Menetrend
Szavazás

Változások az edzői stábban

2010. 02. 16. 16:03
Szerző: GRAFI
Kategória: Cikkek
A 2010-es szezont érintő legnagyobb változás az edzői stábban, hogy Bill Belichick a korábbinál nagyobb szerepet kíván vállalni a védelem irányításában.
Minden évben, amikor a végéhez ér a szezon, Bill Belichick és az asszisztensei egy időre eltávoznak. El az irodától, a Gillette Stadiontól és alapjában véve el a footballtól. Aztán mikor tiszta fejjel visszatérnek, a figyelem az elmúlt év értékelésére és az elkövetkező tervezésére öszpontosul. A feladat második része az igazi kihívás, hiszen Bill segítőgárdája, mint minden más NFL csapatnál, változásokon megy át. Hogy milyen mértékben, természetesen évről-évre változik. Jóllehet,a 2009-es szezonnak most lett vége,és úgy tűnik a Patriots edzői stábja nagyrészt változatlan marad, azért lesz néhány fontos változás az edzői keretben az offszezonban. A múlt hónapban, miután a szerződése lejárt a csapatnál, a védelem irányítója (defensive coordinator), Dean Pees bejelentette, hogy nem kíván visszatérni New England-be. A távozásával keletkező űrt Belichick nem kívánja új kordinátor kinevezésével betölteni, helyette inkább egy most még kissé zavarosnak tűnő munkamegosztást akar létrehozni asszisztenseivel. Ennek jegyében érkezett újjonan Corwin Brown, a Patriots korábbi safety-je (1993-96), akinek játékosként és edzőként is vannak tapasztalatai Belichick szisztémájában. Brown, aki főleg defensive coordinatorként tevékenykedett a Notre Dame-nál, a védelemnél fog szerepet kapni, ahol vélhetően Josh Boyer-rel a defensive back edzővel fogják a munkát megosztani. A védelemért felelős tább többi tagja úgy tűnik vátozatlan marad, és Belichick kinyílvánította, hogy sokkal szorosabban kíván együttműködni a korábbiakhoz képest velük, az elkövetkezendő szezonban. "A címek rendben vannak, semmi gond nincsen azokkal,” mondta Belichick , “de a legfontosabb mindenkinek a saját feladata, hogy mindent megtegyünk a játékosok fejlődéséért, hogy mindenki együtt segítsen a munkát elvégezni." “Corwin Brown kíváló (szakember-a szerk.) a football-ban. Szívós játékos volt, igazi vezér akit jó volt edzeni és remekül illik a stábunkba. Csatlakozott Josh Boyer-hez, Matt Patricia-hoz, Pepper Johnson-hoz, Pat Graham-hez és hozzám, és egy csapatként dolgozunk egy ütőképes védelem létrehozásásn. Ez a legjobb választás nekünk, hogy előre tudjunk lépni 2010-ben.” A támadóknál a stáb magja hasonló az elmúlt szezonhoz képest. Az assistant head coach/támadófal edző Dante Scarnecchia és a running back edző Ivan Fears idén is segítik a csapatot, akárcsak az irányítókat edző Bill O’Brien, aki nagyrészt a támadójáték-híváskért is felelt az elmúlt év során. “Bill O’Brien nagyszerű vezetői és szervezői képességekről tett tanúbizonyságot a támadóinknál,” folytatta Belichick. “Megbízható és szenvedélyes edző. Nagyon jó a csapat a labda ezen oldalán is. Bill olyan tapasztalt edzőkkel dolgozhat össze, mint Dante Scarnecchia és Ivan Fears, akik New England-be érkezésem óta itt vannak, vagy néhány nemrégiben érkezett taggal, mint Chad O’Shea és Brian Ferentz.” Persze még csak február van, de a Patriots offszezonbeli tevékenységeinek vége még nagyon messze van. Ahogy Belichick emlegetni szolta, a mű készül. “A folyamat első lépése mindig nagyon fontos.” tette hozzá “A csapatépítés folyamata a következő évre mindig az önértékeléssel kezdődik – játékok, játékosok, edzők, edzések, alapvetően minden A-tól Z-ig.” Természetesen lehetnek még változások a jövőben, de jelen pillanatban úgy tűnik, hogy a New England Patriots edzői stábja összeállt a 2010-es szezonra. forrás: www.patriots.com

