Menetrend
Szavazás

Végszó: az AFC döntő margójára

2014. 01. 20. 00:09
Szerző: DoM
Kategória: Pats.hu

A New England Patriots hosszú utat tett meg az AFC döntőig, a tavalyi évhez hasonlóan azonban most sem sikerült túljutni az ellenfélen és kivívni a lehetőségét a Super Bowl részvételre, majd a negyedik bajnoki cím megszerzésére. Mindannyian bíztunk benne, hogy a végállomás számtalan drámai végjátékkal tarkított alapszakaszt követően még nem ezen a hétvégén érkezik.

A Pats sajnos sem a védelem, sem a támadók játékával képtelen volt a meccs első harmadában olyan körülményt teremteni, ami nyomás alá helyezte volt a Denver támadóit és rossz döntésekbe kényszerítette volna őket, ami az olyan fontos labdaszerzéseket jelenthették volna. Így csak bravúr megmozdulás(ok) segítéségével lehetett volna lendületet és momentumot szerezni.

A találkozó alaphangját a denveri csapat adta meg. Képesek voltak három negyeden keresztül diktálni a tempót és a játékot olyan mederben tartani, ami az ő támadósoruknak kedvezett. A negyedik negyedbeli utolsó roham biztatóan indult, de a kétpontos kísérlet rontásával idő előtt kifulladt.

Szeptemberben új bajnokság, új remény: ismét harcba kell szállni a Lombardi-kupáért!

Hajrá Pats!

Hozzászólások

2014. 01. 20. 00:12
dexxy 2.0
Hát ennyi erre az évre:((

Szomorú vagyok, de csalódott nem, mert ez volt az a szezon amikor igazi csodát lehetett látni hiszen ilyen sérülések után egy főcsoportdöntő szép teljesítmény. Az utóbbi évekhez viszonyítva ez volt az a szezon amivel "elégedett" vagyok. Ez volt az az év amikor tényleg láttam azt h a fiatalítás megy,ugye már korábban is emlegették már a fiatalítást be nekem most tünt fel igazán. És ami a fájó,Hogy Tom sem lesz fiatalabb.
Lehet nem vagyok normális de még most is gombóc van a torkomban,de majd elmúlik,csak messze van még szeptember:(
2014. 01. 20. 11:11
Foherty
Engem a 2008-as szezonra emlekeztet az idei. Ott megvolt meg a veretlen csapat nagy resze, de a serulesek utan meg a 11-5-os rekord is emberfeletti volt, raadasul PO-t sem ert... Csak akkor Tom serult meg, most meg gyakorlatilag mindenki mas.
2014. 01. 20. 00:13
azimut
messze van meg a szeptember,de a januar eleje meg messzebb....
2014. 01. 20. 00:13
max350
Szép volt fiúk!!!! Köszönöm ezt az idényt...sajnos nem sikerült ennyi sérülttel!!! GO PATS!!!!!
2014. 01. 20. 00:14
lesliemus
köszönöm a fiúknak ezt az erőn felül teljesített szezont! büszkék lehetünk rájuk!

Go Pats!
2014. 01. 20. 00:15
macilaci
Köszönöm ezt az évet, csodálatos év volt, jövőre úja ugyanitt csak más eredménnyel.
GO PATS!!!!!!!!
2014. 01. 20. 00:16
kreci04
Szép volt Fiúk!!!
Ezzel a gárdával, ilyen sérülésekkel az NFL 4 legjobb csapatában lenni szerintem bravúr. S bár ennek a szezonnak vége, de idén is lesz augusztus és újra bizakodhatunk, hogy csapatunk felkészül az újabb megméretésre.
GO PATS!!!
2014. 01. 20. 00:18
cescf4
felejtsük el a sorszerűséget vagy bármi ilyen hülyeséget

ez egy mocskos balszerencsés szezon volt, a srácoknak az edzőknek hatalmas munkája kellett hogy idáig eljussunk

lesz még munkájuk rendesen, sok embertől meg kell szabadulni, 1-2-t megtartani, de majd úgy is lesz idő ezt kibeszélni, megvitatni


jövőre lehet erre a csapatra építeni és akkor senki sem állít meg minket! GO PATS!
2014. 01. 20. 00:19
hulith
Ma nem hitték el a fiúk, hogy nyerhetnek itt talán hazai pályán
szorosabb lett volna.
Nekem azért érthetetlen miért adtuk fel ennyire a futást
de ma jobb volt a Denver el kell ismerni.
2014. 01. 20. 00:24
Dega
Szép volt,szép lesz.Most ennyi volt szeretett csapatunkba,akik erőn felül teljesítettek.
Én azért megbontottam azt a pezsgőt......
Go Tommy,go Pats!!
2014. 01. 20. 00:33
CJ95
Szerintem nem kell szomorkodni ez hülyeség, jo a csapat csak sérült a nagy része es ennyi! Nem kell az így nem ment úgy nem ment! Ez az idény a következő szezon alapozasa volt! Gratulálok a fiúknak!!!!!!
Go Pats!

(Majd építünk egy jobb franchise-t!!!)
2014. 01. 20. 00:37
anulu82
így visszanézve nem tudom, hogy a bye week, vagy az, h azon túljutottunk volt a nagyobb csoda.

ma a védelem tartotta a lépést, egészen Talib sérüléséig. onnantól az is szétesett, Manning pedig van annyira rutinos, hogy utána stabilan dobálta a rookie CB felé a labdát, aminek meg is lett az eredménye.

2 nagyjából stabil célpontja volt ma Bradynek, Collie és Edelman, őket meg minél jobban próbálták levenni a pályáról.

Amendolavan meg remélem, h 1 éves szerződést kötött csak a csapat.

pre-seasonig akkor pihi...
2014. 01. 20. 00:43
lutri
Jó szezon volt.Sajnálom hogy ma nem ment a játék. Kösz a szerkesztőknek mindent. Továbbra is veletek. Sziasztok.
2014. 01. 20. 00:46
Brady Tamás visszaüt
Csak az bánt hogy kedvenc Ninkóm ma a nullánál is kevesebb volt - igazából a két fal nem tudom mit csinált...biztos egész héten FK! blogot olvastak és ez jelentősen kihatott a teljesítményükre
2014. 01. 20. 00:46
piszkosfred
Összességében egy borzalmas balszerencsés, de mégis felejthetetlen, szép idény volt. Ma viszont szomorú volt látni, hogy semmi esélyünk se volt. Minden csapatrészben agyonvert minket a denver.
Azt meg csak mellékesen kérdezem a hozzáértőktől, hogy minden csapatnak ugyanaz a sapka áll rendelkezésre, akkor egy denvernek hogyan fér bele egy ilyen elit fal, elit qb, elit célpontok garmadája, miközben nekünk szinte senkire se futja? Mondjuk Amendola-t le tudtuk igazolni...
Jövőre több célpont kell Tomnak, ha ennél is szebb szezont akarunk.
2014. 01. 20. 00:53
Ők egy posztján remeklő Louis Vasqueznak fizettek 3,2 milliót idén, aki összetartja a fal belsejét a domináns játékával RG poszton. A Patsnél meg Connolly keres 3,3 milliót, aki legjobb esetben átlagos, de inkább az alatti játékos a két OT posztot követően a fal legfontosabb pontján (RG). Mankins meg szokás szerint nullázta magát az év legfontosabb meccsén évi 10 millióért.

Plusz a denveri passzjáték minden eleme egészséges volt ma.
2014. 01. 20. 01:03
TMR
Szerintem ezt a támadó falat nagyon át kellene gondolni, de legalábbis strukturálni a következő évre.
2014. 01. 20. 01:42
piszkosfred
Köszi DoM a választ. Valahogy én is így gondoltam a magam laikus módján. Nagyon sok mindent át kellene itt strukturálni. Meg azon is el kellene gondolkodni, hogy egy üveghadsereggel mire lehet menni. Gronk extraklasszis TE... azon a kb 6-8 meccsen amin számíthatunk rá. Talib klasszis CB, neki is van vagy 4 egészséges meccse szezononként. Az új WR corps kb. a drafton volt utoljára teljesen rendben.
Mindenesetre ha Edelman-t is hagyjuk elmenni, akkor Kraft bácsit gyorsan tegyük be egy nyugdíjas-otthonba, jó erős gyógyszeres kezelés mellett.
2014. 01. 20. 01:32
Gege8
Az a fránya pénz. Egyrészt, 28 millió dollár pihen IR-en, ami azért nagyon nem kevés; mégis AFC döntőt játszott a csapat. Másrészt viszont nem lehet azt várni, hogy évekig "kukázott", "aprópénzért" játszó játékosokkal jussunk SB-ba; akármennyire ez BB és Kraft mániája. Harmadrészt, nehéz a mi szurkolói érzelmeinkkel összeegyeztetni, hogy aki nem hozza a fizetéséhez méltó szintet, annak viszlát.
2014. 01. 20. 00:53
BaP
Köszönjük Pats, szenzációs szezon volt, messze várakozások felett, ennyi sérülttel, mégis ennyi nagy comeback-el, nagy eredmény, hogy az Afc döntőben voltunk
Szerintem már a Colts ellen is látszottak a hatalmas lukak a csapatnál, elsősorban az offense oldalán, de a szakadó esőben egy extra Blount még tovább vitt minket.

