Menetrend
Szavazás

Wilfork szerződése

2014. 03. 29. 20:58
Szerző: DoM
Kategória: Hírek, Offseason 2014
Végre ismertté váltik Vince Wilfork új szerződésének a részletei. Amikor egy játékos még érvényes szerződésének az átalakításáról beszélünk, akkor alapvetően négy változat jöhet szóba: (1) fizetéscsökkentés, (2) béremelés, (3) a fizetési plafon "manipulálása" miközben a játékos nem veszít készpénzt, (4) szerződéshosszabbítás. Lássuk most melyik eset áll fenn:


VINCE WILFORK SZERZŐDÉSE 2014-BEN

  Aláíráspénz amortizációja Alapfizetés Bónusz Játékidőhöz kötődő tételek Kifizetett összeg maximuma
Régi 3.6 millió 7.5 millió
200 ezer (tavaszi felkészülésen való részvétel), 300 ezer (mérlegelés, versenysúly)
nincs 11.6 millió
Új 1.3 millió 1.3 millió (garantált)
200 ezer (tavaszi felkészülésen való részvétel), 300 ezer (mérlegelés, versenysúly), 500 ezer (ha tagja az 53 fős keretnek), 87.5 ezer (meccsbónusz, 1.4 millió)


500 ezer
(ha min. 50%-ot a pályán tölt), 1.25 millió (min. 60%), 2 millió (min. 70%), 2.5 millió (min. 70% és a csapat bejut a PO-ba AFC elődöntőbe) -- 500 ezer (min. 70% és a védelem top10-be kerül engedett pontok kategóriában)

8 millió

A játékidőhöz csatlakozó bónuszok közül egyik sem tűnik elérhetetlennek a játékosnak, aki így 2014-et tekintve egyáltalán nem veszít pénzt ezzel a szerződésmódosítással, ha bekerül az előidényt követően az 53 fős keretbe: 8 millió plusz a korábban már felvett aláíráspénz (3.6) azt éppen annyit tesz ki, mint amennyit Wilfork a szerződésmódosítás előtt is jelentett a csapat számára.

A 2014-es idényt követően a csapat további két évvel meghosszabbíthatja ezt a szerződést, ha Wilfork a 2015-ös idény első napján is tagja a Patriotsnak.


VINCE WILFORK SZERZŐDÉSE 2015-2016

Év Aláíráspénz Alapfizetés Bónusz Játékidőhöz kötődő tételek Kifizetett összeg maximuma
2015 nincs 3 millió
4 millió (ha tagja a keretnek az idény első napján), 200 ezer (tavaszi felkészülésen való részvétel), 300 ezer (mérlegelés, versenysúly)

31.25 ezer (meccsbónusz, max. 500 ezer), 500 ezer (min. 70% és a csapat bejut a PO-ba AFC elődöntőbe) 8.5 millió
2016 nincs 5 millió
200 ezer (tavaszi felkészülésen való részvétel), 300 ezer (mérlegelés, versenysúly)

31.25 ezer (meccsbónusz, max. 500 ezer), 500 ezer (min. 70% és a csapat bejut a PO-ba AFC elődöntőbe) 6.5 millió

A játékidőhöz kötődő és egyéb teljesítményfüggő tételek csak az idény végeztével számítanak bele a fizetési plafonba, így átmenetileg a Patriots "4.9 millió dollár mozgásteret nyert, de ez év végére 900 ezerre dollára csökkenhet", jegyzik meg az ESPN Boston Patriots blogjában. A bevezetőben feltett kérdésre a válasz, hogy a (4) eset történt. Kompromisszumus szerződéshosszabbítás a kétéves opció formájában egy átmeneti lélegzetvételi időért a fizetési plafon szempontjából, amikor már nincsen kire költeni.

Forrás: ESPN Boston

Hozzászólások

2014. 03. 29. 21:28
topin
Nem néztem meg ki írta a cikket a forrás alapján, de az utolsó sorból egyértelmű lett..Szokásosan, a saját nézőpontot erőltető, mindenféle rugalmasságot nélkülöző megállapítással lezárva.

Még kivághatják Wilforkot, tradelhetik is (ha kicsi is az esély erre) és azt sem tudhatják milyen állapotban tér vissza, mennyi időt tud a pályán tölteni..Ha jól teljesít Wilfork, akkor ez egyáltalán nem lesz rossz deal..ha meg nem épül fel úgy ahogy mindenki reméli, aki ezt a szerződést szignálta vagy bármiféle tanácsot adott benne, akkor meg nem kerül(t) sokba..

Költeni meg miért ne lehetne? Pláne ha tradelünk a szezon során bármikor a hátralévő időben..

Lehet csak én vagyok így vele, de nem tetszik ez a leszóló stilus..ami pontosan tudható h a szerző Seymour trade óta tartó neheztelése..és persze lehet neheztelni vagy nem egyetérteni, meg ennek hangot is adni, akár egy cikkben is..de amikor már egy sorból tudni hogy ki írta, akkor az picit már túlzás..pláne úgy h totál elferdül a kép miatta..

