Menetrend
Szavazás

Válogatott undraftedek (frissítve)

2008. 05. 01. 14:29
Szerző: temp
Kategória: Hírek
A draft végeztével a csapat továbbra sem tétlenkedik. A draftot követően 70 játékossal állt szerződésben a csapat, míg a szabályok szerint az edzőtáborok idejére maximum 80 játékos lehet kerettag. Mindez lehetővé teszi a csapat számára, hogy folyamatosan 7-8 olyan újoncot is kipróbálhasson, akik a drafton nem keltek el.
Mindjárt a draftot követő első napon több újonc is érkezett a csapathoz, az East Carolina egytem OL játékosa Josh Coffman, az Illinoisról érkező DL játékos Chris Norwell és a Liberty egyetem linebackere Vince Redd már megegyezett a csapattal, míg Jonathan Stupar virginiai TE és a portland state-i DL játékos Casey Tyler már alá is írta a szerződését. Vince Reddre érdemes figyelni, tökéletes 3-4 OLB lehet belőle. ha a pályán kívüli problémáit sikerül kezelni. A Virginian játszott előbb OLB, majd DE poszton Chris Longgal párban, de 2005-ben és 2006-ban is drog tesztet bukott, emiatt távoznia kellett a csapattól, és a Libertyhez került. Ott visszafogyott 260 fontra a korábbi 280-290-ről, és 4,56-os 40 yardot tud futni. Három játékos egyenlőre még megállapodással sem rendelkezik, de Michael Dragosavich a North Dakota State egyetem puntere, Kenny Cattouse a Troy futójátékosa és Tyson DeVree a Colorado University tightendje is ellátogat az újoncok edzőtáborába, ahol a szakvezetés előtt lehetőséget kapnak a bizonyításra. (Frissítés) Egyes hírek szerint Benjarvus Green-Ellis a Mississippi egyetem futója is szerződést kötött a csapattal a draftot követően. A jó kezű, nagy méretű futójátékos jó kezdősebességgel is rendelkezik, de a scouting jelentések szerint a végsebességével gondok akadnak, ami megakadályozza a nagy játékokban. Amennyiben sikerül helyet szereznie magának a csapatban, akkor elsősorban third down backként számíthat rá Bill Belichick mester. Szintén új szerzemény Carlos Feliciano (Maryland) NT, Mark Dillard (Louisiana Tech) DB és Ryan Wendell (Fresno State). Ez utóbbi játékos kíváló sebességgel, valamint lábmunkával ellensúlyozza azt, hogy a méretei nem ideálisak egy NFL center számára. Szükség esetén az edzői stáb guardként is számíthat rá. Az drafton el nem kelt játékosok között mindenképpen a Georgia Tech LB-je Gary Guyton tűnik a legnagyobb névnek, aki a leggyorsabb 40 yardos sprintet teljesítette a linebackerek között (4.47) a felmérőn. Guyton (6-foot-1 1/2, 245 pounds) a Patriots 3-4-es védelmében belső LB poszton jöhet számításba, valamint a speciális csapatrészben is hasznosítani lehet a kemény ütköző képességét. Néhány adat Guyton felmérőn mutatott teljesítményéről: 40-yard dash -- 4.47 (első a LB-ek között) Vertical jump -- 36.5 (első a LB-ek között) Broad jump -- 10"6'' (holtversenyben első a LB-ek között) 3-cone drill -- 7.07, (holtversenyben 8. a LB-ek között) 60-yard shuttle -- 11.57 (ötödik) Sajnos az erejével lehetnek gondok, mivel fekvenyomásban csak 15 alkalommal sikerült kinyomnia a súlyzót. Az első 3 évében (2004-2006) Guyton 38 meccsen tűnt fel (13 alkalommal kezdőként, mint 4-3-as OLB az erős oldalon), és ezalatt 50 szerelést jegyzett fel, 3 sack, egy labda elkapás, és egy kierőszakolt fumble mellett (ebből egy 38 yardos tuchdown visszahordás született). Szenior évében gyenge oldali linebacker posztra került, ahol 13 meccsen kezdőként 78 szerelést (13.5 esetben az ellenfél yardokat veszített), 5 sacket, és 5 passz védekezést szerzett. A combine alapján egyértelműnek tűnik, hogy Guyton fizikai erejét és emberfogási képességét kell fejleszteni, de mindezek ellenére igazi projekt játékosként megéri vele foglalkozni hosszabb távon, addig pedig a speciális csapatrész számára jelenthet nagy segítséget (2004-ben az ESPN listján TOP10-be került a visszahordó játékosok szerelésénél). (Guyton fumble visszahordás) (Guyton (58-as mez) gigantikus blokkolása a visszahordó játékosnak) Forrás: Mike Reiss

