TO idén. Tragédia nem történt, nagyon sokat lehet tanulni a meccsből. BB szerintem a héten a szokásosnál is jobban fogja tolni a szituációs futballt, amikor leszerelték Jackson-t az 1 yard-osnál majdnem falhoz vágtam a monitort...
2011. 09. 26. 11:07
Off az összehasonlítás, de hasonlót érzek most a Pats-el, mint a magyar vizilabdásokkal kapcs. A bírók nem nekik fújnak, hanem ha csak picit is de ellenük és minden csapat ő ellenük akarja megmutatni, hogy igenis de kemények.
Maniac84-el egyetértek, hogy nekik ez fontos volt, nekünk meg egy a sok közül, de ez elég csúnya egy a sok közül. Kívánom, hogy ugyanaz legyen a vége az idénynek, mint 2003-ban :)
2011. 09. 26. 11:12
Zelslayer
Bocsi előre is ha amatőr lesz a hozzászólásom...

Támadófal: a büntik ellenére egyértelműen jók voltak. TB annyit állhatott a zsebben amennyit akart.

Elkapók: Welker, Gronk, többit nem láttam... Chad dropja nagyon fájt.

Futók: háááát... lehet hogy hülye vagyok, de nem kéne néha mondjuk BJGE mögé rakni Woodhead-et hogy legyen egy FB jellegű formáció is??? Meg kéne tanulni újra futni a csapatnak, mert a második félidőben nem ment a passzjáték.

Védelem: pass rush nem volt. A sec itta meg a levét, a 4 to ellenére végig játékban voltunk.

Coaching: elsőfélidő kiváló, utána hagyjuk... Nekem hiányoznak a trükkös játékok, több kreativitást az offense coordinatortól! Olyan tehetséges a csapat, de nem hiszem hogy kihasználjuk.

Remélem nem írtam sok baromságot....
2011. 09. 26. 11:16
temp
Bírók:
- PI büntetésnél a védő két kézzel fogta az elkapót. Ez sajnos PI.

- egy csapat (és szurkolói), aki 21-0-ra vezet majd innen anélkül, hogy igazi momentuma lenne elbukik egy meccset, úgy, hogy a sztár irányítója 4INT-et dob az ne a zebrákkal foglalkozzon, mert az nem más, mint mellébeszélés. Ezért tart ott sok magyar sport, ahol tart, mert a vezetők mindig valami külső körülményben keresik a hibát, és remélhetőleg ezért nem fog ott tartani a Patriots, mert BB az öltözőben Oncho-t, Brady-t és a védőket fogja ostorozni és nem a bíráskodást.
2011. 09. 26. 11:25
TMR
viito, teljesen igazad van. De mivel magyar vagyok, nem tudok nem a bírókkal foglalkozni ;-)
2011. 09. 26. 11:46
Simita:
a büntik:
Brown: kétséges volt a DPI, de úgy gondolom,bedobható volt. Brown egyértelműen nem a labdára figyelt (not playing the ball) és úgy érintkezett a támadócsapat jogosult elkapójával, hogy zavarta egy elkapható előre passz elkapásában. Egyetlen kérdéses elem az elkaphatóság szerintem...amúgy valszeg az döntött a FJ-nál a zászló bedobásakor, h nem a labdára figyelt.
Solder: a visszajátszás alapján nekem jogosnak tűnt. Roughing the passer: ezen viszont én is kiakadtam. Az ítélet jó volt, csak a szabály hülyeség:S:S:S:S Ezt mindenhol (NFL,NCAA, stb.) bedobják rendszeresen. Persze, megértem, védtelen játékosok védelme...(nem tudja megvédeni magát, aki passzol ill. rúg, amíg nincs reális esélye az egyensúlya visszanyeréséhez).
Csak hogy álljon le, egy igen komoly lendülettel érkező védő, aki mindent megtesz egy passz blokkolásáért, vagy egy sackért?! szóval itt a szabály hülyeség szerintem, totál ellentmondásos.
2011. 09. 26. 11:57
Burkus
Viito:

Ott a szó! :) Ez nem a bírókon ment el, de lejtett a hazai pálya. Ha nincs négy INT, zeneszóval nyerjük a meccset. Ha nincs az utolsó drive és DMC kapitálisan hibás helyzetelemzése (engedni kellett volna Jacksont), akkor is bármi lehetett volna. Három ponttal kikapni meg nem a világ.

A PI-t illetően csendesen és illő tisztelettel azért vitatkoznék Veled, mert az elkapónak esze ágában sem volt megjátszani a labdát, nekifutott Brown-nek és rájátszott a szitura. Az igaz, hogy a védő sem a labdát nézte.

Egy hárompontos zakó tényleg nem nagy ügy, különösen úgy, hogy a Jets is kikapott. Ami miatt sztem itt nagy az elkeseredés, hogy ebben a csapatszerkezetben/összetételben csak akkor van benne a nagy eredmény (értem ezalatt a sikeres PO szereplést), ha az offense kifogástalan és egyébként nagy szerencsénk van. (Ld. Wilfork interception a Chargers ellen.) A passz elleni védekezésünk már most a 31., csak a Panthers van mögöttünk. Megint majdnem 400 yardot passzoltak ellenünk tegnap! És semmi előrelépés évek óta! Tudom, sokak szerint ide nem kellett volna Clay Matthews, mennyivel jobban jártunk, hogy helyette megszereztük Chungot és Tate-t.... :) Matthews playmaker,nálunk jelenleg talán Wilfork egyedül az a védelemben.