Hozzászólások

2010. 02. 16. 16:11
Szabotomy
Az lehet,hogy összeállt a staff, azonban szkeptikus vagyok az offensive coordinatorral szemben. Bár,ha optimista vagyok azt mondom, az ideitől csak jobb lehet a támadó játékok hívása. :)
2010. 02. 16. 17:48
CoSco
csatlakozom az előttem szólóhoz!!!
2010. 02. 16. 18:47
pat68
2010. 02. 16. 21:39
sirCharles
Dean Pees helyzete is szerintem hasonló, bár esetében valóban (részben) felmentő tényező lehet, hogy sokkal-sokkal gyengébb emberanyaggal kellett dolgoznia. Ilyen harmatos secondaryvel, és a megszokottnál sokkal gyengébb front7-nel valószínűleg jobb edzők sem lettek volna sokkal sikeresebbek. Azonban itt is voltak azért elképesztően benézett playek, amik néha a meccsbe kerültek...

Én úgy érzem, hogy idén valahogy az edzők teljesítménye is igazodott a csapat teljesítményéhez. Valahogy rajtuk is éreztem néha a tűz, az akarás hiányát - akárcsak a játékosokon. Angol szóval élve a csapatot nem egyszer "out-coached"-olták, ami rendkívül furcsa egy Bill Belichick csapat esetében.

Ezek után nem tartottam meglepőnek, hogy Belichick "átveszi az irányítást" a D fölött, minden bizonnyal komolyabb játékot mutat majd jövőre a védelmünk. Már csak a támadójáték KOMOLY rendbeszedését hiányolom... :-)
2010. 02. 16. 22:04
sirCharles
DoM

Abban igazad van, hogy nem mindig volt teljesen egyértelmű, hogy valójában kinek is tulajdonítható ez vagy az a döntés. Szerintem a kinevezéssel felelősség is jár, és már csak a lelki nyugalmunk is megköveteli, hogy a hibák miatt lehessen valakit savazni :-D

Ha a fizetések terén viszont a TOP10-ben van a Pats edzőgárdája, akkor még nagyobb baj, hogy így teljesített a csapat :-D (Főleg, hogy szerintem a TOP10-be nagyon neccesen férne bele a teljesítményük...)

Egyébként szerintem sajnos egyre több a kétes értelmű döntés a csapat körül az utóbbi időben, legyen szó játékos- vagy edzőigazolásról. Feltűnően sok a mellényúlás...
2010. 02. 16. 23:23
Neo
DoM

"...az a Brown érkezett, akinek a védelme South Bendben közröhely tárgya volt egész évben,..."

Ez most komoly? Azt hittem ez egy elit csapat, de egyre kevesebb jelét tanúsítják... :S

Komolyan, én nem várok sokat a drafttól, csak könyörgöm ne basszuk el (megint)!
2010. 02. 16. 23:49
Szabotomy
Nincs akkora problémánk, amit ne lehetne rendbe hozni az offseason alatt. Egyenlőre bizakodó vagyok.

(Amennyiben véleményeteket a továbbiakban kultúrált formában nyílvánítjátok ki, akkor megelőlegezek egy köszönömöt! Gondoljatok bele: Ha valaki /kortól és nemtől függetlenül/ csak szimplán olvassa a rendszeres híreket,akkor ez alapján alakítja ki véleményét az oldalról, a szurkolókról, ami nem minden esetben lesz pozitív.)

Pontosabban, csak egyes kommentek tartalmaznak nem kívánatos szavakat.

Figyelni fogunk rá, hogy kulturált keretek között maradjon a véleménynyilvánítás, ugyanakkor senkinek se korlátozzuk a hozzászóláshoz való jogát. -DoM
2010. 02. 16. 23:54
Egy év alatt sosem lehet ítéletet mondani egy draft class felett, de nekem nagyon tetszett, és most egy szezonnal később is tetszik az első Pioli mentes draft. Ezen a fronton én is bizakodó vagyok.
2010. 02. 17. 00:18
_bb
Csatlakozom... marmint a kulturált keretekhez.