Ilyenkor mindig a Solder pick jut eszembe és az emiatt levágott irgalmatlan hiszti az érintettől, ami cs azért volt mert Ő nem ismerte a választottat és mert mást látott volna ott azzal a választással...még jó hogy abból nem lett egyből cikk..
2014. 03. 29. 21:30
Nyugodtan nevén is lehet nevezni az illetőt.
2014. 03. 29. 21:34
sting
Ugyan srácok, ne bántsátok egymást.
Szomorú lenne ha érzelem nélkül lenne egy-egy írás megírva.
2014. 03. 29. 21:45
lega66
Hát én nem tudom, miért kellene bánkódnom a "saját" nézőponttól.Én mint angolul nem igazán tudó csak köszönni tudom ezeket a cikkeket. Az hogy a szerkesztő saját véleménnyel rendelkezik? Örülök neki. Mint ahogyan örülök a többi hozzáértő véleménynek is. Ezekből, és a saját józan paraszti eszemből alakul ki a saját véleményem. Amiből aztán olyan jól szerepelek a tippversenyben... Akinek meg nem tetszik a cikkek "elfogultsága", az szerintem olvassa az eredeti verziót.
2014. 03. 29. 21:56
Studi
Ez egy szurkolói oldal, érzelmek mindig is lesznek bennünk, ez így helyes.
Nem tárgyilagos újságírást várok el, hanem némi konklúziót is.
Én csak köszönni tudom azt amit itt kapok, lehet keresni és külföldön olvasni, mindent "real time", de itt lehet normálisan véleményt is cserélni.
Köszönöm hogy tagja lehetek eme közösségnek, és le a kalappal összes szerkesztő előtt!
2014. 03. 29. 22:50
Pat Patriot
topin! Nem értelek, én mindig élvezettel olvasom danna írásait! :)
Különben meg nem kell itt mindenkinek imádnia mindenkit. Az alap nyilván a csapatnak való drukkolás.
Wilfork maradásának örülök. Rizikós egy kicsit, de valahogy nem tudtam volna más csapatban elképzelni (bár nyilván így voltak ezzel a Packersnél Favre vagy a Coltsnál Manning esetében is).
Ha kb. ott folytatja, ahol abbahagyta, akkor jó üzlet volt. Ha meg nem, akkor pech.
2014. 03. 30. 09:17
crucified
Nekem semmi gondom DoM stílusával. Határozott, általában jól lövi be az irányt, de mivel emberből van, néha Ő is téved.

De a "szakmához" százszor többet ért, mint itt sokunk, ezért számomra mérvadó. Plusz tisztelem azt, hogy idejét, pénzét és energiáját azzal tölti, hogy másoknak örömöt okozzon. Ez utóbbi igaz a többi szerkesztőre is természetesen. Ezért köszönet jár a részünkről.

És úgy vagyok vele, ha valahol valaki vagy valami nem tetszik, akkor nem támadom, hanem elkerülöm azt az illetőt vagy azt a helyet.

De jobb lenne a béke ezen a színvonalas oldalon.
2014. 03. 30. 09:26
zozo692
Próbáltam még párszor elolvasni, hol lehet benne a vállalhatatlan DoM részéről. Nem találtam benne semmi kivetnivalót. Viszont örömmel olvastam ezt a cikket, mert segít megérteni azt, amihez gyakorlatilag írástudatlan vagyok (cap).
Igen, Dom cikkeit kb 4 szó után fel lehet ismerni, de ezt inkább tudjuk be az ő szerzői (kiemelkedői) kvalitásainak.
Ráadásul ő már ezerszer leírta (nem csak cikkben, véleményként is), hogy Wilfork eredeti szerződése eleve el van szabva (Mankins gigaszerződésével együtt), és most ezen ez nem sokat változtat (2014re). Osztom a véleményét (Seymour ügyben is).
2014. 03. 30. 10:07
Gordon
Ilyen vélemény is van:

"Fűzővel kifelé!

Vince Wilfork 8 milliót keres 2014ben HA:
- minden meccsen játszik
- a snappek 70%-án pályán van
- a csapat kvalifikálja magát a PO-ra
- a védelem TOP10 - ben lesz szerzett pontok terén.

A Patriots egy jó szezonért ad 5 milliót. A 3 millió garantált akkor is járt volna Wilforknak, ha kivágják. Így a csapat a "legrosszabb" esetben 5 millió dollárért tartott meg egy elit tackle-t. Hihetetlenül jó üzlet a Pats szempontjából."

Wendell és Wilfork szerződésével azt biztosítjuk, hogy ne kelljen needel menni a draftra. Ha ott jól gazdálkodunk akkor Wendell május végén már nem lesz a csapatnál és VW nem fog a snap-ek 70%-ban pályán lenni.