BB védelmi guru elsősorban állítólag és évek óta nincs rendes védelem. A támadás pedig TB-n áll vagy bukik, ha nincs jó napja, akkor kikapunk. 2008-ban még elég jó csapatunk volt (Vrabel, Warren, Harrison és a többiek), hogy elbírjuk a hiányát, sztem idén már nem bírnánk el. Úgy járnánk mint a Kóc.(Amilyen mázlisták, 1/1-en jövőre megszerzik Luck-ot és kezdhetik elölről a nagy franchise QB időszakot.)

Moss-nak nyugodtan lenne itt helye, nem tudna úgy tömörülni a védelem, ahogy most teszi. Ahogy egy Samuel-lel a fedélzeten sem dobálnának ilyen nyugodtan.

Ja és a coaching... Ők adaptálódtak a második félidőre hozzánk, mi képtelenek vagyunk változtatni. Ebben a csapatban egyszerűen nincs meg az a képesség, hogy nehéz helyzetből fordítson. Azt tudjuk - és azt jól - hogy vezetünk 2-3 TD-vel és tartjuk. De tegnap még ez sem sikerült. És ez a Bills a 3:0 ellenére nem egy világverő csapat! Szerencse, hogy idén nincs nekünk NFC North, mert egy Packers meg egy Lions meccs tényleg megtörné az önbizalmat is.
2011. 09. 26. 12:18
tomi-tomi
timep76,
"Kérdés: Az utlsó Bills TD-nél látszott, hogy amikor a Bills játékos beesett az End Zone-ba, akkor kiperdült a kezéből a labda. Ha megadják a TD-t a bírók, akkor ilyenkor mi lett volna? Mert rögtön utánanyúlt és megfogta. Fumble TD? Incomplete pass? (bár az hülyeség, hiszen futott vele és birtokolta)"
Mivel futva ért az end zone-ba, ezért abban a pillanatban, amikor a labda eléri a vonalat és a játékos (még) birtokolja, a játéknak vége TD-vel. Passznál bonyolultabb a helyzet, mert akkor először ott a birtoklást kell "megszerezni".
2011. 09. 26. 12:23
Jajj de jó hogy Burkus is egyetért a Samuel ügyben :) Süti :)

A héten újra lesz mit bizonyítania a csapatnak. Reméljük felébrednek és elverik a Raiders-t.

Szerintetek mennyi realitása van annak, hogy ha Price ennyit sárült, akkor cut és jön Moss pl? És ebben a kérdésben főleg a Price cut a lényeg :) Csak hogy ne menjünk el nagyon Moss irányába.
Ólcsóban még bízom, mondjuk bye week-ig még mutathat valamit. De ha addig semmi, akkor 3 milka ide 3 milka oda lehet pakolják kifelé. Big Al szerintem hiába nem játszik annyira jól, ő jobban hiányozna és szerintem most nehezebben lehetne pótolni. WR-eknél azért van mélység illetve ott van Moss.

És továbbra is Samuel-t akarom :) Lehet a SB-on rontott és nem túl jó ütköző, de coverage-ben és TO-ben igenis az egyik legjobb. ÉS hátra is jó lenne valaki, veterán.
2011. 09. 26. 12:37
hulit
A secondary nemcak nálunk gyengélkedik a irányítók sokkal többet tudnak passzolni mint az elmúlt években bármikor ez gondolom a lockout miatt van a védelmek közel sem összeszokottak ! Mr. 85 szerintem nincs annyit játékban mint
kellene emlékeim szerint Mossnak is voltak dropjai csak volt lehetősége javítani olyan sok passz ment neki !
Minden közvetítésben elmondják hogy a cornerbackek kisebbek mint az elkapók akkor miért nem nagyobb és erősebb játékosokból lesznek cornerbackek ?
2011. 09. 26. 12:42
tomi-tomi
Samuel miért kerülne ide? Az Eagles el akarná trade-elni? Nem tudok róla. Alacsony (nagyon), a Pats csak magas CB-ket keres mostanában. INT-et szedünk eleget, coverben nem olyan jó, ő kifejezetten ballhawk CB. Miért adnánk magas árat egy olyan CB-ért, aki nem jelentene akkora upgrade-et?
DMC nem olyan magas, a pontosan, magasan odadobott labdákat a WR fogja leszedni. Tavalyi INT-jei magas WR-ek ellen nem voltak ilyen szempontból tökéletes passzok. Neki a LoS környéki jam-elésben kell fejlődnie.
Price max IR, nem lesz cut, túl sokat áldoztak rá és még nem is volt éles megmérettetése.
Moss nincs sehol, Ocho meg itt van.
2011. 09. 26. 12:48
lipi
Srácok!