Ami meg azt illeti, hogy egyre több a kétes döntés, hát én sem azt mondom, hogy elégedett vagyok (de): tényleg felháborító, hogy BB, a felépülése után is padoztatja a franchise QB-t egy 6. körös valakivel szemben, vagy, hogy azt hiszi, gond nélkül elengedheti a pro-bowl rúgónkat, esetleg, hogy csak úgy megválhat a védelem alappillérétől, mint Milloy, no meg nehogy már azt higgye, hogy ez a McDonalds vagy ki majd csak közelébe is ér OC terén Weisnek, és minek idehozni egy kiöregedett problémás futót, mint Dillon... stb. stb. ...szóval minden éremnek két oldala van, de lehet három is ;) ...csak azt akartam mondani, hogy még nem gondolnám, hogy meghülyült a mester, inkább csak nem tagadja meg önmagát, meg mostanában kicsit sűrűbb volt a szósz :)
2010. 02. 17. 00:50
boston
Nem temetem sem a csapatot, sem BB-t. De mindig a fejemben vannak Tedy Bruschi szavai: az útóbbi években nem a rendszer tette naggyá a játékosokat, hanem a játékosok a rendszert. Tudom, h nem lehet mindig a topon lenni. De 2007 után csúnyán visszaestünk. Idén a rutinosabb játékosok segítségével behúztuk a gyenge, vagy közepes ellenfeleket, de egy nagy ellen sem volt esélyünk. Az ereszkedés történhetett volna lassabban is. Sztem a 2008-s csapat TB-vel SB esélyes lehetett volna idén. Fiatalítás? Biztos kell, de nem látom az újakban a reményt. Még!! Örülnék, ha valaki december körül rámszólna, h kérjek bocsánatot.

Már egyszer írtam, h ha valaki tud írni az elmúlt 10 évből TB-n kívül nagy húzást ( tehát akiről nem látszott, h ilyen szintű játékos lesz)az kérem tegye meg. Itt az 3szoros bajnok csapat alappillérjeire gondolok. Sokszor hallom a régi nagy edzői húzásokat, de nem tudom kikről van szó. Amennyire én tudom, mind jó játékosként kerültek ide, vagy látszott, h azok lesznek.

köszi
2010. 02. 17. 07:44
Szabotomy
boston:

Talán Rodney Harrison lehetett hasonló húzás.
2010. 02. 17. 10:19
szamaca
nfl.com-on fennt van egy mock draft 2.0!!!Brandon Graham OLB írták hozzánk!!!Róla mit lehet tudni???
Dansby elkívánkozik Arizonából, nem tudom RFA-e de lehet megérné érte draft picket áldozni, mert már bizonyított, még nem öreg és hát 3-4-ben a Mayo melletti másik ILB posztra nincs kezdő szintű játékosunk!!(itt már korábban többen írtátok,h Guyton nem az)
És még egy kérdés: tudom,h már sokszor volt róla szó és sokszor írtátok de tényleg annyira elképzelhetetlen,h Peppers tudna jól 3-4-ben pass rusher OLB-t játszani???Most csak szakmailag vagyok rá kiváncsi a szerződést meg a fizetési sapkát nem figyelembe véve!!!
2010. 02. 17. 10:29
sirCharles
Szabotomy

Első megjegyzésed gondolom rám (is) vonatkozik, így elnézést kérek. De azért egy-egy elejtett k-betűs szótól még nem hiszem, hogy egyből bunkók gyülekezetének tűnik az oldal, sőt... :-)

_bb

Azért a sok, tagadhatatlanul briliáns húzás (amiktől Bill Belichick Bill Belichick) mellett néhányszor sikerült igencsak belenyúlni a szószba is, ne feledjük ezt sem.
Persze, az egyik oldalon ott van Brady, Dillon vagy McDaniels. A másikon meg a fizetéséhez képest haszontalan Adalius Thomas, rengeteg Wilhite-típusú, abszolút nem NFL-kompatibilis draftpick, az edzői csapat félvállról történő feltöltése, McDaniels könnyelmű elengedése, meg egy szerintem átgondolatlan, drasztikus fiatalítás.
(Egyébként Brady hatalmas lutri volt még akkoriban, és a McDaniels-Weiss összehasonlításban sem árt észben tartani, hogy utóbbival nyert is egy s mást a csapat, utóbbival meg "csak" majdnem.)

