Menetrend
Szavazás

Villámreakció és Ups & downs - 12. mérkőzés

2014. 12. 01. 11:49
Szerző: lucas
Kategória: Cikkek

A New England Patriots egy élvezetes, izgalmas mérkőzésen  nem tudott élni győzelmi esélyével , és 26-21 arányú vereséget szenvedett a Green Bay Packerstől:

 

A meccs jelentősége: Ez egy nagyon élvezetes mérkőzés volt. A Patriotsnak megvolt az esélye arra, hogy megnyerje a csatát, de ezzel nem tudott élni. Kesereghetünk az elmulasztott lehetőségeken, de ugyanakkor figyelembe kell vennünk azt is, hogy a Packers támadójátéka időnként lenyűgözően jó volt. A Patriots most  9:3-as mutatóval rendelkezik, amely még mindig elegendő az 1. hely megszerzéséhez. Több hiba azonban már nem fér bele, a vetélytársak nagyon a sarkukban vannak, a Chiefs elleni győzelemmel a Broncos is 9:3-mal áll, de az egymás elleni eredmény miatt a Pats még őrzi az első helyet.

Az első félidő utolsó másodpercei döntőek voltak: A Patriots az eddigiekben mindig meg tudta akadályozni a nagy playeket, ez a idei jó szereplés egyik titka, de sajnos egyetlen hiba elegendő volt ahhoz, hogy a meccs végső kimenetelét is befolyásoló nagy játékot engedjenek az ellenfélnek. A félidő vége előtt 14 másodperccel  Jordy Nelson 45 yardos elkapás utáni hosszú futással elért TD-je Darrelle Revis és Devin McCourty közös felelőssége. Nem sokkal azelőtt sikerült felzárkózni 16-14-re, és ez a TD a végeredmény szempontjából is meghatározó jelentőségű volt.

Az offensive line nehéz estéje: The Patriots a mérkőzés előtt átlagosan 32 pontot tudott elérni meccsenként, ezen a mérkőzésen viszont csak 21-et, ami eléggé csalódást keltő. Ez egy tiszteletre méltó teljesítmény a Packers védelmétől, és ha egy okot ki akarnánk emelni, akkor arra kell rámutatni, hogy az offensive line elveszítette a falak ütközetét.


A meccslabda: A red zone védekezésnek jár.  A Packers , amely nagyon jó erőkkel rendelkezik a támadójátékban, 4 vörös zónás próbálkozásból egyetlen TD-t sem tudott elérni. Ez nagyrészt a védelem jó munkájának köszönhető, de az igazsághoz hozzá tartozik, hogy egy esetben a Green Bay elkapó Davante Adams már egy tiszta helyzetben droppolta el Rogers passzát. Összességében ez a nagyon jó red zone védekezés tartotta életben a Pats esélyét, de sajnos a támadók nem tudtak elég pontot felrakni a táblára a győzelem megszerzéséhez.


Egy kis statisztika:  A Patriots sikersorozata az NFC North együttesek ellen 14 győzelem után most megszakadt.

A sérülésekről:  A receiver Aaron Dobson a harmadik negyedben térdín-sérülés miatt hagyta el a pályát, és utána nem is tért vissza. Edelman sérülése után mindössze négy playben játszott, és egy jobb oldali hosszú passzt próbált elérni, amikor megsérült... A  linebacker Dont'a Hightower is a földön maradt a negyedik negyedben, kihagyott egy játékot, majd visszatért... A safety Patrick Chung  is lent maradt egy negyedik negyedes play után, de le sem akart menni a pályáról, de ezt a bírók nem engedték. Ezek alapján a sérülése szerencsére nem komoly. ... Mindez sajnos nem mondható el  a receiver Julian Edelmanról, aki a második félidő elején sérült meg, és komolyan küzdött, hogy visszatérhessen a pálya szélén Jim Whalen erőnléti edzővel, és játszott is még, de sajnos láthatóan nincs minden rendben vele... A  nickel cornerback Kyle Arrington  is megsérült a harmadik negyedben, amikor megkísérelt blokkolni egy mezőnygólt. Ő már nem tért vissza ez után a pályára.

Ami jön: A Patriots a San Diego Chargersszel játszik vasárnap esti meccset a jövő héten (nekünk sajnos hétfőn hajnalban 2:30-tól). A csapat nem is tér haza Bostonba, egész héten San Diegoban fognak edzeni. Nagy meccsre számíthatunk, mert a Chargersnek nagyon jó a hazai mérlege (5:1), és mint ahogy a Ravens elleni utolsó pillanatos győzelem is mutatja, jó formában vannak.



Ups 

 

Rob Gronkowski – Atight end továbbra is feltartóztathatatlan a labdával a kezében, métereken át tud néhány játékost a hátán a cipelni. (Szerk.: Ha az a TD passz a kezében maradt volna, jobban megérdemelné ezt a dicséretet. )

Jamie Collins/Dont'a Hightower – A linebackerek is továbbra is magas szinten játszanak, ők hajtják végre a legtöbb tackle-t a csapatban. 

Brandon LaFell – A sérült válla ellenére 2 TD passzt is sikerült elkapnia.

Red-zone defense – Négyből semmi. Ez a Packers vörös zónás támadásinak eredménye. Látva ezt az offenset, azt kell mondani, hogy ez nagyon nagy dolog a Pats védelmétől. Nagy kár azért a benézett nagy játékért, ami nem a vörös zónából jött. 

Downs 
Marcus Cannon – A negyedéves veteránt próbálták  Cameron Fleming szerepkörében használni, mint hatodik falembert, de ez sajnos most nem nagyon működött, ráadásul vörös zónás false start büntetése is volt. Clay Matthewszal is begyűlt a baja korábban egy alkalommal a passzvédelem terén.

Devin McCourty – Ritkán hibázik a nagyon megbízható safety, de sajnos most súlyos következménnyel járó hibát követett el Jordy Nelson 45 yardos  catch-and-run TD-jénél 14 másodperccel az első félidő vége előtt.