DoM-al értek egyet, túl sok pénz ez egy 1dimenziós játékosért de annyira kevés needünk van jelenleg , hogy belefért ez a gesztus a csapat egyik vezére felé.
2014. 03. 30. 13:19
piszkosfred
Én ezzel egyetértek, és VW szerződése szerintem jó húzás volt a csapat részéről. Wendell viszont már más tészta. Egy a posztjára - NFL szinten - abszolút alkalmatlan emberről beszélünk, nem véletlenül nem érdeklődött iránta a kutya sem. Most attól, hogy visszaigazoltuk, és van egy gyenge játékosunk erre a posztra, ettől még ez ugyanúgy need maradt. Ennyi erővel CB needünk sem volt korábban, hiszen volt Arrington meg Cole. Engem a hideg kiráz a gondolattól, hogy újra Wendell lesz a kezdő C. De szerintem Tom is sokszor erre riad fel álmából...
2014. 03. 30. 15:32
loop80
100%-ig egyetértek!
2014. 03. 30. 15:41
Wolverine89
de la puente is jobb választás lett volna pedig ő se acél...(lehet már nem elérhető) de sokáig az volt!
2014. 03. 30. 11:33
Burkus
Szerintem is méltatlan volt a személyeskedő támadás. Az egy koncepció, hogy hiba volt Wilfork köré építeni a védelmet az elmúlt években, DoM konzekvensen képviseli évek óta, lehet vele egyetérteni, lehet vitatni. De jó lenne az ő érveivel szemben érveket felsorakoztatni és nem ilyen megjegyzéseket tenni.

Megjegyzem, hogy Wilfork - és Kelly - kiválása után a futás elleni védekezésünk gyakorlatilag megszűnt. Ezzel a mostani secondaryvel a futás elleni védekezés alapvető lesz, mert nyilván futni fog mindenki, pass heavvy offense-re felállni nagy kockázattal jár. Ezek kívül megszűnt a fal közepén a nyomás, ami miatt a két DE-t levédekezték, pld. Manning ellen esélyük sem volt a közelébe kerülni. Úgyhogy én látok rációt a döntésben ha bejön, mert van benne kockázat. (Meg én inkább költöttem volna a pénzt DMC szerződéshosszabbítására.)Úgy gondolom, hogy Wilfork gyógyulása jó úton lehet, mert különben nem kötötték volna meg ezt a szerződést.

A Fűzővel kifelé! értékelése szintén egy jó megközelítés. Ha a védelem top10 lesz a kapott pontokban - szerintem erre gondoltál, nem a szerzettben - és ezzel megyünk a PO-ba, akkor megérte a szerződés.

A Wendell szerződést sokkal kevésbé értem.
2014. 03. 30. 12:25
sting
DOM : "A játékidőhöz csatlakozó bónuszok közül egyik sem tűnik elérhetetlennek a játékosnak, aki így 2014-et tekintve egyáltalán nem veszít pénzt ezzel a szerződésmódosítással, ha bekerül az előidényt követően az 53 fős keretbe: 8 millió plusz a korábban már felvett aláíráspénz (3.6) azt éppen annyit tesz ki, mint amennyit Wilfork a szerződésmódosítás előtt is jelentett a csapat számára."

Szerintem ez így nem teljesen fedi a valóságot...
A 3.6 millió "régi" aláíráspénz-t átalakították 1,3M "új" aláíráspénzre + 1,3M garantáltra + 1 milla kerettagságra, ami ráadásul bónuszként szerepel !!!

Vagyis ténylegesen Wilfork kemény fizetéscsökkentésbe ment bele. És igazából ha a sérüléséből nem épült fel teljesen és formán kívűl lesz és nem éri meg az 53-as keretet - akkor fél millát vesztett !!! (Bár nehezen hinném hogy ezt valahogy ebben az esetben ne kompenzálnák neki).

Ha hozza régi önmagát - akkor 4,4 M-ért lesz egy PROBOWLER NT-je a csapatnak!!!
Ha nem akkor időt és biztonságot adott a csapatnak, hogy a keretszűkítések után hozzanak valakit, aki jobb!!!

Szerintem ez az év üzlete, amihez nagyon kellett Wilfork "hazafisága". Ez ugyanaz a kategória mint Brady-é volt.

Ez az, amiért a pats felül tud emelkedni a többieken. Hihetetlen ez a csapat mentalitás.
2014. 03. 30. 13:45
Még kissé kaotikus a patscap.com Wilfork oldala ( http://patscap.com/wilfork.html#wilfork ), de a Wilfork's new deal táblázatban jól látszik, hogy a 3.6 millió aláíráspénz külön tételként szerepel a fizetési (1.3M) és az új aláíráspénz (3x433 ezer) mellett és ugyanúgy külön szerepelnek a roster bónuszok.

Abban a részében nem vagyok biztos, hogy ilyen opciós szerződésnél is szét lehet-e szedni az aláíráspénzt három évre, mint amit ez a táblázat mutat. Ha nem, akkor a bónuszok elérése nélkül 4 millióval járt jobban a Pats cap szempontjából.