Én sem azt mondom, hogy a mester meghülyült, csak néha az önfejűsége többet árt mint használ. (Sporthoz kapcsolódó nagy igazság: amint valaki elhiszi magáról, hogy a legjobb, abban a pillanatban szűnik meg a legjobbnak lenni.)
2010. 02. 17. 10:36
boston: http://patriots.hu/tortenelem/

szamaca

Dansby baromi drága lenne, és jelenleg négy csapatot tartalmazó kívánságlistáján nincs rajta a Pats. Graham lehet az egyik opció, de nincs olyan biztosan jó lesz OLB-nek pass rusher, aki első körös picket érne.

Peppers lehet, hogy tudna 34-ben játszani, de mivel sosem kérték, hogy ilyen szerepben játszon, egyszerűen túl nagy kockázati tényező, főleg ha azt nézzük, hogy milyen fizetést követelne magának.
2010. 02. 17. 10:40
sirCharles
szamaca

Itt egy Julis Peppersről szóló cikk:
http://www.boston.com/sports/football/patriots/extra_points/2010/02/is_peppers_anot.html

Szerintem olvasd át a hozzá fűzött kommenteket, elég jól kiviláglik belőlük, hogy valószínűleg miért nem lesz Peppers sosem Patriots játékos. Amúgy ha már Belichickról is szó van, akkor én pl. elképzelhetetlennek tartom, hogy Tom Brady-s fizetésért hozzon egy kiöregedőben lévő, más sémából jövő védőjátékost.
2010. 02. 17. 12:00
_bb
Azt meg kell említeni, hogy a 2000-es évtized első felében (2005-ig bezárólag) az 1-2. körökben húzottak közt nem sok bust volt (Belichick, Seymour, Light, Branch, Graham, Warren, Wilfork, Mankins mellett csak Bethel Johnson bust, E. Wilson és B. Watson több is lehetett volna, M. Hill, meg ki tudja mi lehetett volna). Csak kiemelés képpen pár név (a DoM által linkelt cikkből, melyet mindenképp érdemes elolvasni), persze a véletlen faktort továbbra sem szabad figyelmen kívűl hagyni: David Givens (2002. 7.kör -> steal), Jarvis Green (2002. 4.kör -> nem steal, de majdnem), A. Samuel (2003. 4.kör -> steal), D. Koppen ((2003. 5.kör -> nem rossz, kezdő lett), TBC (2003. 7.kör -> nem rossz), C. Dillon (2004. 2.kör-ösért -> hmmm), Hobbs (2005. 3.kör -> annyit ért), N. Kazcur (2005. 3.kör -> nem steal, de végülis majdnem kezdő szint :) ), J. Sanders (2005. 4.kör -> szolíd kiegészítő ember), M. Cassel (2005. 7.kör -> nem steal, de egy második körösre jó volt)

...lényeg a lényeg: 2000-2005-ig valószínűleg átlag felettiek voltak a személyi döntések, s talán 2007-ben is. Voltak persze nagy mellényúlások és rossz döntések is, ez tény, s az utóbbi években több a kelleténél. De hogy megkérdőjelezett BB döntés több lett volna, no ez az amit kétlek.
2010. 02. 17. 14:07
14. boston:
"...egy nagy ellen sem volt esélyünk."