Hozzászólások

2008. 04. 29. 15:18
CoSco
A blokkolt játékos él még vajon?:)
2008. 04. 29. 16:41
Vince Redd azért is lehet érdekes, mert a középiskola után nagyon sokra tartották, és nagy elvárásokkal érkezett a Virginia egyetemhez, ahol 3-4-es felállásban játszott DE-t és OLB-t is. Majd jöttek a cikkben említett problémák, és került a Libertyhez, amelynek ugyancsak 3-4 az alapvédekezése, mint a patsnek, tehát különösebb átképzésre nála nem lenne szükség. Kérdés, hogy a fejét mennyire lehet rendberakni és milyen benyomást tesz BB-re.
2008. 04. 29. 17:25
Tibery
Szerintetek mennyien maradnak meg belőlük? 1-2 ember? Pl. Guytont hogy-hogy nem draftolták ilyen combine mutatókkal? (Mégha az erőben el is marad.)
2008. 04. 29. 17:33
temp
nem ismerem Guyton pályafutását, így konkrétan róla nem is szeretnék semmit mondani. Viszont vannak igazi edzésmenők, akik a felmérőn csodás eredményeket produkálnak, de mégis valami hiányzik belőlük ahhoz, hogy a csapatok válasszák őket (fizikum, technika, balhés természet, kockázatos sérülés, milliónyi dolog van). Guytonnak például több helyen is kiemelték a relatív gyengébb fizikumát, és ugye egy jó ütköző ST játékost akár az UDFA-k között is lehet találni.

Azt se felejtsd el, hogy minden csapat alaphangon, ha nem tradel, akkor 7 (+ a kompenzációsok) draft pickkel rendelkezik. Egyszerűen nem lehet mindenkit draftolni, akiben látnak valami szikrát, de projekt játékos (mondjuk 1-2 év PS kell neki, mire használható lesz). Egyébként jó ST-be való LB-t már tavaly is próbáltunk hozni Oscar Lua személyében, de az a projekt nem vált be, meglátjuk ebből mi lesz.
2008. 04. 29. 18:10
Tibery
Viito: Tudom, hogy nincs sok pick csapatonként, és a hiányokra is gondoltam, csak első ránézésre fura, hogy ilyen statisztikával még egy 7. körös picket sem "érdemelt".
Luaról tudom, hogy nem jött össze. Talán ő is a "kedvenceid" közé tartozott, ha jól emlékszem. :D
Amúgy csak arra utaltam, hogy ebben azért érződik a "keretfeltöltési" és "posztért versenyeztetési" szándék. A 2.-nál különösen a punterekre gondolok, akikből ugye már 3 lenne Dragosavichal együtt.
2008. 04. 29. 19:10
TÖRÖLT
Majd az előszezonban meglátjuk ki milyen is valójában a a pályán,nem?
2008. 04. 29. 20:45
temp
Colorado University-ről Tyson DeVree TE is jön egy próbakörre. Érdekes, mert szinte mindenki várt TE draftot, mégsem érkezett senki a posztra, de úgy tűnik azért keresünk új lehetőségeket.
2008. 04. 29. 21:15
Tibery
Viito: Amikor a cikkben olvastam, hogy Devree (vagyis hogy egy TE) ellátogat az edzőtáborba, nekem is ez jutott eszembe, hogy a draton nem jött TE, most talán. Egyébként nem tudjátok, ő blokkoló TE?
2008. 04. 29. 21:56
temp
nem tudom, hogy Devree blokkoló TE-e, nem vagyok túl nagy NCAA szakértő. Most viszont rákerestem a srácra. A magassága jó, a súlya viszont szvsz kevés a blokkoló TE poszthoz. javítva: rossz statisztikát találtam, volt 400 yardos éve :)

Egyébként állítólag Davit Thomas is elég jó blokkoló minden atlétikus képessége ellenére.
2008. 04. 29. 22:19
temp
Jonathan Stupar egyébként érdekesebb kérdés. Azt találtam róla, hogy komoly szívproblémái voltak, és csoda, hogy egyáltalán él.