Ami Wilfork fizetéscsökkentését illeti:

A régi szerződés alapján 7.5 milliót kapott volna, ha az alapszakasz során végig szerződésben van a csapattal. Amint cuttolják, annyiszor 17-ed részét kapja meg ennek az összegnek, ahány hétig a csapat tagja volt.

Az új szerződés szerint kapott 2.6 millió garantáltat (1.3M signing bónusz és 1.3M garantált éves bér).

500 ezer, ha tagja lesz a keretnek, 1.4 millió ha minden meccsen aktív. Ez 3 millióval kevesebb, mint amit egyébként kapott volna és ehhez még hozzájöhet a játékidőfüggő bónusz.

Sérülés esetére (ha nem tud játszani Wilfork) az új szerződés jobban védi a csapatot pénzügyileg, mert régi alapján vagy végigfizetik neki a 7.5 milliót vagy cuttolják - köztes út nem volt.

Viszont több lett a garantált pénz a védőnek.

Ha nem sérül le Wilfork, akkor a 70% egyáltalán nem irracionális limit, ha a Pats védőfal rotációjának a mértékéből indulunk ki, amit gyakorlatilag nem használnak.
2014. 03. 30. 13:54
Sinisa
Btw ha az első 2-3 meccsen meg nem 100%-osan bevethető máris nem lesz meg a 70%-a.
2014. 03. 30. 14:16
Ha PUP-on kezd, akkor biztos nem, de 2-3 meccs miatt nem fog akkorát esni a játékideje szerintem.
2014. 03. 30. 15:43
sting
Jogos amit írsz, keresem de nem találom a linket ahol olvastam ... :)
Hihetetlen mit össze tud az ember szörfözni a neten, és mennyi olvasattal találkozik egy-egy témával kapcsolatban.

Sokszor már direkt szándékot sejtek felfedezni a mögött, hogy az információkat fokozatosan csöpögtetve adják, ezzel is transzban tartva a fanokat, akik aztán napokig elrágódnak egy-egy odavetett csonton :)
2014. 03. 30. 15:43
sting
Jogos amit írsz, keresem de nem találom a linket ahol olvastam ... :)
Hihetetlen mit össze tud az ember szörfözni a neten, és mennyi olvasattal találkozik egy-egy témával kapcsolatban.

Sokszor már direkt szándékot sejtek felfedezni a mögött, hogy az információkat fokozatosan csöpögtetve adják, ezzel is transzban tartva a fanokat, akik aztán napokig elrágódnak egy-egy odavetett csonton :)
2014. 03. 30. 15:46
sting
Esküszöm csak egyszer nyomtam a gombot, mégis kétszer küldte el ...

2014. 03. 30. 12:47
April Wine
"A 3.6 millió "régi" aláíráspénz-t átalakították 1,3M "új" aláíráspénzre + 1,3M garantáltra + 1 milla kerettagságra, ami ráadásul bónuszként szerepel !!!"

Nem igazán értem, hogy egy már korábban felvett aláíráspénzt hogy lehet idei bérré plusz bónusszá alakítani. Az a 3,6m nem tűnhet el csak úgy.
2014. 03. 30. 13:07
sting
Ezek a pénzek virtuálisan szerepelnek.
Szerződés szerint mindenképpen oda kell adni, hogy ezt előbb vagy utóbb teszik meg, az már csak helyrajzi kérdés.
2014. 03. 30. 13:11
sting
A szerződés értelmében a 3,6 millát, amit anno odaadtak, akár vissza is perelhetik az új szerződés értelmében.
(Valójában azt is csapata válogatja, hogy odaadják-e a pénzeket egyből, vagy záradékban szerepeltetik, esetleg időarányosan adják ezeket) Utóbbi a csapat anyagi helyzetének is a függvénye, bár az elmúlt években ez nemigazán lehetett akadálya az egy-tételben történő kifizetésnek
2014. 03. 30. 13:31
April Wine
Szerintem ezt a pénzt a szerződés aláírásakor már felvette. Tudtommal ezt így szokás. Ha esetleg mégsem, és mondjuk évente egyenlő részletben venné fel (de ezt én szinte kizártnak tartom), akkor lehetne így variálni. Viszont ebben az esetben is garantált pénz volt a teljes 3,6M, most pedig ebből is 1M nem garantált bónusz lenne. Aligha mondana le garantált pénzről. Szerintem az a 3,6M ott van az 1,3M mellet, és ugynúgy 11,6M a teljes cap hit, csak az összesen 2,4M bónusz + 3M incentives nem garantált, illetve nem jelenik meg azonnal, ahogy DoM is írta.
2014. 03. 30. 15:37
sting
Buzgón keresem, de nem találom a cikket ahol olvastam a fenti felbontást, amely szerint a régi szerződés átstrukturálásáról van szó, ami szerint módosulnak a 2014 -es esedékes keretszámok is.
De talán tényleg életszerűbb hogy a 3,6 millához hozzácsapták az 1,3 -at és azt osztották el 3 évre, megtoldva 1 milla garantálttal 2014-re ...