Azért a Colts-hoz nem sok kellett;) Én azért fenntartom, hogy bár valóban visszaesett a csapat a 2007-eshez képest (mondjuk az után nehéz lett volna nagyon nagyot fejlődni), ha a Colts meccset behúzzuk, akkor olyan önbizalmat kapott volna a csapat, hogy a további meccseken sokkal jobb játékot láttunk volna, persze nem feltétlenül SB-t. Úgy érzem, hogy a sikertelen 4 & 2 után valami "eltört" a fiúkban...
2010. 02. 17. 19:48
rege
Szeretnék a Peppers dologhoz egy írást ajánlani a figyelmetekbe:
http://blogs.nfl.com/2010/02/15/peppers-to-patriots/
2010. 02. 17. 19:57
"Bill Belichick has had great success with the hybrid players, like Willie McGinest, who can play in both three- and four-man fronts."

Ez papíron baromi jól hangzik, csak semmi nem támasztja alá, hogy Peppers ilyen játékos lenne. Ugyanezt mondták Burgessről is. Hányszor láttuk OLB poszton, ahelyett hogy a védőfal szélén egyik kezével a földön várta volna a snapet? Nem sokszor és működésére a katasztrófa a legjobb szó.

Peppers csak akkor alternatíva, ha alapvédelezést vált a csapat, 43-ra.

Az nfl.com-nál egyedül Gil Brandtnek adok valamit a szavára.
2010. 02. 17. 20:32
sirCharles
Ahogy már DoM egy korábbi topicban kifejtette, a 43-ra való áttéréssel az eddig sem kevés bajunk, need-ünk még tovább halmozódna - szerintem gyakorlatilag maga alá temetné a csapatot pár évre egy sémaváltás. Mindemellett helyi szakértőnk szerint egyszerűen nem illik bele a 34-ünkbe.

A másik, hogy miután tavaly a franchise-tag miatt 18 milliót tett zsebre Carolinában Peppers, azok után kötve hiszem, hogy évi 5-6 millióért eljönne Bostonba játszani. Ennél többet viszont nem érne meg nekünk, sőt... Márpedig valószínűsíthető, hogy Tom Bradys fizetést fog követelni a következő csapatánál, ami szerintem teljesen vicc kategória ezért az emberért.

Elvis Dumervil még csak-csak megérne év 8 milliót egy hosszú távú kapcsolatban, de egy leszálló ágban lévő, legeslegfeljebb még 3 jó évet futni tudó, kiöregedő, a mi sémánkban tapasztalatlan játékosért szerintem teljesen felesleges lenne nagy köveket megmozgatni. A FA piac teljesen lappang a mi fő hiánypozícióinkon, szóval ha már az idei meg a következő évre ennyi jó draftpick-ünk van, szerintem próbáljuk meg azokat minél jobban kihasználni a D megerősítésére. Szerintem kb. erre is számíthatunk Belichickéktől is.
2010. 02. 17. 20:35
_bb
DoM: No és Mike Mayock? ...nekem eddig vele sem volt bajom és ha jól vettem ki BB-vel is jóban vannak. (Meg bírom Rich Eisent, meg M. Faulkot is, rendesek... mondjuk nekem Prime Time is bejön (és valamit ért is hozzá)... pedig neki aztán van arca :) )
2010. 02. 17. 20:36
rege
Rendben DoM. Azért nem kell ennyire füstölögni.Természetesen 20 milláért biztos nem fognak kapkodni érte. Nem vagy valami jó véleménnyel az emberről, de Te tudod.
2010. 02. 17. 21:00
rege: ha tudnám, hogy 34-ben is azt tudja hozzátenni a pass rushhoz, mint a Panthersnél, akkor én lennék az első, aki kampányolna a leigazolása mellett, de szerintem túl kockázatos, rizikós a nagy fizetése miatt, és nagyon unalmas már, hogy minden nap újdonság, a Peppers --> Pats pletyka.

_bb: amit néha olvasok Mayocktól, azzal semmi bajom nincs. régebben gyakrabban olvastam az nfl.com-ot, de az utóbbi időben ráuntam a nagyobb oldalakra, állandó "hírek" és bennfentes infók tömeggyártásával. elég megnézni a korábban linkelt mock draftot, és hogy mit írnak a Pats pickhez Grahamről: gyak. nem illik a sémába, de micsoda képességei vannak, ezért megéri választani.