Talán csak Amendola volt csalódás, nem csak a sérülékenysége, de a gyenge játékai miatt is, ő nem volt jó befektetés. Viszont a rookie-k, főleg a D oldalán számomra komoly pozitív meglepetést jelentettek, Collins,Harmon,Ryan mind remekelt, a D falban feltűnt Jones,Velano, Siliga kiegészülve néhány rutinos játékossal még jobb lehet jövőre..
Az O-t is lesz hol megerősíteni.. Nem tudom lesz-e valaha 2 TE játékunk még.

Kíváncsi leszek, merre indul a franchise, kik maradnak, milyen játékosok jönnek?
Go Pats!
Jövőre újra meg kell próbálni, remélem sikerül még egyszer a Brady időszakban!
Köszi az egész szezont!
2014. 01. 20. 00:56
Bruschi85
Megérdemelt denveri győzelem, ma egyértelműen jobbak voltak.
Nem volt nyomás PM-en, tökéletesen megvédték, a Pats O# fal a denveri D# fal ellen gyengén teljesített.
Hiányoztak a momentumok a részünkről és Tálib is kidőlt.
Sok sérült, vezérek hiánya és hullámvasút több nagy meccsel, fordítással, kár, hogy vége a szezonnak Pats részről.

A lényeg továbbra is Hajrá Pats!
2014. 01. 20. 01:19
Wolverine89
sajnos nem volt ma esélyünk. Plusz a denvernek minden bejött. Azzal egyet értek én is h talib serüléséig voltunk pariban, utána sajnos kuka volt a védelem is! talib mankins conolly wendell arrington 5ös fogat távozását várom, sajnos ennyi pénzt nem érnek, különböző faktorok miatt. Draftról sajnos megint minden kéne cb, s, g, c, lb, ááá nem is tudom mi lesz itt annyi a hiányosságunk! ja és normális elkaponk sincs!
2014. 01. 20. 01:20
Wolverine89
DE le a kalappal a csapat előtt idén!
2014. 01. 20. 01:20
Wedge
Sajnos vége ennek a szezonnak. Főleg egy ilyen meccsen...
A meccset szerintem is a Denver irányította, és tényleg jobban játszottak. DE az első félidőt szerintem a birók nagyon elhúzták nekik.. Kaptunk egy 10 yardos büntit tök értelmetlenül amivel kikerültünk a field goal távolságból. Majd mikor Welker(akit eddig imádtam) lezúzta Talibot úgy, hogy a labda 10 méterre volt tőlük semmi. Mehet tovább a denver.. Magyarul 3és1-nél a denver olyan 5 yardos büntetést "harcolt" ki amivel tovább mentek és TD. Nem mondom, hog megnyertük volna a meccset ha ezek nincsenek. De más a játék képe ha nincs a csapat egyfolytában 10 vagy több ponton kívül.
A csapat am nagyon jó volt - fal :)
Jövőre találkozunk! További jó szurkolást a legjobb csapat legjobb fan klubbtagjai számára. Pussz és go 49ers.
2014. 01. 20. 02:19
daelaci
Ha már mindenképpen ki kell emelni egy nagyon fontos mozzanatot, akkor én Brady rossz passzát emelném ki amit a teljesen üres Edelmannek volt képtelen odadobni. Az tuti TD lett volna és minden másképpen alakult volna. Ma Brady nem volt igazi vezér. Ilyen rossz játék után nem túl elegáns bírózni.
2014. 01. 20. 02:27
Burkus
A következő passzból TD lett. Nem ezen múlt. Sokkal jobbak voltak. Minden vonatkozásban.
2014. 01. 20. 07:58
pippu
Szerintem a mélységi játékra gondolt, nem a red zone esetre. Azt hiszem, hogy utána punt lett, talán... (0-3 nál)

Az a vicc, hogy szerintem is megvoltak a pillanatok, de a rossz döntések és a hibák megakadályozták, hogy szorosabb meccsünk lehessen. Rövid a kispad..........
2014. 01. 20. 11:25
daelaci
Így van, ha ott annál a hosszú passznál Brady képes odadobni, akkor vezetünk és minden másképpen alakul.
2014. 01. 20. 02:42
Kuin
hát sajna ez szánalmas volt na de majd jövőre :)
2014. 01. 20. 02:52
Whitealert
Fura egy szezon volt, sokat bosszankodtam miatta, remélem jövőre jobb lesz, több simább meccsünk lesz. Sérülésmentes, eredményes szezont várok egy jó elkapógárdával. Ja am Collie játéka tetszett!!! Maradhatna nálunk, Dola max olcsóért maradjon. Mindenkinek köszönöm, hogy Veletek szurkolhattak végig kedvenc csapatunknak! Innentől kezdve már a 49ers-nek szurkolok. (Remélem nem a Broncos nyeri a SB-t, ha már mindenki a 2007-es New Englandhez hasonlította őket, akkor végződjön is úgy a szezonjuk, a 49ers az elmúlt 3 év alapján megérdemelné már.)
Minden jót Nektek a holt szezonban! :)
2014. 01. 20. 06:30
toothy
Mint azt az elottem hozzaszolok is irtak, nagyon nehez szezonon van tul a csapat,de le a kalappal a sracok elott. Colts meccs utan ugy gondoltam,hogy innen mar majdnem minden eredmeny "bonusz" (ez alatt azt ertem,hogy SB,vagy akar egy szoros vereseg Denverben). Ma nem volt igazi vezere a csapatnak,aki feltuzelte volna a brigadot, illetve lehet nem Riverstol kellett volna tanacsot kernie Tomnak ("eleg lesz a negyedik negyedben focizni" :D), ezert most meg eleg csalodast kelto az eredmeny, de holnap mar realisan fogom latni a dolgokat... Iden ennyire voltunk kepesek, de igy is tulszarnyaltuk az elvarasokat. Jovore visszaternek a serultek es retteghet mindenki:) GO PATS
2014. 01. 20. 07:44
1976gabi
üdv mindenkinek!elősször is gratulálok a denvernek,ma a jobb csapat nyert.nagyon gratulálok kedvenc csapatomnak,mert ennyi fontos sérült ellenére is a térképen maradt.gratulálok a fentebb íróknak,hogy vére nem csak szapulják a csapatot a vesztett mecs után,hanem elismerik,hogy még így is remek teljesítményt produkáktak a saját szintjükön.mindenkinek felhívnám figyelmét,hogy 28 csapat cserélt volna velünk.remélem a draftunk jó játákosok sokaságát fogja szállatani,illetve,hogy a nem bizonyító sztárok más csapatban fogják fojtatni a játékot.
fantázia:bízom benne,hogy megatron hozzánk költözik,megunja a töketlenkedést.megatronnal,és minitronnal mi nézegethetünk jövőre visszafelé,és kérdezhetjük a többe csapatot,na jók voltunk már megint?
mindenkinek jó feltöltődést kívánok.
2014. 01. 20. 08:00
max350
Na, Calvin Johnson biztosan nem lesz a Pats játékosa:
"Elsőként kezdjük az offseason eddigi legnagyobb összegű szerződésével, amit Calvin Johnson írt alá a Detroit Lions vezetésével. Olvashattunk már különböző számokat, de eddigi egyik nem hivatalos közlemény sem nevezhető pontosnak. A szerződés 7 év 132 milliós volta azért nem pontos, mert átírták a 2012-es számokat is, így végeredményben 8 év alatt jelentkezik a pontosan 131,95 millió $-os összeg." - profootballbusiness.com
A szerződést 2012-ben írták alá!
2014. 01. 20. 07:51
pippu
Mindet összevetve szép évünk volt, nagy fordításokkal fűszerezve. Azonban ismét bebizonyosodott, hogy nem elég hosszú a kispadunk. Védelem, védelem, védelem és támadófal ez legyen a kulcsszó a drafton. Ezek nélkül nem megy a rájátszásban... :( Na meg jó lenne már, ha Gronk 1 évet végigbírna... :(

Ősszel ugyanitt!
Üdv mindenkinek! :)
2014. 01. 20. 08:32
joe75
Minden tiszteletem és elismerésem, hogy a CSAPAT ilyen játékosállománnyal eddig el tudott jutni. Sajnos megint a SB előszobájában mondták, hogy netovább.
Ami a meccset illeti tényleg rosszul játszottunk de sajnos van ilyen ezt a sportot is emberek játszák.
Egész évben szoros kiélezett meccseket játszottunk amiből tudtunk fejlődni és ha megnézzük, hogy az év elejétől mostanáig megtett úton mennyit haladtunk nyugadtan elégedettek lehetünk. (Némi keserű szájízzel hiszen megint elérhető lett volna a SB).
Azt, hogy jövő szezonban mi lesz azt senki nem tudja. Érdeklődve várom, hogy kik azok a játékosok akik jönnek kik azok akik mennek.

Ui.:
Különben is ez az egész év csak arról szólt, hogy így Manning meg úgy Denver ilyen rekord meg olyan rekord meg sérülésből jött vissza 4 nyakműtét meg stb. Szerintem rengeteg más NFL játékos is jött vissza már hosszú sérülésből (pl. Tom Brady is) akiket nem éljeneztek annyit mint PM-t.
Azt viszont el kell ismerni jó sőt mi több éve volt. Teszem hozzá ilyen elkapógárdával nem volt nehéz. Kiváncsi lennék a jövőben (ha nem vonul vissza a 2 hónap múlva esedékes orvosi vizsgálat eredményei miatt) egy 90%-ban újoncokból álló támadósorból mit tudna kihozni.