Offensive line – Az utóbbi hetekben nagyon jól dolgoztak, de sajnos ezen a meccsen alul maradtak a Packers frontjával szemben.

Logan Ryan – Kezdő volt ötödik DB-ként nickelben, de mivel nem sikerült tartania  Davante Adamt, így  Kyle Arrington váltotta.

 
 

Hozzászólások

2014. 12. 01. 11:53
kerekistvan
Gronk TD elkapására nem érte volna meg bedobni egy pirosat?
2014. 12. 01. 12:00
petichef
Sajnos nem, mert egyértelműen látszott hogy földet ért az egyik csúcsa a labdának...
2014. 12. 01. 12:46
lupus
Raadasul tok felesleges volt behivni a jatekot.DMC-nek a gameplanje nem volt a legacelosabb.Pont nem azt hasznaltuk ki,ami az eroseggunk lenne es a Packers gyengeje egyben.
Ezt is tul gondolkozta.A kovetkezokre ossze kell szedni a gatyat.
2014. 12. 01. 17:25
PatClap
Azért azt erősnek érzem ,hogy ha a kezében marad akkor több dicséret jár neki. Egy 10 yardos passz után 5 yard után érte az első kontakt, majd utána sorban jöttek rá, de még így is 20yardot tett meg.
+ ha azt a labdát megtartja akkor istenbizony nem ember. Laposan jött a labda, föld fölött 20 centivel kapta el, miközben a védő esett rá a kezére...
2014. 12. 01. 18:22
Foherty
En azt nem lattam ilyen egyertelmunek, viszont az biztos, hogy a foldon fekve utana nem tartotta meg. Pedig az is kellett volna... nem is reklamalt senki.
2014. 12. 01. 12:02
athees
Én downba tenném a zebrákat is. Hihetetlen, hogy mikre dobtak zászlót (kedvencen a végül visszavont ítéletük, amikor szerintük 12en voltunk a pályán, valamint a sackünk érvénytelenítése Rodgersen egy kamu Browner szabálytalanság miatt még az elején) és pl. milyen holdingokat néztek el a Packersnek. Tudom, hogy nem csak ezen múlt, de engem nagyon bosszantott.
2014. 12. 01. 12:18
timep76
Abszolút igazad van. A meccs nem ezeken ment el, de talán nem ment volna el, ha helyesen ítélik meg.
Egyébként a holding kicsit olyan, mint a vízilabdában a kontra: majdnem mindig van, ezt mindenki tudja (csak látni nem lehet mindig) - azt is tudja mindenki, hogy szabály szerint mire kell megadni - de, hogy igazából mikor fújják be azt csak a Jóisten tudja.
2014. 12. 01. 18:45
Increay
2014. 12. 01. 15:14
mammut
2014. 12. 01. 12:11
takirob69
Az utolsó drive-val kapcsolatban van egy kis hiányérzetem, hogy a végén nem mentünk neki a 4. kísérletnek.
2014. 12. 01. 12:14
azimut
Sajnos az volt a baj ,hogy a D nem muzsikált jól a mérkőzésen! Tudom a red zone védekezés kiváló volt,de nagyon sokáig volt a labda a sajtfejűeknél! Kíváncsi lennék hogy a 60 perc alatt hányszor volt a pályán az O ! Nem a snap számra gondolok! Mert az első félidőben 4 vagy 5 alkalomnál többször tuti nem!Amiből lett 2 TD
2014. 12. 01. 17:21
PatClap
Ha az O megoldja azokat, amiket láthattunk, akkor nem esett volna szét a D. Nekik is kell pihenni egy kicsit, az a 3 perc amíg 3&out lett nem nevezhető regenerációs időnek.
+ GB O nagyon hosszú driveokat vezetett
2014. 12. 01. 12:14
anulu82
szerintem még pont jókor jött ez a vereség. van még 4 meccs, meglátásom szerint a Chargers elleni lesz a legnehezebb, de alapvetően mindegyik hozható. utána PO. csak senki ne sérüljön meg...

amúgy a zebrák időnként katasztrofálisak voltak :(

nagy levegő, nézzünk előre! ennek a meccsnek a visszavágója meg február elején!
2014. 12. 01. 12:20
komzoz65
Ez egy komoly meccs volt, sajnos nem tudtunk meglepetés győzelmet elérni, a bombaformában lévő Green Bay ennyivel jobb volt. Egy paraszthajszállal. A zebrák az 1. félidőben azért nagyon komolyan segítették őket, ez is tény. Ettől függetlenül, a félidő végi TD volt ami, ha nincs...

