Menetrend
Szavazás

Wilfork a prioritás

2009. 03. 01. 05:50
Szerző: gsn
Kategória: Hírek
Sokan gondolkodhattak el azon a Matt Cassel-Mike Vrabel trade óta, hogy mit is kezd a csapat a capből felszabadult körülbelül 18 millió $-ral. Nagy nevek repkedhettek szemeink előtt, néhányunkban esetleg felmerült Julius Peppers megszerzésének ötlete. Azt azonban ne felejtsük el, hogy a csapat két Pro Bowler szintű játékosának, Vince Wilforknak (NT), és Logan Mankinsnek (LG) a 2009-es szezont követően lejár a szerződése. Mindketten nagy valószínűséggel top fizetést akarnak majd, hiszen képességeik alapján pozíciójuk elitjébe tartoznak. John Clayton szerint a Patriots nem lép be továbbra sem az igen nagynevű free agentek piacára caphelye ellenére sem. A prioritás Vince Wilfork szerződésének meghosszabbítása. A Sportszakírók Hall of Fame-jébe beválasztott újságíró szerint Wilfork célja egy Jared Allenéhez hasonló szerződés lehet. Allen tavaly Minnesotában egy 6 éves 72 millió dolláros kontraktust írt alá Chiefstől való eltradelését követően. A Patriots azonban nem áll le a szabadügynökök megkörnyékezésével sem. Vasárnap a csapathoz látogat Shawn Springs, a Redskins volt CB-je, aki a Washington nagybevásárlásának lett áldozata a tegnapi napon. A 34 éves, elsősorban cornerback, de akár safety poszton is bevethető Springs sérülése és kora ellenére igen jó teljesítményt nyújtott a csapatában 2008-ban is.

Hozzászólások

2009. 03. 01. 08:13
Wakkow
Hát én nagyon remélem hogy VW még csak nem is álmodik egy JA féle szerződésről:) egy erős fizetést eltudok neki képzelni de nem kell elit fizetést kérnie, mert ez a csapat nem arról híres hogy adna neki...
SS meg jöhetne elfér itt és mivel elküldték csak nem kérhet sokat, legalább játszhat valahol.
2009. 03. 01. 09:45
Boston
Pedig Wilfork elit fizetést fog kérni és remélem meg is fogja kapni. Ty Warren 5 évre kapott 36 misit és az volt az általános vélemény, hogy a Pats nagyon jól jött ki anno a tárgyalásokból. Wilforkot pedig nem fogjuk ennyiből megúszni. Fiatal kora ellenére top NT a ligában, ráadásul Belichick és stábja nem sajnálta soha a D line embereire költeni Kraft úr pénzét, elég csak Seymour fizetését megnézni.
És remélem ez a jövőben is így marad ;)
2009. 03. 01. 10:41
bradyfan
Igen stem is megérdemelné és remélem hogy meg is kapja Wilfork ezt a pénzt. Nem szabad hagyni hogy jövőre ki menjen a FA piacra mert ott nem fogunk tudni versenyezni a többi csapattal főleg ugy hogy jövőre igen csak felkapott lesz majd az NT kereslett a sok 3-4-es csapat miatt.
Viszont jo látni azt hogy Pioli távozásával nem gyengültünk meg vezető poszton. Nem megyünk bele buta igazolási hibákba. És eddig egész jol jöttünk mindegyikből.
2009. 03. 01. 11:02
Castleai
Ha sikerül Wilf-it és Logan-t 5-6 évre hosszabítani, Heath-et újraszerződtetni 3-4 évre, és hozni egy jó veterán DB-et, részemről egy tökéletes offseason-t hoznak össze BB-ék!
És akkor még a Draftról nem is beszéltünk!(5-6 pick az első 3 körben!!!)
2009. 03. 01. 11:19
ghost
Ha ez így folytatódik tényleg egy nyugdíjas csapat leszünk. Először Taylor, most Springs és semmi draft az egyetemi ligából.
2009. 03. 01. 11:21
temp
így van, Wilfork sajnos nem lesz olcsó.

Egyébként persze, szurkolóként ebben a periódusban rossz nézni azt, hogy egyes csapatok micsoda neveket szereznek meg, hogy csak jönnek-jönnek hozzájuk az izgalmas, érdekes, kíváló játékosok, és mind maradnak.
Ezzel szemben mondjuk nálunk az offseason inkább arról szól, hogy kik mennek.

De ha kicsit megfordítjuk a gondolatmenetet, akkor mennyivel kellemesebb probléma az, hogy a saját top NT-t újraszerződtessük, mintha most nálunk járnának a liga legjobb NT-i vizitálni, mert nekünk nincs.