Brandtet csak azért említettem, mert jó pár éve a sirius nfl rádión követem elsődlegesen a draft élő közvetítését és ott ő szokott az egyik fő szakértő/elemző lenni. Nagyon informatív.
2010. 02. 17. 21:20
_bb
Mayock főleg a combine-draft időszakban aktív, ilyenkor jelennek meg csak elemzései, s szerintem nem rossz a srác. Sajnos az igaz, hogy a nagy portálokon sok a megélhetési szenzáció firkász és sajnos a jobbak is hajlamosak néha-néha, vagy akár gyakrabban is lefeküdni a dolognak. Egyébként meg minden mock egy lufi ebben az időszakban... (mondjuk nem is irigylem szegényeket, ráhibázni valamire azután, hogy BB úgyis mindent borít ;) )

Azért van pár volt játékos (mint Bru) meg volt edző (mint Cowher, vagy Dungy) és pár szakíró is (Reiss még úgy ahogy, bár ő is változott, Breer nem rossz, Rapoport inkább hírforrás... és persze vannak a kisebb blogok), akit érdemes olvasni.

Ha meg már pletyka és spekuláció: érdekes a Maroney+valami -> Cromartie csere a Chargers-szel, nekem nem biztos (de valószínű), hogy ellenemre lenne, persze kérdés mi a +valami (mert "nagyvalami" nélkül a Chargersnek nem hiszem,h megérné), meg hogy ki fog akkor futni a Pats-ben, marmint akinek nem kell bot :D ...BenJi ? (Maroney egyelőre olcsó, és van még benne potenciál, s kicsi a csere értéke, valamint nem a CB az elsődleges need a D-ben.)
2010. 02. 17. 21:52
bradyfan
Neo!
Szerintem pont a draft amit tavaly nagyon jól megoldottunk, persze nem lehet még itéletet mondani erről a classról, de az első év nagyon bíztató volt. Edelman,Vollmer,Butler a szezon végére már alapemberek lettek, és ugye ott van még Chung aki amikor pályán volt nagyon jól játszott. Hoyer egyenlőre megbízható csere, Brace,Pryor pedig idővel akár kezdők, de megbízható cserék mindenféleképen lehetnek.
2010. 02. 17. 22:35
boston
Mindenkinek köszönöm aki kérésemre küldött egy két infót. Ezek félig meddig győztek meg.

22. pirko, igazad van a Colts ellen sokáig fantasztikusan játszottunk. De ami utána történt az számomra olyan sokkoló volt, h nem hoznám föl semmi estre sem pozitív példaként azt a meccset. (és nem csak a 4-k kisérlet miatt).

Tudom, h ez off, de már azután a meccs után is azt írtam, h egy valamire való csapat nem mondja azt, h Manninghez ne kerüljön a labda, mert az tuti td. Azért azóta láttuk, h ez nem így van (és soha nem is volt így, csak 1 gyenge d ellen)

BB-ről, tényleg kedvelem, és nem vitatom kicsit kötözködöm vele, de idén csak annyit mutattunk, h az átlagnál többször próbálkoztunk a 4.-k kisérlettel, ami álalában nem sikerült. Én szerintem künnyű volt fa arccal állni, míg Vrebel, Bruschi, Harrison, Seau folyamatosan űzte a többieket. Már írtam, h ez az arogancia tök jó egy nyerő csapatnál, amikor nem mennek a dolgok akkor kicsit idegesítő. Nem tudom ki fordítja a nyilatkozatokat (biztos nem az ő hibája), de sztem ez már gáz: "kimentünk a pályára tettük a dolgunkat, de ők jobban tették","ez egy kemény játék, nekünk is keménynek kell lennünk","most nem voltunk jók, de egyre jobbak leszünk" és a kedvencem "tanulnunk kell, kedden megyünk a táblához és tanulunk".

Tudom, h nagyon bonyolult és kombinatív játék a foci, de akkor én ( egy senki), miért tudtam idén 10-ből 8szor mi következik?? Vagyvalamilyen középső futás, vagy magas/hosszú labda Mossnak, vagy szegény Wes addig szaladgál a pálya közepén míg oda nem lehet dobni neki a labdát. Ezt táblázták minden keddtől szombatig Bradyék.