De tovább kell lépni, ez belefért. Jó volt Brady reakcióit látni a vereség kapcsán. Ez nem biztos, hogy sok jót jelent az amúgy egyáltalán nem rossz San Diego számára. A hátralévő 4 nem könnyű de azért nyerhető meccsen kellene mind a 4, mert lehet, hogy a Denver sem botlik már. lehet, hogy a San Diego lesz a mérleg nyelve. Nyilván nagyon megnyugtató lenne, ha nekünk összejönne, míg Manningék esetleg botolhatnának.
2014. 12. 01. 12:25
orrrion
Ez a végletek mérkőzése volt.Bradyék 3 zseniális támadósorozatot mutattak be - a negyedik is meglett volna, ha Gronk elkapja a labdát -azonkívül pedig szinte semmi. Minimum négyszer már az első first down-t se tudták megcsinálni, ami nagyon frusztráló lehetett nekik is,meg a védőknek is. A védők megoldották a vörös zónás szitukat, de rengeteg kulcsjátékot buktak el és a legrosszabbkor még a nagy játékokat is megcsinálhatták Rodgersék.
BB döntését a végén nem értettem, igaz, az addigiak alapján olyan sok esély nem volt rá, hogy a 18 yardot megtegyék, de arra sem, hogy a védelem pillanatok alatt visszaszerezze a labdát, mivel egyszer sem sikerült addig. Megdöbbentő volt nézni, ahogy Rodgerset mennyire megvédték, főleg akkor , amikor a legjobban kellett, Bradyt meg pont akkor védték a leggyengébben.
A hétvégi meccs eldönti a az AFC elsőségét szerintem, remélem, hogy ebből a mérkőzésből levonják a megfelelő konzekvenciákat, ill. hogy a hétvégén mindenki játszhat.
2014. 12. 01. 14:20
komzoz65
A mi támadó sorozataink achilles-sarka az első 1-2 first down megszerzése. Ha beindul a gépezet nagyon ritka, hogy elakad. Nagy kérdés, hogy hányszor indul be. Az elmúlt két meccs első két támadás sorozata ment a levesbe. Mindkét esetben kritikus volt a bírók szerepe. illetve egy-egy koncentrációs hiba. Lehetett sejteni, hogy most hibátlan játék kellett volna. Ez nem jött össze. Viszont nem lehet belenyugodni abba, hogy támadó és védő drive-ok mennek sorozatban pocsékba a finoman szólva is vitatható döntéseken. Nagyon utálom ezeket, a sajnos legtöbbször a számunkra legrosszabb pillanatban bedobott zászlókat a minden egyes playben előforduló megmozdulásokra. De még jobb fókusszal egy-egy ilyen 10 yardos büntetés áthidalható, lásd Detroit elleni 1. félidő záró menete.

Úgyhogy amiben reménykedhetünk, lehet ez még jobb, sőt kell is, hogy az legyen. Nem kell a tökéletes szezon, legyen most tökéletes a rájátszás!


2014. 12. 01. 12:31
Lucius
A meccs előtt úgy látszik túlzottan optimista voltam. :( Én azt gondolom, hogy a csapat nem adott ki magából mindent. A futás nem ment annyira rosszul, hogy el kelljen felejteni (a legtöbb szurkoló ezt hiányolja az NFL oldalán). Gray 1 snappet kapott. C. Jones végül nem is játszott. Az biztos, hogy nyerhető lett volna a meccs, tehát nincs komoly ok a búslakodásra.
A pálya kicsit lejtett, de ezt már megszokhattuk. Ha mindig, mindenkinek ennyire lejtene a hazai pálya nem is lenne gond, de az az érzésem, a Pats esetében a hazai pálya is az ellenfélnek lejt.:)
A többi meccset be kell húzni, és mindenki lenyugodhat a p.-ba. :)
Viszont Dobsonról én lemondtam (eddig nagy reménységem volt). Vicc, ami vele történik. :(
2014. 12. 01. 12:36
Lucius
Gyorsan megnéztem, 5.8 -as átlaggal futott BLount. Bolden 5.7. Mindkettő jobb, mint Lacy. Nekem kicsit az az érzésem, jegelve volt az egész futó gárda és a passzokat "gyakorolta" a csapat. Vagy szimplán nem értek hozzá. :)
2014. 12. 01. 14:43
loop80
+1!!!

Feltűnően "szabotáltuk" a futójátékot, ezt többen említették/sérelmezték tegnap a chaten.

Más: Edelman annyit kapott már ebben a szezonban, hogy az embertelen... Az ő fizikai paramétereivel, bármennyire is ő "a" MINITRON, ez vissza fog ütni, legkésőbb a PO-ban. Remélem, tegnap még megúszta a dolgot! (Szerkesztők?)
2014. 12. 01. 14:51
komzoz65
Látod én pont fordítva éreztem. Egy-egy hosszabbra sikerült futás után, amik first downt eredményeztek szinte mindig hívtunk még egyet 2 yardért. Így jött ki a 6 körüli átlag. 2. és 8, 2. és 9-nél érthetően nem erőltettük már a futást csak az első drive-ban, amikor három sikertelen futást követően elhagyta a támadó csapat a pályát.Nagyon jók voltak a felpörgött támadásokban ezek a váratlanul meg-meglóduló futások, de aztán másodjára, mehetett volna most több screen. De a múltkor abból volt túl sok, úgyhogy most azt nem erőltettük. Tim Wright-bó lehetet volna több, és talán kevesebb ezekből a reménytelen közép hosszúkból, amikből ha jól emlékszem egyáltalán nem volt elkapás.
2014. 12. 01. 15:40
Lucius
Igen, de nem volt semmi kreativitás bennük. A kötelező középen futások mentek, semmi extra. A colts ellen megmutatta a csapat, milyen kreatív tud lenni ezen a téren, itt mintha elfelejtették volna.
2014. 12. 01. 13:18
fatman
igen, bennem is pont ezek fogalmazódtak meg...
tökéletesen egyetértek...
2014. 12. 01. 13:16
fatman
-soha nem szidtam még a bírókat, de most azért nem vagyok igazán elégedett a teljesítményükkel...

-nem vagyok szakértő, de biztos, hogy nem lehetett volna több futással próbálkozni a két "sztárfutónkkal"?

-tisztes helytállás, és nem is bánom a vereséget, ha így is meglesz a konferenciában az első kiemelt hely, amire jó esély van sztem... végülis innentől mindent megnyerhetnénk...

-nagyon kevés kellett volna a győzelemhez, pl Gronk TD-je...
2014. 12. 01. 16:12
Lucius
Szerintem kevés lett volna. Kb. 2 és fél perce lett volna a GB-nek, hogy FG.-t érjen el. Simán meglett volna valószínűleg. Bár akkor hosszabbítás és ott ki tudja mi lett volna.
2014. 12. 01. 13:33
Lalika
Sziasztok :)

Igaz ez nem sikerült valami fényesen de ha jobban megnézzük nincs okunk panaszra.
Nem nagy különbséggel nyert a GB.