2014. 01. 20. 08:54
pat68
Hát vége lett! Lehetett volna szebb, de azok után, amin átment ez a csapat én büszke vagyok rájuk! Tegnap, főleg TB-n egyfajta fásult fáradságot éreztem, mintha nem igazán hittek volna magukban.
Jövőre építsünk Superman-re és Collie-ra, melléjük egy magas, erős felépítésű mélységi elkapót kell szerezni! Gronk felépül és tarol, a RB sor rendben, csak a fallal kell valamit kezdeni és kész az O.
A védelem alapjaiban jó, csak a kiegészítő embereket, a mélységet kell erősíteni.
Szerintem jók az alapok a csapatnál, idén bizonyított a második, sokadik sor is, nem kell túl nagyot változtatni.
Én nem köszönök el Tőletek őszig, hisz nemsokára kezdődik az új év, jön a FA piac, a draft, a camp-ek. Január-február-jön a nyár és utána a szeptember!
Köszönöm a Csapatnak és Nektek ezt az emlékezetes évet!
2014. 01. 20. 09:15
lipi
Colliera semmiképpen nem lehet építeni. Kb egy szerelésre van attól, hogy zombi legyen belőle. Saját érdekében vissza kellene vonulnia :S.
Edelmannél pedig az a kérdés, hogy mennyiért akar maradni. Attól félek, hogy túl nagy lesz a szám, amit a szerződésen akar látni...
2014. 01. 20. 09:52
Elodorel
Nem nagyon értek ezzel egyet mert sokszor el lett már mondva hogy az ö egyik nagy vágya az volt hogy Tombácsival játszhasson.És én úgy látom ö elkötelezett a csapattal szemben. Szerintem reménykedjünk hogy megtudjuk tartani :)
2014. 01. 21. 07:27
pat68
Nem hiszem, hogy Edelmannél túl nagy lesz a szám. Az évi 4-5 millához még kell neki 1-2 ilyen év.
2014. 01. 20. 09:09
zozo692
Én nagyon elégedett vagyok ezzel az évvel, év elején még abban sem voltam biztos, csoportot nyerünk.
Nekem a front office munkájával van egy kis gondom, nem tudom elképzelni, hogy egy ennyire kiegyensúlyozatlan legyen a csapat, remek részelemekkel, de ki....tt nagy lyukakkal is. Mondták már előttem, hogy a Denver hogy csinálja, de azért az figyelembe kell venni, hogy nagyon sok szerződése van még rookie státuszban (Thomas no.2 é s no. 2, Decker, Von Miller (?)), valószínűleg itt sem lesz egyszerű az elkövetkező 2-3 év, de hát ők megtettek mindent egy lapra, lehet, hogy bejön nekik az idén (de ha nem, akkor sem fogok bánkódni...).
Szerintem a következő szezonra sem látok olyan ordas nagy változásra (+ irányba)lehetőséget, az biztos, hogy ha folytatódik az AFC East csapatok fejlődése, akkor remek kis rangadók lesznek, és már a csoport megnyerése is komoly erőpróba lesz.
U.i.
Hihetetlen volt látni, hogy egy Ofal ilyen domináns módon tudja megvédeni a QB-t. 18 sack egy alapszakasz szezon alatt, nem lehet felfogni. Az biztos, ha az átlag 28-30 meglett volna, akkor egészen más történet íródott volna (és véleményem szerint a tengeri sasok be fogják gyalulni ezt a támadófutball terminátort).
2014. 01. 20. 09:12
lipi
Eddig bírtuk. Kissé csalódott vagyok. Sajnos pont ezen a meccsen nem láttam azt a tüzet a csapatban, ami az idei játékunkat jellemezte. Nekünk kellett volna tökéletes meccset hozni, hogy legyen esélyünk, de a Denvernek sikerült hiba nélkül játszani, nem nekünk...
A létező összes bajunk kijött. Hogy ez a Denver ihletett formája/remek gameplanje miatt volt, vagy másért, nem fogjuk megtudni.
Anyway, Gratula a Denvernek és emelt fővel bukjanak el a SB-on.
Talib kiesése után már sejtettem, hogy nem lesz sok keresnivalónk a pályán, de az O teljes és sajnos szokásos leolvadása azért meglepett :S.
Kicsit még emésztenem kell a meccset, de ha sikerül megbékélnem ezzel az utolsó játéknappal, akkor valószínűleg az egyik legjobb Pats szezonként fogok erre az idényre gondolni. Majd...
Egy dolog biztos. Kőkemény O súlyos FA piacot és draftot szeretnék. Meg azt, hogy a szabálykönyvet egyértelműsítsék és a bírói ténykedések jövőre ne legyenek fókuszban a mérkőzések után...

A Szerkesztőknek és Nektek köszönöm az egész éves munkát, türelmet, kitartást, örömet és egyebet :).
Világbéke!
2014. 01. 20. 12:32
timep76
Szabályegyértelműsítés:
1. A Patriots-ra nem lehet zászlót dobni. Ha ez mégis megtörténik, akkor "flag mismatch" szabálytalanság miatt az ellenfelet kell büntetni 15 yarddal.
2. Az ellenfélnél a meccs előtt és a meccsen 1-1 kulcsjátékosnak kötelezően meg kell sérülnie
3. A Pats ellen rúgott FG-k és XP-k nem érvényesek
4. A Pats játékosait érintéssel sem szabad megzavarni a játékok során

De nagy f@sz vagyok :)
2014. 01. 20. 09:36
Koxus81
Teljesen egyetértek veled Wedge! Az első félidőben kialakult 10 pontos különbségben benne voltak a zebrák! Hómanóra fújt holding nevetséges volt, így nem tudtunk field goalt rúgni, míg a Denver TD drive-ját tovább nyomták a bírók egy érthetetlen holdinggal (5 yardon belül lehet még ütközni) a pálya közepén így mentek tovább...nem mondom hogy nyertünk volna, de egy döntetlen közeli állásnál elő vehettük volna a futást (Blount), ami nagyon ment az elmúlt pár meccsen..de mivel a Denver (ügyesen) 7-8 perces drive-okat vezetett, így nem volt idő futni, erőltetni kellett a passzokat...taktikailag kicsúszott a meccs a kezünkből 2-3 play miatt..ahogy mondani szokták a srácok "nem csináltunk meg elég játékot"! Ez most sajnos tényleg így volt...
2014. 01. 20. 11:02
Foherty
Nem holding volt az, hanem Offensive Pass Interference. Teljesen jogosan.

Mondjuk kb. egy perccel kesobb pontosan ugyanaz tortent Talib serulesekor, de akkor nem repult zaszlo...
2014. 01. 20. 09:41
crucified
DoM:

Mennyire befolyásolja majd a Denver játékosállományát az SB résztvétel? Lesz-e szerinted Ravens, Steelers, Giants effektus jövőre emiatt? Gondolok itt az ilyenkor szokásos túlzott fizetési igényekre. Manning ha jól tudom még 3 évig a Denveré, ha az egészsége bírja.
2014. 01. 20. 09:56
lipi
Nem vagyok DoM, de itt a Denver FA névsora. Na, őket fogják túlfizetni mindenhol, szóval nehéz lesz megtartani ezeket a játékosokat. Plusz kérdés, hogy az edzői stábot mennyire fogják szétkapni.
Knowshon Moreno RB UFA
Wesley Woodyard OLB, LB UFA
Dominique Rodgers-CromartieCB UFA
Robert Ayers DE UFA DEN
Mike Adams S UFA DEN
Paris Lenon ILB, LB UFA DEN
Eric Decker WR UFA DEN
Quentin Jammer S UFA DEN
Shaun Phillips DE, OLB UFA DEN
Stewart Bradley ILB, LB UFA DEN
Zane Beadles G UFA DEN
Dan Koppen C UFA DEN
Winston Justice LT, T UFA DEN
Andre Caldwell WR UFA DEN
Tony Carter CB RFA DEN
Chris Harris CB RFA DEN
Mitch Unrein DT RFA DEN
Steve Vallos C UFA DEN
Trindon Holliday KR ERFA
Duke Ihenacho S ERFA DEN
Michael Huff S UFA DEN
Marquice Cole CB UFA DEN
Mark Dell WR RFA DEN
2014. 01. 20. 10:22
crucified
Köszi.

Mondjuk ebből Moreno, Cromartie, Decker Phillips, Harris, Ichenacho, Holliday, Woodyard a húzós.

Nehéz lesz, bár mi sem vagyunk rózsás helyzetben.

Talib, Edelman, Spikes, Fletcher, Collie, Blount, Hoomanawanui. Bár Spikes azt hiszem nem marad, a többiben reménykedem.
2014. 01. 20. 10:38
lipi
Kicsit korai még, de szerintem a fenti névsorból Edel és Talib lenne akit marasztalnék. Fletcher és Hooman vet minért. A többiek mehetnek. (Tudom, most kapni fogom az ívet Blountért, de ő nálam még mindig tucatfutó státuszban van, aki helyére tudunk hozni ugyanolyan képességű veteránt, anélkül, hogy túlfizetnénk)
2014. 01. 20. 10:55
Foherty
Szerintem Talib nem marad. Tul nagy a kockazat a serulesei miatt, kis penzert meg nem fog alairni.
2014. 01. 20. 11:54
BaP
+1
Lesz annyi shutdown CB a piacon, hogy hozzunk Talibnál egészségesebbet.
Kis pénzért maradjon, ahogy Blount,meg Fletcher is.