Kíváló kezei vannak, és jó blockoló játékos is, viszont nem igazán NFL kezdő szint.
2008. 04. 30. 09:03
gj2k
Ha jól látom, duzzad a keret rendesen. Nem tudom, kik mennem majd át a rostán, de azt azért megnézném, hogy dolgozzák halálra magukat az edzéseken. :) (Ha megfogadják a Pats tavalyi mottóját, akkor valami ilyesmi hozzáállásuk lehet: "Csak ezt a szerelést csináljam meg, csak ezt a lasztit kapjam el, és utána ráérek megdögleni az öltözőben :D )
2008. 05. 01. 20:03
TazPatriots
Martel Van Zantot nem lenne érdemes kipróbálni? Úgyis kell egy CB, talán lehetne belőle egy nickel CB nálunk is. Mit gondoltok?
2008. 05. 01. 22:22
Matt21
Én támogatom az ötletet de ez sajnos kevés! :D
2008. 05. 02. 00:33
temp
Ők vannak már biztosan itt UDFA-ként. Remélem akad közöttük 1-2 olyan ember, aki bionyítani is tud majd az NFL-ben, és nem csak az edzéseken lesznek töltelékek.

# OL Josh Coffman (East Carolina)
# DB Mark Dillard (Louisiana Tech)
# DT Carlos Feliciano (Maryland)
# RB BenJarvus Green-Ellis (Mississippi)
# LB Gary Guyton (Georgia Tech)
# DL Chris Norwell (Illinois)
# OLB Vince Redd (Liberty)
# NT Henry Smith (Texas A&M)
# TE Jonathan Stupar (Virginia)
# DE Casey Tyler (Portland State)
# C Ryan Wendell (Fresno State)

És akkor egy javítás is: az Alabamai DE/OLB Keith Saunders mégsincs velünk.
2008. 05. 02. 01:35
BenJarvus a legnagyobb. :) Maradhatna a szezonra is, egyik legnagyobb kedvencem a volt SEC RB-k közül.
2008. 05. 02. 11:01
TÖRÖLT
Hy!!Tényleg urak a következő kérdés foglalkoztat:A keretet ugye most feltöltik majd leszűkitik 53 fősre.Ez tény!!De ebben az 53 főben szerepel a gyakorlócsapat is???
2008. 05. 02. 11:06
temp
nem. a keret 53 fő, ők azok akik pályára léphetnek ha úgy kívánja a vezetőség, és mellé +8 fős PS-t lehet kialakítani.
2008. 05. 02. 11:07
TÖRÖLT
2008. 05. 02. 11:11
TÖRÖLT
Tényleg viito ezek közül a játékosok közül kit látnál szivesen a keretben véglegesen??
2008. 05. 02. 11:17
temp
De Martino: majd a preseason meccsek után térjünk erre vissza. Én nem láttam őket NCAA-ben játszani (nem sok főiskolai meccset láttam), így rám először ott fognak komolyabb benyomást tenni. De azok a meccsek nagyon sokat számítanak. Tavaly sírtam 1-2 újoncot látva, idén remélem nevetni fogok :)
2008. 05. 02. 11:20
TÖRÖLT
Mondjuk én sem láttam roluk egyetlen videot sem.Ok térjünk vissza akkor a preseason meccsek után.Kiváncsian várom kik azok akik megragadnak az elitben,vagy eltünnek a süllyesztőben.
2008. 05. 02. 11:26
Boston
BenJarvusról gyak semmit nem tok, egyetlen Ole meccset láttam azt is Oher miatt ültem le megnézni. Viszont azt olvastam több helyen is, hogy Green-Ellisnek nagyon jó esélye lehet arra, hogy rosteren maradjon, mert a Lomo, Morris és Faulk mögött negyedik számú futó lehet, ráadásul nekünk nem igazán van igazi third down erőfutónk, neki pedig egész jó alkata lenne hozzá. Evans is megoldotta eddig nálunk a short yard szituációkat, de jó lenne egy igazi power back...
2008. 05. 02. 11:38
temp
2008. 05. 02. 11:39
TÖRÖLT
Tényleg azért az is ott van.
2008. 05. 02. 11:48
TÖRÖLT
Ha lehetne 3 embert választanom kiket raknék be a rosterbe:Guyton,Green-Ellis,Redd....
2008. 05. 02. 12:06
Eckelt hagyjuk már. :P Hatalmas szíve van a játékhoz, de képessége nem sok. Special teamernek még elmegy, többre nem igazán jó. Guyton lehet még értékes spec teamer. Reddet meg meglátjuk... Az NFL-ben is vannak tesztek szép számmal, szóval... Ha tiszta, akkor még lehet is belőle valaki.
BenJarvus pedig élete legjobb döntését hozta, amikor transfert kért az Indianából. Jó, azért ő se egy Deuce McAllister, de vannak benne lehetőségek. :)
2008. 05. 02. 12:19
temp
Eckelről sokszor lehetett olvasni, hogy BB szereti a játékát, és azért hoztuk vissza a Miamitól is.