Mosst felejtsük el, pls! Én még emlékszem, hogy semmivel nem tett többet az utolsó nálunk töltött évében, mint pl mr 85 idén, viszont sokkal több volt a hisztije. Jelentősen feljavult a játékunk, miután távozott a csapattól. Ne jöjjön vissza.

Inkább egy tucat szipológust minden játékos mellé, hogy rendet rakjon a fejekben...

Mindkét meccsünkön a billst megelőzően 6-8 célpontnak ment passz, kb azonos számban. Most két embernek ment a passzok 80%-a. Itt bizalom hiány, lazsálás, jó cover vagy a fasz se tudja milyen okokból az eddigi labdaosztogatás nem működött. Ezt egy Randy nem tudja megoldani, max tetézni.

A cb állomány meg tavalyihoz képest annyit módosult, hogy visszatért Bodden, lett egy új nickel Arrington helyett és ki lett söpörve a "selejt". Az már külön pech, hogy DMC nem találja magát, felkészülnek belőle (?), Bodden meg még nem tudott felpörögni a sérülése után. Az új CB meg szintén sérült. Tavaly működött valamennyire az egység, TO gyár volt, idén meg csőd. Ezt egy új-régi ember szintén nem tudja megoldani egy csapásra...
Ezt az évet ezzel az állománnyal kell végigvinni. Max reménykedni lehet benne, hogy kukázunk valahonnan egy Woody szerű egyént a védelembe... (bár ez évek óta nem sikerül...)
2011. 09. 26. 12:55
Én nem szeretném, ha Olcsó menne. Szerintem jó a srác. Amikor labdát kap, akkor többnyire nagyon szép elkapásai vannak. Most volt dropja, TD-t érő szituban. Azért ne kapjuk le rögtön a srácot. Azért is mondom, hogy még bizonyíthat. Amiért írtam, hogy ha nem jó akkor kivágják, mert a csapat nem szívbajos, ahogy az idei évet elnézem.
Price egy év piros trikó után produkál egy olyan évet, ahol sérült vagy IR vagy akármi, akkor szerintem jövőre óriási nyomás lesz rajta. Hiába feccöltek bele sokat, ha nem hasznos a csapatnak akkor lapát.

Samuel miért? Mert jó corner. És jelen pillanatban az első 3 alapszakasz forduló után, ráférne a segítség a sec-re. Persze DMC jó alapvetően, én nagyon szeretem a srácot, de idén árnyéka önmagának. Olyan passzokat szedett le tavaly vagy ütött el, amikből idán is láttunk már párat és most nem tudta megoldani. Bodden meg nem is értem mi van vele. Aki most a corner szekciót viszi TO szintem az Arrington, akiből baromira nem néztem volna ki.
Mondjuk az egész D-ről beszédes az a mostani stat, hogy a három legtöbbet tackle-öző a csapatban corner. És ez nagy gáz sajnos.

Én nagyon optimista és pozitív ember vagyok mindig a csapattal kapcsolatban, de ami most volt a tavalyi évet hozza elő és attól már én is félek. Remélem tényleg ez csak egy kis kisiklás volt.
2011. 09. 26. 12:57
hulit
Akinek nem tetszett Mr.85 dropja az nézze meg a Falcons meccs
összefoglalóját White miket ejtett el !
2011. 09. 26. 13:06
tomi-tomi
lipi,
valami ilyesmi. :-)
paul43,
elbeszélgethetünk Samuel képességeiről, de ez csak teoretikus beszélgetés lesz, mert nincs a piacon. Ezen az alapon felvethetjük Revis-t és még ki tudja hány CB nevét.
2011. 09. 26. 13:08
Tamas
Tavaly a PO vereség után úgy emlékszem, hogy 3 komoly probléma merült fel:

-Nincs pass-rush.
-Nincs igazi mélységi WR.
-Összeomlik az O-Line.

Ebből egyedül a támadó fallal sikerült foglalkozni, egyelőre úgy tűnik az rendben van. De a másik két hiányunk semennyit nem javult.
2011. 09. 26. 13:17
lipi
-Nincs igazi mélységi WR. Ezért lett hozva Ocho. Plusz itt van price, aki egyelőre nem éri meg az árát, bocs ez szar volt, de hátha egyszer egészséges lesz. Plusz a támadási sémánk nem követeli meg egy ilyen WR rosteren tartását.

-Összeomlik az O-Line. Lett hozva egy veterán, nagyon jó G, első körben egy franchise LT, visszatért Mankins. Depth. Na, az nincs...

-Nincs pass-rush. Na, ez sincs. Pedig már védelmi sémát is váltottunk, igazoltunk egy köbméter veteránt, kibasztunk mindenkit aki nem bizonyított, sőt olyat is, aki bizonyított.