A kérdés: a fizu csökkentések- Mankins,Baby Vince,Gronk,Amendola nem kell annyiért, amennyibe most van.
Egy Collins,HT,Mayo,Spikes mag a LB corp esetében remek volna.
Minitron kell, Collie meg Hooman veterán minimumért, és kéne a nagy lóvé egy komoly vertikális, nem üveg WR-re is, ott draft-on nem rizikózhatunk.

O# falember, TE, egy igazi ütköző safety, DT szintén a kivánságlistán van.
Kellenek a fizucsökkentések.
2014. 01. 20. 09:47
mgabor74
Én arra lennék kíváncsi, hogy mi történik Hernandez pénzével ami még mindig terheli a cap-et. Valamelyik közvetítésben volt róla érintőlegesen szó, ott azt mondták, hogy valószínűleg fel fog szabadulni az az összeg a liga döntése alapján, mert már máskor is volt erre példa. Azért nem volna mindegy. Van erről valakinek infója?
2014. 01. 20. 09:58
lipi
ha elítélik, akkor lehet elkezdeni a tárgyalást a capről.
2014. 01. 20. 10:17
crucified
Szerintem meg marad a cap 2014-re (7.500.000.-USD), mivel mi rúgtuk ki.
2014. 01. 20. 10:22
azimut
A denvernél jól megfigyelhető,hogy erre a 2 szezonra tették fel mindenüket! Bár Manning szerződése nem erről árulkodik,de valahogy ide kellet csábítani!De úgy gondolom,hogy nem fognak SB-t nyerni! Jövőre pedig egy közép csapat lesz,mi pedig még mindig ott leszünk és első kiemeltként! Rájátszásért pedig a pats,colts,pittsburg,San diego,ravens,kc,bengals,miami,jets harcát várom !
2014. 01. 20. 10:44
crucified
2014. 01. 20. 14:26
Gordon
ez a csapat PM-el sosem lesz egy középcsapat, mint ahogy mi sem TB-vel.
2014. 01. 20. 10:30
advocat86
Sziasztok,

Sajnos tegnap nem éreztem a srácokon, hogy elhinnék, hogy meglehet a bravúr. Mintha az érződött volna rajtuk, hogy ők is tudták, hogy messze túlteljesítették az elvárásokat, és nem hitték el, hogy még teremhet nekik babér. De szép kis szezon volt, a szokottnál talán több izgalommal, de rengeteg felejthetetlen emlékkel. Én nagyon remélem azért, hogy látom még Bradyt SB-t nyerni, és még egyszer odaér a csúcsra, persze gondolom, sokan vagyunk így!

Szép volt fiúk, gyógyulást a sérülteknek, érdekes offseason elé nézünk!

Go Pats!
2014. 01. 20. 10:34
wolandrules
Ha valaki látta, hogy O-ben mi volt a terv, az ossza meg velem... Minden nehézség ellenére több volt ebben.
2014. 01. 20. 10:43
crucified
Mondjuk a tökösség terén én is többet vártam. Az utolsó negyedben megmutattuk, addig nem tudom hol voltunk.

De jobbak voltak és kész, kipukkadt a csapat az utolsó meccsre. Azért gyönyörű szezonunk volt az eredmények terén.
2014. 01. 20. 10:47
lipi
Szerencsére megkaparintottam az O tervet. Röviden vázolva:
Apró TD-kel zavart okozunk a hátsó alakzatukban és futással öljük az órát. Sok-sok play action játékot játszunk, sok reversel és kereszt route-al. Közben az Ofal nem enged siettetést sem, nemhogy sacket és metrónyi alagutat nyit a futásnak, hogy se Blount se Ridley ne erőltesse meg magát a 70-80 yardos vágtákban, hanem kényelmesen be tudjanak kocogni az end zoneba. TB pedig a kézmelegítőjében lévő porcelán teáscsészéből időnként kortyol egyet, dobás előtt, és laza puszikat szór a szurkolók felé a másik kezével. A meccs végén, amikor 72:3-ra vezetünk, akkor a TE-k, Hooman és Mulligan az utolsó driveban a vállára kapja TB-t, akinek a hóna alatt ott a labda és integetve, sétálva szerzik a meccs utolsó TD-jét.
Csak a kivitelezésbe csúszott némi hiba :)
2014. 01. 20. 10:51
Dega
2014. 01. 20. 12:47
Whitealert
Egyébként TB milyen TD-t futott már, ez is a játékterv része volt. Szinte látom magam előtt, ahogy JMD azt mondja a srácoknak, hogy " Na jó akkor most Tommy úgy csinál mintha passzolna, aztán "gyorsan" elkezd futni az endzone felé, egy testcsellel elküldi a linebackert és TD"
2014. 01. 20. 11:01
infidelitas
A Saints meccs óta nem írtam, de most muszáj.
Mindenek előtt fontosnak tartom emgjegyezni, hogy egyértelműen "túlteljesített" a csapat, ilyen sérüléshullám és szezon előtti cserélődés után az AFC-döntő nagy eredmény.
A meccsen kb. a 2. bunkóz driveig voltunk pariban utána nem volt esélyünk.
Nézzük a D-t: sajnos kulcs volt megint Talib sérülése, szegény Dennardot utána folyamatosan megverték. Jövőre nagy szükségünk van egy egészséges shutdown cornerre... Beszédes volt, amikor kiírták a 4. negyedben, hogy a főbunkót egyszer sikerült siettetni. (Már akkor látszott, hogy baj lehet mikor az elején a rossz snap után forró krumplit játszott a labdával és a közelébe sem értünk...)Itt az a szomorú, hogy ezt az O-t egy év eleji D-vel belegyalultuk volna a földbe. Ami igazán hiányzott a védelemből az a hard hitting, ami főleg az SEA-Sf meccs perspektivájából tűnt fel. Szinte simogattuk az ellent. Ahelyett, hogy ütöttük volna őket mint a répát, nem értem miért... Ráadásul sokszopr nem lábra megyünk, ami azért baj, mert egy jól sikerült ütéssel kivehettük volna jt-t vagy dt-t.
Az Offense egyértelműen gyenge volt, nem sikerültek a hosszú passzok részben Brady miatt, részben pedig a nagy és magas elkapók hiánya miatt és már az elején kivették a futó játékunkat. Ha az elején sikerül egy-két játék, akkor szorosabb lehetett volna, de az év végére az O elfogyott ugyanúgy, vagy talán jobban is, mint a D.
A bírókról érdemes beszélni, mert úgy 3-1 arányban tévedtek ellenünk, ami pont arra volt elég, hogy a momentum a bunkózhoz kerüljön. És nem értem miért kell az erősebb csapatot tovább erősíteni...

2014. 01. 20. 11:18
Zarathorn
Mert PM-ke megtudja szerezni a második gyűrűjét, hogy beérje az öcsit....
2014. 01. 20. 11:19
Zarathorn
Végül 4 tackle térdre és akkor PM-nek nem lett volna elkapó brigádja és azt mondtuk volna mint TJ Ward a Gronk hit után ennyi....
2014. 01. 20. 11:04
infidelitas
Folyt.: Ha csak egy meccsre is go Seahawks, remélem feltörlik a főbunkóval a pályát, jó lenne egy pár nagy ütést látni rajta az talán elégtétel lenne számomra. Remélem welker is bűnhődik. (A mocsadékja kiütötte, egyébként tök szabálytalanul, Talibot) Nem a bunkóz a meccs esélyese az számomra egyértelmű...