Azért azt meg kell hagyni - nagyon érdekesen tudnak a számokkal bűvészkedni ...


2014. 03. 30. 15:46
April Wine
A lap alján, amit DoM belinkelt ( http://patscap.com/wilfork.html#wilfork ) már látszik a lényeg - bár egykét szám, összesítés nem pontos.
2014. 03. 30. 13:49
Sinisa
If he plays 70 percent of the defensive snaps and the team makes the divisional round of the playoffs, he makes $2.5 million .

Ezt én úgy értettem, hogy nemcsak a PO-bár jutás kell, hanem a kvázi a második kor.
Az seed 1-2 vagy wild card tovább jutás.
2014. 03. 30. 13:52
Sinisa
PO-ba jutás természetesen... :)
2014. 03. 30. 13:52
Jogos, ezt elírtam. Kösz az észrevételt.
2014. 03. 30. 13:56
fejszee
a Patriots "4.9 millió dollár mozgásteret nyert, de ez év végére 900 ezerre dollára csökkenhet"

szerintem a 900 ezer zöldhasú is több a semminél, + ha ennyi marad, az azt jelenti hogy VW hasznos tagja volt a védelemnek... szerintem jól jártunk. Ha jól sejtem akkor ez meg Kelly szerződése azt mutatja, hogy jó úton haladnak a felépüléssel, és ha nem sérülnek vissza, akkor a DT kérdés meg is van oldva depth-estől mindenestől (és így lehet DE-off falember-TE-LB-t hozni az első pick-ekkel, meg még esetleg egy RB-t is, aztán meg a falhoz állítani egy rakat UDFA-t hátha megragad valaki)
2014. 03. 30. 17:28
topin
Örülök hogy más is látja amire utaltam, mármint hogy ez a szerződés védi a csapatot és teljesítmény orientált..és nem arról szól hogy jelenleg nincs az FA-ről kit hozni, hiába lett még hely a sapka alatt..

Természetesen a cikkeket, ahogy ezt is én is köszönöm..azzal sincs bajom ha ebbe belemennek az érzelmek, azt jegyeztem meg, hogy nem szerencsés elferdíteni egy teljesen lényegtelen mondattal az egész lényegét..Kivághattuk volna, ezáltal komoly dilemma elé állítottuk volna magunkat, hogy pótoljuk..Kockáztathattunk volna a régi szerződéssel, hogy nem épül fel, de mi fizetünk..Nem ezeket tettük..és ezt egy DoM szintű NFL szurkoló, magyar "szakíró" érthetetlen hogy miért nem látja, amikor megjegyzést fűz egy cikkhez..

Köszönöm neki, hogy a kommentek között tárgyilagosan kitért erre és így a saját látószögén kívül, már a teljes képet láthatjátok..Ugyanis nem mindenki olvas mindenfélét a Patsről..és nem mindenki tud olvasni számok, sorok között..ellenben DoM feddhetetlen mki szemében, így amit leír az többnyire mindenkinek szentírás..

Soha nem vitatnám hogy mennyit ért hozzá, vagy hogy többet tud itt kb mindenkinél erről a sportról..

Ellenérveket meg nem tudom mit írhatnék, amikor ott vannak a számok feketén-fehéren..ez nem szakmai vita..itt csak értelmezni kell az összegeket..

és a sapka alatti hely is bőven jól jöhet még a szezon során..akkor is ha most nincs kit hozni..
2014. 03. 30. 20:20
lupus
2014. 03. 30. 21:24
Igazad van, hogy az oldal szerkesztőinek egyikeként nagy felelősségem van a cikkek írása során, amikor abban teret adok szubjektív véleményemnek is.

A jövőben még jobban fogok figyelni, hogy kellő egyensúly legyen a tényszerűség + szubjektivitás között és mindkét elem a neki megfelelő cikkben kerüljön inkább fölénybe.
2014. 03. 31. 08:45
lipi
Itt egy kicsit tiltakoznék.
Én pont az ellenkezőjét szeretném. Az oldal szerkesztői sokkal nagyobb tudással rendelkeznek az átlag szurkolónál.
Részemről sokkal jobban szeretném, ha akár kommentben, akár a felrakott cikkek alá utolsó bekezdésben megismerhetném a véleményeteket. Vitaindító lenne és sokkal jobban el tudna igazodni az egyszeri ember a hírek között.
Itt van például ez a cikk, Wilfork szerződésével.
Egész szépen le van vezetve, hogy mit nyert vele a csapat és mit veszített. Normál esetben a táblázatból állna a cikk, és mindenki vonjon le belőle olyan következtetést, amilyet akar. 1000 emberből pedig max 100 olyan van, aki kapiskálja, hogy ezzel nyert-e a csapat vagy sem. Igen, van benne szubjektivitás, de nem hírportált írtok, hanem blogot. Paul43-al pl szinte soha nem értünk egyet, mégis jókat vitatkozunk. Ehhez viszont kell, hogy felvállalja a véleményét és szubjektíven hozzászóljon a témához.
Ehhez viszont az is kell, hogy az értő közönség ne kezdjen személyeskedni :S. Topin hozzászólása alapvetően konstruktív lett volna, és valószínűleg kedvem is lett volna hozzászólni, ha nem megy át személyeskedőbe...