Gondoljatok bele, van pár csapat, aki jellemzően hasonlóan éli végig az offseasonokat az elmúlt években. A Patriots szurkolók, a Colts drukkerek, a Steelers funok ( :) ). Ezek a csapatok inkább az eladó oldalon szoktak feltűnni, és nem a vásárlók között. Az év végén jellemzően mégis ezen csaptok szurkolói szoktak PO meccsekre kólát meg rágcsát vásárolni ;)
2009. 03. 01. 12:12
imi
igen hasonlóan csinálják a dolgokat a "jelenlegi" nagy csapatok, lehet látni h elképesztő összegeket költenek most a csapatok a meghatározó egyéniségek megtartására, mi is rengeteget fogunk költeni ez biztos, és Wilfork sem lesz olcsó sőt...
És bizony a sok elsőnapos pick se lesz éppen olcsó...valószínüleg nem 100.000ért fognak "futkározni"

Tényleg kb mennyibe kerülhet majd nekünk ez a 4 első napos pick?
2009. 03. 01. 12:12
bradyfan
Ghost. Ezt kifejetenéd hogy semmi draft az egyetemi ligábol.
Viito. Persze mi sose szoktunk nagy név lenni a FA piacon de azért kicsit bosszantó azt látni hogy olyan játékosok kelnek el akiket mi is eltudnánk hozni. Pl engem eddig Gibril Wilson zavart ilyen ügyben.
2009. 03. 01. 12:17
temp
bradyfan: Wilson valóban még talán az olcsóbbak közé tartozott, de ha a Dolphins fölé ígérünk, teszem azt ők meg fölénk akkor már nem lett volna olyan olcsó sem...
Egyébként beszállhatnánk mi is abba, amit Al Davis csinál a Raidersnél, hogy minden évben csillagászati áron hoz játékosokat, és cserébe, hogy beférjen a cap alá kivágja az előző év szerzeményeinek a felét.

Ha idehoznánk mindenkit, akit meg tudunk szerezni, akkor könnyen lehet, hogy a végén mondjuk Wilforktól és Mankinstól kellene elbúcsúzni. Mindennek ára van, ha valahol többet költesz akkor 100%, hogy valahol máshol meg csökkentened kell a kiadásaid.


imi: azt, hogy mennyibe kerül a 4 első körös pick nehéz megmondani keress rá tavalyi fizetési adatokra a draftról. Azt viszont érdemes figyelembe venni, hogy az előkelő draft helyen elkelő játékosok is elég olcsón játszanak általában az első 1-2-3 évben, és utána amikor már fix kezdők szokott bedurvulni a fizetésük valóban kezdő szintre.
2009. 03. 01. 13:18
bradyfan
Viito. Persze ez igy van. Én sem akarom azt hol elmenjünk ilyen Al Davis féle játékos politika felé. Viszont egyszer egyszer nem árt ha egy kicsit a zsebünkbe nyulunk mint tettük azt AD-vel.
2009. 03. 01. 13:43
Gabesz
bízok benne Wilfork meg fog egyezni a csapattal és kap egy jó kis szerződést amivel mindenki elégedett lesz

nekem olyan érzésem van hogy első nap nem fogunk 4 picket elhasználni. szerintem feljebb fogunk tredelni az első körben
2009. 03. 01. 14:40
bradyfan
Viito. Látva ezeket a neveket meggyőztél. Inkább ne jöjön nagy név FA-ről de Wilfork,Mankins,Seymour triot tartsuk meg mindenféleképpen. És hát azért Gost se kéne hogy elmenjen.
2009. 03. 01. 14:47
Patriot88
Azért McDanielséknél is alakul a csapat.Leszerzőftették Brian Dawkinst 5 évre.Nem lesz rossz csapat jövőre a Denver sem,főleg egy zseniális edzővel. :D
2009. 03. 01. 14:54
Wakkow
Én Hobbs-val most kötnék egx hoszabbtávú 3-5 éves szerződést, mivel az idei idénye nem volt felejthetetlen így most reális áron megtarthatnánk, míg ki tudja mi lesz ebben a szezonban... mert ha egy csodálatos évet zár akkor lehet hogy Samuels nyomdokaiba lép és óriási fizetést kér.
2009. 03. 01. 14:54
bradyfan
Sanders-ről amugy eddig semmi hir?
Remélem ez azt jelenti hogy folynak vele a tárgyalások és hamarosan újraszerződik.
2009. 03. 01. 15:04
bradyfan
Viito. Amugy Jarvis Green-ről mi a véleményed? Ha jol olvastam elég sok pénzt fog elvinni a cap-ből ahhoz képest hogy gyakorlatilag csak 4-dik számu DE. Én nem lepődnék meg egy cut-on se hogy igy is cap helyhez jussunk.
2009. 03. 01. 15:04
Patriot88
Ez a 2.körös draftpick még az amerikai szakértők szerint is kevés volt a 2 játékosért.De legalább elvitték Casselt így felszabadult jó pár millió.Szvsz azért kaphattunk volna szerintem még egy 4. körös picket is pluszba.
2009. 03. 01. 15:10
Patriot88
Viito.A Fred Taylor szerződésről lehet már valamit tudni?
2009. 03. 01. 15:45
Csabiii
Naa, azért Green legyen már 3. számú DE. :P
2009. 03. 01. 15:53
bradyfan
Jó oké tényleg elnéztem. Wright-ot is ide számoltam. De akkor is luxus ennyi pénzt fizetni neki.
2009. 03. 01. 16:04
Csabiii
Ez sajnos így van, tényleg irreálisan sokat fog keresni idén. De ne zárjuk ki, hogy esetleg belemegy egy szerződésmódisításba. Cut-ot azért nem tartom valószínűnek, mert ha Wright elmegy, Green pedig cut, akkor kb a 3 kezdő mögött senki használható nem lesz a D-line-ban, márpedig Wright nagyon valószínű, hogy elmegy.
2009. 03. 01. 17:38
temp
Patriot88: A Fred Taylor szerződésről még csak pletykákat lehet hallani, semmi konkrét nincs, hogy mennyibe fog kerülni.