A HO megtesz mindent, de valahogy a f.sz rosszabbik oldalán vagyunk. A kérdés, hogy mennyire a lockout miatt és mennyire más miatt. Én egy kicsit az edzőket érzem ludasnak benne, illetve a játékosok hozzáállását, fejbeli problémáját.
2011. 09. 26. 13:22
tomi-tomi: Samuel-t csak azért mondom és szerintem mondja más is, mert mikor a Phillybe ment Aso és D-Cro, akkor bizony túl akartak adni Samuelen. Persze most csönd van körülötte de D-Cro és Samuel közül szerintem az egyiket el lehetne hozni valahogy. Nem olyan eszetlen magas áron.
Amúgy valóban teoretikus marad a dolog :) Egyébként ha DMC a tavalyi szinten nyomná és Bodden is beváltaná a hozzá fűzött reményeket, akkor nem kéne ide Samuel, de most szerintem simám elférne.
2011. 09. 26. 13:29
lipi
Ha bármilyen random támadóalakulat minimum 400 yardot tud haladni ellenünk, és legalább egy, de helyenként több WR képes minimum 100 yardot felírni ellenünk, ott nem csak a secondary részleg a ludas.
Konkrétan mintha nem lenne LB sorunk. A nyomás blitzből, van DL-ból jön, nem az LB-ktől, a TE-ken CB védekeznek, a futást a safetyk állítják meg.
Mayo nyomokban sem emlékeztet önmagára, Spikesról az nfl.com statisztikájából vettem észre, hogy egyáltalán pályán volt, Cuni sehol, Guyton, Flatcher súlytalan. Egyedül szerencsétlen Ninko aki még valamennyire próbál küzdeni...
Szóval a cb részlegről annyira nem szedném le a keresztvizet és tölteném fel őket súlyos pickekért máshonnan szerzett emberekkel. Nyilván szarul játszanak, de semmi segítséget nem kapnak sem elölről, sem hátulról...
2011. 09. 26. 14:01
Én sem szeretem, ha egy vereség után a bírókkal foglalkozunk, de nem lehet szó nélkül elmenni amellett,hogy annál a kérdéses esetnél konkrétan vagy 60 yardnyi előnyt adtak a Billsnek. Nekem egy kép van a szemem előtt, ahogy Brown teszi szét a két kezét, és a WR szorosan öleli át, szóval szerintem az egy ügyesen eljátszott PI volt, a WR legalább annyira benne volt a kontaktban, és csak egy int meg 40 yard múlott rajta.És már előtte is volt 15 yardos bünti. Persze hogy bántja ez egy Pats szurkoló szemét, még akkor is, ha tudvalévő, hogy nem ezért veszítettünk, ezt senki nem állította. A dekoncentráció volt az oka, meg a defense teljes impotenciája. Nem is tudom, honnan gondolta BB hogy ez a két safety NFL-szint, és hogy jobban járunk, ha kivágja Sanderst meg Vödört.
2011. 09. 26. 14:11
Én Mosst nem azért említettem, mert azt gondolom, hogy visszahozza a csapat, vagy hogy vissza kellene hozni. Egyszerűen azért hoztam szóba, mert sajnos Ocho nem alkalmas a pótlására, nem az ő szintje már, és nem megoldás a deep passoknál. Meg egyelőre a rövidebbeknél sem, és ráadásul ilyen teljesítmény után senki nem fogja duplázni, mint ahogy azt Randy ellen kénytelenek voltak. Most Gronkot duplázták a 2. félidőben, meg is lett az eredménye azzal a bizonyos inttel. Még ha úgy gondolnám is, hogy Randy még mindig beférne a csapatba, tudom, hogy balhéval távozó játékost hozzánk nem nagyon szoktak visszavenni. Egyetlen kivételről tudok (Deion Branch), de azt is pont Moss távozása kényszerítette ki. DE azt se tekintem véletlennek, hogy Brady azt nyilatkozta, hogy ha rajta múlna, ő tárt ajtóval várná. Ő egy kicsivel többet tudhat az Brady-Ocho chemistry-ről...
2011. 09. 26. 14:47
depo01
viito: abban szerintem teljesen igazad van, hogy a csapatnak a saját hibáira kell koncentrálnia és az öltözőben nem a bírókkal kell foglalkozni. azt is megkockáztatom, hogy még a sajtóban sem szabad a zebrákat szidni, mert az visszajut a játékosokhoz és a saját hibák alól hamis feloldozást adhat.

viszont foglalkozni kell(ene) a dologgal, mert az elfogadhatatlan, hogy kulcspillanatokban bírói hibák döntsenek. a máskor oly szigorú Goodell eltiltást vagy pénzbüntetés szabhatna ki a pocsék bírókra...

tudomásom szerint PI csak akkor lehet ha elkapható a labda, nem? ha a receiver nem a nagyhalál eljátszását választja sem kaphatta volna el, mert egyrészt túl messze volt a labdától, másrészt meg egy másik védő (bocs, a nevekre nem emlékszem) kapta el a labdát, mint akire a PI-t fújták, szóval először rajta kellett volna "átrepülnie".
2011. 09. 26. 15:15
non4m3
@trotter
TB jóllakott? mivel? 2007es "blamával" vagy azóta "veretes" PO meccsekkel (már ha bejutottunk)?

nagyon remélem hogy nincs igazad, mert akkor nagyobb bajban vagyunk mint azt hisszük