Ami iszonyatosan zavart, hogy míg a GB 0 yardos védekezéseket csinált addig a mi védőink rendre adtak az ütközések után 2-3 ajándék yardot. Írtam is tegnap, hogy hiányolom az olyan védőket akik agyon ütközik ilyenkor a labdát cipelő játékost.
Futásnál pedig felemás érzésem volt. Láthattuk 2-3 alkalomtól eltekintve folyamatosan megfogtak minket az első yardokon és nem is próbáltunk meg újból futni utánuk.
A sérülések meg jönnek sajnos....

A bírókat hagyjuk....ha jól játszunk 4-5 TD-t kellett volna lerakni az asztalra.
De nem így volt, elment egy negyed azzal ,hogy adtunk egy TD-t kb 3 perc alatt majd 12 percre a GB tartotta a labdát.
Fel sem engedték az amúgy sem sziporkázó TB támadó sort a pályára. Ezért ott a pont náluk.
2014. 12. 01. 13:36
hulith
Nagyon jó volt a red zone defense de ha az offense nem ad időt "pihenni" akkor nagyon elfáradnak lásd első negyed hosszú drive után szinte azonnal vissza kellett jönni a védelemnek.
JMD play hívásait olykor még mindig az
érthetetlen kategóriába sorolható .
pl I.negyed I.drive 3. és 2 futás mikor minden Packers LB a boxban áll várva a futót.
Edelmen-nek szegény sérülten is vissza kell jönni elkapni, Amendola minek van a rosteren.
A legnagyobb kérdőjel miért nem futottunk többet nem volt olyan nagy a hátrány hogy nem lehetett volna.
Jön a Bolts ahol nem nagyin van futás Rivers-re mehet a nagyobb nyomás ott nincs ilyen elkapó gárda remélem győzelem lesz a buffaló kikap Denverben ma este nyer a jets és megvan a csoport elsőség.
2014. 12. 01. 14:06
BrédiTamás12
Ha tényleg ez lesz a Super Bowl, akkor jól állunk, mi jövünk a visszavágással :D nem jó ómen 2007 után megverni a SB ellenfelet alapszakaszban...

Simán hozható a 1st seed, ne legyenek komolyak a sérülések,visszajön Chandler meg Siliga még durvább lesz a D :)

Mondjuk én sem értettem h miért nem futottunk többet, sokszor jól ment..Azért azt megnézem h a jets tud e ma nyerni :D
2014. 12. 01. 14:20
Studi
Draftra én a cetliket odaadnám más csapatoknak húzzanak ők helyettünk aztán szotyiért lehet őket visszahozni.
Akár támadó akár védő oldalt nézem mástól hozott játékosunk jobban muzsikál mint a saját nevelés.

Most egy 7 győzelmes sorozaton vagyunk túl, ha jól számolok akkor van 4 alapszakasz meccs és 3 rájátszás meccs SB-vel együtt, mi ez ha nem véletlen!
2014. 12. 01. 14:27
Arsenal
Szerintem le a kalappal a csapat előtt! Minusz 11 fokban egy rosszkor megsérült Minitronnal, Lafellel épp, hogy kikaptunk a félelmetes Lambeau Fielden. Igazán több, kicsi hiba hozta össze a vereséget, ezeket később ki kell javítani. Sajnos újra döntő volt, hogy nem tudtunk Rodgersre nyomást gyakorolni. Dobsont meg el kell felejteni, üveglábú pali. Én gratulálok a csapatnak, az pedig egyre jobban tetszik, hogy Tomban milyen nagy elszántság van, érzelem bombákat robbant, mint a kapott, mint az adott pontoknál. Hál istennek az idény eleji meccseken tapasztalt magába roskadás már a múlté. Szerintem egyre csapattá forr a társaság és ez mindenképpen bizakodásra ad okot.
2014. 12. 01. 15:25
mammut
Sziasztok!

Sokban egyetértek az előttem szólókkal, a lényeg, hogy februárban visszavágjunk! :)

Viszont: én nem nagyon értek hozzá, de az nem róható fel a védő falnak, hogy Rodgers-nek (majdnem) mindig rengeteg ideje volt nézelődni és dobálni? Vagy ez egyszerűen a védelmi sémákból következik, nem blitz-eltünk, hanem az elkapókra állítottuk az embereket?

Előre is köszi, ha valaki meg tudja mondani!
2014. 12. 01. 15:32
MadJani
Én azért adnék egy hatalmas DOWN-t az edzőknek, mert ez a meccs simán meg lehetett volna, ha normális offens play hívások vannak (pl. első drive-ban a 3x2yard középső futással).
Az meg hogy a végén nem mentek neki a 4.-nek, az konkrétan azt jelentette, hogy feladtuk.

A védelem nagyon kétélű volt. A redzone defense magyon jó volt, de a 478 GB yard az meg nagyon nem.
2014. 12. 01. 17:10
hopi46
Ha az első két drive-unk csak legalább 50-50 yardos lett volna és mezőnygólos... mi is bőven 400 fölé jutunk és talán nyerünk is.
A futóink 5 yardos átlaggal zártak így is.
2014. 12. 01. 18:16
Foherty
Hat, ezzel nem ertek egyet (marmint, hogy nem nekimenni 4&18-nak a feladast jelentette volna).