Továbra is GO PATS, GB BRADY!!!
2014. 01. 20. 11:11
wolandrules
Remélem én is is, hogy nagyon elverik őket, de az is elég, ha Welker senkitől sem zavartatva elejti a meccslabdát, mint nálunk pár éve. Azt nem tudom megbocsájtani neki. Amúgy a 49ersnek több esélye lett volna, Manning megint megkapott a SB-ra egy elsőzőt, mint anno a Bearst. Sajna ők lesznek az esélyesek, hacsak nem lesz extrém időjárás
2014. 01. 20. 13:56
TMR
Tény Welker szépen kiütötte Talibot. Bennem csak az merül fel ilyenkor, hogy miért mindig mi vagyunk az ilyenek szenvedő alanyai?
2014. 01. 20. 15:52
matcha
Ez nekem is többször eszembe jutott már (pl.: tavaly Ravens ellen Ridley, idén Denver ellen Blount, Browns ellen Gronk, illetve a mostani WW vs Talib eset). Ilyenkor elrebegem magamban, hogy de jó lenne, ha lenne egy új Rodney Harrison-unk...
http://www.youtube.com/watch?v=0is3rf-TA6c
2014. 01. 20. 17:06
pm11
ed reed elérhető vajon?
2014. 01. 20. 17:15
Zarathorn
Minek?????? Rostertölteléknek??? Már eljárt felette az idő
2014. 01. 20. 11:16
Raschy
nem az zavar, hogy a Denver nyert, mert nagyon jó csapat, hanem az hogy megint mindenki Manninget fogja isteníteni 2 hétig. Na mind1 remélem aztán a végzet légiója remélem lecsap rá.
2014. 01. 20. 15:53
matcha
Jó lenne, ha csak két hétig, de már szeptember óta ez megy.
2014. 01. 20. 11:16
Zarathorn
Azt hiszem a Welker mezemet bevágom a szekrény mélyébe és a büdös életbe fel sem veszem egy خائن ereklyéjét....
2014. 01. 20. 11:21
Raschy
Egyébként, nagyon bizakodó vagyok a jövőre nézve. Idén sikerült megteremteni a már tapasztalt és mély cserepadot a védelembe, ugyanis ha jövőre visszatér Wilfork Kelly és Mayo akkor a mostani frontseven elég jó lehet. Talib megtartása nem kérdéses, reméljük jövőre nem sérül meg és végig egészségesen tud majd játszani. A offensebe jöhet egy rookie TE és pár későbbi körös elkapó, projekt falemberek.
Teljesen más lesz a következő év,amire már nem napról napra kell változtatni a stratégiát remélhetőleg.
2014. 01. 20. 11:22
Zarathorn
Faszom még az idő is PM-nek kedvezett 17 fok... Majd a Met Life-ban remélem hidege lesz...
2014. 01. 20. 12:14
dani
Ti halljatok magatokat ilyenkor?:) nem -20 fok vagy +40 volt, hanem 17.
2014. 01. 20. 12:16
dani
Ha egy normalis idojarastol PM ekkora elonybe kerulne, akkor nincs is mirol beszelni.
2014. 01. 20. 11:56
Levis
Itt bebizonyosodott, hogy egy sztárelkapó és egy sztár CB kell a csapatnak. Nincs is miről beszélni. Ezt az újoncokkal nem lehet megoldani. Amendola mehet a levesbe. Collie ezerszer jobb. Supermant mindenképpen meg kell tartani. Ez nem vitás. Dennard nem tud felnőni a feladathoz és állandó jó teljesítményt nyújtani. Vannak jó meccsei mint pl a Colts ellen is és vannak felejthetőek mint a tegnapi. DMC mellé is kell valaki. Egy kőkemény ütköző Safety mint pl Pollard. Személy szerint Hightowerben sem vagyok annyira biztos. Akkor inkább Spikes maradjon mint hogy ő legyen kezdő LB. Egy hasonló O falat kell összehozni amilyen a Denvernek is van. Logan Mankins felett sajnos eljárt az idő és ehhez a teljesítményhez nagyon túl van fizetve. Azzal a fallal TB is fickándozott volna.
Sajnos jobbak voltak ma. Ez van. Remélem nem bántottam meg senkit sem ezzel az írásommal.

A csapatnak és a Pats.hu szerkesztőinek nagyon szépen köszönöm ezt a csodálatos szezont.
Jövőre Go to the Super Bowl and Just win Baby!
2014. 01. 20. 12:17
Ez van :(
Nem tudom, hogy a szabályok szerint lenne-e rá lehetőség, és nagyon úgy tűnik, hogy a Pats üzletpolitikájába, filozófiájába sem illik bele, de nekem nagyon tetszene, ha odavágnánk a szabadügynök piacnak, és odaadnánk néhány "zsíros" (akár több, akár 2014-es és/vagy 2015-ös)pickünket Josh Gordonért.
Kockázatos? Persze, hogy az. Nagyon az.
Ha Wilfork, Kelly és Mayo újra teljes értékű lesz 2014-ben, ha Talib és Edelman elvárásai teljesíthetők lesznek, talán nem lesznek akkora needjeink a draftra, hogy ne lehetne beáldozni egy-két picket. Igaz, van WR dögivet, Amendola, Dobson, Thompkins, Boyce. Ha egészségesek. És egyik sem az a Josh Gordon típusú elkapó, aki szerintem nagyon hiányzik a támadóknak.
Persze én csak egy amatőr szurkoló vagyok, aki azt álmodja, hogy egy Gronk-Gordon-Edelman-Dobson/Thompkins-Ridley/Vereen alakulat ellen még a Richard Sherman-féle sztárok is tanulnának némi szerénységet és visszafogottságot:)
(Elképzelem, hogy tegnap ott a szélen nem Slater és nem Collie nyújtózkodik a "magas" labdáért, hanem Gordon... ki tudja...)
2014. 01. 20. 13:13
Gege8
Azért nekem ettől az "üzletpolitika" dologtól már a hideg szaladgál a hátamon. Kedves Front Office, Mr. Kraft, akárki; ha nyerni akarunk, csengetni kell. Nem fog menni másképp.
2014. 01. 20. 13:49
crucified
Szerintem rosszul gondoljátok. Egy Hörni-Gronk-Thompkins-Boyce-Dobson-Edelman-Amendola együttessel nem lenne gond sorban nyerni a meccseket. Ki is csengette Mr. Kraft a zsét értük. Az más kérdés, hogy az Élet közbeszólt. Hörni miatt 7,5 mUSD-t bukunk jövőre, mint dead money. Az azért valljuk be nem gyenge.
2014. 01. 20. 14:03
Gege8
Háááát. Ha nagyon szőrös-szívű akarok lenni a példa kedvéért:
Gronk - orvosi, scouting hiba a szerződtetése
Hörni - scouting hiba
Amendola - alapos orvosi felmérés után, kicsi pénzért
újonc elkapók - lutri, mint eddig látszik a scouting valahogy mostanság nem megy....
Edelman - az egyetlen, aki kapja meg amit csak kér, megszolgálta

Szándékosan provokatív kicsit a nézőpontom, de ha elszakadok a csapatot szerető énemtől akkor kb ezt látom. Annyira nem jó....
2014. 01. 20. 14:14
szenti78
már bocsáss meg, de Gronk sérülékenységével kapcsolatban most telt be a pohár... (nem rád haragszom, jelzem).
Én úgy emlékszem, hogy az összes szezonjában ütötték-vágták, sokszor öten csüngtek rajta, lacsavarták, volt, hogy a védőt húzva maga után ment még pár yardot előre.
Ezután kap egy akkor ütést oldalról a térdére, hogy én sántikálok 2 hétig, és szétszakítják a térdét. Hát ez nem a sérülékeny kategória szerintem, hanem inkább pech. Az egész évre és csapatra elmondható, hogy finoman fogalmazva sem volt velünk fortuna.
De ezt egyszer vissza kell kapjuk és remélhetőleg vissza is kapjuk (még Brady-vel).
2014. 01. 20. 14:29
Gege8
Nem veszem magamra. :) Sokakat ütnek - vágnak ebben a ligában, mégsem rögzítő csizmában járnak a Superbowl-ra és rágja a körmét mindenki körülöttük. Gronk egy emberhegy amit ki is tud használni nyilván, de sajnos úgy néz ki törékeny. Hidd el a legkevésbé sem örülök neki.
2014. 01. 20. 14:44
szenti78
Az sem mindegy hol és hogy ütnek meg valakit, nyilván rá azért utaznak is, pont amiért akkora mint egy elefánt. :) Mindegy nem értünk egyet, de nem is kell. Remélem hozni tudja majd azt a pályafutást, amit a tehetsége miatt kijárna, neki.
2014. 01. 20. 14:50
Gege8
Hogy én mennyire szeretném, ha Neked lenne igazad........
2014. 01. 20. 17:23
BaP
Sajnos ez tök mindegy, a lényeg: játszott, vagy IR -en volt :(

Elsősorban azt kell kívánni neki, legyen egészséges élete, ő már soha nem lesz ligaelit TE. Ha vissza is tér, nem lesz már a régi, sajnos ez garantálható. Hátműtét, 5 (!) kézműtét, boka, térd kettős szalagszakadás..
Ne értsd félre, a lehető legtöbb sikert kívánom neki, de ez az nfl, itt ütésállonak kell lenni.

Sajnos ez igaz Talibra, Amendolára is, hiába zseniálisak, a side line mellől nem lehet meghatározónak lenni.
2014. 01. 20. 17:41
Tzimisce
Próbálok a realitás talaján válaszolni:
Gronk: második kör végei pick. Maximum a nagy szerződés volt a hiba, de az is opciós ha jól emlékszem.
Hörni: FO hiba, nem kellett volna neki szerződést adni. Idén lett volna FA ügynök a rookie fizetés után...
Amendola: Őt benéztük, igazából nem is értettem miért kellett.
Az újoncok pedig okésak, Dobson az egyedüli magas pick, kicsit Taylor Price-osnak érzem a helyzetet, de lehet belőlük bármi jövőre. KT Udfa volt, ahhoz képest minden jó.
Edelman: Tavaly oda kellett volna adni neki Welker fizetésének a felét 3 évre, így ugyanannyit fog kérni, és ki fogják neki fizetni.
2014. 01. 20. 13:58
lipi
Van WR dögivel.
Amendola: Köszi, hogy itt voltál. Vet mint se ér...
Dobson: Stabil no2 WR lehet belőle, csak rakjunk mellé egy piócás embert.
Thompkins: Szituációs WR. Viszonylag nagy potenciával.
Boyce: No3 Wr lehet belőle. Szintén piócás ember kell mellé
Edelman: slot Wr. jó fajta, de nem elit.
Nincs no uno elkapó. És nem, nem szeretném, ha draftból oldanánk meg. Hozzunk akár tradeből, akár FA piacról valami pofás elkapót, aki megbízható, magas és enyveskezű.
Gordon ellen egy dolog szól, de az nagyon. 1 stiklire van egy komoly eltiltástól, ha jól tudom. A kockázatos játékosokból meg kicsit már elegem van :).
2014. 01. 20. 14:05
crucified
Ez mekkora, már bocs.....:))))))