Kíváncsi lettem volna mit kezd a csapat 1.45el a végén -7nél, na akkor kiderült volna hogy mit ér ez az O (Hörivel szinte 100% hogy meglett volna, de így kicsit megtépázva érdekes lett volna, kár hogy ezt már sosem tudjuk meg)
2011. 09. 26. 15:30
temp
lendvaik: nem tudom. szvsz egyrészt ezt a meccset nem a bíráskodás döntötte el. Nem az történt, hogy két csapat fej fej mellett játszott egyformán jól/rosszul és egy kulcs pillanatban a bírók belenyúltak (akarva vagy akaratlanul) a történetbe, vagy azt sem mondhatom, hogy a Patriots végig a bírókkal szemben játszott (Tom mégiscsak dobott 4INT-et, ami az ő szintjén kb a 0 vagy inkább a -1 értékű teljesítmény). A játék képe alapján a 3. TD-nk után átadtuk az irányítást O és D oldalon is a Billsnek, és csak rajtuk múlott, hogy élni tudnak e ezzel. Idén tudtak, idén nem "billselték" el a meccset.

Másrészt a bíráskodás mindig probléma lesz, főleg egy olyan kontakt sportban, ahol soha nem egyszértelmű, hogy a védő rángatta a támadót vagy fordítva, mivel igazából mindkettő fogja a másikat, és ugye a bírók is csak emberek. Ezzel együtt azt gondolom, hogy az NFL bíráskodása alapjában véve példaszerű. Először is sokan vannak a pályán, másrészt ott a video bíró és harmadrészt ott az edző piros zászlója. Nem mondom, hogy nem fordulnak elő emberi tévedések, de azt gondolom, hogy messze kevesebb van belőlük, mint a sportok nagy részében

(offtopic, de pl a fociban miért nem vezetik be évek óta a visszajátszás lehetőségét? vagy pl ki mondta, hogy egy vizi( vagy kézi)labda meccset nem vezethetne több játékvezető, hogy több szögből lássák az eseményeket? az NFL legalább próbál ezen a téren is tanulni, fejlődni a múltból nem vágják mindenre oda, hogy mert ez a hagyomány).
2011. 09. 26. 15:31
pat68
Én sem temetném még Ocsót. Nem láttam statisztikát, de nem túl sokszor láttam a pályán, ha fenn volt sem nagyon dobált neki TB. Még nincs meg a bizalom, vagy csak a védőket viszi el magával, hogy legyen helye Wesnek és Gronknak!? Még várom a nagy bemutatkozást Tőle, bár tegnap is volt szép elkapása.
2011. 09. 26. 16:01
tottom
Nyugi srácok!
Ocho istenkirály lesz, meglátjátok.
Nagyon jók a képességei, kiváló az alkata és most kapott egy top irányítót. Ebből TD hegyek lesznek még...:)
Mosst meg hagyjuk, ő a múlt. Nagyon jó volt, de BB már hallani sem akar róla szerintem.

A védelmünk hullámzó formája sokkal aggasztóbb. Ott a fejekben nagy rendet kell tenni.
2011. 09. 26. 16:02
Burkus
Nem tudom, hogy azóta változott-e a helyzet, de az utolsó információ az volt, hogy Samuel trade listán van.
2011. 09. 26. 16:03
depo01
én (szokás szerint) máshogy látom. :)
szerintem fordulópont volt, Tommyboy itt omlott össze:

11:38 Brady IC
11:27 Roughing the passer
10:50 PI
10:39 TD
10:32 Brady IC-ből TD

dob egy IC-t, jön két erősen véleményes, bosszantó bünti (66 yards), kapunk belőle egy TD-t, aztán szinte pihenés nélkül mehet is vissza. nem hiszem egyből IC-t dobott volna, ha hosszabb a drive és van ideje lehiggadni. ezek fényében szerintem kulcsmomentum volt.

egyértelmű hogy az NFL tett a legtöbbet a bírói hibák kiküszöbölésére, de (vigyázat, összeesküvés elmélet jön) kínosan vigyáztak hogy azért bele is lehessen nyúlni a meccsbe. ennek az eszköze a nem challenge-elhető fault-ok. (értem a különbséget, nem kell elmagyarázni :) )
emiatt egy kicsit olyan amerikaiasan álszent ez a nagy videobírózás, dehát végül is ez egy amerikai sport...
2011. 09. 26. 16:03
Pupu
Én most végezetem a meccsel..
Nem voltam túl boldog de annyira nem vagyok elkeseredve..
A vereséghez nem vagyunk hozzászokva így kicsit nehezebb feldolgozni.
Nem hinném hogy a legnagyobb baj a CB részlegünkkel lenne sokkal inkább hogy nincs nyomás az irányítón..
AZ meg hogy Tom jólakotnak tűnik?
3 meccs:

TDS 11 INT 5
YDS 1327 RTG 113,8

Ez egy jóllakott irányító adatai?(És ebből 3 INT nem az ö hibája szerintem..)
Sok csapat szeretne egy ilyen jóllakott irányítót:D
Sokan a Browns meccsel hasonlítják össze de szerintem ez a Bills jelenleg sokkal jobb csapat mint az akkori Browns..
Persze vannak hibák mind a támadó oldalon mint a védőknél de szerintem a POba simán ott leszünk..hogy ott meddig jutunk majd kiderül.Én bízok benne hogy arra a védelem kicsit össze szedi magát mert akkor nem lesz senki aki megállíthatna minket..én régóta nézzek Pats meccset de még sose láttam Tomot(a tegnapi 4 INT ellenére) jobban játszani mint idén és nem azért mert 3 meccsen 1327 yardot dobott hanem mert pl a múlt heti chargers meccsen mikor nyomás volt rajta akkor se tört meg..Vagy mondjuk a tegnapi 4 INT után is teljesen magabiztosnak éreztem..
Mosst meg felejtsük már el..Nagyon el lennék keseredve ha visszajönne..nem hinném hogy WR gondjaink lennének..Ráadásul nem egy olyan WR lenne szükségünk aki lassan egy éve nem játszik folyamatosan..
2011. 09. 26. 17:13
Patriots NEB
Szép napot mindenkinek!
Láttam tegnap a meccset a neten.Rendesen megvertük saját magunkat és abban is van némi igazság,hogy nem a bírókkal kell(ene) foglalkozni.De!Abban a drive-ban azért rendesen megérezték a "zebrák",hogy most lehet kicsit segíteni a hazaiknak.A saját 5 yard-jukról 3 és 10-re(Rossz passz)fújták be a Qb szabálytalan támadását.Így a gólvonalról rúgás helyett,15 yard bűntetés és első kísérlet.Itt megcsinálták a first down és jött a pass interference.Ez a legszubjektívebb szabálytalanság az NFL-ben.Gyakorlatilag mindíg befújható,de lehet vele játszani.Következő játék az ominózis int. helyett újabb szabálytalanság és gyakorlatilag 1 first down-nal ott voltak a gólvonalon.Nem csoda hogy teljesen meg volt zavarodva az amúgysem zökkenő mentesen működő védelem.Azt hiszem vasárnap is lesznek nehéz pillanataink a "fekete lyukban",de remélem tanulunk a hibáinkból.
2011. 09. 26. 17:24
hulit
A fentebb említett Eagles sztárokból bohócot csinált
a kisebbik Manning és egy másodéves irányító úgyhogy nem
biztos hogy a mi cornereink olyan rosszak !
Elnézve a Raiders meccset nem vagyok nyugodt 171 futott yard
a Jets fala ellen tiszteletre méltó teljesítmény és a sok futójáték miatt az órát is nagyon tudják futtatni !
A Chicago 11 yardot tudott futni a sajtfejűek ellen !!!!!!!
2011. 09. 26. 17:25
hulit
Másodéves elkapó !
2011. 09. 26. 17:33
lupus
Moss kuka.
Cb minek? Tavaly azon rimankodott a fel tarsasag,hogy nincs pass rush es ezert a sec kiszolgaltatott helyzetben van. Nos,akkor tobb volt a TO,ami meg iden sincs kizarva.
Ami nagyon hianyzik a D-bol az a vezer! Rodney kivalasa ota nem talaltunk senkit a helyere. Kell egy vezer! Nem csk,az van. Kell valaki,aki elol megy es iranyt mutat a sisakjaval. Rogton a helyen lesz a D(ami leginkabb csak az LB sor). Nagy baj,hogy Mayo "csak" Teddy-tol tanulhatott 1evig. Persze,majd jonnek a Rodney dirty player volt hsz-ek,de amikor o megerkezett,annak hangja volt!!
2011. 09. 26. 17:40
benzinkut
sajnálom a tegnapi meccset, de hát ez van. remélem tudunk profitálni a vereségből.
DMC nagyon alulteljesít. LB-k mintha nem is lennének. TB most kidobálta a tavalyi szezoni INT-et, többet nem fog dobni :D
aki nekem nagyon tetszett és feltétlenül UP-ba sorolnám az RIDLEY. elég jó futásai voltak a srácnak, szerintem nagy jövő áll előtte.
össze kéne rázni a D-t, mert nem lehet arra játszani, hogy majd több TD hozunk, mint a másik csapat.
ahogy azt már valaki írta, nekem is hiányzik a kreatív támadójáték, ezzel is kéne vmit kezdeni.
Ocsó szerintem bele fog majd jönni, a csúnya droppon kívül volt megint szép elkapása is.
szerencsére a jets is kikapott, a csoportelsőséget kizártnak tartom, hogy nem szerezzük meg. nem lesz gond, de sajna ezeket a hibákat nem lehet a rövid off-seasonra fogni már (szerintem).
2011. 09. 26. 17:50
Mr nemo
Remélem TB kidobálta az összes INT-jét ebben a szezonban, és a Bills-nek is szereztünk egy jó napot :)

Legalább már nem stresszel minket a veretlenség általi nyomás :)
2011. 09. 26. 17:51
hopi46
16, Devin McCourty NE CB 24 szerelés
Holtversenyben a liga 3,legtöbbet szerelő CB-je. Mi a nagy baj vele? Semmi! Hol a többi védő? Ki segít neki? Mondta neki valaki a végén, hogy ne védekezz, legyen TD? Ő a védelem irányítója? Le kéne szállni róla és a többiekre kéne több figyelmet fordtani!
2011. 09. 26. 18:04
lipi
Épp ez a baj. Egy CB-nek nem szerelnie kell, hanem a passzt megakadályozni. Ha egy CB neve mellett sok szerelés van, az azt jelenti, hogy az elkapó megcsinálta mellette a játékot, és csak az elkapás után tudta szerelni. Akkor meg már tökmindegy...
- revis: 9tck, 2PD, 1 int
- Asante: 11tck, 2PD, 1Int
- Charles Woodson: 10tck, 3PD, 2 int.

csak pár példa.