Ha bemegy az FG (tenyleg Gost miert nem down?), es kivedekezzuk 3&out-tal (ami majdnem meg is tortent), akkor 2 perc marad egy FG-re. Persze necces, de meg mindig nagyobb esely, mint nekimenni es akkor ha nem sikerul 2 perc van TD-re, ha pedig sikerul akkor a GB-nek marad kb. 2 perce valaszolni.
2014. 12. 01. 19:56
cspeti98
Ha jól emlékszem rossz volt a snap a kihagyott FG-nál.
2014. 12. 02. 10:42
MadJani
És összesen hány 3&out volt az egész meccsen tőlünk?
Egyébként ha sikerül a TD és utána egy 2 pontos akkor nekik is csak egyenlítésre lett volna elég a szokásos FG.
2014. 12. 01. 15:36
zozo692
1) Mistackles
2) Mismatch (Ninkovich-Cobb ???)
3) YAC a meccs kritikus szakaszaiban
4) 3rd down%
5) Hochuli és csapata menjen a p.csába

Nagyjából -szerintem- ez az az öt faktor, amiben paraszthajszállal rosszabbak voltunk vagy hátrányosan érintett minket (bíró).
De ettől függetlenül élveztem a meccset, mert nem kifejezetten jól játszva is győzelmi esélyünk volt idegenben az NFC legjobb csapata ellen.
2014. 12. 01. 15:38
zozo692
...NEM jól játszva...
2014. 12. 01. 16:28
hopi46
A többség elmondott mindent, én csak néhány dolgot mondanék kiegészítésképpen:
1. A bírók 4-4 szabálytalanságot fújtak, ráadásul még yardban is közel ugyanannyit, ez tehát nem döntő. Az viszont igen, hogy mit nem fújtak le!
2. Mindkét QB 63%-al passzolt, ratingjük 100 feletti, Rogersé azért jobb mert több yardot dobott. És ez döntött, mert az első két drive-unk értékelhetetlen volt. Ekkora előnyt idegenben, egy jó csapatnak nem adhatunk. (Ha az a két drive csak mezőnygólig jut...!)
3. Valahogy olyan érzésem volt, hogy a futóinkat egy kicsit "jegeltük"?, kíméltük? (Hát Minitront viszont nem...) A Chargers futás elleni védelme a gyengébb, a passzvédekezésben 7.-ek, mi 23.-ok.
4. A legnagyobb probléma a hátralévő mérkőzések győzelmi kényszere. Nemcsak a kissé eltemetett Denver, hanem a Bengals, a Colts és a Chargers is veszélyes lehet az 1st seed-re!
2014. 12. 01. 16:36
Lucius
Volt ott pár elnézett holding és egy hatlóalmas block in the back amit nem vettek észre a sporik. Az elbukott sack meg elég fájdalmas volt. De gondolom egy GB szurkoló is fel tudna hozni ilyeneket, amiket meg mi nem láttunk.
Amúgy más meccseken is van ennyi kétes ítélet? Sajnos csak kevés meccset tudok megnézni a Pats meccseken kívül, de mintha azokon kevesebb lenne. Aztán lehet, hogy ezek egyszerűen jobban fájnak, azért emlékszem rájuk.
2014. 12. 01. 16:56
hopi46
Bőven! Én hetente 3-4 meccset nézek a mi meccsünk 4-4 büntetése, meg ami kétes volt az "üde színfolt".
A mi büntetéseink persze hogy triplán fájnak, főleg, ha közben egy másik játékosunk jól megcsinálta a play-t.
7 bíró hiába "egy csapat" mégis csak 7 különböző ember más-más felfogású, szigorúságú stb. és a rendkívül gyors játékok során nem láthatnak mindent. Ők nem a TV-n nézik!
2014. 12. 02. 08:03
Firewalker
Szervusz!
Hát nem tudom percek óta próbálok igazat adni neked, de csak nem megy. Szerintem igen is belenyúltak a meccsbe a bírók. Nézzük csak meg, ha a csapat az elején elkapja a ritmust megállíthatatlanok vagyunk. Ehhez képest mi volt, mi a 4 büntetésből 3-at pont az elején kaptunk és mikor amikor elindult volna a gépezet. A Rogers elleni sacknél..... hagyjuk már. Nem akartam hinni a szememnek 2 és 10-en pár yard úgy hogy a saját ötösükről kelljen indulni az életben nem csinálják meg. Ki-ki meccsre számítottam, és nem voltam benne biztos, hogy megnyerhetjük, sőt felkészültem a vereségre, és úgy is voltam vele, hogy ez simán vállalható lesz. De ne már így! És mindeközben a Gb-t meg simán hagyták menetelni. Sehol egy holding. Vicc volt az egész.
2014. 12. 01. 16:34
MemphisM
Nálam a pats.hu chat down. Ennyi károgót egy rakáson nem láttam mostanában...
2014. 12. 01. 16:38
Lucius
Pedig ha belegondolunk a másik SB esélyes ellen játszott a csapat az Ő pályájukon és "alig" kapott ki. Ez nem olyan elkeserítő.
2014. 12. 01. 16:58
hopi46
+1, és a károgás még haggyán...
2014. 12. 02. 01:54
TMR
Nálam meg a károgókra károgók a down ;-)
miért kell ezt állandóan megjegyezni, nem értem?.
2014. 12. 02. 09:23
MemphisM
Sorry csak annyira idegesített hogy rinyálnak hogy inkább egyedül néztem végig a meccset!
2014. 12. 02. 09:29
loop80
Álljunk meg egy szóra, tanár úr! ;)

"Haggyán"? Az mi?
2014. 12. 02. 13:13
hopi46
Gyorsan írtam ezt a ritkán használt szót, helyesen:
hagyján = elnézhető, figyelmen kívül hagyható, "az még semmi"
2014. 12. 01. 16:42
Lucius
Az O# line nem volt annyira rossz szerintem. Ha jól emlékszem 1 Sack volt a meccsen (mondjuk az nem a legjobbkor), amúgy állták a sarat. A futás blokk talán kevésbé ment, de nem is igen voltak futások.
2014. 12. 01. 16:49
fejszee
nekünk meg volt 3 sackünk is. sajnos ez a statisztika nem mutatja a tényleges teljesítményt: Rodgers-nek rendre tengernyi ideje volt, a 3 sack is cover sack volt, Brady-t meg többször siettették a meccsen, a sack pedig a legrosszabbkor jött. összességében alárendelt szerepben volt mindkét falunk
2014. 12. 01. 17:38
BaP
+1

a futás azért nem nagyon ment, mert a fal most nem muzsikált jól, no meg a kulcs játékoknál is kellett volna Tomnak 1-2 másodperc, ehelyett jól bezsákolták...
passrush nélkül meg nem sokat ér az elit secondary ( ami tegnap safety poszton elit se volt) mert az ellen QB ráér akár megkávézni is..