Green a legkisebb termetű DE-nk, viszont a legmozgékonyabb is. Általában főleg olyankor használjuk, amikor a gyorsaság fontosabb, mint az izom, pl amikor DL ember megy a QB-ra.
Sajnos az idei szezonja nem sikerült túl fényesre, és valóban nagyon sokat keresne, valamint már 30 éves.

Szerintem a legjobb megoldás egy szerződés átütemezéses hosszabbítás lenne (tehát marad még, de az idei pénzéből sokat enged). Mellesleg pont amiatt, hogy nem a klasszikus (és ritka), 3-4es DL emberek közé tartozik szerintem az ő pótlása az egyik egyszerűbb feladat is lenne.
2009. 03. 01. 17:50
Castleai
Még nem hivatalos: Fred Taylor 2 éves szerződés! (2009-ben 3 milla salary + 725 ezer aláírási pénz, 2010-ben 2 milla + 725 ezer)
2009. 03. 01. 18:11
CoSco
én picit sokallom ezt az összeget Taylornak :S szerencse hogy nem hivatalos
2009. 03. 01. 19:13
Wakkow
Hát én a 2 plusz 500 és 1,5 plusz 500at tartottam a maximumnak amit én adnék.... de reménykedjünk hogy ha tényleg ennyit kap akkor meghálálja.
2009. 03. 01. 20:25
bradyfan
Igy hogy felszabadult ennyi pénz nem gondolom hogy kár volt érte. Viszonylag olcson kaptunk egy még ereje teljében lévő kezdő RB-t.
2009. 03. 01. 20:40
temp
Castleai: az a gond, hogy még mindig nem tudni, hogy mennyi a fix, és mennyi a bónuszok.
2009. 03. 01. 20:53
Castleai
Ezért mondtam, hogy nem hivatalos. Remélem, kb. minusz 1-1 milla lesz a végleges összeg!
Nagyon jó igazolásnak tartom, de ennyit talán nem ért meg.(Főleg hogy abszolút nem volt need.)
2009. 03. 01. 21:28
ghost
Konkrétan arra gondoltam, hogy mi miért nem tudunk az egyetemekről kiszemelni játékosokat. Micsoda első szezonja volt Matt Ryan-nak, de Hightower se volt rossz a Cardinals-ba. Értem, hogy mire mi odakerülünk addigra a gyengébb csapatok már elviszik az igazi tehetségeket, de azért az utolsó körökbe is lehetne egész jókat szerezni.
2009. 03. 01. 21:43
mstrgz
egy bizonyos Jerod Mayo-ról beugrik valami? :P :)
2009. 03. 01. 22:15
Wakkow
őőőő valami szinész nem??? :)
2009. 03. 01. 22:24
bradyfan
Ghost ahogy ez előttem lévők is irták ott van Jerod Mayo az általad felhozott játékosokra egy példa. De például ide sorolnám Crable-t is és Weathley-t is. Mindketten megbizható akár kezdő játékosok is lehetnének ha kibirják sérülés nélkül. Amugy idén hogy ennyi pickünk van az első napon sztem 4 olyan játékos fog jönni akik a jövőben meghatározó játékosok lehetnek.
2009. 03. 02. 00:00
temp
vannak jobban, és rosszabbul sikerült draftok. Azért ajánlom, hogy nézd végig a Patriots teljes keretében a draftról szerzett játékosainkat, valamint az elmúlt pár év FA távozóit, és rá fogsz jönni, hogy mi sem szoktunk rosszul választani, még akkor sem, ha valóban volt 1-2 rosszul sikerült draftunk is (kinek nem?).

BB-t egyébként pont nagy draftolónak szokták tartani.
2009. 03. 02. 16:42
ghost
Bradyfan, remélem igazad lesz, mert már nagyon el kell a vérfrissítés.
2009. 03. 05. 18:08
bradyfan
Ghost. Sztem itt már 1-2 éve foylik a fiatalitás. ,Sanders,Vödör,Lomo, Akkor tavaly Mayo,Crable,Weathley,Wilhitte,Ruud csupa defense játékos. Szoval a defensebe azért már elkezdödött a fitalaitás sőt idén már akár be is fejezhetjük. És akkor utána jőnne az offense.
Hozzászólás a(z) Wilfork a prioritás bejegyzéshez