DMC: 24tck, 3PD, 0 int. Rohadt sokat dobálnak rá, és általában sikerrel.

Nem bántom a srácot, mint pár hozzászólással feljebb kifejtettem, csak tavalyhoz képest nagyon szarul teljesít. (tavalyi számai totál szezonban: 82tck, 17PD, 7 int...)
2011. 09. 26. 18:24
baracskay
Brady egész évben nem adott 4 interseptionts. Ez van akkor is bajnokok leszünk csak fel kell, hogy javuljunk. Szerintem nem is raiders meccs hanem a coboys elleni lesz az igazi megmérettetés. Szerintetek????
2011. 09. 26. 18:26
Maniac84
DMC szerintem nem olyan rossz mint amit a számok mutatnak, viszont a tavalyi formájától is messze van. Nekem meggyőződésem, hogy lesz ő még jobb. Nehogymá az ikertesó jobb szezont fusson mint ő. :D
2011. 09. 26. 18:37
hopi46
@lipi
Mit csináljon egy CB, ha:QB úgy dobál ahogy akar, WR magasabb és esetleg kettő is jön felé, paszsávban nincs segítség? Igen DMC tavaly jobb volt és még idén is lehet jobb, de szerintem túl nagy a teher rajta és a cseréje sérült vagy ujonc, Azért dobálnak rá mert a másik oldal kicsit erősebb. Aki sokszor kényszerül játékba többet hibázhat. És ez így lesz a következö meccseken is,ha nem változik a csapat védekezése, mert az ellenfél a védekezésünk gyengéire játszik.Nem DMC gyenge, hanem a csapatvédekezés.(Szerintem)
2011. 09. 26. 18:41
hulit
A Jets meccs lesz az igazi megmérettetés a védelem ott
mutathatna valamit az igazi tudásából szeretném látni
Sanchezt Big-Al alatt egy párszor !
2011. 09. 26. 18:59
Sajnos én már 21:0-nál féltem, mikor TB INT-t dobott Welker felé. Az látszott, hogy Fitzpatrick nem sz@rta össze magát 2 INT után, ugyanúgy dobált továb DMC-re. 4. és 19-nek is nekimentek, nem jött össze, a csapattársak pedig barátian megpaskolták a sisakját. Mi sehol sem voltunk ehhez a lelkesedéshez. El nem tudom képzelni, mi lett volna fordított esetben (dehogynem). A támadósorunk eszméletlen erős. Welker földöntúli elkapásokat vitt véghez. 4 INT mellett is simán nyertünk volna, ha a védelem csak egy hangyaf@sznyival jobb. De a védelem pont annyira volt szar, hogy kikapjunk. Nagyon remélem, hogy ez volt a tavalyi Browns pofon, de tartok tőle, hogy a leendő ellenfeleink tisztán látják, hogy mi a teendő ellenünk, és ők sem fognak beszarni 21:0-nál.
Az Oakland kemény lesz. Jó formában vannak, ha a védelmünk nem fejlődik, elsősorban fejben és lélekben, végünk.
2011. 09. 26. 20:20
TÖRÖLT
Jó Estét Mindenki :D

Elég érdekes olvasgatva itt a hsz-eket és azért valljuk be egy nem teljesen 100%-os Moss még mindig HANGSÚLYOZOM MÉG MINDIG többet ér PRICE-nál aki jelenleg ígéret,és sérült vagyis semmilyen hasznára nem válik a csapatnak jelenleg CSAK VAN.Elég érdekes az is számomra amikor nálunk volt mindenki meg volt érte veszve erre ezeket kell olvasni kuka meg ilyenek azért egy kis tisztelet jár neki szerintem mert letette nálunk is a névjegyét amivel mutatta igenis nagyszerű elkapó.Szal kicsit több tiszteletet ha lehet!!
De Martino befejezte írogatásait a Pats.hu-ra :) Minden Tiszteletem az itt melózó Szerkesztőké