Csak sérülés ne legyen, a két falat, passrush-t kell rendbe tenni, és akkor szerintem tök mindegy, melyik seed-ről megyünk neki...

Ja! Ennyi hülyeséget a zebráktól, a bedobott, de a be nem dobott zászlók esetében is rég láttam. És többnyire most minket súlytottak vele.
2014. 12. 01. 18:19
Foherty
Lehet, hogy megkavezott, de aztan megis kidobta oldalra :)
2014. 12. 01. 20:16
l.kalasz
Mellesleg a secondary azért tudta úgy levédeni az elkapókat, mert senki nem ment blitz-re
2014. 12. 01. 17:35
vhs-box
ez a vereseg vallalhato.kuzdottek maximalisan.ma idegenben egy remek csapat ellen ennyire tellett. chat-re en tobbet nem irok. bepotyogtem Revis fele dobni hulyeseg.nincs elkapas rajta. mire elkuldtem Nelson TD...:-D sebaj SB a mienk lesz.:-)
2014. 12. 01. 17:40
BaP
Szerintem az a TD inkább DMC lelkén szárad, mint Revisén. Totálisan bealudt, majd iszonyat rossz szöget választott, és végül picit le is csúszott a tackle-el...
2014. 12. 01. 17:47
max350
Más!
Megnéztem éjszaka élőben a Kansas-Denver meccset.
Ilyen szerencsés csapatot, mint ez a Broncos! Nem ment Manningnak, nagyon hideg volt, fújt a szél (ismerős?) de elővették (megint) az ilyen esetben nekik nagyon működő futást! C. J. Anderson 168 yard futás (Ki ez a fickó egyáltalán, honnan vették?)!
Hogy miben volt mákjuk? A KC a 2. negyed végén szerezte az első!!! 1st downt, akkor már 17-0 volt a Denvernek. Majd kivédekezik a támadást, 4 és 2, Denver punt, szabálytalanság, 4 és 7, erre jön a "vicces" játék a Denvertől, persze, hogy 1st and 10!!!! Majd a második félidőben Alex barátunk passzol, felpattanó labda, INT és a Denver máris a red zónában van és ezzel még nincs vége, mert Denver punt, az egyik KC játékos beletérdel a labdába amikor az pattog a pályán, persze, hogy a Denver szedi össze! A 4. negyedben pedig Alex Smith szinte végig a hátán pörgött!!!!
Nem játszott jól a Denver, de hatalmas mákjuk volt! Ja, és ellenünk miért nem tudott így játszani a KC??????
2014. 12. 01. 18:05
petichef
Egyrészt nem baj, hogy ellenünk nem így játsztottak, mert az a maflás jókor jött nagyon, és megvolt a nevelő hatása, másrészt ahogy akkor játszottunk, szerintem ez a KC is elvert volna minket...
2014. 12. 01. 18:21
petichef
A tegnapi meccsről: büszke vagyok az elért erdményre így is, hogy kikaptunk.

1. A Lambeau az a Lambeau, ott senkinek nem szégyen kikapni.
2. Persze, ha az első pár drive-unk nem sül el olyan rosszul ,akkor akár nyerhettünk volna is, ez tény.
3. Azért ne felejtsük el, hogy egy olyan csapatot tartottunk 26 ponton, amelyik átlagban 42-t tol otthon.
4. Aki figyelte a feliratokat meccs közben, láthatta, hogy hány olyan sorozatot adtunk át a múltnak, amire a GB eddig nagyon büszke lehetett / Évek óta nem kaptak az első félidő utolsó 2 percében TD-t, Az első félidőt nagyon régóta nullára hozták eddig, stb/.
5. Talán kellett is ez a vereség, mert mivel szoros volt, nem azt mutatta meg a csapatnak, hogy mennyire szarok vagyunk, hanem hogy jók vagyunk, de van esetlegesen jobb nálunk, és még lehet fejlődni, erősödni, és kell is. Bár hozzáteszem, ha nem GB-ben van a meccs, akkor nyerünk...
6. Ha van C. Jones-unk és Siliga-nk, akkor lehet hogy nem így alakul, lehet hogy akkor sem teszünk fel ennyi pontot, de nem is kapunk ennyit. Na jó, sérültek mindenhol vannak, és mi még a szerencsésebbek közé tartozunk, mert előre tudott lépni pár ember a hátsóbb sorokból, és tudtak bizonyítani.

A hátralévő meccsekről pedig annyit, hogy szerintem hozzuk őket, biztos vagyok benne!!! Különben is, megmondta tegnap kabala Sanyink is, hogy ha így tudunk játszani, a Chargersnek semmi esélye, a többi meccs meg alapban a miénk, a Miamitól sokan tartatok, de én abszolút nem félek attól a meccstől..

Úgyhogy hajrá Pats!!!!
2014. 12. 01. 18:38
lipi
Na, ez is megvolt.
Amit előzetesen vártam kb bejött. (igen, az is, hogy vigyorogva néztem :). Két fantasztikus csapat egyenrangú párharca volt, amit nüanszok döntöttek el.
Amit meg lehet említeni a negatívumok között, az az, hogy BB kicsit túlgondolta ezt a meccset. Baromi korán feladtuk a futást és kicsit úgy táncoltunk, ahogy a GB fütyült. Azaz belementünk abba, amit ránk akartak kényszeríteni. (Egyébként mesteri volt a GB gameplanje. Le a kalappal.).
A fütyülésre táncoláshoz az hozzá tartozik, hogy ennek a GB-nek nem szabadott volna egy teljes negyed előnyt adni.
A védelem megtette ami tőle tellett, de baromi sokat voltak fent. (és itt utalnék vissza a futás feladására.)
Ha visszatér Chandler J. és Siliaga képesek leszünk némi pass rushra, és akkor a 12 mp elég lesz ahhoz, hogy AR megnézze közelebbről a gyepet.
Összességében remek meccs volt, szép játékokkal. Most nem nekünk pattant a labda, de nincs veszve semmi. (mellesleg ilyen játékkal bármikor kikaphatunk, nem fogok a kardomba dőlni) A hátralévő négy meccsből legalább hármat be fogunk tudni húzni, ami legrosszabb esetben is a BW-re elég.
2014. 12. 01. 18:55
Sokakkal ellentétben a védelem UP, a hibáival együtt. A hazai pàlyán eddig 44 pontot elérő Packs-et a második félidőben 3 ponton tartani és összesen 26-on, Rodgers 2 TD plusz a red zone D, nekem UP.