Egyébként az undraftedek közül jó ha 1-2 marad majd PS-re...
2008. 05. 02. 12:37
Sosem lehet azt tudni. :P Pl. Eckelnél, Ventrone-nál, és még sorolhatnám van 2-3 jobb játékos most az undraftedek között a Patsnél. :D
Idén nagyon mély volt a class, és különösen igaz ez a depthet adó játékosokra. Elég sok minőségi játékos lett UDFA, aki más évben akár 5. körben is elkelt volna.
2008. 05. 02. 12:52
temp
Ventrone-t nem említettem ;) ő nem tartozik a "fura" kedvenceim közé. Ez utóbbit én is néztem. Rengeteg olyan játékos maradt UDFA, akire simán mondtak 3-5. kört a szakértők.

Egyébként, mintha az ST-be is komolyan keresnénk embereket. A sok LB közül meg lehet, hogy valakiben végre megtaláljuk Izzo utódját.
2008. 05. 02. 13:17
Boston
Idén az offseason nagyon sokban szólt az ST-ről. legalább is szerintem... Aiken sign, Washington resign, Izzo resign. Aztán a draftról is Slater és Guyton. Nagyon örülök neki, mert a spec teamek jelentősége nagyon felértékelődött és naon bizakodó vok, hogy ebben sokat lépünk majd előre...
2008. 05. 02. 18:13
a5
szerintem ugyan nem voltunk kiemelkedőek ST-ben tavaly, de rosszak se, szóval kicsit túlzottan erősitünk erre a csapatrészre szerintem, pláne hogy még azért cornerben nincs megoldva teljsen a helyzet...
2008. 05. 02. 19:14
Boston
Én nem látom, hogy a kettő miért zárja ki 1mást... A ST-be húzott és hozott játékosok annyira nem mérvadóak a cap-ben, sok helyet nem visznek el. Ráadásul késői körökben és FA paicról húztuk be őket...
Sokan alábecsülik a speciális csapatrészek jelentőségét, pedig meccsek úszhatnak el egy ócska ST-n, Pittsburgh-ben például erről órákat tudnának mesélni... Szerintem soha nem lehet elég jó a spec team ;)
Ezzel a corner dologgal is várjunk még szerintem. Húztunk 2 CB-t is a drafton és az FA piacról is hoztunk vagy négy versenyzőt :) Én nagyon optimista vok ( most már ) a két CB pickkel kapcsolatban...
2008. 05. 02. 20:24
Matt21
A legjobb példa a Bears, amig oda merték rúgni a labdát Hester-nek elég sok pontot szereztek spec team-ben, többet mint az offense! :D
2008. 05. 02. 20:59
Boston
Igen, bár a kick return vagy punt return TD csak egy része az egésznek. Nem mind1, hogy egy csapatnak 90 yardot kell támadni, vagy mondjuk 50-et... És ez igaz vica versa a védekezsére is. Lehet, hogy ez így profánul hangzik, de iszonyat sokat számít mentálisan, fizikálisan...
2008. 05. 03. 13:10
bradyfan
Szaisztok. Azt szeretném kérdezni hogy Dominic Cromartiet végül draftolta e valaki vagy nem?
2008. 05. 03. 13:23
Tibery
Bradyfan: Igen. A Cardinals 1/16-nak.
2008. 05. 03. 17:47
bradyfan
Az jo. Legalább elkellt sajnáltam volna ha egyilyen jo játékost nem draftolnak. Egy kicsit kár h nem mi draftoltuk.
2008. 05. 03. 20:14
Tibery
Kár, de amikor a draft volt, pont mondtam, hogy a 10. helyet én korainak tartottam volna CB-ért, tehát akkor sztem még lejjebb tradeltünk volna.
Bár erre ráadásként a 11. helyen ment el McKelvin, ha jól emlékszem. :)
2008. 05. 03. 20:41
temp
McKelvin valószínűleg jókor ment ki. Viszont nekünk ez a trade több millió cap space spórolást jelentett, ami sokat számít. A másik, hogy azt mondják, Leodis nem lett volna jó a Pats schemájába, és a többi CB korai lett volna.
2008. 05. 04. 10:20
Tibery
Persze viito, én is erre céloztam, hogy sok lett volna a fizu, és max egy lejjebb traddel tudtam volna elképzelni az első körös CB draftot. De nagyon mély volt a jó CB-k tábora, tehát maradt még a 2. körre is bőven jó kezű corner.
Hozzászólás a(z) Válogatott undraftedek (frissítve) bejegyzéshez