GO GO PATRIOTS GO PATS.HU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2011. 09. 26. 20:30
infidelitas
Nos, erről a meccsről a magyar vízilabda válogatott jutott eszembe, pontosabban a vb-elődöntő, ahol négy gólos előnyről sikerült kikapni. Magyarán jól megvertük saját magunkat. Őszintén szólva egy dologban reménykedem, hogy a sérültek minél hamarabb felépülnek, mert ez így nem lesz jó. Látszik nélkülük, főleg D-ben, nagyon vékonyak vagyunk. Ocsó szerintem rendben lesz, neki is fejben kell ott lenni. Az az érzésem, hogy túlságosan akar és begörcsölt. Én elküldeném egy 3 napra pihenni, hogy feloldódjon :) Nekem inkább Branch nulla elkapása volt a nagy talány, talán Brady még feléje sem dobott... A sec-et nagyon impotensnek érzem, mert nem tudunk tight coverage-ban játszani, főle, hogy ember védekezést játszunk és nem zona védekezést... Amellett, hogy a D-faltől nem nagyon kapnak segítséget... Brady 4 intjéből kettőnél éreztem hibásnak (Ocsó és Gronk felé menő labdánál). A másik kettőhöz k**va nagy mázli volt, ezek az esetek 70-80%-ban incomplete pass-ok lesznek, most nem, ráadásul két esetben is INt lett... Nekem, az tetszett, hogy Brady az utolsó INT-nél az oldalvonal mellett tüzelte a többieket... és TD-t csináltak belőle. Ami nem tetszett az O 3rd down %-os mutatója, az nagyon halovány, legalább 50% fölé kellene tornászni... Az Oakland elleni meccstől nagyon tartok, mert egy részt jó kis csapat, másrészt baromi messze kell repülni majd, ami egy plusz hátrány (több időzónát is átutazva)... Sajnos bőven benne van egy újabb zakó... A másik baj ezzel a vereséggel, hogy mivel divízió meccs volt, ezért most már minden divízió meccset nyernünk kell a csoport elsőséghez, ami azt jelenti, hogy a Jetset oda-vissza kell verni, ami lássuk be elég necces...
2011. 09. 26. 21:35
lupus
@De Martino
A legmelyebb tiszteletem es elismeresem Mosse es az osszes NFL-ben valaha megfordult embere. A "kuka" nem ra,mint szemelyre vonatkozott,hanem az ideara. Itt abbol kell fozni,ami van. Ennyi kihagyas utan hiaba jonne vissza eselye se lenne bizonyitani. Raadasul egy lejart lemez,egy visszavonult jatekos. Otlet szinten,meg a szamitogepes jatekokban jo lehet,de az NFL-ben max szakertonek szabadna alkalmazni. Felre ertes ne essek! Nem a rudasat,tapasztalatat kerdojelezem meg! Cdupan eltelt felette az ido. Ez nem szegyen a 16-0at nelkule nem lehetett volna osszehozni. A "Mars lako",aki 2,3 ember gyurujeben is leszedte a levegobol a labdat...
2011. 09. 27. 16:12
alex
Sziasztok

Meg soha nem irtam ide semmit. 1 kerdesem lenne, az utolso TB INTnel miert csak lebecolt a palya vegen, miert nem probalta blokkolni a labdaval kocogo jatekost??? Ez ugy latom senkit nem zavart, pedig barmennyira STAR iranyito azert telibe kellett volna vagni az embert!!!
2011. 09. 27. 16:16
lupus
Azt szoktak mondani a tackle-t meg a vizesfiunak es a cheerleaderek is meg kell tanulni. Ennek ellenere vannak posztok,akik jobb ha nem probalkoznak...inkabb kapj egy tf-t,mint leseruljon a star qb-d.
2011. 09. 27. 17:01
alex
Szerintem barmelyik mas iranyito a ligabol megprobalta volna blokkolni azert. Szerintem Brady addigra mar feladta magaban a meccset es ment volna inkabb tusolni :D
2011. 09. 27. 17:07
lupus
Ez is benne lehetett,de hidd el jobb,ha egy iranyito nem blokkol...:D
2011. 09. 27. 21:31
bara
nekem is megfordult a fejemben, aztán visszanéztem: tuti nem érte volna utol, így meg jobb, hogy nem kezd el bohóckodni...
már az is némileg vicces látvány volt, amikor maga próbálta megfutni a td-t - hááát, egy olajszállító tanker sokkal fürgébbnek tűnik nála:))
2011. 09. 29. 00:55
Zarathorn
alex
2011. 09. 27. @ 17:01

Szerintem barmelyik mas iranyito a ligabol megprobalta volna blokkolni azert.

Hát szerintem egy PM-sem törné össze magát....
2011. 10. 01. 21:32
Tzimisce
alex: Magunk közt szólva örüljünk annak, hogy van egy tökös punterünk, aki utolsó emberként nem egyszer csinált tackle-t a visszahordó emberen.
Brady-t láttam támadóként blokkolni, már az is nagy szó volt, de tényleg, a tackle-re egy Scrambler QB aki szokott ütközni, menjen, de egy Pocket Passer aki nincs ehhez szokva, feleslegesen töri össze magát.

Én alig várom, hogy Ellis és Big Al beérjenek, de félek, hogy azoknak lesz igazuk, akik azt mondják, hogy együk meg amit főztünk Big Al-el.
Price és Ocho: Ocho nem érzi ezt a támadósémát, reméljük hamar beérik. Price meg üvegből van, vagy nem tudom, de én vagyok az egyik első tagja a Price fan clubnak, de ez kezd már kiborítani egy kicsit, hogy 2 évig azért fizetünk, hogy a kispadon üljön, hol prospectként, hol sérültként. Énnél még Gonzalez (ha jól emlékszem a 3. QB nevére) is többet nyújtott...
Hozzászólás a(z) Ups & downs - Alapszakasz 3. mérkőzés bejegyzéshez