De ez csak az én véleményem.
Szumma, senki ne adja fel a csüggedést :)
2014. 03. 31. 10:39
lupus
Teljesen egyet ertek.Aki maximalis objektivitasra vagyik az menjen matematikusnak.
Szerencsere mar hosszu evek ota mukodik az oladl.Jol!Ezzel a strukturaval.Mindig jonnek ujak es morzsolodnak le.
2014. 03. 31. 13:08
piszkosfred
Én is csatlakozom a szubjektivitás-kedvelők táborába. Jó az, ha ott van a véleményetek. Egyébként meg milyen cikkek lennének azok, amik 100%-ig objektívek? Pár sor az adatokkal, nevekkel, számokkal. Ezeken kívül minden szubjektív.
2014. 04. 01. 02:14
Wolverine89
Teljesen egyet ertek lipivel! Azoldal legnagyobb kincse a szerkesztoi szubjektivitas! Nekem pl fingom se volt arrol h a vW szerzodes most jo akkor vagy sem! Nem nyalas vagy ilyesmi,de en kifejezetten szeretem Dom kemeny velemenyformalasat! Annak ellenere, hogy elegge fuggo nfl es pats szurkolo vagyok ezekben a dolgokban teljesen bena vagyok! Amiert raszantam magam, hogy irjak ebbe a topikba az pusztan szemelyes onzoseg: en nem akarom, hogy befolyasolva legyen egyetlen egy szerkeztonk se, ugyanis ez adja az oldal eszenciajat! En nem lennek annyira raszorulva arra, hogy magyarul jelenjenek meg a cikkek de az az extra amit ti belepakoltok potolhatatlan! Megegyszer jeleznem nem nyalizasrol van szo v ilyesmi, egyszeruen ez az az oldal amit egesz nap tudnek olvasni, reggel, munka utan ez az elso amit csekkolok! Szoval keep going guys innen Manninglandbol is 8 ora ide vagy oda nem szamit! Koszontem a lehetoseget!
2014. 03. 31. 13:14
piszkosfred
Egyébként meg azért is jó ha megírjátok a véleményeteket, mert akkor lehet veletek kötözködni :)
Nincs is jobb annál, mint hozzáértőkkel vitatkozni. Most például szívesen leüvölteném BB-ék fejét a Wendell szerződés miatt.
2014. 04. 01. 07:44
1976gabi
SZERINTEM EDDIG JÓL CSINÁLTAD,NE VÁLTOZTASS.KRITIKUSOK MINDIG VOLTAK,LESZNEK
2014. 03. 31. 21:29
topin
A cikkben egyetlen mondat sem utalt semmiféle előnyre a csapat szemszögéből, csak a számok voltak és a végén összegzésként egy megállapítás, ami szerint ez nem jó így..és mivel ismerem DoM álláspontját (és még egyet is értek vele, sőt még a szerzőnek a tudását is tisztelem a témában) ezért megnéztem ki írta a cikket..és így szerintem, pontosan azért, amit Ti is irtok, hogy ezerből jó ha száz rendelkezik önálló gondolatsorral ezekről a dolgokról..teljesen dezinformáló a másik 900-nak, mert nincs kifejtve hogy milyen előnye lehet..és szándékosan nem lett kifejtve, és azt gondolom h másik szerkesztő körültekintőbb lett volna ebben a témában..és nem gondolom h DoM ettől kevésbé lenne hiteles, maximum felruházom némi primadonna jellemvonással a számára nem elfogadható/véleményes/nem tetsző FO döntésekkel kapcsolatban..de ettől még a legnagyobbb "szaktekintély" itt..épp ezért fontos h egy cikkben körültekintően tájékoztasson és ebbe bőven belefér az is, hogy kitér a saját meglátásaira..

Szerencsére az oldal hosszú évek óta működik és a kezdetektől jelen is vagyok, sőt még a donate funkciót is használtam tiszteletem jeléül a munka iránt, amit a szerkesztők végeznek..de ettől még nem kell hajbókolni, ha valamivel nem értek egyet..

Mivel televíziós szerkesztő riporter, (sport)újságíró vagyok az egyik végzettségem szerint, amit gyakoroltam is..így azt hiszem nem kell elmennem matematikusnak (bár a jelenlegi munkámban éppen a számokkal dolgozom)..ha egy cikket, blogot, tárcát, jegyzetet, kritikát, publicisztikát,glosszát,vezércikket, karcolatot, humoreszket olvasok, amik nem a tényközlő hír jellegű műfajcsaládhoz tartoznak..hanem a véleményközlés a feladatuk..