Potenciállal, nem potenciával, Te..))))))
2014. 01. 20. 14:09
lipi
:DDDD Bazz! Na, arra gondoltam és azt hittem azt is írom :).
2014. 01. 20. 14:22
:))) Miért ne lehetnek Thompkins-nak viszonylag nagy a potenciája? ;)))
Edelman meg, ha elit, ha nem, pont jó, nála nem kellene jobb! És ha tényleg csak ez az egy dolog szól Gordon ellen, akkor jöjjön. Én nem látok benne nagyobb kockázatot, mint abban, hogy bármelyik példás magaviseletű játékosunk (ld. Wilfork, Mayo) lesérülhet az egész szezonra.
2014. 01. 20. 14:43
lipi
Előttem van a kép, ahogy válogatunk potencia szerint. A scouttok előtt kell meghúzni 5-6 cheerleader leányzót. A scoutok bőszen bólogatnak és a megfelelő rubrikába beírják, hogy kis potenciájú, átlagos vagy nagy...
Lehet, hogy többet kellett volna aludnom...
2014. 01. 20. 15:22
Jaj, az agysejtjeim... mert ugye mi köze van egy esetleges a (nem FA) Gordon trade-nek a szabadügynök piachoz... :D :D :D Sorry...
2014. 01. 20. 16:48
pm11
2014. 01. 20. 12:34
FA igazolások (marháskodásból): Jimmy Graham (Gronkkal szép páros lennének), Greg Hardy DE, B.J. Raji DT. Valamelyik faszentos CB (mert sajna Talib túl sérülékeny emiatt max olcsóért max 3 milla per év) és egy gyalu safety :)
2014. 01. 20. 23:48
podorpeter
Jó-Jó ezeket Bill fülébe is el kellene juttatni
2014. 01. 20. 12:37
orrrion
Egyetértek mindenkivel, aki szerint összességében erőn felül teljesitett a csapat.Nem tudok elképzelni másik franchiset, amely ennyi kulcsembert nélkülözve ilyen idényt produkált volna. Azt is remélem, hogy mindenki felgyógyul, a keret talán még erősödik is majd egy kicsit és akkor bármi megtörténhet 2014-15-ben . Ilyen balszerencsés szezon vélhetően még egyszer nem lesz hosszú évekig.
DE! A tegnapi mérkőzés számomra is nagy csalódás volt és nem elsősorban az eredmény miatt. Minden reálisan gondolkozó szurkoló tisztában volt azzal, hogy idegenben, egy ilyen támadórészleggel biró csapat ellen nem a Pats az esélyes, én is. Ettől függetlenül hiányoltam azokat a megmozdulásokat, amelyekkel kicsit zavarba lehetett volna hozni a Denvert. Olyan volt, mintha a teher agyonnyomta volna a csapatot, pedig most valóban az esélytelenek nyugalmával lehetett volna játszani,vagányan,szemtelenül.( Elsősorban a támadóegységre gondolok, a D jelenlegi állapotához képest aránylag hozta magát,bár nagy játékra képtelen volt ) Biztos vagyok benne, hogy ha Brady pontosabb annál a néhány kulcsjátéknál, amit ő rontott el és több pontot szerzünk az l. félidőben, akkor Manning sem lett volna annyira magabiztos.Azzal,hogy nem volt válasz a megszerzett pontjaikra , szépen , kényelmesen játszhatták azt a játékot, amit a legjobban tudnak. Kicsit feszültebb idegállapotban, azzal a tudatban.hogy nem nagyon szabad hibázni, mert ott liheg a nyakamon az ellenfél, nem lett volna olyan szép statisztikája a denveri támadóknak sem.
Én nem éreztem annyira kiválónak a denveri védelmet, azt láttam, hogy sokszor gyenge játékhivás mellett egy bizonytalan,pontatlan Brady volt a pályán, akinek Edelmanon kivül még partnere sem volt. A többiek vagy behibáztak, vagy könnyen megadták magukat.Sajnos ebben is csapatként viselkedtek, vagy mindenki jól játszik, vagy mindenki gyengén,most az utóbbi volt, pedig ha valaki tudott volna extrát hozni, a csapat szerintem át tudott volna lendülni a holtponton és akkor egy izgalmas meccs kerekedhetett volna. Megnéztem a másik meccset is. Minden szempontból más jellegű találkozó volt, de ami nekem nagyon tetszett, hogy mindkét csapat minden tagja kihozta magából azt, ami abban a 3 órában benne volt, hibákkal, jó megoldásokkal együtt. A Frisco emberei is ugy mehettek be az öltözőbe, hogy mindent kiadtak magukból és sajnos a Pats-nál tegnap nem ezt éreztem. Mindegy, ez van, összességében egy olyan idényen vagyunk tul, aminek a végeredményét majd az idő megszépiti.
2014. 01. 20. 19:30
wolandrules
Teljesen egyetértek!
2014. 01. 20. 12:38
timep76
Nagyon el vagyok szontyolodva!
Nem kérek szabit 02.03-ra, majd megnézem felvételről (vagy nem).
Nem szeretem bántani a ricsifiút (mert sokat tett az NFL népszerűsítéséért, és szerintem többnyire igyekszik pártatlan maradni), de tegnap este olyan mélyen volt a nyelve PM fenekében, hogy csodálkoztam, miért nem zsibbad el.

Go Pats! Gyönyörű szezon volt. Már alig várom a FA piacot a Draftot stb., stb.
2014. 01. 20. 13:10
crucified
Aki 400 yardot dobál össze ellenünk, az megérdemli a dicshimnuszt. Fordított esetben Brady-t istenítené, hidd el.
2014. 01. 20. 13:29
joe75
Ez igaz bár az idei évben már kevésbé tűnik pártatlannak és ez főleg a PATS meccseken tűnt fel. Mondjuk a Sport tv meccsválasztása is módfelett érdekes volt az idei évben. ha jól emlékszem a denver idei 17 meccséből kb 12-t adott le és ebből az első 6 fordulóból mindegyiket. Jövőre remélem hanyagolják egy kicsit a csapatot és más csapat meccseit is adják.
2014. 01. 20. 13:46
crucified
Mondjuk a Sport TV meccsválasztása (és valljuk be az NFL-é is) valóban elfogult. De ugye PM-el tudják eladni a nagy nézettséget, hülyék lennének mondjuk a Raiders-Buccaneers meccset főműsoridőre tűzni.
2014. 01. 20. 14:41
cescf4
csak 7-et, pl több 49ers meccset adtak mint denverit
2014. 01. 20. 16:01
crazyhungary
Nem megyek bele de ez mélyen nem igaz amit mondasz.
2014. 01. 20. 16:15
joe75
Igazad van újra olvasva amit írtam lehet, hogy nem volt jó a megfogalmazás. Arra gondoltam amikor arról írtam, hogy kevésbé pártatlan, hogy érezni lehet rajta, hogy nem kedveli a PATS-et. (ld. novemberi Pats- Denver meccs közvetítése). A többi meccsen semmi gond teljesen korrekt a közvetítése.
2014. 01. 20. 12:44
DeMartino
Sziasztok

mit is lehetne mondani írni ilyenkor,tudjátok engem mindig arra neveltek,hogy első legyek UTÁLOK veszteni,és nem érem be az második hellyel,vagy a sokadikkal.Nem sok mindenem van megmondom őszintén,Tré meló,tré szerelmi kapcsolat,nekem ez a csapat van,és a pats.hu.Ezért kettőzött erővel szurkolok a sikerért,mert ha már más területen nem lehetek nyerő legalább a csapatomról mondjam el,hogy igenis nyertes.Jó tudom írtam chaten,hogy eddig is nagyszerű szezonunk van,volt,mivel ennyi sérülttel sokan még idáig sem jutottak el,de nagyon szar,hogy már itt is csalódások érnek,a szeretett csapatom veszít.Sose felejtem el amikor Schumacher még versenyzett,nem nyert én nem papírcsákót hajtogattam a szemüvegemből,mert szar,mert van bennem az a kényszer hogy mindenben első és kész.Jó tudom kancsal DM menj vedd be a bigyuláidat,de úgy érzem már itt sincsenek sikerek mintha valaki megátkozott volna,amihez nyúlok,szurkolok szeretnék az vagy nincs vagy nem is volt.Szóval én ezért szurkolok ennyire a csapatnak,bocsássatok meg ha kicsit érzelgősre sikeredett,de nehéz megemészteni a kudarcokat nemcsak sportban hanem a magánéletben is.