Tudom, h ez így erős, szándékosan túlzok, de bennem így csengett le.

Van statisztika arra kinek hány passzkisérlete volt idén? Szerintem TB nagyon elöl lehet, és nem az agresszív támadó játék miatt, inkább a bizonytalanság miatt.
Egy utolsó dolog, sztem az O-nak a Bills elleni ajándék támadáson kívül nem volt győztes drive-ja. Egy ilyen csapatnál 16 meccs alatt, azért ez kemény.
2010. 02. 17. 22:48
boston

az NFL-ben mindenre van statisztika és nem is nehéz megtalálni, hogy ki milyen következtetést von le belőle, az más kérdés.

amit te keresel: http://hosted.stats.com/fb/leaders.asp?type=Passing&range=NFL&rank=031

hivatalos oldal: http://www.nfl.com/stats/player?seasonId=2009&seasonType=REG&Submit=Go
2010. 02. 17. 23:02
boston
Köszi, a statisztikát csak tippeltem, a következtetést a látottak alapján vontam le.
2010. 02. 18. 10:26
Neo
A. Thomas-al kapcsolatban mit lehet tudni? Elhagyja a csapatot és megy a Jetshez? Miért nincs, illetve nem volt az utóbbi időben kommunikáció közte és BB-ék között? A nem megfelelő poszton játszatás miatt?

Szerintetek a taget kire teszik BB-ék? Csak Wilfork az egyetlen jelölt? Vele nem lehet szerződést hosszabbítani? Miért könnyebb rátenni a taget, és jóformán biztosítani, hogy jövőre elmegy, mintsem ajánlani neki egy elfogadható szerződést?

Mossnak is az utolsó éve lesz a szerződéséből, ha jól tudom, nem? Vele mi a helyzet? Mintha romlott volna a kapcsolata Tommal.. vagy csak a gyengébb teljesítmény miatt volt kevesebb a viccelődés a padon idén?
2010. 02. 18. 10:35
_bb
A. Thomas-szal kicsit az a helyzet mint Porterrel Miamiban, mármint a cap hit miatt a csapat egyelőre se kirúgni, se elcserélni nem tudja, meg kell várni a március eleji (5.) új időszak kezdetét. (Teoretikusan: ugyan így nem bocsátható el addig Light vagy Moss sem)

Tag (Franchise) Wilforkra megy, ha addig nincs megegyezés (nem lehetetlen, most lesz egy hét intenzív tárgyalás valószínűleg... kérdés mi neki az elfogadható szerződés, egy megállapodáshoz mindkét fél kell). Boddenre (vagy Watsonra) mehetne egy transition tag, de a poison pill miatt (Hutchinson ügy), kérdés van-e értelme, plusz, ez $8 millióba kerülne a csapatnak.

Egyébként meg Neal bejelentette, hogy nem vonul vissza, kipróbálja a szabadügynök piacot, persze ettől még lehet,h a Patsnél folytatja.
2010. 02. 18. 16:10
sirCharles
Neo

Itt olvashatsz Thomas ügyéről:
http://www.boston.com/sports/football/patriots/extra_points/2010/02/why_is_thomas_s.html?comments=all#readerComm

Nem sokan hullajtanának érte könnyeket azt hiszem...


Bár tartok tőle, hogy Haynesworth-ös fizetést akar magának, Wilforkkal szerintem meg fognak végül egyezni egy hosszú távú szerződésben - nagyon nagy szüksége lenne a csapatnak rá. Tom Brady-s fizetést viszont nem biztos, hogy megér, sőt, annyit itt biztos nem is fog kapni - én olyan évi 8-9 milliós megállapodásra tippelek. Az a baj az általad említett "elfogadható" szerződéssel, hogy szerintem eléggé távol állnak (még) egymástól azok az összegek, amit a Patriots hajlandó lenne megfizetni, és amit Wilfork szeretne magának.