Véleményközlő műfajok:
Gondolkozásra és egyéni véleményformázásra ösztönöznek úgy, hogy érveket sorakoztatnak fel és az olvasók megismerhetik a szerző álláspontját. Értékel, elemez, vélemény nyilvánít.

És ez elég egyoldalúra sikeredett, és nem figyelmetlenségből..és mindössze ezt tettem szóvá..

de felesleges erre több szót vesztegetni, ezt is csak azért írom, mert páran tényleg nem értik h valójában mi lett szóvá téve..aztán ha ezután sem megy át, az már nyilván az én bénaságomat mutatja, hogy képtelen vagyok megértetni magam:-)

2014. 03. 31. 21:55
DeMartino
ezt a csókát le se lehet lőni ??? :D :D csak ennyit olvasok a soraid között bla bla bla bla bla ide azért járunk fel,hogy szeretett csapatunkról kapjunk hírt,nem azért,hogy megtanuljunk fogalmazni :D.köszönjük topin most,hogy leírtad sokadszorra véleményed arról,hogyan is kell cikket fogalmazni,most már nyugodt éccakáim lesznek nem is tudom megvan ezen sorokat olvasván rájöttem ezek hiányoztak unalmas amerikai focit szerető kínkeserves életemből.köszi topin :D
2014. 04. 01. 06:53
fazsiraf
T.Topin !
Uraim ritkán szólok hozzá,mert csak tanulom a focit,de
szerintem ez az oldal nem a kioktatásról szól és nem az önélatrajz
ismertetéséről.Szerintem amit Szerkesztőink csinálnak évek óta az jó és nekünk megfelel,ezért vagyunk itt.
Ha valakinek ez nem tetszik próbálja elfogadni -nem megváltoztatni-vagy keressen más oldalakat ,ahol erre igény van.
Nekem eddig is tökéletes volt az infó
Dom-tól és társaitól .
Igazából miért nem a Patscel foglalkozunk ,az mindenkit jobban érdekelne.
Go Pats és Szerkesztők!
2014. 03. 31. 23:05
LPT
Ez mind szép és jó! Csak azt nem értem, hogy mindezt miért kell erősen személyeskedő megjegyzésekkel teletűzdelve előadni? Nem foglalnék állást se pro, se kontra, de ez a felesleges indulatgerjesztés hiteltelenné tesz.
2014. 03. 31. 23:17
Kollega
Három dolog:
Szerintem is kijár a lehetőség egy ilyen játékosnak, hogy itt fejezhesse be. Ebben nem értek egy DoM-mal
Seymour ezt a lehetőséget nem kapta meg, szerintem ez szégyen minden tekintetben.
És végül: Ha valaki nem ért egyet egy cikk szerzőjével, akkor érveljen, vitatkozzon. Ez nem az volt, hanem fikázás, és DoM nem ezt érdemli.
2014. 04. 01. 06:26
Lucius
Szerintem ez az oldal nem a profi újságírásról szól hanem a csapatról és a fociról. Már az első hozzászólásodat sem értettem, de ami pörgés azóta megy a témán, az már a vicc kategória. Nyilvánvaló, hogy a bevezető végén egy véleményt olvas a kedves olvasó (az, hogy kiét, az tulajdonképpen mellékes). Aki képes rá, az ennek megfelelően kezeli, aki nem, az legalább kap egy véleményt, amit szajkózhat. Na tessék, csak túlragoztam.
2014. 04. 01. 02:24
Wolverine89
En dobtam volna wilforkot! (Ahogy Wendellt is) ez nem patriots nation hozzaallas! Egyedul VW es mankins azok, akik a hiszti utan nem lettek kivagva! Ez uzlet: VW 33 eves jobb mar nem lesz, serulesbol jon vissza, szoval kicsi az eselye h megerje a penzet! Egy ok amiert maradhatott mer kapitany! Remelem nem lesz igazam, szerettem a jatekat de ha el akar valni nem kellett volna eroltetni!
2014. 04. 01. 02:44
Wolverine89
Daneal Manning akar johetne is hozzank...
2014. 04. 01. 08:48
lipi
Na, akkor térjünk vissza a lényegi részre.
2008 végén a csapat döntéskényszerbe került. A cap nem bírta el a két sztár DL együttes fizetési igényét, márpedig mindkét szerződés lejárt. Választani kellett, hogy vagy Wilfork vagy Big Sey. Itt kell kitérni arra, hogy a csapat még tisztán 3-4et játszott és jó NT elvétve jött a draftra. A csapat úgy döntött, hogy Wilfork maradjon. Ennek lehetséges okai: Seyért adtak 1. kört, Vincért nem biztos, hogy adtak volna. Úgy gondolták, hogy NT-t nehezebb találni, mint DE-t. Ettől ez a döntés még nem biztos, hogy jó volt. De ez volt a csapat döntése. A hiba még nem is biztos, hogy ez volt. A probléma az volt, hogy Sey pótlása csak 2012-ben történt meg, Chandler Jones draftolásával. Tehát volt egy 2009-2011-es időszak, amikor nem foglalkoztak ezzel a kérdéssel. (Legalábbis nem lényegi megoldást kerestek.)