Down az offense. Ha csak az átlagos 33,6 pontot megcsinálják, akkor nyerünk.

De nem vagyok mérges, csalódott, kalkulált vereség volt. A köv 4 meccs legyen meg oszt jónapot!
2014. 12. 01. 19:07
hulith
Én 3-1 el is elegedett lennek
2014. 12. 01. 19:28
Az egész meccset a Packers irányította, a Patriots végig csak futott az eredmény után.

A RZ védelem dicséretet érdemel, de összességében támadó és védő oldalon is hiányzott a kritikus plusz, ami meg tudta volna fordítani a meccs menetét. A kulcspillanatokból mindig a GB döntött profitálni akár a pályán, akár a pálya mellett.

Példaként említhető az első negyedben negyedik és 1-re a punt közel félpályánál.

A félidő előtti Packers TD és a betlizett szünet utáni Pats támadásnál jobb alkalom nem volt a momentum megszerzésére. Mindkét játékból a hazai csapat jött ki jól.

Ez egy ilyen játék. Nem volt special teams plusz, nem volt szerzett labda. A GB támadók kreativitásban felülmúlták a Pats támadóit, illetve túljárták a Pats védő stáb eszén is. Backfieldről induló elkapókra linebackereket osztani?

Hosszú idő után most jött ki, hogy nincs belső pass rush a négytagú védőfalban.

Bár izgalmas lett a vége, de ehhez jelentősen hozzájárult Crosby szokatlan hibája a mezőnygóllal.
2014. 12. 01. 19:38
Pat Patriot
Korábban azt írtam, hogy elismerem, hogy jobb a Packers, ha meggyőzően nyernek ellenünk. Nem így történt. Az elején ugyan beragadtunk, de olyan hazai pályát fújtak a bírók, hogy az félelmetes volt. Ettől még persze meg lehetett volna csinálni néhány 1st downt, de a Packers már a meccs elején olyan helyzetbe került, hogy az eredetileg is óragyilkolós taktikáját maximálisan kiaknázhatta. Azt gondolom, hogy arról a csapatról, amely a számára egyértelműen negatív bírói közreműködés ellenére, tkp. közepes passz- és gyakorlatilag nulla futójátékkal is majdnem megcsinálja a Packers ellen a W-t, arról mindent el lehet mondani, csak azt nem, hogy gyengébb lenne, mint a GB. Nem tudok egyetérteni azokkal, akik szerint ez kalkulált vereség volt. Én nem azt láttam, hogy a Packers a pályán jobb lett volna, egyáltalán nem tűnt meggyőzőnek.
Most már nem szabad hibázni, de ez a csapat van annyira jó, hogy ne is hibázzon.
2014. 12. 01. 19:49
simiimi61
Reméljük is, hogy nem hibázik, mert a Pacik botlására nem apellálhatunk. Ráadásul elég rendesen el vannak eresztve mázli faktorral. Jobban kell izgulnunk a következő 4 hétben, mint bármikor a szezonban, mert nem elég szerintem pusztán a by week! Nyernünk kell az AFC-t, csak akkor lesz esélyünk a SB-ra. Azt is remélem, hogy a stáb kitalálja ennek a megvalósítását, sőt van egy kósza legbelső sejtésem: ez már ki is van találva. Na ebben bízom, legalább is megpróbálom!
2014. 12. 01. 19:44
BrédiTamás12
Off....lehet JMD lép a FL Gatorshoz.
2014. 12. 01. 19:48
vhs-box
2014. 12. 01. 20:01
Honnan az infó?
Mondjuk szerintem hülye lenne, de manapság már egyetemen is jól megfizetik az edzőket és max adhat belsős infókat BB-nek.
Nem tudom, ki jönne helyette? Mondjuk nem sírnám tele a párnámat miatta az biztos.
2014. 12. 01. 20:10
Semmi konkrétum: http://footballscoop.com/news/update-florida/

Gondolkodhat úgy, hogy elmegy egyetemre egy jó potenciállal rendelkező csapathoz. Lehoz 1-2 jó évet, és gyorsan visszavált NFL-re HC-ként mint O'Brien tette.

Ehhez nem biztos, hogy az SEC a legjobb választás. Pl.: a Nebraska érdekes lehet a számára, ha az eredményességre törekvés felülírja náluk a stabilitást, hogy visszakerüljenek a "térképre".
2014. 12. 01. 21:36
Értem! Hááàt nem tom, lehet lenne itt is olyan csapat amelyik alkalmazná.
2014. 12. 01. 22:04
Kérdés, hogy megéri-e egy romhalmaz Raiderst vagy Jetset átvenni 2015-re teljesen fogalmatlan FO-val? Idén borzasztóan kinyílt az olló az NFL-ben; nagyon messze van a kiegyenlítettségről.

JMD-nek egy komoly esélye lehet NFL-ben: ha valami csoda folytán nem zavarják el Atlantában Dimitroffot és Piolit. Egészen döbbenetes, hogy Mike Smith mennyi éven keresztül HC lehetett olyan game és time management érzékkel, mint ami egy down markernek vagy gatorade hordónak van a pálya szélén.