Erősítheti a csapat alkupozícióját, ha a másik két nagyemberrel, Hamptonnal és Franklinnel hamar sikerül megegyeznie a Steelersnek és a 49ersnek. Viszont nem árt észben tartani, hogy nagy butaság lenne az 53as roster pár emberére könnyű kézzel elszórni a fizetési sapka egy decens részét, mert akkor egyszerűen nem marad lehetőség a többi égető hiánypozíció megfelelő színvonalú megerősítésére, márpedig egy-egy nagy sztárból önmagában még nem lesz csapat. Tehát azért az sem megy, hogy adjunk meg Wilforknak mindent amit kér. És ez nem is azon múlik, hogy Kraft-nek nem telik rá, mert neki aztán szó szerint bárkire telne, csak ugye egyszer véget fog érni a cap-mentes szezon is, és a legnagyobb baromság lenne most ész nélküli költekezésbe kezdeni.
2010. 02. 18. 21:27
Franklin már megkapta a taget a 9erstől.

A. Thomas távozást biztos sokan nem könnyeznék meg, de ez újabb lyukat kreálna a kezdő LB-sorban, és ha elfogadjuk, hogy TBC lesz jövőre az egyik kezdő (szintén szabadügynök, és ügynökével kijelentették, hogy kezdő posztnak kijáró szerződést akarnak), egy azonnali kezdő OLB-t így is le kell akasztani szeptemberig, mert hogy a rosteren nincs ilyen jelenleg, az tuti.

Ha 43 jön, akkor a Thomas kérdés csak teoratikus, mert abban a sémában semmi keresnivalója sincsen.
2010. 02. 19. 00:01
Na igen, de vajon kik lesznek azok az ígéretes tehetségek, vagy tapasztalt játékosok? Egyikőjüknek első naptól kezdőnek kell lennie.

Idén az alap 3-4 védekezés kivételéve szinte állandó jelleggel négyemberes védőfallal operált a csapat, ahol TBC és Burgess volt a két end és az ő feladatuk volt elsődlegesen az irányító támadása. Thomas egyszerűen nem volt olyan helyzetben, hogy sack gyár legyen, és ezzel kitűnjön a szurkolóknak.

Nem vitás, hogy túl lett fizetve, amikor leigazolta a csapat, de nem lehet figyelmen kívül hagyni a coaching problémát nála, hogy milyen szerepeket próbáltak ráerőltetni 2007-től kezdve (ILB, 4-3-as SOLB, 3-4-es ROLB). Alig játszott igazi posztján, erős oldali külső linebackerként.
2010. 02. 19. 11:31
sirCharles
DoM

Lehet, hogy ezzel egy újabb darab kerülne a need zsákunkba, de én szívem szerint inkább Jergio Kindle-re és Jerry Hughes-ra (együtt!) költöm azt a 8 milliót, amibe nagyságrendileg Thomas kerül a csapatnak éves szinten. 14 meccsen 34 tackle-t 1000%, hogy ők is összehoznának... :-)
Én úgy gondolom, hogy Thomassal sem lennénk kisegítve, mert abszolút nem képes meghalni a csapatért a pályán, nem is vezére a csapatnak, és még flegma nemtörődöm stílusban is kezeli a helyzetét.

Szerintem Thomas helyettesének tippelgetésébe kár is belemenni, akkora a káosz most a cap-mentes szezon miatt a játékospiacon. Én bízom abban, hogy Belichick nem fogja elkövetni még egyszer ugyanazt a hibát, amit Thomasszal elkövetett, ti. hogy elsősorban azért igazol le egy játékost óriási pénzért, mert tetszik neki a játéka, attól függetlenül, hogy beleillik-e egyáltalán a sémánkba (ami ugyebár nem utolsó tényező).

Itt is többször elhangzott, hogy az idei class elég erős DE-ekből és és LB-ekből, és szerintem vannak olyan jó pickjeink, hogy mi a meríteni tudjunk majd a jobb fajtából.
2010. 02. 19. 16:17
First Hit
azt hallottáto
k h. d branch vissza vágyik?
ez jó lenne v. nem fér már el?
2. 3. számúnak
Hozzászólás a(z) Változások az edzői stábban bejegyzéshez