GO PATRIOTS,GO PATS.HU!!!!!!!!!!!!
2014. 01. 20. 13:01
Pietrosz2
Sziasztok,én is csatlakozom az előttem írókhoz.Csak gratuláció illeti a csapatot,hogy idáig eljutottak.Ne felejtsük el,hogy PM-nek a két Thomas,Decker és Welker volt célpont plusz Moreno futott,Bradynek pedig az egyszem Edelmanon kívül nem volt más.Amendola nagy O.Akik itt Bradyt savazzák,gondoljanak bele,hogy a nagy PM mit tudott volna kezdeni a mi elkapóinkkal.Vicc,hogy Vereen lehet a célpont,aki inkább futó.
Sajnos a jó idő -mert hidegben PM mindig rosszul játszik - és az NFL.comon is megemlitett Welker durvaság,aminek révén Talib kidölt eldöntött mindent.
Ha csak Gronk játszhatott volna,legalább kétszer ennyi pontot szerzünk.
Nem értem Blount miért volt ilyen gyenge - 5 futás 6 yard összesen.
Köszönet a szerkesztőknek,hajrá Pats és emlékezzünk a Steelers és a Ravens történelmi mérvű leverésére,a Saints,Denver és Browns elleni parádés hajrára,az Indy kiverésére!
2014. 01. 20. 13:20
joe75
Én is ezt tettem fel kérdésként mitt tudott volna kezdeni vele. Véleményem szerint az elkényeztetett úrifiú már rég kidőlt volna a Denver meg egy csoport 3 helyett szerezne. De ez csak mind a képzelet szülte gondolatok. Csodálkoznék ha jövőre az idei teljesítményüket meg tudnák ismételni.
Mert mi meg tudjuk sőt egy kicsit jobban is fogunk teljesíteni. 1 meccsel biztosan többet játszunk a következő idényben mint most.
2014. 01. 20. 14:11
Whitealert
Kedves DM!

Szívhez szóló szavak voltak. Én is valami hasonlót érzek a Pats-cel kapcsolatban. Sajnos én csak 2007 óta követem az NFL-t, azóta szurkolok a Patriotsnak. Eddig 2 elvesztett SuperBowl-t láttam tőlük, vagy ha máshonnan nézzük két megnyert AFC döntőt, de idén ez a csapat nem volt elég erős a SB-hoz. Edzői zsenialitásnak, néhány nagyszerű egyéni teljesítménynek köszönhetően a legjobb 4 közé jutottunk, ami óriási eredmény. Egyénként sokkal könnyebb feldolgozni a vereséget, hogy azt érzed, hogy nem vagy egyedül. Látom a hozzászólásokban, hogy mennyi embert érint ugyanolyan kellemetlenül ez a vereség, mint engem, így kicsit könnyebb. :/
Ami meg a tré meló, tré szerelmi kapcsolatot illeti, Al Bundy elmagyarázta mi a különbség loser és winner között:

http://www.youtube.com/watch?v=O-Sin4Y_o5A
2014. 01. 20. 14:33
Gordon
2014. 01. 20. 20:42
wolandrules
Szurkolás ügyben egy cipőben járunk, nálam még az idei Manchester Uniteddel súlyosbítva... Rendesen elkapta a szopóágat akinek szurkolok, ez egy ilyen év. Kitartás, majd fordul a szerencse!
2014. 01. 20. 13:07
crucified
Szakértők:

Tudom hülyeség, de Gonzalez ugye abbahagyta. Szerintetek egy gyűrűért való szezont bevállalna nálunk? Nem biztos, hogy rengeteg pénzért jönne, és ugye a tizenvalahány év alatt 2 db meccset hagyott ki, az elkapásai életveszélyesek a mai napig is.
2014. 01. 20. 13:42
fejszee
kizárt dolog hogy folytatná akárhol is. idén (amikor az Atlanta a gyenge kezdés után gyakorlatilag pár hét alatt elszállt) a Chiefs szerette volna visszacsábítani (akik azért contendernek számítottak), és kerek-perec megmondta, hogy nem megy sehova, befejezi amit elkezdett aztán ágyő NFL.
2014. 01. 20. 13:44
crucified
Sajnálom. De megértem.
2014. 01. 20. 13:51
szmiki
Szerintem már érzi a korát és azért nem akar játszani :(. Hát kíváncsi leszek a draftra hogy B.B miket húz idén :).
2014. 01. 20. 13:53
pm11
mennyi pénzünk lesz és kinek jár le a szerződése?
2014. 01. 20. 14:00
Kuin
Edelman,Talib tuti
2014. 01. 20. 14:13
daelaci
Jelen pillanatban 2,4 millió a szabad pénzünk a következő szezonra. Nyilván egy csomó játékos el lesz küldve, ezért most még nem lehet tudni mekkora is lesz a mozgásterünk, de nem túl nagy.
2014. 01. 20. 14:36
Gordon
http://www.spotrac.com/nfl/new-england-patriots/cap-hit/
2014. 01. 20. 15:20
Levis
Valaki ezt elmagyarázhatná pontosan hogy mi micsoda? Ez a base salary, bónuszok, dead money-ami minden játékos mellett ott van- stb stb stb. Ha egy szerződést módosítanak mint TB esetében az bent marad arra az évben a sapkában? Tehát fel lehet használni?
2014. 01. 20. 15:53
lipi
ajánlom gsn fantasztikus blogját, ahol 10 részen keresztül foglalkozik a kérdéssel. Nem túl rövid, ám igen velős írás.
http://www.profootballbusiness.com/search/label/Az%20NFL%20fizet%C3%A9si%20sapka%20mechanizmusa
2014. 01. 20. 15:29
infidelitas
A 2,4 millió inkább 5,6 millió, de ez még így nagyon csekély, remélem Wilfork és Mankins szerződését átstrukturáljuk 6-8 millió értékben, akkor már lehet mit kezdeni
2014. 01. 20. 15:44
azimut
Én inkább arra lennék kíváncsi ,hogy ha elite Wr-t vagy CB-t akarnánk igazolni ,akkor nekik mi a piaci áruk? 5-10 millió között? És itt nem Megatroni pénzekre gondolok,mert akkor Mallett a QB és JMD a CB :D
2014. 01. 20. 15:57
lipi
Az FA tag mindkét esetben 11-11.5m körül várható. Aztán a piac majd beárazza őket. Tavaly pl diszkont áron voltak a CB-k...
Az első fecskék után lehet majd érdemben kalkulálni.
2014. 01. 20. 16:24
Gordon
http://www.rotoworld.com/articles/nfl/45947/309/2014-nfl-free-agents?pg=2
a helyzet hasonló, mint tavaly, elég jó CB-k lesznek a piacon kb. 4-5 milla körül lehet fogni elitközelit.
2014. 01. 20. 16:41
daelaci
Ha a 2014-es szezont néznétek nem az ideit akkor látnátok, hogy az 2,4.
2014. 01. 20. 16:43
daelaci
http://www.spotrac.com/nfl/new-england-patriots/cap-hit/2014/
2014. 01. 20. 17:43
azimut
Denvernek 5 ször annyi pénze van a sapka alatt mint nekünk
2014. 01. 20. 17:48
azimut
De a Dallast nézzétek meg , 22 millióval vannak a cap felett :D :D
2014. 01. 20. 13:56
pm11
Azt hiszem mr Kraft összerakhatna egy nagyon durva csapatot amivel Brady nyerhetne egy-két SB-t mielőtt visszavonul. ennyi talán járna neki mielőtt QB edzőnek / offensive coordinatornak szerződtetjük. BB mellett hogy megtanulhatná a szakmát :)
2014. 01. 20. 13:59
Kuin
szerintem nem akar ő edzősködni, vagy esetleg lemaradtam valamiről? :)
2014. 01. 20. 17:51
Tzimisce
Szvsz az ilyen típusú emberek kommentátornak mennek, mint Aikman. Őt inkább celebritynek képzelem.
PM meg NFL szakértő lesz, ő szerintem elemzőbb típus. Bár a beszédén még csiszolni kell, mert nem artikulál rendesen.
2014. 01. 20. 13:57
Kuin
Kicsit tisztább fejjel talán a meccsre tett szánalmas jelző kicsit erős volt.
Ugyanakkor elég kis lelketlenül játszottak a srácok, sajnos ez ellen nem lehet mit tenni.
Komoly munka jön most, lesz mit csinálni a kerettel. De bizakodhatunk egy jó jövő szezonban. Meg hát nézzük a vereség jó oldalát, nem utoljára választunk a drafton :D
2014. 01. 20. 14:53
Welker vs. Talib