Csak irányítót kell találni, és évekig el lehet lavírozni a langyos vízben. Viszont ha nincs irányító és az elmúlt évek gyakorlata azt mutatja, hogy minimális a találati arány a drafton és kinevelés az NFL-ben, olyan simán és akkorát bukik az ember, hogy többet sehová sem hívják.
2014. 12. 01. 20:12
1976gabi
ez így volt jó.úgy láttam nem akart a csapat mindent megmutatni magából.ha sp döntőben találkozunk,akkor nekünk adnék nagyobb esélyt.nem adott ki mindent magából a csapat.viszont,ha nem jut ba a GB akkor hiányozhat a győzelem.riversnek úgyis több eladott labdája lesz,min TD.ellenük fogjuk gyakorolni a TE védekezést.
GO PATS.
2014. 12. 01. 20:59
max350
OK, de 3x volt ez jó????
2014. 12. 02. 07:42
1976gabi
nálam egyszer sem mutatta a gép,hogy bevette.szerencsére valaki figyeli és levette a felesleget
2014. 12. 01. 21:12
csabesz
sérültekről lehet már tudni valamit?
2014. 12. 02. 00:02
Brady Tamás visszaüt
Nemtom lehet hogy egyedül vagyok de ilyen lassú nyögvenyelős meccset rég láttam: a Sajtfejűek feltalálták a tojáslabdás tiki-takát amihez asszisztált a vérszegény Pa(t)srush nomeg a számoltalan bírói stáb.
Az érem másik oldalán Kléjmettyúz halálra verte a falat mindeközben a támadók néha a Haladást idézték - de nem a Kölcsey-félét hanem a péntekutáni falábuakat...

Egyedül Brédi volt király ahogy szórta az F-vitaminokat meg a jóságport magából ;-)
2014. 12. 02. 00:41
ohyee
Ilyenkor értem meg BB nyilatkozatait: Több playt csinált meg az ellenfél, mint Mi. Sok éve nézem ezt a sportágat, de erre meccsre ez tényleg igaz. Rodgers megcsinálta Nelsonnal, Brady nem csinálta meg Gronk-kal. És ennyi... Remélem legközelebb ez fordítva lesz :)
2014. 12. 02. 04:29
BrédiTamás12
Miamitol nem kell tartani :-)
2014. 12. 02. 07:47
azimut
http://bleacherreport.com/articles/2285498-tom-brady-drops-several-f-bombs-during-patriots-loss-to-packers?utm_source=facebook.com&utm_medium=referral&utm_campaign=programming


Valaki az utolsó képet magyarázza meg nekem,hogy mit látunk ott? Mire szolgált stb....
Ebből látszik mennyire akart győzni a rövid videó részleten
2014. 12. 02. 17:50
DeXTeR
QBk szoktak így edzeni lábmunkára, ha jól tudom. Az ott egy gumikötél, amit az edző tart, miközbe Brady a dobásoknál hátrafele lépked, így gondolom segíti a lábmunkát.
2014. 12. 03. 01:22
loop80
Érdekes, a 120 yard úgy magyarázta a fenti képet, hogy "Brady-t elvitte sétálni a gazdi". A gyökerek...
2014. 12. 03. 15:14
DeXTeR
Muszáj mindíg piszkálni a Pats-t, megszokhattad volna :)
2014. 12. 02. 08:57
hulith
A Miami nem volt nagyon meggyőző az éjszaka de a Jets-et már majdnem sajnálom. Decker, Harvin , Kerley kimondottan jó elkapók és 30 yardot tudnak hárman felmutatni ennyire nem jó Miami védelme.
2014. 12. 02. 17:05
Pietrosz2
Miután Smith úrfinak szerintem megtiltották,hogy dobjon és gyakorlatilag csak futott a Jets,ezért ilyen kevés az elkapott yard.A meccset Miami hatalmas mákkal nyerte meg egyébként,mert persze Smith úrfi a végén dobni kényszerült -el is ért egy szép interceptiont.A Jets rúgója meg 2 FG-t is kihagyott.
2014. 12. 02. 22:44
BrédiTamás12
Este bieberrel lógtak a srácok LA ben xD remélem ma szinvonalasabb program jön, mondjuk a Bruins meccs a Kingsnel :-)
2014. 12. 03. 17:10
piszkosfred
Nekem ezzel az a bajom, hogy aki eddig bieberrel mutatkozott meccs előtt, az jól nem járt. Legutóbb Big Ben fotózkodott vele a Jets meccs előtt, a többit tudjuk...
2014. 12. 03. 17:26
Tomk@
Mikor megláttam ezt a hírt, azt hittem a nálunk játszó Ayers sérült,meg pedig a meccsen ebből semmi nem látszott.

"Sam Shields, a Packers szélső hátvédje a Patriots ellen agyrázkódást szenvedett. Robert Ayers, a Giants passzsiettetője mellizomszakadás miatt ebben az idényben már nem segítheti társait."

Tényleg a sérültekről valami hír?
2014. 12. 04. 00:03
Bruschi85
Érdekes 13. forduló volt, ugye 3 Hálaadás napi meccsel kezdve, meglepő eredményekkel, Packers megérdemelten nyert, jobban játszottak, náluk volt többször a momentum, de ez abszolút vállalható vereség Pats részről, idegenben a Lambeu-n, ki lehet kapni, főleg zsinórban 7 győzelem után.
Hiányoltam a stabil futójátékot, Vereen-t, a pass rush-t és az O# fal stabilitását, tetszett az RZ D#, G-Force, LaFell játéka, de az AFC #1 kiemelése továbbra is a Pats kezében, ehhez a következő 4 meccset nyerni kell, feltéve, ha a Denver nem botlik, a Bolts ellen rögtön lehet is javítani, fel van adva a lecke, hiába állnak 5-1-el otthon.

A lényeg továbbra is Hajrá Pats!
Hozzászólás a(z) Villámreakció és Ups & downs - 12. mérkőzés bejegyzéshez