A Sey trade óta Wilfork egyértelműen a csapat arca. Amióta pedig lett normális DE-nk Jones személyében a Dline kifejezetten pofás képet fest.
Szóval lehet, hogy sérülés után tér vissza Wilfork és lehet, hogy soha nem lesz olyan domináns, mint volt, de a szerződés alapvetően nem rossz. Egyrészt, ha nem lesz domináns és nem nyeri vissza a formáját, akkor a pénz töredékét fogjuk neki kifizetni. Tehát a teljes garantált helyett teljesítmény ösztönző a fizetés. Amennyiben viszont domináns lesz, és elit teljesítményt rak le az asztalra, akkor top4 fizetésért teszi. De akkor meg is érdemli.
Ezért gondolom azt, hogy ez egy jó szerződés.
A másik kérdés, hogy megtehetjük-e, hogy egy ilyen posztra ennyi pénzt fizessünk. A válasz talán. A Dline összetétele alapján jelenleg 4-3-at játszunk. A két szél elit közeli, nem túl drágán. Ninko nincs agyonfizetve, Jones meg rookie szerződést tol. A védőfal közepe pedig gyakorlatilag Wilfork fizetéséből áll. Ha nem lenne a Hernandez féle dead money és nem kapna egy LG LT fizetést, akkor gondolkodás nélkül beleférne ez a szerződés. Így egy kicsit karcos. De ha valaki, akkor Vince megérdemli. Egyrészt brutális terhelés alatt volt az elmúlt pár évben, másrészt pedig tényleg elit a posztján.
Lehet (és kell is :)) vitatkozni :)
2014. 04. 01. 10:33
lupus
Jol osszefoglaltad.
Annyit tennek hozza,hogy 43-ban,egy tipikus 0 technikas NT kevesbe tud annyira dominans lenni. Legalabbis kivulrol,ranezesre. Es az elmult evekben,pl az emlitett 2009-2011-es idoszakban meg lehet nezni hany kozepso blitz volt. Nem sok. A mostani erosebb szelekkel,egy jo formaban levo NT-vel es egy gyors labu,nagyot uto LB-vel lehetne szepeket sackelni. Mayo meg is tudja oldani,ezt mar lathattuk. A hirek akkor sem Wilforkrol fognak szolni. Pedig nelkule ez nem all meg.
Ehhez kell egy jo szezon.
2014. 04. 01. 11:30
DeMartino
Sziasztok a Tisztelt Szakiktól kérdem lehet olyasmit csinálni az NFL.-ben,hogy átavanzsálni egy WR.-t TE.-é?Mert most olvastam \már amit csökevényes angol tudásommal kitudtam bogozni :D\,hogy anno akit szerettem volna drafton Mark Harrison WR.-t átneveltük\jük TE.-é olyasmi TE.-et szeretnének belőle "készíteni",mint Hernandez.
2014. 04. 01. 11:51
lupus
A szakitol ugyan messze vagyok.
A poziciok megjelolese nincs kotablaba vasve. Vannak pl Defensivelinemanek,ok gyakorlatilag nincsenek 1 bizonyos poszthoz kotve. Persze vannak egyeni erossegek es probaljak axokat a legjobban kiaknazni.
A pozicioknak inkabb a fizetes szempontjabol van jelentosege. Hernandezzel kapcsolatban is volt rola szo,hogy az uj szerzodeset,mint WR kene kapnia (ami magasabb alaposszegu),mert a jatekidejenek akarhany szazalekat WR szerepkorben jatszotta.
2014. 04. 01. 12:38
piszkosfred
Jaja, ez a TE - WR dolog igen érdekes, és könnyen ráhúzható egyik a másikra. Elég ha megnézzük a Jimmy Graham ügyet a Saints-nél. Vagy éppen Jace Amarot, akit sokan írtak hozzánk mock draftokon, ő is elvileg TE, de majdhogynem slot WR-ként szerepelt a csapatában.
2014. 04. 01. 14:08
Hát szaki tán én sem vagyok, de:
Harrison 6'3 és hozza 231 font súlyú, ami kb 105 kiló. Egy átlag elkapó nagyon max 220 font (persze itt is van kivétel pl. Megatron és hasonlók). Mivel WR poszton eléggé tele a csapat, így oda bekerülnie nehéz lenne, viszont a 6'3 már elég jó magasság, akár TE-hez is (Hörni asszem valahol 6'1-6'2 volt) és a 230 font már súlyban is ok lehet.
ìgy lehet megpróbálják az úgynevezett "move" TE szerepben, azaz olyan poszton, min Hörni volt.
Az elgondolás nem hülyeség. Elkapó a srác, így túl sok gondja nem lehet a labdákkal. Elég maszív is, tehát elvileg középen se okozhat egy-két piff-puff nagy gondot neki.
2014. 04. 03. 20:39
CrashCortez
Hozzászólás a(z) Wilfork szerződése bejegyzéshez