http://www.massholesports.com/2014/01/gif-here-is-wes-welker-hitting-aqib.html

Jim Leonhard (safety, Bills) szerint Welker "öngyilkos küldetést" teljesített, és nem nagyon érti, hogy miért nem kapott zászlót (twitter).
Mike Pereira (az NFL bíráskodásért felelős ex-alelnöke) szerint, mivel a labda "nagyjából" az ütközés pillanatában érintette D. Thomas kezét, sima blokkolás, és nem pass interference történt.
Más szakértők szerint a játékvezetőknek az ilyen játékok során figyelni kell azt is, hogy a támadó játékos mozgása, szándéka mire irányult, megfutni a route-ot (és közben "Jaj, hát nem összeütköztünk?"), vagy akadályozni a védőt.
Nos, a fenti gif alapján Welker szándékai nem tűnnek túl "tisztességesnek" ;)
2014. 01. 20. 15:33
infidelitas
Ez egyértelmű szabálytalnaság volt... És akkor még nem beszéltünk Honolulu nem létező PI-ről meg Logan Ryan nem létező holdingjáról ja és Edelman ellen elkövetett durva szabálytalnásgról, amit nem fujtak be...
2014. 01. 20. 16:38
daelaci
Welker ha 1-2 tizedmásodperccel később ütközik Talibbal akkor szabályos blokkolás lett volna, de így ahogy történt szabálytalan volt. Egyébként bíró legyen a talpán aki ennél a sebességnél el tudja dönteni, hogy a labda elkapása vagy az ütközés volt előbb.
2014. 01. 20. 16:39
Wolverine89
a legrosszabb az egészben, hogy pont talib volt az a D ből, akiről szerintem mindenki tudta, ha lesérül akkor újra éljük a tavaly baltimore-i rémálom meccset, aki helyére nem tud jelenleg senki se lépni a mostani csapatból. Bárki bármit mond, ott ment el a meccs. Hiába, hogy sz@r volt az Offense, ha szereznek még plusz 20 pontot akkor PM szerzett volna plusz 21-et, mert csak kerestük a labdát a sérülés után! nagyon fájdalmas volt...:(
2014. 01. 20. 17:08
Patriots NEB
"nagyjából"!
Hát ez komoly magyarázat Pereira-tól!
Welker itt veszítette el a maradék szimpátiámat.
2014. 01. 20. 17:09
pm11
1. Ezt sztem Welker és a Denver is pontosan tudta
2. hiányzik a hard hitter a csapatból. ahogy elnézegettem egyre gyakrabban mennek le a WR-ek a földre és nem vállalják az ütközést, néha még a defense is csak tessék lássék teszi oda magát. sztem kell, hogy az ellen elkapói féljenek, mert akkor kevésbé tudnak odafigyelni.
2014. 01. 20. 17:13
Zarathorn
Kellene egy Pollard szintű hard hitter büntető safety....
2014. 01. 20. 17:41
crazyhungary
Teljes mértékben egyetértek. Ha más csapatok ilyen fegyvereket használnak, sajnos nem tehetjük meg, hogy mi legyünk Teréz Anya csapata.
2014. 01. 20. 17:51
Zarathorn
Az a baj, hogy mi azok vagyunk... Állítom lenne egy ilyen vadállatunk jönne minden divathater anyázni, hogy mekkora szemetek vagyunk... Igenis a safetyjeinket meg kell tanítani vagy mondani, hogy ha jön a WR,TE,RB bárki térdre menni vállvédőstől vagy mittom én és készaztán majd lehet nyomatni TJ Ward dumáját, hogy nem volt szándékos csak meg kell valahogy állítani... ennyi
2014. 01. 20. 18:54
már Goodellt is utálom
amilyen szerencsénk lenne az első forduló első negyed 2. percében már IR-re kerülne. bár az idei után jövőre nem lesz sérültünk, mert letudtuk 2 évre előre a kötelezőt.
2014. 01. 20. 23:41
podorpeter
Teljesen igazad van !!!
2014. 01. 20. 18:04
Lucius
Szerintem a tegnapi meccs nem a bírókon múlt, pláne nem Brady egyetlen hosszú passzán. Az összes lélektanilag fontos játékban alulmaradt a csapat (A hosszú passz, a 4. down-os szituk, a 2 pontos kísérlet). Ráadásul jött Talib elvesztése. Szerintem tegnap azt csinált a Patsel a Denver, amit akart. Fáj kimondani, de sokkal jobbak voltak minden területen, beleértve az edzői döntéseket is. A playhívások konzervatívak voltak, a futás teljesen eltűnt félidőre (előtte is csak középen volt), egy szemernyi kockázatot nem vállalt senki. A csúcs a 2 pontosnál Vereen középen futása volt… ha nem haverokkal nézzük, itt kikapcsoltam volna a tévét. Én nem ekéztem JMD-t, de az idény egészét tekintve megköszönném neki a részvételt. Mindenki várta, hogy na majd előhúz valamit a kalapból, mire az eredmény a fontos helyzetekben 2 sack és egy röhejes próbálkozás 2 pontért. Mikor akartak kockáztatni, vagy valami meglepőt húzni? A Pro Bowlon?
2014. 01. 20. 18:05
Lucius
Na, de majd jövőre.:)
2014. 01. 20. 23:14
Zarathorn
vazze nem az Újpest vagyunk :P
2014. 01. 20. 19:04
már Goodellt is utálom
Ami tény most nem ment. De az is tény, hogy ezzel a toldozott foldozott csapattal ide eljutni...azért év közben sokan eláasták magunkat, hogy minek a bejutni a rájátszásba meg ilyenek. hát a labda másnak is kerek ööö tojás alakú és mi jól jöttünk ki belőle.azért a Brady éra alatt 13 szezonból 9 AFC meg 5 SB nem olyan rossz eredmény, bár az utóbbi évek sikerülhettek volna fényesebben is. hogy mi lesz a drafton meg előtte az FA piacon,??lesznek értelmetlen döntések és húzások, de a végén csak ott leszünk januárban jövőre is.
A szerkesztőknek maxi respect az egész évados munkájukért, jövőre veletek ugyanitt (meg közben is).
csak ne most érkezett volna meg a vadiúj NE sapkám:(:(:(
2014. 01. 20. 19:56
Burkus
A Denver novemberben 31 pontot csinált, 4 TD, 1 FG Bostonban, hidegben. Most a védelem 4x FG-on tudta tartani őket.

Novemberben is lehetett tudni, hogy pontháború lesz, ha partnerek vagyunk, esélyünk van a győzelemre. Ha a novemberi offense működött volna, akkor annyi ponttal - 31 - simán hozzuk a meccset. Ez a meccs az offense-en ment el.

Zinadine5 kolléga hozzászólását idézni szeretném a bowl.hu-ról (remélem, nem haragszik érte):

"Egy sokkal jobb csapattól kaptunk ki tegnap. Nemigen kell ezt túl gondolni. Gyakorlatilag egy WR-rel, TE-kkel erősen korlátozottan, 3 átlagosnál nem jobb futóval, egy pass prot-ban csúnyán lebögő fallal és egy távolra nem túl jól dobó Bradyvel támadóoldalon, 3 PS játékos DT-vel, egy rookie LB-vel, másodéves LB-vel plusz egy alig játszó ST playerrel (Fletcher), sérült cornerrekekel, alig cserélő endekkel -remélem semmit nem hagytam ki- játszottunk AFC döntőt. Szar, hogy nem nyertünk? Persze. Más csapat eljutott volna ideáig? Aligha.
Tegnap egy nálunk minden szinten, minden poszton jobb csapattól kaptunk ki. Magasan túlteljesítettük az elvárásokat és a realitásokat."

Perfekt. Minden mondat ül. Ennél többet nehéz is mondani a meccsről és a szezonról.
2014. 01. 20. 20:51
mikicsek 1
Sziasztok,nem igazán szoktam hozzászolni csak olvasgatok!

Tény hogy jobb volt a denver de pont addig"kaptak haza pályát" mig 10 pont lett a különbség!
De nagyon büszke vagyok a csapatra ennyi sérülttel(meghatározó)nincs még egy ilyen csapat aki idáig jutott volna köszönhető az edzői stábnak és a fiataloknak meg a cserék cseréinek!Hozzáértőktől kérdezném a jövő évi LB sor azért nem lesz rossz Mayo Collins "magastorony ninko"és ha csak a sérültek felépülnek...nem lesz rossz csapat!A denvert ez a seahawks a földbe gyalulja remélem!Köszönjjük a szerkesztőknek az egész éves munkát és a sok remek cikket fordítást stb!
PATS FOR EVER!!!
2014. 01. 20. 21:34
MajnemizBond
Ez a meccs szerintem is az Offense oldalon ment el inkább. 26 pont a Denver otthonában vállalható úgy hogy a "D" nagyon sokat volt fenn, de az "O"-tól 3 negyeden keresztül 3 pont nagyon kevés.
2014. 01. 20. 22:50
Andrew900
Több újság cím lapján alábbi kérdés: Tb képes lesz-e meg superbowlba vezetni a csapatát?
2014. 01. 20. 23:13
joe75
A válasz egyértelműen igen. HA ezt a több sebből vérző csapatot idén eljuttatta az AFC döntőbe egy egészséges csapattal többre is képes lesz.
2014. 01. 20. 22:52
Burkus
Valszeg nem. 5x megtette, többször mint bárki más.

Meg az a kérdés, hogy lesz-e olyan csapat, amit oda lehet vezetni.
2014. 01. 20. 22:54
Andrew900
Elgondolkodtató!
Több médiában azt emelik ki hogy tegnap nem tudott vezére lenni a csapatnak!
2014. 01. 20. 23:16
joe75
Ő is ember és nem gép. Lehetnek neki is rossz napjai. Igaz most pont a legrosszabbkor jött ki.
2014. 01. 21. 08:12
Croaker
http://www.massholesports.com/2014/01/gif-here-is-wes-welker-hitting-aqib.html

Az utolsó bekezdés igen üt :)
2014. 01. 21. 08:56
Zarathorn
Miért volt rajta 2 számmal nagyobb sisak????
2014. 01. 21. 09:20
Patriots NEB
Állítólag a korábbi agyrázkódása miatt.
2014. 01. 21. 09:33
Patriots NEB
Újból visszanézve egyértelmű,hogy korábban volt a blokkolás,mint a labdaérintés,vagyis kegalább annyira PI,mint Hómanóé.
Pereira a magyarázatával totálisan UEFA-sodik.
Hozzászólás a(z) Végszó: az AFC döntő margójára bejegyzéshez